Rossz az információ! Felhívod a telefonszámot, ami a MARSH Kft-hez tartozik, ott elbírálják a biztosításodat.
Ha minden OK, akkor kapni fogsz egy káresemény számot, amivel be kell menned egy márkaboltba. Plusz viszed magaddal a papírjaidat és a készüléket. Ott beküldik a készüléket szervizbe, fizetsz önrészt és ha elkészült a telefonod, akkor kapsz egy sms-t és ennyi. Kölcsöntelefont kapsz a szervizelés idejére.
Vodafone egyik leggusztustalanabb patkány ebben az országban!
Nekem Voda Redem van extra biztosítással!
Telefonom egy Samsung advance S.
Kijelző elkezdett hajszálakban berepedezni.
Elmentem a vodába hát nem cserélnek, nem adnak csere készüléket sem, hanem a marshoz kell vinni, persze önerő 20e forintot fizessek akkor is csak javítják, dehát miért, és mire fizetek havi 13e? Ez nem úgy működne mint a lakásbiztosítás netán??? Fizetek mindig, de a biztosító áll majdnem mindent, és NEM NEKEM KELL ROHANGÁLNI MINDENÉRT!
Még van 1év hűségem, de visszköttetem a vezetékes telefonomat mérgembe!
Szóval a telefon biztosítást senki ne kössön, ha lehet!!!
Úgy igaz, ahogy írja a poster. Én is tanusíthatom. A voda egy pénzéhes rühes köcsög társaság. A másik kettő se sokkal jobb, de a voda az aljadék aljadéka.
Eddigi tapasztalataimból kiindulva ma már akkor sem választanám, ha fizetne érte.
de te azért segget nyalhatsz nekik, közvetlenül sz.rás után, persze.
A Vodafone a leggusztustalanabb szolgáltató a piacon. Addig vagy csak fontos ,mint ügyfél, amíg alá nem írod a szerződést és nincs probléma, csak fizetgeted a számlákat. Bármilyen problémánál hivatkoznak a 30 nap határidőre és a végeredmény SEMMI! Magasról tesznek mindenre.
Meghülyítik az embereket a tarifáikkal de akinek van egy kis esze és néhány rossz tapasztalata, az menekül!
Ha végig gondolom azokat a csalásokat is, amit megtesznek, akkor nem is olyan olcsók. Pl. unszimpatikus lépésük: kártyás feltöltésnél, ha 500 Ft alá csökken a számlám, és hívást kezdeményezek, akkor az én pénzemből tájékoztatnak róla, hogy kevés pénz van a számlámon, aztán csörgetik ki azt a számot, amit hívtam, de már a csörgetés is pénzbe kerül. Ezt simán lopásnak nevezném. De az már valóban lopás, hogy néha üres SMS-eket küldenek el. Az ember gyanútlanul azt hiszi, megnyomódott a gomb, és véletlenül elküldött egy üres SMS-t, de amikor a mobilom az asztalon fekszik, és egymás után 3 üres SMS-t elküld, az már nagyon gyanús.
Ennyit a Vodafonról.
Ugyan majd egy éves a hozzászólás, de aktualizálom, ez az egész színtiszta hazugság... Az, hogy többször nyomsz gombot, legyen a te bajod, a szolgáltató nem ülhet melletted, nem kezelheti helyetted a készüléket. Ha a számláló elindul a telefonon, az nem azt jelenti, hogy a szolgáltató pénzt von le, és a csörgetés se kerül pénzbe. Jobb is, ha elmész innen, menj a másik kettőhöz... Odavaló vagy ennyi ésszel...
A cím http://kinaimobil.uw.hu/ , ami közel 3évvel ezelőtt készült... Igen valóban beszédes... Azt mondja hogy 3évvel ezelőtt készítettem egy ilyen oldalt, hogy aki belefut(ott) az akkor sűrűn előforduló zárt rendszerű dualsimes telóba, legalább be tudja rajta állítani a netet, és vagy az mms-t...
