Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peti.olah Creative Commons License 2020.07.10 0 0 156959

CsigePeti valamilyen zöld szinű csővel bohóckodik. :)

Vele kellene konzultálni.

Én a BXet csöveztem kék szinű levegőcsővel, meg a csatlakozóival, 2 éve nincs vele gond.

Előzmény: FeZ_ (156958)
FeZ_ Creative Commons License 2020.07.09 0 0 156958

Hát.....a gyári új csövek beszerzésére elég kicsi az esélyed, persze biztosat csak az alvázszám utolsó 8 karakterének ismeretében tudnék mondani.

A nem kapható csöveket valamilyen kreatív módszerrel szoktuk kiváltani. Pl.: üzemanyagcső, ásványi olajálló légtechnikai cső, stb.

 

Előzmény: bodoght (156957)
bodoght Creative Commons License 2020.07.09 0 0 156957

Sziasztok.

 

Citroen Xantia 2.1 td a motortérben lévő hidraulika rendszer gumi csöveit kellene cserélnem, mert szinte az összes repedt, vagy repedezik, szivárog az olaj. Ha valakinek van tapasztalata ez ügyben (nagyságrendileg milyen összegbe kerülhet, honnan érdemes beszerezni a csöveket, mire kell odafigyelni, stb.), nagyon megköszönöm tanácsait.

 

Üdv

Tamás

claas71 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 156956

Tisztelt fórum társak ha valakit érdekel van egy 22240 km futott magasnyomású Bosch szivattyú, injektor, 1.4 HDI motorhoz,  eladás oka a motor a xarámban landolt a régi 1250 bár os rendszerűt kapta meg.

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2020.06.10 0 0 156955

Udv! 1989 Peugeot 309 1.3-ban hol talalom a termosztatot? Elol a blokkbol kijovo melegviznel ahonnan a futoradiatorhoz vezet a vekony cso, vagy hatul a nehezen hozzaferheto helyen a hidegoldali gumicso blokkba bevezetesenel?(batatnom gepezete)

gbg Creative Commons License 2020.04.17 0 0 156954

Sziasztok.
Dupla beszerzés miatt eladó citroen bsi-ben található relé.
Típus: YH119 012-1Z11-1A (T510)
Nekem a központizár vezérlés javításához volt rá szükségem.
A relé új.
Ár: 1.500,- Ft

Email publikus.

Cymantrene Creative Commons License 2020.03.13 0 0 156953

Eladva.

Előzmény: Cymantrene (156952)
Cymantrene Creative Commons License 2020.03.09 0 0 156952

Ezt a BX-t eladom:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/bx/citroen_bx_1_6_tzi_automata-15531650

 

Nem automata, de a hahu TZI-ből csak azt ismeri.

Alkudni lehet.

Sajnos a rozsda elkezdte enni, amúgy működik. 

A belseje szép.

 

Ahogy a költő mondja: ha nem kell senkinek, a bontós veszik meg :-(

ferixa Creative Commons License 2020.02.27 0 0 156951

Sziasztok!

 

Erre tud valaki méreteket mondani?

 

Köszönöm!

 

ferixa

 

vm.tunn Creative Commons License 2019.12.02 0 0 156950

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem HDI motorral kapcsolatban. Sajnos  megadta magát az egyik porlasztóm. Az autó egy 2003_as peugeot 807-es.

Tehát vennék egy db 2,0 HDI 107 lóerős Bosch porlasztót. Állítólag minden olyan Bosch porlasztó jó bele, ami a 16 szelepes 2,0 HDI motorokban van. A számát még nem tudom, nem vettük ki, de kimérték (résolaj veszteség).  Segítségeteket előre is köszönöm.

üdv

kari56 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 156949

Az sem rossz:)) Még midig nem javították meg az utat a telepen?

Előzmény: bupé (156948)
bupé Creative Commons License 2019.11.30 0 0 156948

Szia!

