Nekem mondjuk pozitív tapasztalatom van ezzel a céggel, a mostani egyik autómban ő csinálta a buherát (1,6 HDi) és semmi gond vele, megy mint a golyó.
Legutóbb kellett a turbót javítani és elvittem egy specialistához. Szerencsére nem volt nagy baja (szolenoid hiba). Amikor megcsinálta, ment vele próbakört és rögtön azzal kezdte, hogy ez a kocsi fel van húzva, mert nem szabadna ennyire mennie!
Vitatkoznék azzal, hogy drága. Ez relatív dolog. Van olcsóbb, nem egy és nem kettő.
Csakhogy ezek csak programot cserélnek, mégpedig az előre megírt programokat amikhez rendszerint semmi közük, tisztelet a kivételnek! De van ennél rosszabb is, akik különféle két ellenállás, egy LED és egy potméter tartalmú boxokat tesznek be, adnak el olcsón... Olcsón?
Hogy itt megy, vagy ment a reklám, vagy önreklám? Lehet!
Idetévedtél és első hozzászólásnak elég meredek a hőbörgés a részedről. Talán valami frusztráció lehet a háttérben?
javaslom ha nem tetszik valami, akkor ne olvasd! Nekem bevált ez a megoldás!
Anno nekem volt hasonló, még 2001-ben egy 2000 cm3-es HDI motorral. 90 LE-ből szerettem volna 110-et kihozatni és a nyomatékot 210 Nm-ről 240-re felvitetni.
Az ATC csinálta, akik akkor is, vagy már a szakma elitje voltak. Árban, felszereltségben és tudásban is.
Ugye ezeket az autókat még nem OBD-n keresztül lehet tuningolni, mert beégetett program van (ha jól tudom). Kivették a motorvezérlőt és abból kiforrasztották a gyári vezérlőcsipet, helyére beforrasztottak egy foglalatot, amibe a saját csipjüket rakták, az általuk írt programmal.
A műveletet mérőpados méréssel kezdték, a kocsi valamivel kevesebbet tudott, mint a gyári értékek. Szereltek, motorvezélő chip-et írtak és cseréltek. Ezután újra mértek.
Hát vakarták a fejüket, mi a tök lehet, mert a nyomaték lényegében nem változott. Egymás után megismételték még kétszer, ezután feladták, minimális javulást tudtak kicsikarni.
A kocsi talán fél éves volt, vastagon garanciális.
Javaslatukra visszavittem a márkaszervizbe, mert valami szervi bajra gyanakodtak, mondván hogy valami miatt valamelyik paramétert nem érzékeli a kocsi, behelyettesíti és egyfajta vészüzemmódban megy a kocsi. Kicsit problémás volt körülírni a problémát, mert hát nekik mérőpadjuk nincs és a garanciális autó esetében rossz ómen lett volna a sikertelen tuningra hivatkozni! :-)
A márkaszervizben végül is megtalálták a hibát, már nem emlékszem 17 évvel ezelőtt mi volt ez, talán EGR szelep hiba, vagy légtömegmérő, esetleg valami légszelep?
Utána megtáltosodott az autó, hiszen a tuning benne volt, csak akkor érvényesült. Nem tudom lett-e benne 110 LE, de határozottan erősebb lett.
Szóval lehet, hogy Nálad is hasonló probléma lehet.
Te nem elfoglalt vagy apám,hanem egy pénzéhes igaz magyar!
Hihetetlen h ez a forum az önfényezésről,reklámozásról stb stb szól! -itt senki nem segít senkin,főleg aki ugye ért hozzá az sem,csak magát reklámozza,majd 10ezrekért átírom neked fél óra alatt kispajtás,utána meg hi hu de sok gond volt vele,,de csak sikerült ,bla bla duma!
Ajánlom mindenkinek az orosz angol fórumokat,ott nem erről szól a fórum!!!A szarrágóságról,!!!
Mellesleg aki itt kérdezget az úgysem fog hozzád elmenni MESTER urak,mert inkább lemond akkor róla, a ti valódi ügyfeleitek ,akik lapátolják otthon a pénzt,azok meg azt se tudják hogy van ilyen fórum!
Üdv tudja valaki mercedes w168 a170cdi 2004 95 loerő mért nem lehet meg tuningolni?
egy 20 éve csináló mester össz tette a kezét és nem tudta megcsinálni? Mi lehet az oka rá tölti a mosított szofvert és semmi a kocsi ugyazt tudja nem változik
hiába méri a padon. a filét eltudom küldeni elemzésre.
Üdv érdeklődnék 3db tejesen azonos mercedes w168 a170cdi95loerős automata vittem tuningra 2db tökéletes lett hozta a plusz 25 lóerőt de az egyik semmi mintha nem is tette volna rá új szoftvert a mester érthetetlenül nem tudott rá magyarázatot adni a 3 dik kocsit mért nem tudja megcsinálni pedig 10éve van a szakmában több százat csinált. Kérem aki ért hozzá mi lehet a gond ?
