Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2024.07.06 0 0 220839
cam aro Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220838

halakat dobalni! 

Előzmény: atuc (220836)
Ötzi tesó Creative Commons License 2024.07.05 0 2 220837

A kapitány nem tette ki a tizedesvesszőt az IQ-ra utaló számoknál.

Előzmény: Paco155 (220835)
atuc Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220836

Mire szeretnéd használni ezt a vacakot?

Előzmény: csoppika (220830)
Paco155 Creative Commons License 2024.07.05 0 1 220835

Nem fog. Kár belé a szó. Hasonló az attitűdje mint Atillacinak. 

Előzmény: itya (220834)
itya Creative Commons License 2024.07.05 0 5 220834

kicsit túlértékeled magad, de ez alap nálad

az hogy te szerelmes vagy magadba nem azt jelenti hogy más is

egyébként nincs több regem, (csak több nick-em) egy mínuszt tudok adni

több műszaki témában is érintett vagyok, akár azt is kitalálhatnám hogy te jössz utánam, csak az  én agyam nem ilyen

...nem merül fel benned esetleges lehetőségként hogy többeknek szemet szúr a stílusod,és ezt tükrözi a sok mínusz?

könyörgöm a barmozás, kiscsillagozás, butuskázás közti szünetben csak egy icipici pillanatra gondolkozz már el ezen

Előzmény: Capt.IQ229 (220829)
409 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220833

"..eges kimaradas beirasahoz ido kell , az + feltetel.. "

 

Úgy van meghatározva, hogy 60sec alatt x felismert égéskimaradás után ír be hibakódot. Az x az vezérlőnként változik.  Viszont ahogy írod is, a VCDS valós időben számolja.

Előzmény: cam aro (220813)
409 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220832

Nem, de minek ez neked??

Előzmény: csoppika (220830)
bnorci71 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220831

igen biztos, hogy ez valami teljesen más mérés eredménye

azért az is beszédes hogy ütés és csavarásra külön ad meg Nm-t

ez 370Nm-el csavar

Előzmény: cam aro (220820)
csoppika Creative Commons License 2024.07.05 0 0 220830
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.07.05 -5 0 220829

Dehogy rekord.

EZ a barom képes regisztrálni újakat reggelig és osztja a mínuszt.

Topicról topicra jár utánam. Szerelmes. :))))

Előzmény: cam aro (220826)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.07.05 -5 0 220828

Ezt nem tudtam, én a légkulcsokról írtam.

Előzmény: cam aro (220816)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.07.05 -4 0 220827

Inas koromban colmann géppel dolgoztam, nagyon rég volt.

Azt ide-oda gombbal én forgattam adva neki az ütemet. Az is leszed mindent, lendkerék függő.

De az akkus kisgépekhez nincs köze.

Előzmény: kormi07 (220810)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 3 220826

-8.. 

uj rekord. 

 

..felcsokkent a negativ ertekelesed.. . :)

===================

 

 

Előzmény: Capt.IQ229 (220803)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220825

olcsobban josz ki ha tav fuggvenyeben ra tankolsz, mintha javitani akarnad. .

ha viszont ragaszkodsz a javitashoz akkor gyari diagos embert keress. 

bsi<> instrument cluster kozti kommunikacios hiba nem  online feladat. 

- tevedhetek - 

Előzmény: [fidelio] violino111 (220822)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220824

atvette a biztosito. 


a tobbi majd kiderul. 

Előzmény: kormi07 (220823)
kormi07 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220823

azt nem ígérem.

 

rendőr kiért mán vagy még mindig a lidl parkolóból fórumozol?

Előzmény: cam aro (220821)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220822

Üdv!

Citroen Xsara 1.6 16V NFU TU5JP4

 

A műszerfal benzinszint kijelző alacsony jelszintet jelzését követő 20 l  rátöltés után sem változott meg a  szintjelző állása. 

Diag két különböző értéket adott az üzemanyag szintről. Üzemanyagszint 6l a teljes üzemanyagszint 20 liter.

Kannából rátöltöttem 4 litert . Ez követően a diagon és a műszerfal kijelzőn  az üzemanyagszint maradt  6l,  a teljes üzemanyagszint viszont annyival 4l-el  változott 24l -t mutatott a diagon.

 

 Hol és mi ehet a gond?

cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220821

odáig süllyedtem hogy sört iszok:-""

 

ettol lejebb aze mar ne zulje :D 

Előzmény: kormi07 (220819)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220820

valoszinu ezt valos nyomatekon mertek, nem ugy mint a kalapacsos max impact kulcsokat. .

Előzmény: bnorci71 (220814)
kormi07 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220819

én ezeket mind sejtem, mert tudni már nem tudok semmit.

azt is halkan.

lényeg h megy.

---------

odáig süllyedtem hogy sört iszok:-))

Előzmény: cam aro (220813)
kormi07 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220818
Előzmény: bnorci71 (220814)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220817

mert nem szetbaszni akartam, hanem kilazitani. 

Előzmény: bnorci71 (220815)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220816

nem a legkulcsokrol szolt a vita. 
..hanem az egorol. :)

---------------

 

 

Előzmény: kormi07 (220810)
bnorci71 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220815

van 3/4-es legkulcsunk ..( markas, utos fajta.  ) 
viszont fotengelyre azt nem szivessen tettem volna ra.

 

 

miért?

Előzmény: cam aro (220811)
bnorci71 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220814

nem maradt ki itt egy nulla?

1,1Kw 3fázis 700Nm ??? vagy a mértékegység nem jó 7NKm :)))

nem semmi cucc :)

Előzmény: kormi07 (220810)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220813

hibakód nélkül, a 3-as henger nem megy(bespricceket lehúzta egyesével, szakadást beirta, égéskimaradást nem),  ""

 

eges kimaradas beirasahoz ido kell , az + feltetel..  
ettol meg ( vcds ) felismeri, szamlalja is jobban mint en. :)  de nem irja be egybol hibanak.


egy szakadas erzekeleshez ettol kevesebb ido kell. 
ott nincs + feltetel. 
(vagy inkabb buta/okos vezerlo a kulonbseg, fhasz tudja. ) 

Előzmény: kormi07 (220809)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 1 220812

Mondjuk szükség nincs rád ""

 

jo traktoros vagy te is itt. 

szantani tudsz, de magot meg nem igazan vetettel.. 

Előzmény: Capt.IQ229 (220803)
cam aro Creative Commons License 2024.07.04 0 0 220811


van 3/4-es legkulcsunk ..( markas, utos fajta.  ) 
viszont fotengelyre azt nem szivessen tettem volna ra. 
innen jott az eredo kerdes.. hogy megtamasztani hol lehet, hogy static lazitsam..ne pedig szetverjek mindent.. 
na most ezt probalod megmagyarazni..

 

De ez már tudomány.""

az. 

...nem gyurnem en ezt tovabb.. 

===========

Előzmény: Capt.IQ229 (220802)
kormi07 Creative Commons License 2024.07.04 0 1 220810

nézegetem itt ezt a vitát(?) a légkulcsokról.

kábé félóránként kerekelnek le egy buszt a fiúk a műhelyben(M22 tőcsavarok).

ilyen 1 collos kétkezes nemgagyi légkulcsokkal, amire rá van hazudva mittoménhányezer Nm.

ja van levegő hozzá, mielőtt valaki bekérdez.

 

namost amit már 3 perce veretnek, de nem lazul, ahhoz odatolják a columbus elektromos légkulcsot(kereke van, 50 kiló, 1", 1,1kW 3 fázis, 700Nm(!).

2, max 3 kattanásból letekeri ugyanennyi másodperc alatt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!