Ezen kívül van még pár oldal, ami hasonló céllal készült annó... És? :)
Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva?
Ez rám nem jellemző, én ugyanis minden szerződést elolvasok és értelmezek, mielőtt azt aláírnám, ha egyáltalán utóbbira sor kerül.
A vodafone-nal is inkább az a baj, hogy szerződésszegő módon jár el sok esetben, na meg az, hogy a fogyasztóit, ügyfeleit megtéveszti. Na meg folyvást az ÁSZF-re hivatkozik, amit ezidáig soha nem látott, nem olvasott senki, de állítólag létezik, csak nehezen hozzáférhető, mert egy hindu félisten seggére van tetoválva.
Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül.
Azt sem tudod, milyen telefonom van. Az viszont beszédes, hogy a te weblapod meg ez: kinaitelefonok.uw.hu
Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva? Nézz már tükörbe te szerencsétlen :DDD
Egyébként aki a vodafone közelébe megy, az meg is érdemli hogy átbasszák ott ahol tudják. Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül... :D Idióta barom :DDD
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt 25 millió forintra bírságolta a Vodafone távközlési szolgáltatót – közölte a versenyfelügyeleti hatóság pénteken az MTI-vel.
--
Nagyon megbüntették a Vodafone-t 2010. szeptember 10.
A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) az Internet Basic mobilinternet-csomagról adott tájékoztatásaival tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. Ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 60 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
--
Megbüntették a Vodafone Magyarországot 2013. március 6. szerda, Megtévesztő mobilnet-reklám miatt bírságolt a versenyhivatal. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone)
Már miért húznának le? Ki kényszerített a választott csomagodba? Ki kényszerített hogy vodás legyél? Kikényszerített hogy red-es legyél? Abba mi a lehúzás, hogy kötöttél egy szerződést? Elolvastad, elfogadtad, aláírtad... Most komolyan az eszem megáll...
Komolyan van olyan ember, aki azért választja az adott tarifacsomagot (2évre), mert kap érte egy olcsó, vagy ingyen telefont? És ha egy hónap múlva egy másik csomagban 500forinttal olcsóbb a készülék, akkor fejét veri a falba?
Sziasztok egy vodafone kerdessel fordulnek hozzatok.
A rovidke problemam a kovetkezo:
a legmagasabb tarifacsomagba vagyok a vodanal mint lakossagi ugyfel es az az igazsag nem tudom hogy kinek tunt fel de semmilyen kedvezmennyel nem reszesulnek a hozzam hasonlo es a red tarifacsomagosok.
1,kezdenem hogy a Red Tandard es Basic kozott semmi kulombseg nincs csak afelhasznalhato adatforgalom.
2, ugyan azok az arak vonatkoznak mind a ket csomagra
3, egy go vagy go+ os csomaggal sokkal olcsobban tudsz elhozni keszuleket mint a legmagasabb csomaggal.
4, a max arbak a 2xereset kene befizetni ezzel az uj 2 eves torlesztos baromsaggal mint azelott.
Felhaboritonak tartom hogy semmilyen kedvezmenyel nem rendelkezem soot meg le is huznak ott ahol csak tudnak fix elore kitalalt menete van a vasarlasoknak.
Nem szeretnek megbantani senkit de nem tartom fernek hogy engem huzogatnak le mig a legmagasabb csomagba vagyok es a sima 5-6k s csomagosok jobb arba tudja elhozni a keszulekeket.
Vodafone Flottás csomagom van, másfél éve kötöttem szerződést erre a tarifacsomagra 5300.-Ft havidíj mellett kb : 3000.-Ft (300 perc ) bármely hazai irányba történő lebeszélhetőséggel.
Nov. 24-én szembesültem azzal, hogy a Vodafon egyoldalúan és értesítésem nélkül a lebeszélhetőség irányát megváltoztatta úgy, hogy a havidíj már csak vodafonos lebeszélhetőséget tartalmaz és minden 20-as ; 30-as szám hívását a havi díjon felül kiszámlázza a havi előfizetői díj változatlanul hagyása mellett.