Ismeritek az upsolute chiptuningot?Ha nem látogassatok el a www upsolute hu honlapra. Nagyon jó!!!
"A professzionális chiptuning esetében (optimalizálás) a motorvezérlő szoftverét optimalizáljuk mindegy egyes autóra. Az eredmény nagyobb teljesítmény és kisebb üzemanyag fogyasztás." És már nem kell kimenni Bécsbe, Debrecenben is van! :)
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy rosszúl megírt chip miatt csúszhat az autó kuplungja?Teljesen új Sachs szett került bele,kettőstömegű is és így is csúszik...Ja és az adagolón is állítottak valamit...Vagy a kuplung cserénél rontott el valamit a szerelő?Állítása szerint mindent jól rakott össze...Az alany egy Audi,1.9TDI,AFN.Elöre is köszönöm.Üdv
Köszi szépen az információkat, így már tisztább a kép, hogyan történik ott a hangolás folyamata. Az én járgányaim már kivárják a tavaszt a tuninggal...
Német gyártmányú teljesítménymérő pad szoftver eladó! Használható bármely öreg teljesítménymérőpad felújításához.BOSCH LPS 002, BOSCH LPS 96 / Bosch LPS 97 / Bosch LPS 98, MAHA LPS 2000 Maha LPS 13 ,SUN, Sun Ram XII, Sun Ram 12, Sun Ram XI, Sun LPS 2000, Sun Ram ,Road-a-Matic padokhoz speciális szoftver. Super Flow Maha Hofmann Clayton Vane Mustang Dynojet felújításhoz. Bármilyen Inercia teljesítménymérő padokhoz, azaz, ha van két görgőd megfelelő lend tömeggel (akár saját készítés is), akkor már használhatotd is! Nagyon pontos, reprudukálható mérések! Fékezett padokhoz szükséges a nyomaték mérő megléte.(A féket nem vezérli, az külön modul). Teljesítmény mérése: ⦁ Telejesítmény a kerekeken ⦁ Hajtáslánc veszteség mérése ⦁ Teljesítmény a főtengelyen kw-ban és Le-ben (PS) ⦁ Nyomaték a főtengelyen ⦁ Teljesítmény felvétele a sebesség, vagy a fordulatszám függvényében ⦁ SAE, EEC, DIN választható korrekciók 9 csatornás adatgyűjtő, olajnyomás, kipufogógáz hőmérséklet, beépített nyomás mérő kipufogógáz, turbó stb., víz és egyéb hőmérséklet, AFR, de bármilyen 1-10V között működő adat feldolgozható vele. A mérés közben azonnal megjeleníti az értékeket. Összes tartozékával, PC a telepített szoftverrel. Bővebb információk a Dyno szoftverről: http://www.tat-rd.com/ Használat közben itt tudod megnézni (a régebbi videóknál a 2WD paddal) : https://www.youtube.com/user/autoecotuning/videos?shelf_id=3&sort=p&view=0 Ha kérdésed van, írj!
Nemrég rendeltem kínai tuning cuccokoat...kess v2 master. és hozzá tartozó ecm titaniumot..van egy felesleges vezérlőm amin szeretnék gyakorolni.bosch edc 15..
kess-el liovastam belőle a fájlt majd fel akartam tölteni az ecm be de nem talál drivert..van egy csel amiről nem tudok? Checksum correct..van egy mappám amiben több ezer fájl van többszáz kocsihoz és ott is néhányat beolvas az ecm néhányat nem..
10.hó 11-én vittem a Fiat Bravo 1,4 tjet autómat a szekszárdi Rigotech csapathoz. A folyamat a következő: érkezés után megnézték a kocsit. Kiolvasták számítógéppel az éppen aktuális motorvezérlést, esetleges benne lévő hibakódokat. Az adatokat arhiválták. Megbeszéltük mit szeretnék vátoztatni a kocsi tulajdonságaiban, milyen a vezetési stílusom. Voltak kérdéseim a kocsin lévő régebbi átalakítássokkal kapcsolatban. Megbeszéltük azok maradhatnak, nem befolyásolják az új beállításokat.
Utána elmondták a beavatkozás folyamatát, írásban rögzítettük az elállási időt (2 hét) ez idő alatt kipróbálom a beállításokat, ha nem tetszik, kívánságra visszaállítják az általuk arhivált eredeti állapotot és visszafizetik a letétbe helyezett összeget. (15e ft levonásával, ami a munkadíj)-- Vállalnak 2 év garanciát ami alatt, ha átírják vagy műszaki okok miatt eltünne a módosítás visszaírják a módosított beállítást. Ha csatlakozással, nem kiszereléssel végezhető a programozás akkor ingyen.
Utána próbaútra mentünk, a csatlakoztatott számítógéppel rögzítették az útt során az adatokat, motor ford. turbina nyomás, előgyujtás vezérlés stb. Az út során síma út, lejtő, emelkedő is volt. A próbaúton Az emelkedőn felhajtás esetén az aljátó 4. sebességi fokozattal 5000 forddulattal mentünk. Mire visszaértünk a program módosítását elkészítette a programozó. Véleményezték a kocsi állapotát a próbaút tapasztalatai alapján, majd rátöltötték a módosított programot.
