Keresés

Részletes keresés

Voltkolosos Creative Commons License 2012.11.25 0 0 336

Sziasztok Kolososok!

Véletlenül keveredtem ide, 75-79- ig én is ide jártam. 

Ofők: 1-2:Farkas Istvánné, 3-4 Buzás Fecó

+ olyan tanár legendák, mint:

Anyagismeret- technológia: Nagy Sanyi

Matek, Fizika: Hargitai, majd Limpek Béla

Orosz: Bagyula tanárnő,

Történelem: Majoros Anna

Kémia: Halmosné,

Torna (röplabda): Szabó Miklósné

Labor, műhely: Tomori Nándorné

Munkavédelem, műhely: Szekszárdi Sándor

+ az iagazgatók:

Bereczky,

Sima Fecó

 

Talán még az osztálynévsort is tudom...

Siroki Brjeg Creative Commons License 2012.07.05 0 0 335

Scheili Zoltánné? Dögös, bögyös, vörös szakrajz tanár.

Siroki Brjeg Creative Commons License 2012.07.05 0 0 334

Szekszárdi (vagy Szegszárdi?), inkább asszem utóbbi Tanárúr megvan valakinek? Munkavédelmet tanított 75-ben nekünk. Igazi régimódi tanár volt. Olyan , mint a századelőn lehettek.

Így kezdte az órát: kezét csókolom Editke, jó reggel fiúk!

Siroki Brjeg Creative Commons License 2012.07.05 0 0 333

MajorAnna a legjobb tanárnő volt, akivel valaha találkoztam. Azóta is imádom a történelmet!

Előzmény: NaNe (27)
Siroki Brjeg Creative Commons License 2012.07.05 0 0 332

Kis segítséggel. 3-as.

Előzmény: kivi (13)
Siroki Brjeg Creative Commons License 2012.07.05 0 0 331

Én is oda jártam. 75-79.

sugarpehely Creative Commons License 2011.10.29 0 0 330

máig tudom, mi az a metonímia: „Sínek hosszán moccan a MÁV…”, azaz a nyelvtanórákat nem a tankönyvből nyomta, hanem Kispál-idézetekkel  vagy mai szövegekkel spékelve. a  hasonulást a „ne fürgyé le” példájával magyarázta el. emlékszem, egyszer egy irodalomórán belekezdett egy hosszú sztoriba. részletesen elmesélte az egyik szerelmi történetét. aztán kb. 20 perc múlva mondta, hogy most akkor vegyük elő a szöveggyűjteményt. és akkor esett le nekünk, hogy az, amit ő személyes sztoriként előadott, az a vers volt. nekem az ilyen húzásai bejöttek. és az azért az se volt piskóta, amikor a Körúti hajnal c. verset tanította, egyszer csak, mintha belécsapott volna a villám, közölte: „holnap reggel találkozunk 5-kor a Blahán”, és végigjártuk a hajnali Nagykörutat… és szerintem fontos volt, hogy nem csak oktatni, de nevelni is próbált bennünket.

 

sugarpehely Creative Commons License 2011.10.29 0 0 329

szőnyi nagyon nagy arc volt, 90%-ban pozitívak a hozzá fűződő élményeim. szinte minden órán mesélt egy-két rövid történet, de ezek annyira nem voltak hosszúak, másrészt ezekkel feldobta az órát, és ezekből többet meg lehetett tudni a korszakról meg az életről, mint a tankönyvekből. bírtam benne, hogy a diákok nyelvén, sokszor humorosan próbálta leadni az anyagot. az kimondottan jó volt, hogy a régi eseményeket aktuális dolgokhoz viszonyította (sztem objektíven). emlékszem, amikor az athéni demokrácia intézményrendszere előtt azt mondta, hogy mi francnak tanulnánk a görögökét, ha nem ismerjük a sajátunkat, és akkor rászánt egy órát, hogy vázolja nekünk, mi ma a parlament, kormány, mi a feladatuk, hogy működik a választási rendszer stb. de aztán megtanította a cserépszavazást is, ami szintén kell ahhoz, hogy a gyerek sikeresen leérettségizzen. persze, hogy eleinte volt egy-két következetlen dolga (pl. a dolgozatok íratásában), de aztán belejött, mint kiskutya az ugatásba. a táblamunkája nem volt tökéletes (LOL!), de középiskolában elvárható, hogy a gyerek maga jegyzeteljen. sokakat zavart, hogy hadar, meg hogy szövevényes a gondolatmenete. igen, ha nem figyeltél 5-10 percre, akkor azért el lehetett veszíteni a fonalat, és ha még nem is tanultál, könnyen karót kaptál. az is tény, hogy bunkókkal, lógósokkal, herékkel tudott szemétkedni. de a többiekkel jófej volt, még ha sokszor szigorú is. szóval biztosan sokan nem szerették, de aki ráállt a gondolkodásmódára és meglátta benne a rendszert, annak meghatározó élmény, hogy ő tanította

