kösz a válaszokat. Érdekes dolog ez mert egy dacia 1310be bele megy a 2es golf motorja... a golfok motorjával már lehet mit kezdeni ? mit gondolsz milyen autót kéne szerezni amit költséghatékonyan és könnyen lehet nyomatni? ha egy könnyebb autót 130-150le re fel tudnék nyomni az már jó nekem... egy nehéz kaszninál azért a 130le nem valami sok... de egy hasonló könnyű autónál mint a clio már jelent valamit vagy tévedek?
caliyoung! érdeklődnék arról hogy milyen alkatrészeket is tettél be az autódba pontosan nekem egy 97es renault cliom van 1.2es szintén... de jólenne ha jobban menne remélem olvasod ezt és tudsz segíteni nekem esetleg írj e-mailt ha gondolod : dohanyos001@citromail.hu
Sziasztok... van egy renault clio 1173ccm kb 50le kocsim 97es gyártású 3 ajtós... szerintetek valami nagyobb teljesítményű motor bele férne? esetleg más autómárkának mint pl a golf motorja beleférne a kaszniba illetve felfüggesztés stb kompatibilis?
Remélem valamelyikőtök tud mindani valami tippet hogy milyen motort lehetne bele csalogatni abba a kis kaszniba... olyan motor kéne bele amire azért egy turbót is rá lehetne rakni az sem gond ha dizeles... a KPM-et majd kikerülöm valahogy max...
Ha van ilyen autód, vagy barátodnak vagy stb... ne habozz írni. Budapesti embereket keresek. Ha írsz részletesebben is leírom milyen koncepcióra gondolok.
Eladó egy Eibach Pro Kit (E10-79-004--03-22) változat a most futó kombi Skoda Octaviahoz, gyári új csomagolás, Kárászynál rendelve, számlával és garanciával. Nem volt beépítve soha, sajnos a lízingcég nem engedte meg.
Ezzel a rugóval elöl hátul 30 mm kerül lejjebb az autó. Az alábbi kivitelekhez használható:
1.2 TSI / 1.4 / 1.4 TSI / 1.6 / 1.6 TDI / 1.8 TSI / 1.9 TDI / 2.0 FSI
Lenne egy eladó turbófeltöltőm. Garett GT2852V típusú. Teljesen új, soha nem volt felrakva. Jópár éve került hozzám,azóta a polcon fekszik. Én trakeszokkal foglalkozom így felesleges számomra. Ha valakit érdekel dobjon egy mail-t: claasman@freemail.hu
hello!van egy pár angel eyes sonar lámpám és lötyög benne a projektor!gyanitom hogy valami csavar törhetett le !!!tudnátok nekem valamit ajánlani hogy hogy tudom megcsinálni???
Gyári légszűrőházam és gyári, amit az autósboltokban kapni lehet papírszűrőm van.
Azóta mióta kicseréltem a levegőszűrőt sokkal jobb lett az autóm, ezt főleg 60- 80- nál lehet érezni. Tudod ahoz tudnám hasonlítani ezt az érzést, mikor sokáig lapos kerekekkel jársz és egyszer csak fújsz bele, felfújod a megfelelő bár- ig és utána sokkal jobban könnyebben megy az autó. Nem kell akkora gázt nyomni.
(lehet olyan, hogy az utángyártott papírszűrők között is van különbség, nem engedi úgy át a levegőt)
Ma kiszedtem a levegőszűrőt és nem láttam rajta semmit, szép és tiszta volt (20- ezer kilométer van most benne) azért kompresszorral átfújtam aztán átszívtam rajta. Hát... nem igazán jött át rajta a levegő, vagyis előkerestem a régi szűrőt amit kiszedtem előtte (amiben 100- ezer kilométer volt, csupa fekete kosz és bele vann már ülve a szövetnek a rostjaiba a por és a kosz) átszívtam azon is és sokkal jobban átjön rajta a levegő mint az újon. Na betettem a régit (majd kell vennem egy vadi újat) és kipróbáltam az autót, ég és föld a különbség, gyorsulni jobban gyorsul mint a fene de főleg a lassú, 2- es 3- as sebességben venni észre mikor 60- nal vagy 70- nel megyek, hogy nem kell akkora gázt nyomnom.
