Ubi, ne is vegyel németet... :-))) vegyél olaszt. :-))) Tegnap este pirostól úgy elhagytam vele Trebitsch kartács Lancerját, hogy észre sem vette... ;-)))
Ja, ha már autófeltörés... Ne tudjátok mi a f...ért kell egz 17 éves Sciroccót feltörni (zár kiszed, kilincs letör...) ajtót kinyitni ha SEMMIT nem vittek el? Volt benne magnó, végfok, hangfalak, forgalmi, stb? Még az ablakot is lehúzták a szemetek... Még jó hogy 35e-ből megúsztam a zárcserét :(
Macsó: mindent lopnak. A parkolóőröm mindeig kiselőadást tart, hogy az éjjel ki miért hozta be az autóját. Átlagban 2-3-t törnek fel éjszakánként, heti 3 ellopnak. Jó kis környék, ugye?
Most a Suzuki az ami nagyon megy, szétszedik és alkatrészként adják tovább. A Ladák, Trabantok nagyon népszerűek. Tényleg lekopogom, de a Golfomat még meg sem próbálták feltörni, pedig kb. 4 évig álltam vele a parkolóban a ház elött (külváros, lakótelep). Csak mostanában vittem be egy őrzött parkolóba, hogy mire megjön az új legyen helye.
A Immo az gyari, a riasztot a szalonban szereltek be a minden felet tud amire en ra sem jottem meg, de jo draga volt kozel szaz rongy. A multilockot mar en is neztem es a haverom a GTI-jebe be is rakatta, tenyleg nem rossz!
A Immo az gyari, a riasztot a szalonban szereltek be a minden felet tud amire en ra sem jottem meg, de jo draga volt kozel szaz rongy. A multilockot mar en is neztem es a haverom a GTI-jebe be is rakatta, tenyleg nem rossz!
Ubi drága, a SEAT-kat is lopkodják, sőt mindent. 2 napja egy Peugeot full extras 306-t vittek el a szomszádból.
Egyébként én eddig ARAL-nál tankoltam, de a topicban olvasottak miatt átmentem az ESSO és BP kutakhoz.
mrcrashman: hol vetted a riasztót és mit tud? Az immo a gyári vagy pluszban tettél bele? A MulTlock-ról hallottál? Igaz egy kicsit szétbarmolják a váltó környékét (mára már szofisztikálódott a technikája, de állítólag ezzel tényleg nem sokat tudnak kezdeni a rabló urak.
Ma sikerult a 45 literre hitelesitett Seat Cordobaba 52 litert tankolnom egy Aral kutnal, ugy, hogy szerintem meg volt benne vagy 2-3 liter! Tudja valaki, hogy hogy a halalba van ez?
Udv.
Ubi
(mrcashman! na ezert nem veszek nemet autot, mert szeretnem, hogy ugy indulhassak el vele a parkolobol, hogy elotte nem kell kicsomagolnom a kulonbozo zarbizbaszokbol, valamint ne ragjam tovig a kormeimet amikor elmegyek egy etterembe, hogy vajon ott van-e meg!)
Tényleg? Nekem is rossz a kuplungom? Asszem akkor én vagyok a kivétel. 65 000 km van a kocsiban és no problem. Lehet, hogy itt a lábakkal van a gond? :-)
crashman: ühüm, így már értem. Nem félsz, hogy ellopják?
Egyébként egy 325 TDI-t örököltem az édesapámtól (1 éves volt, 12 ooo km-el), de sajnos el kellett adni, mert nem tudtam volna garázsban tartani, vagy legalábbis őrzött parkolóban, és nem akartam kockáztatni. De szerintem nekem az már túl nagy autó lett volna. Meg mi lett volna a cégnél, ha a főnököm (BMWphil) meglát vele? 3 évig nem kapok fizetésemelést, mert hogy a látszat szerint milyen jól megfizetnek.
Amúgy ma láttam egy fekete Alfa Romeot, nem tudom milyen típusut, de nagyon tetszett. Viszont egy kicsit playboyosra sikeredett. Az sem jó. A Porscheban is ez az ami nem tetszik.
Igazi hos
Az Audiba 2 ev alatt ment bele a 250e km, es foleg itthon Mon belul, bar volt benne 3-4 Berlin es Strassburg is, en nagyon meg voltam vele elegedne 2.8-as quattro volt es 13-at evett atlagban. Amit a 3-as Golfrol irtal arrol mar en is hallottam panaszkodni, a kuplung az szeriahiba volt. (a ujnal remelem nem lesz) A BMW tenyleg szuper gep volt, mindent elhuzott, egy 1.6 tonnas hajot vontatgattunk vele, de meg sem erezte.
mrcashman,
Te ugye az első 260ekm-t tetted az autóba, többnyire autópályán, kb 5 év alatt? Akkor természetes, hogy nem volt semmi baj vele. (Az lenne ciki, ha igen. Pl. Citroen ZX (fúj), 4 év 200ekm városban, 1! nem tervezett szervízzel, pedig ez aztán tényleg népautó. Ja és lány vezette.)
golfot (II-t) vezettem csak 10ekm (de inkább az R5-ös). Audikkal nincs igazán bajom, de _tényleg_ ne tudd meg miből készülnek. (Persze lehet, hogy a mérnök eleve úgy tervez, hogy a seletje is jó legyen...)
