Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atuc Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94098

Egy példa:

Nézzünk mondjuk egy kuplungcserét kettőstömegű lendkerékkel együtt. Ezt vegyük kopó alkatrésznek, a váltónak semmi baja.

Egy olyan szervizben, ahol elvállalnak egy ilyen autót, ott lesz ez első millió környéki javítás.

 

Előzmény: Georgbutcher (94097)
Georgbutcher Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94097

aha... igazad lehet... :D 

szóval ha valakinek , ellenőrzött papírokkal is bizonyíthatóan szervizelt autónál 

benyögnek egy automata javításra 1 miilát akkor teljesen normális ? 

És ha én erre nem készülök fel csak a gyári előírt szervizekre akkor inkább ne is vegyek ilyet? 

Szóval tényleg csak akkor vegyen valaki autót ha a váratlan kiadásokra millákat félre tudd tenni? 

Ha így van akkor tényleg nem veszek audit.... 

Előzmény: atuc (94096)
atuc Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94096

Inkább az egy millió Forintos javítások "nem tudom és nem akarom kifizetni" része miatt mondom.

Előzmény: Georgbutcher (94095)
Georgbutcher Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94095

Szia! 

 

Igen nem írtam le csak elmés hozzászólásokat szeretnék kérni.... ez a válaszod nem tudom mit takar. 

Hogy nincs a zsebemben az autó vételára ? 

Szerinted ebben az országban mindenki kp-ra veszi meg az autóját 10 milláért? 

Nem a financiális részér voltam kíváncsi , megtudom venni és kifizetni a normál szervizeket. 

Amire kíváncsi vagyok ha van itt bárki akinek van hasonló 1.4 tfsi motoros audija ne adj isten e-tron kivitel mire számíthatok. 

Erre kérném azokat akik normálisan , tapasztalattal tudnak hozzá szólni a témához. 

 

Köszönöm 

Előzmény: atuc (94093)
5 Star Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94094

Üdvüzlet!

A4 1.6 2006 katalizátor hibája miatt ki kellett cserélnem és a kiszerelt kat. brutálisan néz ki. Szinte eltűnt belőle a betét és fekete mint a szén. Mi lehet az oka és mire kell figyelnem, hogy az újonnan beszereltet ne kelljen hamarosan kicserélnem?

Köszi 

atuc Creative Commons License 2023.06.08 0 0 94093

Amit leírtál, abból arra következtetek, hogy nem engedheted meg magadnak ezt az autót.

Előzmény: Georgbutcher (94092)
Georgbutcher Creative Commons License 2023.06.07 0 0 94092

Sziasztok! 

 

 

Tanácsotokat szeretném kérni egy 2016-os audi a3 1.4 tfsi e-tron kapcsán. 

Sosem volt audim habár mindig szerettem volna audista lenni :D 

Némi tapasztalatom van egy skoda octavia folytán a konszernről és a vw-s hibákról de korántsem elég 

hogy beleugrjok egy ilyen vételbe. 

Előre bocsátom hogy nem vagyok kibélelve , földi halandók ... dolgozó emberek vagyunk a nejemmel ( szóval 1 millás ) váltó javítások stb 

ha be esne nem tudom csak úgy kiköhögni de nem is akarom. Ellenben nyilván minden szervizt megadtam ( 10.000-én olaj csere + premium üz. stb az autóinknak ) és minden szervizt amit kellet. 

Szerintetek ha beleugrom egy ilyen jó állapotú szervizelt autóba ami amúgy jó állapotú és jó vétel lehet , akkor az átlagon felüli ( elvárható szervizeken felül ) javításokra is kell számolnom? 

Azért tetszene nagyon ez a modell ( többek közt mert szerelmes vagyok belé ) mert 50km tudd tisztán elektromosan és mivel 5km van a munkahelyem a lakástól ez lenne a legideálisabb vétel számomra. 

Ha meg el kell utazni akkor ugye el is lehet vele...  de használtan egy 2016-os közel 8 milla.... szóval hitellel tudnám csak megvenni ... 

Mi a véleményetek ?  nagyon rizikó egy ilyen vétel és aki ilyet vesz remegjen ? 

Vagy ha mindent megadok neki jó lesz hozzám :D ?? 

 

köszönöm előre is!! 

 

atuc Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94091

Ja, negyedannyi. De amit javítani, pótolni kell, az lehet, hogy tízszer annyi mint egy újabbhoz.

Fájna egy ajtótömítésért ezer euró? (W124)

 

Ha veteránautóval akarsz járkálni a mindennapokban, akkor kétmillióval nagyon-nagyon vékony vagy.

 

Nincs azzal semmi baj, ha néha elromlik valami, és az könnyen és viszonylag olcsón javítható.

Előzmény: sosomgyi (94089)
mica-r Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94090

Minél régebbi, annál nehezebb alkatrész utánpótlást találni és a korral előrehaladva növekszenek a problémák. Pl 2004 utáni A6-hoz minden szart lehet találni, a régebbiekhez egyree kevésbé. Ez más gyártónál is érvényes.

Előzmény: sosomgyi (94089)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94089

A konstrukcióra gondoltam és az életben tartásukra. Az elméletem az hogy például egy E34-ben negyed annyi dolog mehet tönkre mint egy E60-ban. Ugyan ez igaz egy régebbi A6-ra és egy közepesen régire. 

Előzmény: mica-r (94088)
mica-r Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94088

15+ évesen bármi rossz lehet

Előzmény: sosomgyi (94087)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94087

Benzin motorok ezekben eleg rosszak nem?

Előzmény: mica-r (94086)
mica-r Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94086

BMW E65, Audi A6 4F?