Sokfordulós ügyfélszolgálatos alkudozás után úgy döntöttem szerződést bontok, (és utána indítok eljárást a céggel szemben) mivel elfogadhatatlan számomra egy ilyen csomag, mert az összes általam hívott szám 2/3-át nem teszi ki a 70-es. Végül 18600.-Ft –ot fizettetek velem kötbér jogcímen a tarifahűségért ( itt megjegyzem másfél évvel ezelőtt az általam aláírt tarifa váltáskor nem szerepelt a váltás napjától kezdődő 2 év hűségidő vállalása) . Készüléket nem vettem tőlük, tehát abból hűségidő nem keletkezett.
A Vodafon álláspontja szerint szeptember 30-ig élhettem volna ellentmondással.
Közölték, hogy mindenkit a számlán, vagy mellékletén kiértesítettek a változásról.
Én ilyen hírrel eddig nem találkoztam, visszanéztem a számláimat a 04-hónapig.
Ha előbb tudom , nyilván előbb szerződést bontottam volna.
További magyarázatuk, hogy az általános szerződési feltételeik között rögzített, hogy a Vodafone egyoldalúan a szerződéses feltételeken bármikor változtathat, és ez az ügyfél részére felmondási jogalapot nem teremt. Így hogy merjen bárki is 2 éves hűségidős szerződést kötni ?
Nem én voltam. Egy kolléganőmet hívta fel egy idősebb hölgy az ország másik végéből (fülkéből, mert amobilról egyenleg híján nem megy), hogy valami áruházban vásárolt feltöltést, de utólag vette észre, hogy elhibázott egy számjegyet. Az összeg a kolléganőm előfizetésén landolt.
Egy ismerősöm amikor elrontotta a feltöltést, felhívta a szolgáltatót. Be kellett vinnie a bizonylatot, és pár nap elteltével leemelték az összeget a másik szám egyenlegéről, és jóváírták az övén. Ez utóbbi telenoros eset.
A Vodánál ilyen nincs? Reménytelen? Vodafone monnyon le?
Az a kérdésem ,hogy a vodafon kötelezhet,hogy átlépjek másik tarifa csomagba?Mert nekem select tarifacsomagom van,és felhívtak hogy a mátrix 1-be kell átlépnem mert a select megszünt!De nekem ez a csomag lenne a megfelelő!!
A Vodafonnál rosszabb szolgáltatóról nem tudok. Rengeteg probléma merült fel az alatt a 10 év alatt amióta az ügyfelük vagyok. Most már az SMS-eket sem kézbesítik. Barátaim is szóltak, hogy senki sem fog komolyan venni ha a hívószámom 70-es. Most akadtam ki rájuk annyira, hogy amint lejár a pénzem náluk, kidobom a készüléket, és soha többet nem akarok hallani róluk. Ezt a tapasztalatomat azért osztom meg veletek, hogy mások ne járjanak olyan rosszul, mint én. Ők a legolcsóbb tarifával dolgozók, de kétségtelenül a legpocsékabbak. Ha végig gondolom azokat a csalásokat is, amit megtesznek, akkor nem is olyan olcsók. Pl. unszimpatikus lépésük: kártyás feltöltésnél, ha 500 Ft alá csökken a számlám, és hívást kezdeményezek, akkor az én pénzemből tájékoztatnak róla, hogy kevés pénz van a számlámon, aztán csörgetik ki azt a számot, amit hívtam, de már a csörgetés is pénzbe kerül. Ezt simán lopásnak nevezném. De az már valóban lopás, hogy néha üres SMS-eket küldenek el. Az ember gyanútlanul azt hiszi, megnyomódott a gomb, és véletlenül elküldött egy üres SMS-t, de amikor a mobilom az asztalon fekszik, és egymás után 3 üres SMS-t elküld, az már nagyon gyanús.