A golf III ugyanez a tészta: szerintem Te is kiábrándulnál egy modellből a 4. kuplungcsere után (egy év és 12ekm alatt!). A szervíz megjegyzése: ez egy ilyen kuplungszéria...
(Egy Porsches ismerős megkérdezte, miért kerül 5-6szor annyiba a VW alkatrész ha Porsche felirat van rajta. "Mert mi leteszteljük" volt a válasz. :)
Ja milyen öreg volt a 325ix? (Szerintem az egy atom autó. 3-ban négy pörgő kerék!!!)
Rigoletta,
mostmár kicsit jobban értelek. Ha valakit a Gerbaudhoz szoktatnak (Mercedes, BMX, Prosche), nem eszik krémest a sarki büféből...
Egyébként nem hiszem, hogy vannak női autók és férfi autók, de az a helyzet, hogy a családokban többnyire a második autó a felesége, az egyedülálló nők pedig ritkán vesznek 5 milláért BMWt. (Én nem egyedülálló, nem nő vagyok, de én sem veszek BMW-t. S ez utóbbi: sajnálatos...)
A Magnum, vagy a Peterbilt nekem olyan, mint kiskölökként a meztelen Jane Mansfield poster!
Huuu...!!!
A Yugót akarom leváltani, mert bármilyen igénytelen kis igásló, nem évi 40-50 ezer km futásra tervezték, és a benne lévő 174000 már egyre erősebben kihozza a gyengülő pontokat.
Az R19-el nincs szerencsém. A próbakocsi a próbaut első percében átment elektromos autóvá. /fixre záródott az öninditó/
Az általam megkeriteni szándékozott egyeddel pedig a tulaj kisfia keritésoszlopott fogott. /Na nem nagyon, csak épp annyira, hogy az igen megkimélt kocsin a javitási költségek majdnem félmillára rugnak./
Rigoletta
Ami a sok km-et illeti hetente 1500km-körül sikerül átlagban az út, az egyik hétvégén kiugrottam Párizsba a hugomhoz ez egy kicsit hosszú út volt. Az autót pedig kiállitási darabnak hozták be kinntről egy kék GTI-vel együtt (az autóshow-n volt kiállitva), ezért volt rajta az optikai plusz, a szin meg a spoilerek. Persze az is kellett hozzá hogy jó ismerős legyen a márkakereskedő.
Lehet, hogy kissé "égő", de nekem "csak" egy 81-es Sciroccom van. A motort már cserélte valamelyik előző tulaj, minthogy Golf I. 1.6 GTi van benne, már az is 230e km-rel. De a kaszninak semmi baja (eredeti festés!!!), bőr a műszerfalborítás, stb. Még most is gyorsul 10 s alatt 100-ra, bár rövid az 5. fokozat (140-nél 4000 felett), azért bírja 180-ig, felette nem akartam próbálni, nem hiszem hogy sokkal többet bírna. Azért nem rossz egy lassan nagykorú géptől, nem igaz?
Rigoletta
Az enyém is 1.6-os, szeretnem kicsit a motorját fölpörgetni még vagy 20 lóval. Kivülről aranysárga, gyári spoilerekkel. Egyszóval szépen néz ki, és szeretem is.
Egyedül a sebváltóval nem vagyok megelégedve, nincsenek jól eltalálva a fokozatok.
mrcrashman: sajnos nem GTI, meg nem is TDI, csak egy mezei 100 lovas 1.6-os benzines. De nagyon cool. És nagy lesz a váltás. A tesóm is csettintett, hogy egész normális autót hozott ki a VW AG.
Koszonom kerdesed, meg sehogy. A Nissan Micrat megerdeklodtem es azt mondtak, hogy ha most megrendelem, akkor leghamarabb marcius, de inkabb aprilis es mivel egy kicsit valtozni fog a felszereletseg (4 legzsak) ezert ugy kell megrendelnem, hogy nem tudnak arat mondani. Raadasul olyan modelljuk nincs, ami 5 ajtos es minden extra benne van kiveve az automata valto. Ilyen csak haromajtosban lesz az meg nekem nem jo. (Ilyen baromsagot, egy nemet autonal azt teszek es abba amit es ahova akarok). Ugyhogy Micra ugrott.
Most eppen a Saabekat nyuzom, hogy talaljanak mar vegre egy 900 Turbot, de eddig eleg sikertelenul es vegul, de nem utolso sorban mar ket napja nagyon filozok, hogy megvegyek-e egy eladasra felkinalt 156-os Alfat. 1,6-os,11 honapos,22 ezer km, kliman es boron kivul szinte minden kaphato kiegeszito benne van, piros es 3,7 az iranyar.
Zak!