 

Offtopic

Outlander PHEV a terv.

Előzmény: kari56 (156945)
Yeti1027 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 156947

Sziasztok,

Keresem a Citroen C 5 I 110 HDI Dizel Vezérlő relé, (izzítás szabályozo) helyét az autoban,

Valaki tudja hol találhato pontosan.

Szeretném kicserélni.

Köszönöm

Andris658015 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 156946

sziasztok 93as x1 benzines xantiához keresem azt az acél hidraulika csövet,ami a szivattyútol megy a kis kocka alakú elosztóhoz köszi. 06708824195

kari56 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 156945
Szia Péter!
Mi lesz helyette?
Előzmény: bupé (156944)
bupé Creative Commons License 2019.11.16 0 0 156944

Hát ez a topic is sokat vesztett régi fényéből, berakom ide is. 

 

Hölgyek, Urak!

 

Közel 12 év barátság után úgy döntöttem, hogy elválnak útjaink Pözsivel. 2001-es, 2.2-es benzines kombi, becsületes neve Peugeot 406 Break Sport. Ez abban különbözik a többitől, hogy fekete félbőrösek az ülései és kék díszcsík van benne a fabetétutánzat helyett. Mint ahogy belül fekete minden, úgy kívül is, plusz fekete fólia az ablakokon a jogszabályilag megengedett helyeken. Megtettünk közösen 142 ezer kilométert, amihez megitattam vele közel 12 ezer liter benzint potom 4,5 milláért. Az átlagfogyija 8,76 l/100km (a Spritmonitor átlaga erre a mocira 8,69). Mindeközben a TMK-ra elment további két milla, kötelező és nem kötelező szervizek, 10 olajcsere, gumik, riasztó, vonóhorog, extrák, stb.

 

A kilométerórája 197 ezret mutat és ez elméletileg nem tér el a valóságtól. Amikor megvettem, márkaszervizben lekérdeztem, továbbá a Peugeot Service Box is linearitást mutatott. Van hozzá továbbá 236 db tankolási számlám is J.

 

Amit tudni kell róla. Ez az autó bizony puffos volt. Tudtam róla, mikor megvettem. Valamikor nagyon fiatal korában puffolhatták meg, az eleje és két oldalsó ajtaja lett cserélve. Aztán 2004 augusztusában behozták németből, megvette egy úr, aki használta kb. 2 évig, majd becserélte egy Opelre. Ezt követően kb. egy évig állhatott különböző kereskedésekben. Ez volt a 2008-as válság eleje, senki nem akart nagymotoros benzines autót venni. Csak én. Persze a gyári „Ouragan” alufelnijei sehol se voltak már. De nem is baj, nem vagyok oda az alufelniért. Van hozzá 4 db Dunlop Blue Response 205/60 R15 acélfelnin és 4 db Barum Polaris szintén acélfelnin. A pótkerék szintén Barum Polaris acélfelnin.

 

Amiben (talán) több, mint a többiek. Már az előző tulaj is garázsban tartotta és én is folyamatosan. Évekig csak hétvégi és nyári kirándulós autónak volt használva, talán ezért, de nincs rajta rozsda. Erre a típusra egyébként sem jellemző a rozsda. Beleraktam a gyári tempomatot, és eldöntöttem, hogy innentől kezdve csak tempomatos autót fogok használni. Kapott egy tolatókamerát, aminek a képe a belső visszapillantó tükörben jelenik meg, továbbá kapott egy Yatour bluetooth kihangosítót, amit a CD váltó helyére kellett beintegrálni. Tökéletesen működik, a kormánynál lévő bajuszkarral lehet vezérelni a Spotify-t, ha leállítom a motort, automatikusan leállítja a zenét, ha elindítom, automatikusan összekapcsolódik BT-n a telefonnal és indítja a zenét. Telefonhívásnál megszakít, utána onnan folytatja. Az utasok kedvéért kapott két USB töltőt, plusz a Yatuor micro USB-jét is kivezettem a műszerfalon így 3 töltési pont áll rendelkezésre az Y, Z generációnak. Mivel tetősines kombi, van hozzá két alumínium tetőrúd. A gyári csomagtérhálót sosem használtam, az is megy vele. Kapott nappali menetfényt is, rendes „E” jeles lámpákkal, szabályos bekötéssel. Ha már garázsban áll, kapott sebváltózárat és titokkapcsolót is. 