gabe203 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 328
Szevasztok!
Nagy kutatások közepette megtaláltam azt a tablót, amit az iskola falán nem találtam.Sajnos pocsék lett igy tömörítve, de akit érdekel szívesen elküldöm a szkennelt képet. Annak még jobban örülnék, ha valaki még emlékezne is erre az osztályra.
gabe203 Creative Commons License 2010.01.27 0 0 327

Szevasztok ! Azt hiszem bőven rangidős vagyok, de még élek.

Én is ide jártam többed magammal. A mi osztályunk fekete bárány volt.

1968-tól '72-ig. A kilencvenes években besétáltam tablót nézni, de a mienkét meg sem találtam. Egyelőre a Futterer tanár úrra emlékszem, szakrajzot tanított.

Tisztítom az agyamat miközben végig olvasom az egész fórumot.

Remélem megjelennek évfolyam társaim is. 

Pop_ Creative Commons License 2010.01.11 0 0 326
Szevasztok!

Az utolsó érettségiző évfolyamba jártam a kolosba, éshát megkell hagyni hiányzik az iskola :/
jó idők voltak azok. és az évfolyamtársaim nevében is bátran kijelenthetem h a Kolos örökké bennünk él! kár h bezárták, bár a mai napig se tudom miért tették.

respect mindenki!
Liquidos Creative Commons License 2008.09.16 0 0 325
És ebben is egyetértünk. :-)
Előzmény: Ursa Major (274)
Liquidos Creative Commons License 2008.09.16 0 0 324
Bár már eltlet kis idő, hogy ide néztem, de csatlakozom. Limpek Béla etalon volt, szerintem ilyen tanár már nem sok, talán egy sincs. Az ő óráin nemcsak matekot lehetett tanulni!
Előzmény: Ursa Major (271)
zszsuzs Creative Commons License 2008.06.20 0 0 323

Csak azért írok, hogy ne csak szidni jöjjek, hanem a jót is leírjam.

Ki tudja, hátha olvassa a tanár úr ezt a fórumot, és lássa, nem csak pattogni tudok én. ;)

Szóval, tudjátok, voltak gondjaink a Sz.L. tanár úrral (aki már nem a Kolosban tanít), jó ebben a gyerek hülyesége is benne volt, nem is állítottam, hogy a fiam ártatlan a történtekben.

Hármas négyes között állt most 2. félévben töriből, le is zárta hármasra. Gyerek váltig állította itthon, hogy vegyem tudomásul, hogy ha c.....gyerekek potyognak az égből, és lila hó esik, akkor sem lesz négyes töriből. Hittem neki.

Ma volt a bizi osztás, és annyira beleélte magát a gyerekem a töri hármasába, hogy nem vette észre, hogy mégiscsak nekem lett igazam, és ismét meglepett a tanár úr bennünket.

Remélem a kezdeti bosszúságok jövőre nem folytatódnak, és hátha összecsiszolódnak az elkövetkező évekre. Az meg, hogy milyen nézeteket vall a tanár úr, hát azt legfeljebb majd itthon finomítjuk a gyerek tudatában. ;)

perin Creative Commons License 2008.05.19 0 0 322
Hja, azóta eltelt 17 -20 év, változott a diákanyag, de sajnos a tanáranyag is!
Előzmény: korponaiz (320)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.05.07 0 0 321
Te is D-s voltál. Üdv, kedves ex-osztáytárs! :-)
Előzmény: korponaiz (320)
korponaiz Creative Commons License 2008.05.04 0 0 320
Én 86-91 között jártam a suliba. Voltak jó és "kevésbé jó" tanárok is. De az rajtam múlt, hogy milyen eredményem lett.
zszsuzs Creative Commons License 2008.02.16 0 0 319

Elnézést, hogy nem válaszoltam eddig, de elfelejtettem a jelszómat, és tegnap nagy nehezen rájöttem, és írtam is, erre elszállt az éterben a válaszom. :( :( Cseppet sem voltam mérges, és ideges tőle.

