Keresés

Részletes keresés

Ati_66 Creative Commons License 2 napja 0 0 213659

A sok futásnál nekem a térdem szokott jelezni, így nagyon ritka, hogy 60-70 km-t elérjen a heti mennyiség.

Ezért nem is lesz soha 7/7 futó edzésem.

Mivel az országúti bringázás nekem megfelelő időjárás esetén rendszeres, ezért az ilyen pihenő napok nélküli 9-10 napos sorozat terhelésekben a csak bringás nap a futás pihenő napja.

A bringázásom többségén futás alapozónak felel meg az átlag intenzitás, így nem gond kipihenni, ráadásul a táv sem sok, ritka a 1,5 óránál hosszabb kerékpározás. Általában egy alkalommal 40-80 perceket kerékpározom, ami 20-40km közötti táv szokott lenni.   

Előzmény: rrroka (213656)
AgentOrange Creative Commons License 2 napja 0 0 213658

Jó móka volt ez az 1WTR elsőbálozóként:) Ha nem lenne alig két és fél hét múlva a MammaMontana 100K szívesen maradtam volna még. 21 körig volt így kedvem futni, nem akartam komolyabban leamortizálni magamat.  Kicsit részletesebb leírás a versenyről:  https://ultrakelek.webnode.hu/l/one-way-ticket-run-egy-masfajta-futoverseny/

O/O Creative Commons License 2 napja 0 0 213657

:) Lósz@r vagyok! Abban a 15 napban nem volt más dolgunk, futás,bringa, kaja, pihenés. Ami zavaró volt és egyre nyűgösebben ment az a kulacs takarítás, újratöltés másnapra, ruhamosás szárítás. Kaja jól ment, alvás is egyre nyugisabb volt. A futás is egyre megszokottabb lett, mint a munkába járás.Nincs kedve az embernek, de simán elmegy és teszi a dolgát. A szervezetünk ezt már napi rutinnak vette és semmi baja nem volt vele, ezt a többiek is megerősítették. Volt hogy végig dumáltuk a napot, volt hogy órákig meg sem szólaltunk. Szinte minden nap 9-től este 18-ig úton voltunk, inkább ez a rengeteg idő és nem a megtett táv volt fárasztó,  volt egy fő futónk, aki minden nap csak futott így hozzá igazodtunk őt segítettük, tehát a mi állapotunk nem befolyásolhatta a tempót. Érdekes a mentális hullámvölgyeket is észre lehetett venni, hiszen 0-24-ben össze voltunk zárva, Bár én a csinos fiatal hölgy sofőrrel töltöttem az éjszakákat, de ébrenlét alatt hárman voltunk egész nap. Volt hogy könnyen megbántódtunk egymás válaszain, volt hogy mi kísérők kicsit többet gondoltunk magunkról és hősködve fel akartuk rúgni a tervet, napi szakaszokat néha  mi is végig akartuk futni. De rendszerint valamelyikőnk mindig észnél volt és helyretette a lázadót, visszaigazítva a szigorú precíz tervhez. Iszonyatosan nagy, életre szóló élmény lett belőle, rengeteg pozitív hozadékkal. 

Előzmény: rrroka (213655)
rrroka Creative Commons License 2 napja 0 0 213656

neked sem volt tőle bajod?

Előzmény: Ati_66 (213641)
rrroka Creative Commons License 2 napja 0 0 213655

hú az sok! nem kezdett leépíteni a vége fele, elég időd volt regenerálódni? biztos egy vérvonal vagy Szőnyi Ferivel :)

Előzmény: O/O (213645)
amatőr Creative Commons License 3 napja 0 0 213654

Rád értettem a rendszerességet, azaz minimum két, de inkább három teljes szezon az ismérve a rendszerességnek! :) 

Asztrofizikus beszámolóját, műhelytitkait, a saját és a mezőnyről látott élményeit nagyon várom már! :) 
https://index.hu/sport/2021/06/14/elaludt-futas-kozben-a-masodik-csecsei-a-bajnok-/ 