Hallod min gondolkozom?! :))
Az a Jagcsis egy nagyon rulez story, majd' becsinaltam amikor olvastam, mert egyszer velem is elofordult hasonlo, csak en le is fulladtam, mert ahogy hajlongtam "leugrottam" a kuplungrol (akkor egy 120-as Skodam volt). Raadasul egy eleg jo szoke bige vezette (szinten Jaguar volt), szerintem be is tojt a rohogestol! :))))))
Nekem nem férfiember magyarázta be hogy jó. Egyszerűen volt egy Golf I-em, aztán jött a Daihatsum, aztán mégis visszatértem a Golf-hoz. Most egy III-at hajtok. Kissé lomha igaz, de szeretem. És januárban jön meg a IV-em. Kissé harapósabb kivitelű mint az előző. És szerintem szép finom, konzervatív, és nem túl csicsás a designja.
Egy nőnek miért nem jó a Golf?? Szerintem túl jó. Én pld. nem tudnám magam elképzelni egy Kában vagy egy Twingóban.
Mivel a testvérem (fiú) autóbuzi, volt szerencsém az alábbi autókat kipróbálni (azért nem mindet vezettem): Mercedes 500 SL,Mercedes 300, BMW 3akárhány cabrio, BMW 325 TDI, Jaguár XJ6, Porsche 911, Mitsubishi Colt, Mitsubishi Pajero, Toyota Landcruser, Peugeot(valami régi batár), VW Poló, Ford Taunus, Fiat 500 (ilyen még apukámnak is volt :-))), Audi100, Fiat Uno, Sizuki Swift.
Lehet, hogy az a gond, hogy jó kis olasz autók nem szerepeltek a palettán?
Én az az igazság hogy németautó "buzi" vagyok. Habár japán autóim is voltak, főleg mazda (323GT, Xedos9) azokkal is meg voltam elégedve. BMWk közül egy öreg 325ix vezettem az elég prima kis gép volt, a Mercit szeretem csak az a baj hogy itthon a merci image eléggé le lett járatva, a tulajdonoskör miatt.
Végre egy hely, ahol egy kicsit kikapcsolódhat az ember! Minden elismerésem... Kár, hogy eddig nem vettem észre. :-(
Szóval... Csak azért, hogy egy kicsit megtörjem a sort és egy kicsit visszakanyarodjak a dolgok elejére. Volt egy olyan kérdés, hogy kinek mi a véleménye a klasszikussá vált járgányokról. Sajnos nem volt időm végignézni, hogy valaki erről írt-e valamit.
Én a magam részéről egy 1973-as Vw 1303 S típussal büszkélkedhetem. (egy kicsit megfűszerezve) Vezettem már ezt azt, de ehhez foghatót még nem. Negyedik tulajdonosa vagyok az autónak, így az előéletéről nem sokat tudok. De annyi biztos, hogy megbízható és hálás járgány. Éjjel nappal nyúzom és még sehol nem hagyott ott (eddig). Nem tagadom, vannak vele gondok is. Itt nyikorog, ott zörög, de ezek inkább esztétikai dolgok és a megbízhatóságot nem befolyásolják. Az apró gondok ellenére egy nagyon pozitív kép alakult ki bennem a márkáról. Nyugodt szívvel állítom, hogy annak az autónak lelke van. És persze ne feledkezzünk meg a Vw őrültek (nevezzük őket bogarasoknak) híres bogártalálkozoiról. Olyan buliban még életemben nem volt részem. Nagyon jó, rendes és segítőkész társaság. Bár minden márka képviselői ennyire összetartanának, mert ugye "Bogaras nem hagyhat az út szélén bogarast" (Én még nem is láttam... :-)
Végül engedjétek meg, hogy itt hagyjak néhány linket azok számára, akiket ez a márka érdekel.
1. www.geocities.com/MotorCity/9694/zeb.htm - ez a legutóbbi társasági kiruccanásról készült.
2. www.onelist.com - ez egy levelező lista, ahol az Autos / Car Clubs listán lehet találni egy olyat, hogy "bogarasok"
3. w3.swi.hu/vwinfo/ - ez önmagáért beszél...
és mi a véleményed a Renault Magnum 500 ti -rôl? Vagy a 900 LE-s Peterbilt-rôl...? :-)))
Amúgy ízlések és pofonok... (nekem a papné) :-) A Golf külsejével az a bajom, hogy végletekig leegyszerűsített, olyan, mint ha a Bauhaus utódjában találták volna ki. Nincs benne élet. Elhiszem én, hogy kétszer annyit él majd egy Golf TDi mint az én Brava-m... de akkor se. :-))) Egyet irigylek rohadtul: Az a kék műszerfalvilágítás... az valami fenomenális. (Bár az Alfa 166 még szebb belül. :-))) )
Bár ma reggel a Hungária körúton állt mellettem egy kétajtós Jaguar. Majd kiestem az ablakon, úgy lestem befele, a vezetôje meg ezen úgy röhögött, hogy mindketten beragadtunk a pirosnál... :-)))