Igen, teljesen jól leírtad, hogy milyen a tanítási módszere a tanár úrnak, és számonkérési stílusa. :S Érdekes, hogy az iskolában az egyik legrosszabb átlaga a történelem tárgynak lett, erről mondjuk nem egyedül a tanár úr tehet, nem csak ő tanítja ezt a tantárgyat. ;)

Nagyon tartok attól, amit te is írtál, hogy jó tanuló gyereket is pótvizsgára tapsolhat vissza, ha esetleg neki úgy tetszik. Remélem idáig nem jutunk el, mert most félévkor is kellemes meglepetésben volt részünk, amikor a gyereknek azt mondta, hogy kettesre zárja le, egyedül tröiből lett volna kettes, hármasa nem is lett volna. Mondjuk tény, hogy a jegyei alapján a gyerek simán kaphatott volna kettest, de a jegyek között volt 2 db vitatott egyese, amiből az egyikért nagyon morogtam. Aztán, nem tudom, hogy miért, de félévkor hármast kapott a gyerek, nem tudom mi győzte meg a tanár urat, hogy ne kettest adjon neki. Bár a 2. félévtől még félek rendesen, hogy mit hoz jegyekben.

Előzmény: perin (318)
perin Creative Commons License 2008.01.28 0 0 318

 

igen, valóban lehetne érdekesen is tanítani, de az nem tanítás, hogy egész órán politizál a "tanárúr", utána azt mondja: olvassátok el a 78-130 o-ig, és felelünk.

-a cserépszavazás csak példa volt, egyébként apróbetűs részben volt, de nem ez a lényeg.

-valóban nem mindíg a tanár a hibás, de ebben az esetben biztosra vehetitek, mert nemcsak 1-1 elégedetlenkedés volt szülői részről, hanem tömeges. az pedig magáért beszél, hogy a nyelvtan könyvet ki sem nyitották. ezt szó szerint vegyétek, 

mert így volt. történelemből és magyarból májusban még hátra volt 1/3 anyagrész. ezt úgy oldotta meg a "tanárúr",hogy minden maradék órán feladott 3 leckét olvasni, tanulni.(ez minden, csak nem érdekes tanítás).

csak azt tudom tanácsolni a többi szülőnek, hogy sajnos, saját maga tanuljon a gyerekkel, és ha nem fejezik be az anyagot év végére, akkor nyáron fejezzék be otthon, mert örökre lemarad a gyerek.

-egyéb adalék: osztályverekés után körkérdést tett fel, kit kéne még megverni az osztályban? felírták a neveket a táblára(mi kell a kamasznak? pont ez ! ) ahelyett, hogy csítította volna, inkább szította a kedélyeket.inkább ne foglalkozott volna vele, különben sem ő volt az ofő.

-iskola fennmaradással kapcsolatban tüntetésre hívta őket.(ok., hogy az iskoláért írtunk önkormányzathoz, de kamaszokat tüntetésre hívni?? ez nevelés??)

-egyik fiú már márciustól jelentkezett felelésre, hogy javítson.nem hívta fel egész év végéig. meghúzta, pótvizsgáznia kellett az egyébként jó tanulónak.   

én is mindig együttműködő voltam a tanárokkal, de sajnos az egyre több negatív hozzáállás miatt letettem róla. csak a legszükségesebbet beszélem velük.

Előzmény: Törölt nick (317)
zszsuzs Creative Commons License 2007.12.22 0 0 316

Az igazság az, hogy olyan régen nem tanítja, hogy nagyon leblokkolhatna, most kezdte a gyerek ezt az iskolát, többekkel együtt, mivel ez egy 6 osztályos gimis osztály. A gond az, hogy a tanár úr eddig csak 9. osztálytól felfelé tanított, és nem ismeri ezt a korosztályt, amit a fogadó órán be is vallott.