Előzmény: Spenót (213653)
Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213653

Ne fenyegess! 🙂

Előzmény: amatőr (213652)
amatőr Creative Commons License 3 napja 0 0 213652

Spenót, figyu, mondok valami nagy igazságot: a rendszeres és okos edzés gyorsít ám!! :) :) 

Előzmény: Spenót (213650)
Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213651

Tőlem nem maradsz le. Ma csak kocorászni fogok és utána 2db 8km-es edzés jön. Pihi van. 🙂

Előzmény: Bohanon (213648)
Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213650

Valszeg azért van, mert a feladatosak eleje és vége alacsony pulzussal megy, meg a pihenős részek is. Viccesnek azért vicces, mert ez az 5:30 nálam tényleg szokatlan még ilyen távon, főleg, hogy azért volt benne némi szint is. Meg ugye ez elvileg az LSD...

Előzmény: Ati_66 (213647)
Bohanon Creative Commons License 3 napja 0 0 213649

mármint a térd mögött pontosan

Előzmény: Bohanon (213648)
Bohanon Creative Commons License 3 napja 0 0 213648

Sajnos nekem pont a hajlatban és felette fáj :/ megpróbálom köszi, hátha segít.

 

PS: nagyon le fogok maradni tőletek, 45 perces futásaim vannak egész héten. (kivéve a hosszú)

Előzmény: O/O (213644)
Ati_66 Creative Commons License 3 napja 0 0 213647

Szokatlan lehet, de mi miatt vicces ?

A Strava kihívásodnál is ezt látni a futásaid listáján. Na jó, ott a pénteki tízes is azonos átlaggal szerepel.  

Nem lehet, hogy most már a feladatos futásaidon túl hosszúk/alacsony intenzitásúak a pihenő szakaszok és ezért nagyon alacsony lesz az átlag tempó?

Előzmény: Spenót (213646)
Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213646

Ez vicceskés. Smashrun tájékoztatott, hogy a héten a leggyorsabb átlagtempójú futásom a vasárnapi hosszú volt. 🙂

O/O Creative Commons License 3 napja 0 0 213645

Nekem 15 nap volt a legtöbb egyben, futás és bringa vegyesen. Átlagban, mintha 15 napig minden nap körbefutottam volna és körbetekertem volna a Velencei tavat :) Tempó kényelmes volt és 10 km es szakaszokban volt csere bringa és futás. A végére rutinná vált fura volt abbahagyni, úgy éreztük menne bármeddig :)

Előzmény: rrroka (213638)
O/O Creative Commons License 3 napja 0 0 213644

Én találtam erre egy jó gyakorlatot, nekem a combhajlító felső része ahol a seggből comb lesz és attól fájt lefelé egy arasznyi hosszon. Pengetni lehetett ott inakat izmokat, nyomásra is fájt. Gyakorlatot már nem tudom hol találtam, de megjegyeztem saját szavaimmal megpróbálom leírni, de aki ügyes megtalálja a neten :) 

Leguggolsz két oldalt kezeiddel támaszkodhatsz így sokkal könnyebb. A kérdéses lábat elöre kell nyújtani, térd enyhén behajlítva lábfej hátrafeszítve. Ami fontos! Medence előre billen és hát homorít, lábfej erősen hátrafeszítve térd behajlítva és eközben olyan mozdulatot kell csinálni a csípővel, mintha a combcsontodat hátrább húznád. Kell érezni hogy ott nyúlik a combhajlító, állítólag ezt a felső részt így lehet jól nyújtani. Képet nem teszek fel, mert szarul nézek ki ebben a pózban :)  Nekem pár nyújtás után elmúlt teljesen, igaz akkoriban a havi futott adagom is csökkent. Azóta is csak ezt az egy nyújtó gyakorlatot végzem. Még mindig hanyagolom a bemelegítést és a nyújtást is :(

Előzmény: Bohanon (213639)
Ati_66 Creative Commons License 3 napja 0 0 213643

Bocs most veszem észre, ezt benéztem volt egy piheő napom.