Előzmény: sosomgyi (94085)
sosomgyi Creative Commons License 2023.06.01 0 0 94085

Hm.. franc. Akkor esetleg valami ötlet 2M körül ami benzines nem kicsi jó a hangja és nem E46?

Előzmény: atuc (94084)
atuc Creative Commons License 2023.05.31 0 0 94084

https://www.injektor.hu/11-publikus-cikkek/eset/117-iv-esetleiras-mb-190e-ke-jetronic

 

Légtömegmérő 400 ezer Ft. Nem rendelhetö.

Üzemanyagmennyiség elosztó cseredarabos Bosch 962 ezer a listaár. A gyári fele.

Húsz éve volt a kezem alatt ilyen autó utoljára. A bontott KE Jet dolgok már akkor sem értek két fillért se ezekhez az autókhoz.

Kérdezz meg műhelyeket, hogy vállalnak-e harmic éves mechanikus befecskendezős autón diagot, hibakeresést.

 

Nem életképes ötlet veteránautót használni hétköznap. Mindennap.

 

Előzmény: ersiklaszlo (94083)
ersiklaszlo Creative Commons License 2023.05.31 0 0 94083

Köszi de ez mit is jelent pontosan? 

Előzmény: atuc (94082)
atuc Creative Commons License 2023.05.30 0 0 94082

A KE-Jetronic-kal előbb-utóbb bajod lenne.

Előzmény: sosomgyi (94081)
sosomgyi Creative Commons License 2023.05.30 0 0 94081

Sziasztok. Mennyire életképes megoldás napi használatra egy AAR 2.3-as motorral szerelt 100-as? A4 B5 1.9 TDI-m van 7 éve és gondolkozok a cserén. E34 525i volt az eredeti terv de 2 hónap alatt nem sikerült találni szóval alternatívát keresek.

mica-r Creative Commons License 2023.05.20 0 0 94080

Távgyógyítani nem tudok, de azt nem hiszem hogy az adagoló okozza

Előzmény: Derrick 4211 (94078)
Ggggg.1. Creative Commons License 2023.05.20 0 0 94079

Sziasztok!

 

1998 Audi 80 ra keresek 17 colos bolero vagy hasonló felnit. 

Derrick 4211 Creative Commons License 2023.04.17 0 0 94078

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni, mert elég tanácstalan vagyok. Van egy 1991-es Audi 80 B 4  1.9 TD-m. Emelkedőn melegszik a víz és 130 km/ H fölött is. 

Igaz még fel nem forrt. A fűtés is nagyon gyengus. Új a hűtő, vízpumpa,termosztát ,hengerfej.A blokk trisós vízzel hengerfejezés előtt átmosva. Az adagaló töltése nem jó, már csak erre tudok gondolkodni. Ha valaki tud valami okosat, előre is köszönöm!

22eslala Creative Commons License 2023.04.06 0 0 94077

Szakadás/testzarlat az N75 solenoid szelepre.

Annak ellenére hogy a két kábele a kapcsolt test és a fix pozitív is jó mérés alapján is meg ki is cseréltük ugye próbára.

mica-r Creative Commons License 2023.04.06 0 0 94076

diag mit mond?

Előzmény: 22eslala (94075)
22eslala Creative Commons License 2023.04.06 0 0 94075

Sziasztok!

 

Audi A4 B8 2.0 TDI 2008-as évjáratú.Elrágta a nyest a turbó kábeleit(Plusz és test)ami az ECU-t a turbóval összeköti.

Újat húztunk be mind a kettőből,de azóta sem megy a turbó.Villog az izzatás visszajelző és persze világít a motorhiba jelzés is.

Hol keresgéljük a hibát?Mit üthetett még ki?

 

Köszi előre is az érdemleges válaszokat.

ktm250 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94074

Bele ment kB 1,5dl olaj 4 v 5 pumálásra keményedik csak fel! Olajnak sehol nincs nyoma mármint hogy szivárog a! 

Előzmény: mica-r (94073)
mica-r Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94073

Szerintem nézd meg van -e hidraulikus műkködés, annál egyszerűbb nem jut eszembe

Előzmény: ktm250 (94072)
ktm250 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94072

Sziasztok! Q3 Audinak beesik a kuplung pedál 100ekm van az autóban 2.0crtdi, mi lehet a baj tudna valaki valami tanácsot adni hol kezdjem a hiba kéresést? 

Előzmény: mica-r (94071)
mica-r Creative Commons License 2022.12.30 0 1 94071

A legtöbb dízel jónak mondható

Előzmény: kontraulti (94070)
kontraulti Creative Commons License 2022.12.30 0 0 94070

Sziasztok! 

Szeretnék egy 2010-es évjárat körüli avantot venni. Melyek azok a motorok, amikkel ajánlani tudnátok? Vegyes használatra lesz. Ez az egyetlen kombi, ami kívül-belül jól néz ki és még megfizethető a számomra. Köszönöm! 

Geri8120 Creative Commons License 2022.12.06 0 0 94069

Sziasztok,

 

Adott egy 2011-es A4 B8 2.0 CAGA multitronic váltóval. 60.000-ként tisztességesen cserélve volt az olaj a váltóban szűrővel együtt. A probléma az, hogy attól függetlenül, hogy szépen vált, nem ránt se D-ben se R-ben, alacsony fordulaton (1200-1400rpm / 50-60km/h) rezonál, úgymond zörög az autó. Szakszervízben egyből a milliós költséggel kezdték, de azért nem mennék ennyire messzire egyből. Bakok jók, lemez nem rezonál, így az érdekelne, hogy valaki tapasztalt már hasonlót és a megoldás lendkerék vagy váltókiállás volt? Más már nem lehet sajnos, de ezek még mindig az olcsóbbik lehetőségek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!