 

Amiben (talán) kevesebb, mint a többiek. Gyöngyözik a peremezésnél a hűtőradiátor. Eddig mindenből gyárit vagy utángyártottat kapott, de elérte azt az értékszínvonalat, hogy a következő tulaja valószínűleg bontott alkatrészt tesz bele. Ingadozik az alapjárat. Néha teljesen stabilan tartja a gyári 750-es értéket, néha 1000 környékén felejti. Lehet, hogy csak egy takarítás kell neki. Akárhogy is ápoltam a bőrt, a vezetőülés szélén be van szakadva. Továbbá ma felraktam a téli kerekeket, és a nagynyomású mosóval véletlenül lemostam a nyárigumi felnijéről a címkéket, hogy hová való. J

A válásunk indoka az, hogy valami villanyosat szeretnék (HÉV, MetroJ). Persze marad még francia a fenekem alatt, mert ott figyel a hobby BX a másik garázsban J.

Ez az autó hosszú utakra való. Beállítja az ember a tempomatot a GPS szerinti 130-ra és hegyen-völgyön viszi a 160 ló, akármennyire is tele van az autó. Ilyenkor elvan 8,5 körül.

 

Friss fotók még nincsenek róla, de így kell elképzelni (csak feketében, gyári dísztárcsákkal). ORGA:8900

 

https://www.autoscout24.de/angebote/peugeot-406-break-sport-benzin-blau-53c16497-c34a-3f61-e053-e250040ad6f7?cldtidx=1

 

Ahogy a többi kocsimat, ezt is FeZ gondozza.

 

Az árat még nem találtam ki, akit érdekel, ésszerű javaslatot elfogadok. Az emilcímemen elérhető vagyok. Idővel felkerül a Jófogásra és a HaHu-ra.

Je-ges Creative Commons License 2019.11.14 0 0 156943

Sziasztok!

 

2008 307 2.0HDI 100kw RHR, találkozott már valaki olyan hibával hogy nem mindig de néha elkezd rángatni a motor kb 1400-2000fordulat között, 2000-2200 felet simán húz ahogy kell.

kamlaja Creative Commons License 2019.11.14 0 0 156942

Peugeot partner 1.9 D, a porlasztó csúcsnak mekkorára kell állítani a befecskendezési nyomást? Köszönöm.

peti.olah Creative Commons License 2019.10.16 0 0 156941

Szomorú.

Előzmény: trizs77 (156940)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.16 0 1 156940

Meglátogattam ma reggel egy kelet-pesti PEUGEOT szervízt.

 

Oda járok már tizen éve.

Semmi bajom velük.

Úgy dolgoznak ahogy, de tudom mit várhatok el, azt kapom, tehát panaszra nincs okom.

 

A látogatások tárgya egy 1007 sport 1,6T automata

 

Nem olcsó autó, de mivel a tulajdonos két bottal jár, vagy alig jár, neki létkérdés az autó.

Kicsit túl is javíttatja, túl is símogatja.

A szervízben ismerik, hisz több szervíz dolgozót és azok gyermekeit is tanította.

 

Mozgássérült mivolta miatt nem Ő, hanem én hordom oda az autót, már tizen éve.

Állandó munkafelvevő K.András akivel nagyon meg vagyunk elégedve.

 

Ma se volt semmi panasz az autóra, oda se vittem.

