Keresés

Részletes keresés

HG. Creative Commons License 2 napja -1 0 127692

...főleg hogy a "bulihajóknál" a dolog elvben, azaz logisztikailag már működik:

a boglári bulihajó 2,5 órás, és 20.30-kor indul át Révfülöpre, felveszi a bulizókat - akinek már csak 1,5 óra bulihajózás jut, mert a hajó onnan 21.00-kor indul, 22.30-kor kiköt Révfülöpön, majd visszaindul Boglárra, ahova 23.00-kor érkezik.

 

Gyakorlatban erről ugye senki nem tud, másrészt bár a személyzet nem hiszem, hogy stukkert nyomna az utas fejéhez, hogy 20.55-kor le ne szálljon Révfülöpön (ha már a drága bulijeggyel felszállt), ellenkező irányban viszont biztos nem engednének fel, ha 22.30-kor szeretnék Révfülöpön felszállni...

 

Persze mi van akkor, ha én már korábban megvettem a bulijegyet Révfülöpön - mondván hogy nekem minden pénzt megér, hogy 22.30-kor hazajussak a déli partra -, azaz de iure csak a buli utolsó fél órájára akarok csatlakozni?

 

Szóval a kérdés csak tarifapolitika és akarat kérdések, a hajók megvannak és mennek...

 

HG. Creative Commons License 2 napja -1 1 127691

A Siófokon nyaralók biztos mind sokat isznak, így nem szeretnek korán kelni.

 

Azt is bajnak látom, hogy ismét nem sikerült elszakadni attól, hogy a keleti háromszögben minden hajó végig menjen, azaz Tihany csak Füred érintésével lehessen megközelíthető - plusz félóra kerülővel.

Tehát ha valaki Siófokról tihanyi hajókirándulást tervezne, akkor nettó 3 óra hajón töltött idővel kell számolnia, amire a mai világban vélhetően egyre kevesebben hajlandók.

 

Még szomorúbb, hogy a menetrendi és séta járatok integrálása most sem sikerült, sőt, pl.:

A boglári átkelő (leánykori nevén B járat - ami amúgy most a legkorábban indul), átnyargal Révfülöpre 9-kor és 10.10-kor, azaz rögtön fordul vissza 25 + 10 + 25 = 60 perc alatt.

11.10-kor van Boglárról séta, ami azt jelenti, hogy ugyanaz a hajó, ugyanabból a kikötőből elindul, ugyanúgy 60 percig van úton, ugyanoda érkezik, stb., csak nem átnyargal és vissza 60 perc alatt, hanem pötyög valamerre körben a tóközépen.

 

Miből állna, ha minden átkelő pár egyben 1 órás sétának lenne meghirdetve - révfülöpi megállással? A sétautast zavarná, ha a sétahajó nyílegyenesen menne, és az út felénél 10 percre kikötne?

 

Egyedül annyi kéne, hogy az I. díjzóna menettérti jegyárát össze kéne hangolni az 1 órás sétahajózás díjával.

És ha ez sikerülne, akkor ugyanezt el lehetne játszani Füred - Tihany, vagy éppen Mária - Györök relációban.

 

A Dunán ez megy: veszel egy sétajegyet, ami indul Bp. belvárosból - Margitszigeti megállással.

Ahol - ha akarsz - kiszállsz, és bármelyik következő sétával visszajössz. Ha nem akarsz, akkor meg a hajón maradsz.

 

 

 

 

Előzmény: nidsz (127690)
nidsz Creative Commons License 2 napja 0 0 127690

sokan voltak rajta?

 

más:

a menetrendet nézegetve, nekem picit fura, hogy majd csak 10 órakor indul az első járat Siófokról Füredre, főszezonban is!

Előzmény: Ádám Várkonyi (127687)
révész64á Creative Commons License 2 napja 0 0 127689

Elérhetőségemet vissza állitótam. De e-mail cimem : revesz1964@gmail.hu

svábler27 Creative Commons License 2 napja 0 0 127688

Üdv: Tedd elérhetővé az emailodat.

Előzmény: révész64á (127684)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2 napja 0 1 127687

Bár a BAHART még nem indított a hétvégén sétahajókat, azért már beindult az élet a Balatonon.

Itt éppen a Jókai indul idei második sétaútjára:

 

gepesz Creative Commons License 2 napja 0 0 127686
riversea Creative Commons License 2 napja 0 0 127685

R.I.P.

Előzmény: svábler27 (127679)
révész64á Creative Commons License 2 napja 0 0 127684

Svábler 27 légyszi  adlyál elérhetőséget és részvétem.

Mwin Creative Commons License 3 napja 0 2 127683

Itt meg a LAJTA mint FK- 201 Baján, a hetvenes években ( Cserba György fotója, FB)

Pedrofon Creative Commons License 3 napja 0 0 127682

SAVA exBODROG monitort a minap Belgrádban sikerült lefényképeznem:

Előzmény: tehtube (127582)
svábler27 Creative Commons License 3 napja 0 2 127681

.Sajnálom én csak a képek miatt tettem fel

Előzmény: jakyg (127677)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 1 127680

Nyugodjék békében.

 

 

 

 

Előzmény: svábler27 (127679)
svábler27 Creative Commons License 3 napja 0 0 127679

Fájó szívvel tudatom,hogy testvérem cpt.Kónyi István ma reggel 3-órakor életének 74. évében elhunyt.

jakyg Creative Commons License 4 napja 0 1 127678

Bocs, itt nem arról van szó, hogy valaki mesekönyv alapján navigál. Hanem arról, a sok-sok lakatlan sziget mellett kinevezik a leglakottabbat lakatlannak, leírják, továbbadják, gyártják a hülyeséget.