Nem egyenrangúság pontosan ebből kiindulva éreztem azt, hogy mivel eddig nem tanított ekkora gyerekeket, nem érti, nem tudja, hogy mi a gond. Mi szülők próbáltunk neki segíteni, nem szakmailag, mert hát mi ugye nem vagyunk tanárok, de ismerjük ezt a korosztályt. Próbáltunk jó ötleteket mondani, hogy szerintünk, hogyan lehetne jól megfogni a gyerekeket, hogy érdekelje őket a tananyag, és ne a "rosszalkodással" legyenek elfoglalva, és mindegyik ötletre az volt a válasz, "Igen, de....". Mintha a kamasz gyerekeimet hallottam volna, hogy bár belülről érzi, hogy igazunk van, de csakazértsefogomaztcsinálni, amit az idősebb, tapasztaltabb mond. Érted? A szülőknek és a tanároknak szerintem együtt kéne terelgetni a gyerekeket, a tanárnak az a dolga, hogy tanítsa, a szülőnek meg az, szerintem, hogy támogassa a gyereket és a tanárt is. Csak az a gond, hogy ha a tanár ezt a támogatást visszautasítja, akkor már egy láncszem kiesik.

Az nem baj, hogy majd egy tizessel fiatalabb nálam a tanár, sőt az csak jó lehet, mert közel van korban a gyerekekhez... én legalábbis így gondolnám, de nem. :( Ezek a 13 éves gyerekek kiskamaszok, egy kicsit mások, mint a 9. osztályos korosztálytól felfelé. Van aki tudja ezt kezelni, van aki nem.  Nem baj, ha nem tudja kezelni, bár bajnak baj, de lehet ezen segíteni. Például ha segíteni szeretnénk neki, hogy a gyerekekhez milyen út vezethet, azt ne utasítsa vissza. Vagy ha nem is ért vele egyet, akkor legalább gondolkozzon el rajta, és ne csipőből utasítsa vissza az ötleteket.

Előzmény: Solyaria (315)
Solyaria Creative Commons License 2007.12.21 0 0 315
Nem lehet, hogy esetleg a rossz élmények miatt kicst leblokkol ennél a tanárnál? Mert ilyen is van. Nekem is volt olyan tanárom, akitől annyira tartottam, hogy hiába tudtam az anyagot, egyszerűen nem tudtam normálisan lefelelni. Pedig mindig tanultam az óráira. Sőt, különösen az ő óráira. Lehet, hogy neki kéne beszélni vele.
És amikor bent voltál, mit mondott? Írtad, hogy "nem kezelt egyenrangúként". Ez mit jelentett?
Előzmény: zszsuzs (314)
zszsuzs Creative Commons License 2007.12.19 0 0 314

Hidd el, hogy többeknek van gondja a tanárral, nem csak nekem. Sok-sok egyes van ebből a tárgyból, de már nem érdekel, mert nem CSAK a gyerekről állít ki bizonyítványt, hogy csak abból az egyetlen egy tárgyból van kettese, a többiből meg négyese, ötöse, szerintem.

Az a baj, hogy a többi szülő, akinek szintén gondja van, inkább a homokba dugja a fejét, és így bizony nehéz. Hőzöng mindenki, de szólni nem mer senki. :(

Momentán megússza a gyerek a bukást félévkor, de azért nem veszi be a gyomrom ezeket az eljárásokat, pontosan azért, mert felmondja a leckét itthon, mond okosakat, amiket hall innen-onnan, szóval sántit erősen a dolog.

13 éves gyerek meg szerintem simán letörölheti a kezét, sőt egy jobb érzésű tanár azt mondta volna, hogy ha látja, hogy koszos a keze, hogy "Fiam, menj ki és mosd meg a kezed!", és tök mindegy, hogy milyen napon, esetleg teljesen hétköznapi napon is! :) Nincs igazam?

Azt hiszem elég szigorúan fogjuk a gyerekeinket, nagyon kritikusan nézem a dolgaikat, sok szülő megtehetné ugyanezt a saját gyerekével. Szóval, nem érzem elfogultnak magam a gyerekkel, gyerekeimmel szemben.

Ja, és voltam 2x is a tanár úrral beszélni, amikor csak volt alkalmam, mert nem csak itt pattogok, hanem elmondom a gondom egyenesen az illetékes szemébe is, amit sok szülő társam, ki tudja miért, nem tesz meg, csak a háta mögött puffognak!