Szándékosan a reggeli munkafelvételi csúcs után érkeztem, 8.32-kor.

Ilyenkor már csendes a munkafelvevők asztala körülőtti terület.

 

Beléptem köszöntem.

Nem köszönt vissza senki.

Oda álltam K.András pultjához.

Semmi.

Eltelt 6 perc a légtérben lévő két férfi telefonált.

Megkérdeztem egyiküktől András merre van?

 

Közölte, hogy ma nincs bent.

Ok.

Van ilyen.

 

Azt nem mondta meg ki van helyette és aki van hol van, de mivel egyetlen ügyfél voltam, majd kivárom.

Jött is további 3 perc múlva egy fiatal ember.

Ő sem köszönt, Ő sem mutatkozott be, de ráutaló magatartásából (odaült a munkafelvevők asztalához) arra következtettem, hogy Ő lehet a pót munkafelvevő.

Elé álltam.

Udvarias megvártam míg telefonál, hisz a telefonálás megkezdése és végzése biztosan előrébb van munkarendjében mint az előtte álló ügyfél megszólítása.

 

Amikor befejezte a telefonálást nem nézett fel, hanem nekiállt írni.

Erőt vettem és megszólítottam.

Elmondtam, hogy miért jöttem.

                    -  peugeot assistance szolgáltatást jöttem meghosszabbítani.

A két mankós mozgássérültnek az ilyen szolgáltatás létszükséglet.

 

Az elmúlt 6 évben minden évben megkötötte, bár egyszer sem használta.

Autója (1007) 15 éves, tehát fontos, hogy legyen nála egy ilyen biztosíték.

Két mankóval, két falu közötti lerobbanáskor nehéz intézkedni.

Ezért kell.

Létszükséglet.

 

A fiatal úr beütötte a számítógépbe amit kellett, mire a számítógép minden adatot feladott hisz 6 éve minden évben ott kötjük meg a következő évre a peugeot assistance-t.

 

Mondta, hogy nem Ő intézi hanem egy másik hölgy, úgy hogy üljek le és várjak 15 percet.

Ok.

 

Ez más években is így van.

Semmi meglepetés.

 

Leültem.

Vártam.

Vártam.

Eltelt a 15 per.

Vártam.

Vártam.

 

Szeretném elmondani, hogy egyetlen ügyfél voltam az említett 40 percben.

 

Kb. a 40. percben megkérdeztem két urat, mégis a 15 perc valójában hányszor 15 percet jelent ?

A 45. percben ismét felkerestem a névtelen munkafelvevőt.

(valószínűleg Zsolti a szentem, de ez nem biztos)

 

Ő közölte, hogy nem lehet a kocsira peugeot assistance szolgáltatást kötni mert az autó már elmúlt 10 éves.

Azt nem mondta hozzá, hogy akkor az elmúlt 5 évben hogyan lehetett hisz az autó most épp 15 éves?

 

 

Majd kurjantott egyet : Virág mire jutottál?

Kiderült, hogy Virág a tőle 4 méterre ülő ügyintéző hölgy.

Virág hamar rájött, hogy Ő ma ott nem tud peugeot assistance szolgáltatást kötni, bár elődei tudtak.

 

Munkafelvevőnknek ezt valószínűleg el is mondta.

Munkafelvevőnk (talán Zsolti ?) ezt viszont nem mondta el nekem, hanem ültetett a szalonban 30-35 percet, hogy addig is gondolkodjak a világegyetem megoldó képletén.

 

Tehát nem a tény bosszantott fel, hogy nem tudják megoldani amit eddig tudtak, hanem az udvariatlanság, a trehányság, a nemtörődömség, a munkához/ügyfélhez való hozzáállás minősíthetetlensége.

 

Ha András bent van, lehet Ő sem tudta volna elintézni.

Bár eddig minden évben elintézte, és valóban 15 perc alatt.