Előzmény: Ati_66 (213641)
Ati_66 Creative Commons License 3 napja 0 0 213642

Én is várok valami csoda módszerre. Amit estig megnyújtok, összeugrik reggelre 😪

Előzmény: Spenót (213640)
Ati_66 Creative Commons License 3 napja 0 0 213641

Futásból még nem volt 7/7, de közel voltam hozzá.

Bringát is számolva idén már volt pihenő nap nélkül 12/16 . A kutya sétáltatásokat nem számoltam bele.

Előzmény: rrroka (213638)
Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213640

Na, erre én is ki lennék váncsi. Csinálok én is rá mindent, de csak karbantartásnak jó. Főleg hengerezem, de ez a rész a legmerevebb része a lábamnak. Állítólag az ülő munka miatt rövidül meg.

Előzmény: Bohanon (213639)
Bohanon Creative Commons License 3 napja 0 0 213639

hátsó lábhajlitóval kapcsolatban, valami magikus gyakorlat van nektek? 2-3 hete szarakodikk hiába nyújtom...

rrroka Creative Commons License 3 napja 0 0 213638

a héten véletlenül hétszer futottam, megírtam. :D
https://hosszutavblog.hu/het-per-het/

 

megéreztem, pedig kétszer csak kevés km volt benne. kell az a pihenőnap. volt má nektek 7/7?

Spenót Creative Commons License 3 napja 0 0 213637

Is. Nagyon remélem, hogy nem csupán véletlen.

Előzmény: O/O (213636)
O/O Creative Commons License 3 napja 0 0 213636

Ez most a diétától vagy a tablettától? 

Előzmény: Spenót (213632)
Ati_66 Creative Commons License 4 napja 0 0 213635

Telesen igazad van a kihívást illetően.🙂

Ha nem lennének ezek a kihívások, ma jól kipihentem volna magamat. Így meg a Mátrában nosztalgiáztam, és azzal szembesültem, hogy régen volt, tán igaz sem volt, amikor a füredi Avar hotel- Kékes távot 1 órán belül tudtam teljesíteni a maitól úgy 2 km-rel hosszabb és kicsivel több szintet tartalmazó útvonalon. 😪 

Előzmény: Spenót (213625)
Asztrofizikus Creative Commons License 4 napja 0 0 213634

A fűrész se rossz, de...

 

A beszámoló majd jön, de még ülepednie kell az élménynek :)

Előzmény: O/O (213633)
O/O Creative Commons License 4 napja 0 0 213633

Gratulálok én is mindenkinek, beszámolót várok az ultráról ;) tök jó hogy végre megmozdult valami és egyre több esemény van, ezzel a motiváció is! A Stravás kihívás egy véletlen folytán keletkezett a részemről. A Fűrész meg tök klassz dolog napestig lehetne csinálni. Jövőre egész naposra tervezem és ami belefér 12 órába azt megszeretném csinálni. Mondjuk 8x az 40 km és 4000m szint :) 

Spenót Creative Commons License 4 napja 0 0 213632

Nem is tudtam, hogy ennyire cseszkurál engem ez a fulladozás vagy mifene.

Ma, amikor egy emelkedős részen jöttem fölfele, énekelni támadt kedvem. Persze, ki is futott ettől a pulzusom a zónából, de nem érdekelt, annyira boldog voltam.

Ha nem lennék ennyire macsó, el is bőgtem volna magam a meghatottságtól. 🙂

Komolyan. Állati megkönnyebbülés volt, mert nem is emlékszem, hogy mikor volt utoljára ilyen, hogy azért kelljen fékezzek, mert 150 a pulzusom, de simán tolnám tovább.

Spenót Creative Commons License 4 napja 0 0 213631

Bocs, hülye vagyok, keverem azok nickjeit néha, akikkel személyesen még nem találkoztam.

Előzmény: Spenót (213630)
Spenót Creative Commons License 4 napja 0 0 213630

Írj nekem az itteni mail címemre! Ha ismerősök leszünk a Straván, meg tudlak hívni a kihívásba.

Előzmény: Bohanon (213626)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!