Előzmény: Solyaria (313)
Solyaria Creative Commons License 2007.12.19 0 0 313
Sziasztok. Nem tudom szó nélkül megállni a dolgot. Egyrészt több ponton is vannak lukak. Nálunk kötelező anyag volt a cserépszavazás szó ismerete. Ha leírom, mindenkinek be fog ugrani: osztrakizmosz. Nem olyan nagy cucc. A Tesóméknál ha olyan volt az anyagrész, akkor kötelezően rovásírással kellett felírniuk a nevüket a dolgozatra. :) Ez nem tanuló kínzás, hanem szórakoztató tanulás.
Mi is sokkal szívesebben hallgattunk egy olyan tanárt, aki laza volt, fiatalos, és sok érdekességet mondott, mint egy begyöpösödött valakit, aki szigorúan a tárgyhoz ragaszkodik. Csak vannak olyan tanulók, akikkel pedig elszalad a ló, és azt hiszik, hogy a tanár az értékelésben is laza. Akkor rögtön a tanárral van probléma!
Ha a diák alszik Mikuláskor az órán, akkor se kapjon szaktanárit?! Végülis nem beszélgetett, nem zavarta mások munkáját...csak a tanárét. Szerintem ki lehet bírni óra végéig a tinta törölgetését, és szünetben elévégezni a procedúrát a mosdóban. Habár nem hiszem, hogy ez lett volna az igazi ok.
Egy tanárról véleményt nem egy diák alapján kell mondani. Azt kell megnézni, hogy másoknak milyen jegyeik vannak. Ha van olyan, akinek ötöse van, akkor már hibádzik az elmélet. Nyugodtan lehet valaki rossz tanuló töriből, ha nyelvtanból és irodalomból jeles. Van akinek ehhez van érzéke, van akinek ahhoz.
Én javaslom, hogy kérdezd ki a gyereket otthon töriből. Ha tudja a leckét, nem hiszem, hogy bármelyik tanár elégtelent adna. Vagy látogasd meg az órát. Biztosan van rá lehetőség. Vagy a szülői értekezleten is felvetheted a problémát, hátha másnak más a véleménye.
:))))
zszsuzs Creative Commons License 2007.12.11 0 0 312

Többször bementem, és többször úgy éreztem, hogy nem érez vele egyenrangúnak. :(

Azóta már kapott egy órai ötöst, de attól még bent van a 2 db egyese, meg az 1 db kettese a gyereknek. Nem, nem biztos, hogy egyértelműen a tanár hibája, de az azért elgondolkodtató, hogy ha a gyerek minden más humán, reál tárgyból négyes-ötös, akkor csak a töri ne menne neki? Szerinted?

Meg olyanért szaktanárit adni a gyerek nevenapján, és egyébként Télapó napon, hogy a gyerek törölgette a tintás kezét, és a tanár úr szerint nem figyelt az órán. NEM beszélt, NEM zavarta a társait, szóval... vannak fura dolgok, azt hiszem. :(

Ezzel az egésszel csak az a baj, hogy már én sem tudom komolyan venni a büntetéseit, meg az osztályzatait, és így a gyereket sem tudom ösztönözni. :( :(

Előzmény: Törölt nick (310)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.11.23 0 0 311

Egyébklnt, ha a gyerek bukásra áll töriből, az egyértelműen a tanerő hibája?

 

Nem egyértelműen, de lehet!

 

Másik iskolából igazoltam át, többek között emiatt. Pikkelt rám a műszaki rajz tanár, de az okát nem volt hajlandó elárulni. Ez a tárgy, amiből bukásra álltam, a Kolosban 4-esnél rosszabb osztályzatom nem volt!

 

Az előző suliban (Egressy) viszont bérmunkában csináltam a rajzházikat, nehézségi foktól függően 300-800Ft közötti összegekért. (1988-89, nagy pénz volt!) Érdekes, a "megrendelőim" ritkán 4-est, de inkább 5-öst kaptak. Akkor kinek a hibája?