De biztosan :

 - köszönt volna,

 - ha telefonál abbahagyja, elnézést kér és úgy folytatja,

 - mindent megtesz azért, hogy elintézze,

 - nem ültet 30-35 percet fenn az üres szalonban,

 - nem kurjongat a légtéren át Virágnak, hanem ..................................

 

Az úr (talán Zsolti ?) a végén megkérdezte, hogy telefonáljon e amikor biztosat tud.

Annyit válaszoltam igen.

Elköszönni elköszönt, ezt ne vitassuk el tőle.

Azt mondta viszontlátásra.

Én azt válaszolta neki - szintén kedvesen - Isten mentsen meg attól, hogy viszont lássam.

 

Ő egy üzletelhárító.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dussy81 Creative Commons License 2019.09.28 0 0 156939

Sziasztok! Kis segítséget kérnék.

A jármű egy Citroen Berlingo (1.6HDi 2014, kisteherautó, gyári tolatóradarral), ami a gyári rádió helyére (RD45) kapott egy 2din -es androidos kínai fejegységet.

A szükséges kormányillesztő adaptert (Connects2 CTSPG013) bekötve a tolatóradar visszajelzése hang formájában nem működik. Ha akadályt érzékel az autó az info kijelzőn megjön a kép, az adapterből hallható egy relé hang (meghúz), de hanggal nem jelez. Valami ötlet, hogy merre induljak el?

 

Ha a gyári mikrofont szeretném csatolni a fejegységhez, akkor annak a vezetékét elég ellátnom egy Jack csatlakozóval, amit csatolok a fejegységhez?

 

Ha később szükségem lenne a gyári kijelző beállítására (pl akku csere esetén dátum/idő), akkor ezt hogyan tehetem meg?

Segítséget előre is köszönöm.

marcony Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156938

Köszönöm szépen!

Nem tudtam, hogy külön topikja van az XM-nek.

Előzmény: kari56 (156937)
kari56 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156937
Előzmény: marcony (156936)
marcony Creative Commons License 2019.07.29 0 0 156936

T. Uraim!

 

Egyik barátom Citroen hívő.

Most egy XM-et szerzett be, amiben ki kellene cserélni alkatrészeket, ezeket beszerezte.

Kuplung, gömbök, stb.

 

Kérdésem, hogy tudnátok-e ajánlani valakit, aki ezt a munkát el tudja végezni.

Esztergom környékén kellene.

 

Köszönettel:

M

Andris658015 Creative Commons License 2019.05.21 0 0 156935

sziastok et38 xantiára jó? köszi

raider Creative Commons License 2019.03.01 0 0 156934

Ahogy Béla mondta, Itt keresgélj:

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9045258

 

Előzmény: Applefan (156931)
kamlaja Creative Commons License 2019.02.27 0 0 156933

Izzítás jól működik, de már kipróbáltuk manuálisan is.  

Előzmény: peti.olah (156930)
xmbela Creative Commons License 2019.02.26 0 2 156932

Arra nem gondoltál, hogy aki eddig olvasta a hozzászólásodat ezen a fél halott topikon az nem tud ilyen hiperszuperfazont?

Ha mindenáron 306 mágus kell, akkor én a 306 topikban próbálkoznék. 

Mondjuk a 306 nem egy űrhajó úgyhogy szerintem becsülj meg egy bármilyen jó autószerelőt, nem hinném, hogy agysebészre lenne szükség.

Előzmény: Applefan (156931)
Applefan Creative Commons License 2019.02.26 -3 0 156931

Eléggé szánalmas, hogy senki nem akar segíteni...

 

(M)agyarország, itt hon vagyok.

peti.olah Creative Commons License 2019.02.26 0 0 156930

Izzítógyertyákat kivetted?

Egyenként kivenni, akksival megtáplálni, nézni, felizzik-e teljes hosszában.

Izzítórelé ad-e ki magából áramot?

Előzmény: kamlaja (156929)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!