Nem értem, de valahogy így mehet az autóm ahogy leírtam. Azóta beszélgettem suzukis emberekkel és azt mondták, hogy itt semmit nem lehet elrontani, csak leveszed az 1,3- as váltót és felteszed az 1.0- est. Minden stimmel, csak a váltó belül más, 16% rövidebb, a és a kuplung nem változott. Aztán már kezdem megszokni az ezres váltót és nagyon tetszik benne, hogy olyan rövidek a sebességek. Menni is megy végre frankón 170- 180- at simán mentem vele, csak mikor gyorsulni akarok, ha 50- ről oda lépek neki akkor egy kicsit olyan érzés mintha a levegőszűrőm el lenne tömődve. Biztos mentél már olyan autóval amiben a levegőszűrő már elég szutykos volt és nem ment úgy, nem húzott ahogy kéne. Ettől függetlenül jól megy az autó azért egy kicsit tartok majd attól ha hosszabb útra, vagy autópályára megyek vele. Nekem simán elég tartósan a 120- ot forog 3500- at, ügyez ez még nem vágja haza a motort. A fogyasztásom nem változott, vagy nem vettem észre mert nem sokkal fogyaszthat többet. Egyenlőre maradok az ezres váltónál, azért a másikat elteszem, hogy bármikor vissza tudjam rakni.
Van egy 1,3- as 16- szelepes swiftem, gyári 1,3- as váltóval és gyári kipufogóval, légszűrővel.
Az autó nagyon jól ment és jól gyorsult, alul jó nyomatékos volt a gyári 1,3- as váltójával, de tuningolás céljából most raktam bele egy 1.0- es rövidebb suzuki váltót. A problémám az, hogy nem megy akkorát az autóm 1.0- es váltóval mint a régivel. Az 1,3- as váltóval ha oda léptem neki akkor gyorsult, húzott mint a fene, de a mostani rövidebb 1.0- es váltóval már nem akar menni, hiába lépem neki nem húz és csak nagyon nehezen gyorsul. A váltások rövidebbek a fordulatmérő is gyorsabban kiszalad de az autó olyan mintha húzná valami visszafelé. Nem igazán értem, de a rövidebb váltóval jobban vagy legalább ugyan akkorát kellene neki mennie. A végsebességel nincs probléma azzal minden rendben, csak az autó nem akar menni, nem húz és nem gyorsul hiába nyomom neki. A rövidebb váltóval sokkal dinamikusabbnak, fürgébnek kellene lennie, de sajnos én nem veszem észre, hogy dinamikusabb lenne, mióta bekerült az 1.0- es váltó azóta nagyon buta lett az autó, nem lehet rugalmasan vezetni és nem akar gyorsulni. Csak a váltót cseréltem és elötte a régi hosszú váltóval jól ment az autó, csak kellet egy kicsi idő még felvette a fordulatot. Most lehet, hogy hülyeségeket beszélek de olyan mintha fojtaná valami a motort. Megpróbálom elmagyarázni, most olyan érzés menni az autóval mintha.... a rövidebb váltóval egy kicsivel többet pörögne a motor és így több gázt is termelne (füstöt a kipufogóban) ami már megfogná a motort, mintha túl sok lenne neki a fojtás. A régi, hosszabb váltóval pedig kevesebb a fordulat és így kevesebb is a gáz és virgoncabban is megy az autó. Vagy legalábbis ehez tudnám hasonlítani azt ahogyan most megy. A kipufogóm teljesen gyári (még az eredeti) a fordulatmérő is kiszalad rendesen csak olyan mintha valaki hátulról visszafelé húzná az autót. A suzuki fórumon sajnos nem tudnak segíteni.
Köszönöm a válaszokat!
1-3- as váltómmal:
2- ben 110- megy - tilltásig 3- ban 160- megy - tilltásig
80- nál- 2000- pörög a motor 100- nál- 2500- pörög a motor 120- nál 3000- pörög a motor
1.0- es váltóval:
2- ben 90- megy- tilltásig 3- ban 130- megy- tilltásig
80- nál- 2500- pörög a motor 100- nál- 3000- pörög a motor 120- nál 3500- pörög a motor