Előzmény: Törölt nick (310)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 310
Mi lenne, ha csak egyetlenegyszer bemennél, és beszélnél a tanár úrral? Egyébklnt, ha a gyerek bukásra áll töriből, az egyértelműen a tanerő hibája?
Előzmény: zszsuzs (307)
zszsuzs Creative Commons License 2007.10.18 0 0 309
Még mindig várok pro és kontra híreket adott tanár úrról. Fontos lenne, hogy több infóhoz jussak, jussunk, mert csak akkor látunk tisztán.
Bár van egy rossz érzésem, hogy a hozzászólások igazolni fogják a véleményemet. :(
zszsuzs Creative Commons License 2007.10.17 0 0 308
Ha valakinek van jó emléke, híre a tanár úrról, természetesen azt is szívesen olvasnám.
zszsuzs Creative Commons License 2007.10.17 0 0 307
Nagyon-nagyon szépen köszönöm amit leírtál!
Nem véletlenül kérdeztem ám ezt itt ezen a fórumon, Ugyanis ugyanezt csinálja az új iskolában. :(
Most már csak azt nem tudom, hogy most mit csináljak. :( Szerinted? Szerintetek? Hú, feldobtam egy labdát, és most nagyon fent van, ezt valahogy nagyon le kéne ütnöm, csak azt nem tudom, hogyan.
Az én gyerekem hetedikes, és elvileg 7 évig tanítaná..... jujj, ezt így nem akarom, viszont az iskolát szeretjük, a gyerek is szereti, és minden másból ötösei, négyesei vannak, csak töriből áll bukásra. :S Hujujuj....
Van még élménye valakinek vele? Minden infó érdekel, aztán eldöntöm, hogy mi legyen.
Előzmény: perin (305)
perin Creative Commons License 2007.10.17 0 0 305

szia,

az én fiamat tavalyig "tanította" magyarra és történelemre. nem tanárnak való. a nyelvtankönyvet ki sem nyitották.az órák legtöbbször elszálltak tanítás nélkül,mindenféléről, ami nem is az anyaghoz kapcsolódik beszélt, utána számonkérte, amit le sem adott. szétszórt,nem volt tanítási koncepciója, vagy, ha volt, nem tudta betartani. rapszódikus, kiszámíthatatlan, amit feladott, nem kérdezte, utána a 3. órán kérdezte, ha akkor pedig épp nem volt ott a gyerekeknél az anyag(pl. egy kinyomtatott szöveg), akkor karó. úgy feleltet, hogy közli, 3 perced van, utána fél percenként közli a gyerekkel (belevágva a felelésébe, hogy még mennyi ideje van hátra, közben meg mással beszélget.) pl történelemből "hülyére" tanultuk magunkat (ugyanis 3x halasztotta el u.azt a dolgozatot),szóval nagyon tudtuk, mert 3x vettük át, mégis karó vagy 2-es lett, mert a kérdései nem a történelemmel kapcsolatosak voltak, hanem pl: "görögül mi a cserépszavazás szó."

az, hogy mi maga a folyamat, a cserépszavazás azt tudtuk, de nem azt kérdezte, márpedig a történelemben az a lényeg, hogy az ember tudja azt, hogy mi, mikor és miért történt, milyen hatásai voltak, stb.  nem pedig görög nyelvleckét venni. nem a lényeget tanítja, a tantárgyat a  perverz és szadista oldaláról mutatja be. pl. a római császároknál, vagy irodalomból Villonnál élvezettel taglalta, hogy mit műveltek. sőt, olyan filmet nézetett velük, ami az én nevelési elveimmel kifejezetten ellenkezik, szerintem egy 15 éves fiúnak nem kell ilyeneket néznie. a történelemben és irodalomban nem ez a lényeg! ha egy tanár ezt nem tudja, akkor legalább azt tiszteletben tarthatná, hogy a család nem így neveli a gyerekét. színházba pl el sem engedtem a gyereket vele, mert már tudtam, hogy a "rómeó és júlia" meg a"szentivánéji álom" feldolgozása szintén olyan, hogy nem gyereknek való. Ő maga úgy hívta el a gyerekeket, hogy "ott jó meztelen nőket lehet látni"  én egy pedagógustól azt várom el, hogy a gyerekemet tanítsa, emberileg, erkölcsileg is példát adjon. ez az ember az ellenkezőjét tette.érettségi tárgyakról lévén szó, rengeteg kárt okozott!!! tudtuk, hogy elmegy, ezért nem szóltunk már az igazgatónak, de lehjet, hogy az átalakulás miatt nem is foglalkoztak volna velünk.elnézést a hosszú válaszért , de még mindíg felháborít. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!