Újabb 20-30 km próbaútra mentünk, adatrögzatéssel, az emelkedőnél a turbónyomás méréséhez ugyanolyan sebességfokozatban , ugyanolyan fordulattal mentünk. A rögzített diagramm 0.7 bár-ról 1bárra emelkedett az első próbaúthoz képest. A hosszú útszakaszokon teszteltük 4.és 5. sebességi fokozatban 1200 fordulatról kigyorsítani. Az eredmény meggyőző, azonnal érzékeli a gázadást, dinamikusan , egyenletesen, megtorpanás nélkül kigyorsít, előzésnél nagyobb biztonságot éreztem! Lakott területen, élesebb kanyarokban nem szükséges annyit visszakapcsolni.
Visszaérve összehasonlítottuk a két úton rögzített diagrammok változásait. Elmondtál a látott változások hatásait.
Teljesítmény mérőpadjul még nincs, de független mérst csináltathatok, ha ez engem jobban meggyőz a munkájuk színvunaláról. Nekem nem a KW, vagy nyomaték emelkedés száma fontos, 60 évesen már nem menőzni akarok vele :)
Amit vártam, egy dinamikusabb, jobb vezetési élményt nyújtó autóban megkaptam 2.5 óra alatt! A fogyaztás változását 2.-3. tankolás alatt akarom pontosítani. Az első tankolás már látom, hogy nem lesz benne, mert most még élvezem a gyorsulás élményét, most még nehezebb a lábam ;)
Ezúton szeretném jelezni, hogy sajnos vagy nem sajnos (ez pusztán nézőpont kérdése) fórumozásra már nem jut időm mert folyamatosan dolgozok (19 éve a szakmában) és a munkámban a minőség mellett a hatékonyságot is fontos szempontnak tartom.
Így nincs időm olyan felvetésekre válaszolni (sokadszorra) hogy ki mit hallott, kinek mit mondtak, és ki mit olvasott olyan forrásokból ahol nincs megfelelő szakmai tapasztalat a háttérben.
Akiket komolyan érdekel a téma, ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: +36 70 333 8844
Nekem 1.2 tsi motorom van DSG váltóval VW Polo. Akartam chip tuningot 105 Le-ről 130 Le-re, de lebeszéltek, hogy a DSűG váltó nem fogja bírni. csak kézi váltós estén javasolták.
Ford Mondeo 2006-os évjárat, 2.0 TDCI kocsiról lenne szó, N7BA motorkóddal, 130LE. Hol találok hozzá eredeti tartalmat? Eddig vagy TDDI-t találtam, vagy a 2.2TDCI-t. Illetve Galletto V54-el lehet olvasni és írni OBD-n az ECU-t ?
Köszi, ráadásul még tegnap utánanéztem és nem is a 75 lovas, hanem csak a gyengébbik, (43kW) 60 Le motor van benne... mondjuk ahhoz képest meg nem olyan rossz.... akkor lehet hogy elengedem és valami erősebbet veszek :/
A legfontosabb: nem vagyok "boyracer" :) egy 1.2 16V 75Le clio-nál van érezhető hatása a chiptuningnak? Csak azért kérdezem, mert a honlap alapján kb annyira lehet "felhúzni" mint az 1.4 16v-t. Viszont a családban van egy 2003-as 120ekm-es ismert előéletű autó amit megvennék (második autónak) de én egy kicsit gyengének érzem...főleg klímával. Szóval lásd az első sort: ki lehet csikarni belőle némi +lóerőt ami érezhető? Jól értettem 10-20% a honlapon lévő árból (45) jönne le? Válaszodat előre is köszönöm!
Revo Technik-el kapcsolatban van már valakinek tapasztalata?
Tudom volt kérdés bő fél éve, de nem volt rá válasz.
CEUA 420LE V8 4.0TFSI motort szeretnék egy kicsit tuningolni és eddig ez tűnt a legszimpatikusabbnak.
1000Eur egy stage1, 120eur az obd-s map váltó.
Ami tetszik benne hogy van hozzá obd-s kis kütyü amivel lehet váltani a programok között. Van gyári program, és 3 teljesítménynövelt alapból, 95-ös benyához, 98-ashoz és 100-ashoz.
Van nekik stage 2 is downpipe-hoz és elég a különbséget fizetni ami 50eur ha upgrade van stage1-ről stage2-re.
Kezdenék egy stage1-el ami kb 540LE 800NM mint a legtöbb hasonló kb ugyan ezt tudja.
Később vennék bele APR kat nélküli downpipe-ot, rs7 intake-et kapna, meg rs7 turbókat.
Ezekkel kb 620-650Le elérhető ezzel a gyengébbik motorral is utcai benzinnel. Ez meg már elég is kell hogy legyen.
Van itthon valami alternatíva ahol lehet programot váltani?