Előzmény: KutyaDeRossz (127675)
jakyg Creative Commons License 4 napja -2 0 127677

Hogy mi izgatott fel? Hogy mi van?

És hogy jön az ide, hogy te jártál ott. A tárggyal kapcsolatban ez semmit sem jelent.
Annyit állapítottam meg, hogy ez az újságíró is hülye. De te felőlem be is magolhatod a cikkét.

Előzmény: svábler27 (127674)
tehtube Creative Commons License 4 napja 0 2 127676

Verne minden könyve is egy utazás valahonnan valahová. Ki sem tette otthonról a lábát. Max elolvasta a friss földrajzi publikációkat.

Előzmény: KutyaDeRossz (127675)
KutyaDeRossz Creative Commons License 4 napja -1 1 127675

Jókairól számos adoma van. Lusta vagyok kikeresni, inkább leírom. Nem lesz olyan ízes, mint az igazi, de a lényeg benne lesz. Rövid.

 

Jókai Mór, sok más korabéli hírességgel együtt, meghívást kapott a Vaskapu Csatorna megnyitására. Császár, potentátok, ünneplés hegyek. Hajózás. Néhány újságírót is vittek a nagy emberekkel, megörökítendő az eseményt. Az egyik ifjú titán riporter, a nevét nem jegyezte fel a krónika, Jókaihoz fordult és mondá:

- Mester! Most, hogy itt jár, és fenséges természeti környezet, és stb ... most ezzel a hatalmas élménnyel hogyan írná meg az Aranyember hajós jeleneteit?

- Hogyan? Hát sehogy. Mit írjak róla, amikor már láttam? - mondá az író.

 

Szerintem itt van a kutya lényege eltemetve. Jókai Mór nem földrajz tankönyvet írt, hanem ebben az esetben is, egy csodálatos mesét. Jókai mese béli Dunájában minden úgy jó ahogy van. Aki a mesekönyv alapján navigál, és jól eltéved, ne a mesemondóra haragudjon, hanem saját magán nevessen.

Előzmény: riversea (127673)
svábler27 Creative Commons License 4 napja -1 0 127674

Sajnálom hogy felizgatott,de magam is jártam két alkalommal Ada-Kaleh szigetén.

Előzmény: jakyg (127672)
riversea Creative Commons License 4 napja 0 4 127673
Előzmény: jakyg (127672)
jakyg Creative Commons License 4 napja -2 5 127672

Ez a cikk is nyomja azt a mindenhol megtalálható baromságot, hogy a Senki-szigete az Ada-Kaleh volt. Nyilván a Duna kevés lakott szigete közül a legsűrűbben lakott szolgált például egy lakatlan szigethez.

A sok hülye ezt másolja egymásról. Kb. ennyit ér ez a cikk is, a többi része nem is érdekel.

Előzmény: svábler27 (127671)
svábler27 Creative Commons License 4 napja 0 1 127671
gepesz Creative Commons License 6 napja 0 0 127670

Kösz! Kitisztult a dolog.

Előzmény: Szöszy13 (127668)
Szöszy13 Creative Commons License 6 napja 0 1 127669

 

Csak egy pici helyreigazítás: védekezéskor az OMIT (Országos Műszaki Irányító Törzs) ami kiadja az utasítást, az OMIT viszont az OVF-en belüli testület/szervezet/team ahogy tetszik.

Előzmény: jakyg (127666)
Szöszy13 Creative Commons License 6 napja 0 0 127668

Sziasztok!

 

A nagy vitás kérdést rövidre zárom...tulajdonosként az adott VIZIG van megjelölve, ugyanúgy mint az autók esetében! A VIZIG-ek pedig 100%-ig állami intézmények.

 

Röviden ennyi

Előzmény: gepesz (127662)
TAYFUN Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127667

Az I és III. kivételével mindegyik javításra jött. 

Előzmény: gepesz (127665)
jakyg Creative Commons License 2019.03.12 0 1 127666

Hajóokmányról csak az I-es esetében tudok biztosat.

A belügyminiszteri utasításban szereplő jégtörők állami szempontból a jégtörők. Mind  a vízügyi rendszerben van. Telepítve vannak - ha jól számolom - 7-8 igazgatósághoz. A főparancsnokság meg az OVF. Tehát védekezéskor OVF irányít, amúgy meg mindegyik fenntartja (jórészt központi forrásból) a nála levőket, ha tudja dolgoztatja őket.

Előzmény: gepesz (127665)
gepesz Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127665

Egyezik a tény, csak én más fogalmak szerint tálaltam. Nem mondom, hogy helyesen.

Jó lenne, ha tudnám egyáltalán, hogy a hajóokmányokban hogyan van nevezve.

Tulajdonos-----üzembentartó, fenntartó.

Én azt akartam mondani, kérdezni, hogy egy kezelőhöz fognak tartozni, mint régen a FOKA, vagy utána az ABKSZ kHT?

Mondjuk a KÖDUVIZIG-hez?

Előzmény: jakyg (127664)
jakyg Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127664

Az Állam a tulajdonos, fenntartó az OVF, illetve annak általa kijelölt saját szerve.

Előzmény: gepesz (127661)
smith Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127663

A X. már nincs Magyqarországon

Az V. pedig a regiszter szerint '14 óta a Passnave tulajdonában volt, nemrég Újpestről átállomásított Óbudára.

Előzmény: gepesz (127661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!