Meg a köhajón a vasmacska működött míg egy 8as csavarral le nem rögzítették, gondolom a kisgyerekek kobakjának védelme miatt. De a hajótörött DR így elviekben vascicóval megcsáklyázva a fedélzetre csörlőzhető :-))
Aznap kb 15x állítottam le a motort és 14x indítottam újra. A 15. bikakábeles lett. Megtankoltam este 6kor a kúton, kijöttem fizetésből, elfordítottam a kulcsot, és az üresjelző 2W izzó nehezére esett kivirítani.
Innye. Most végleg kifeküdt az akksi, de idénre már hülyeség lenne venni. Hacsak azt nem számolom, hogy jövőre lehet 2x ennyibe kerül.
15ezerért vettem februárban és lényegében ezt az 1et motoroztam vele. Meg volt még 4 menet, ilyenek, hogy műszaki, olajcsere, teló kipróbálás. Közben 2 hetente csepptöltőn volt.
Köszönjük side by side motorosbolt szolnok. Köszönjük vartának látszó tárgy.
Elviekben töltésem oké, kipróbáltam a Zsiguli akksijával. Azt tölti.
Attól még, hogy a csizma izéért megyek, tök lényegtelen, megvan-e vagyse :-) legyen jó időjárás, meg rászánni való időm. Gyerektől nem szeretem elvenni, elmegy suliba én meg motorozni, ha kisüt a nap és kész. Az első román túrámon, ami kb 2009ben lehetett, találtam Makó fele egy jó földutas etapot, azt akarom megkeresni újra. Olyan jó kalandosra sikerült akkor a lejutásom.
Kicsit inkább Thierry Sabinenak akarom képzelni magam közben nem pedig hellsz angelnek :-)
Eljönnél ilyen messzire azért ami nem is tudom hirtelen hol is van?:))
A tiéd,de várj vele míg előkeresem!(amúgy egy ghelyen lehet csak,már nem pakolom szanaszét ezeket a mocis kellékeket):))
Én is hogyosan vagyok idehaza úgy hogy szólj előtte!
Na ja az Aprilia...Én már születése óta ismerem mert anno a Revü írt róla.Nagyon érdekes konstrukció,ezek a motorok fognak érni valamit a jövőben!Mivel különleges és nem egységesen elfogadható a külleme.A beltartalom meg olyan Pegaso szintű gondolom...
Én idáig nem is hallottam róla. Átfutottam a cikket, de nem ütöttem fel az apróhirdetési oldalakat :-)
Megjavítgattam a kis DRágámat, így szezon végét súrolva. Át is csusszant a műszaki vizsgán. Volt egy ígéretem, hogy a csizmaesővédőt megveszem tőled még idén. Most nekem 5 nap meló, szerda csütörtök vagyok olyan szabadúszó féle. Bár valamikor le kéne engedni lassan a gyerek kis ponyvamedencéjét lassacskán, meg van még pár köbi fa az udvaron, garázsajtót is csinálni kéne, meg csatornát is stb... De ha jó idő lenne véletlen, meg valamikor ráérsz 5 percre, meg otthon is vagy... Majd hívlak :-)
Ha már a Dakar Rallye nem Afrikában van...egy újabb sivatagi erőpróba.
Idén először vehetnek motorosok is részt a London-Dakar Rally-n, amelyet november 9-27. között tartanak. Három osztályban versenyezhetnek majd a motorosok, 600 cm3 alatti, 600 cm3 feletti és Pioneer csoport. Az első kettő magáért beszél, de a harmadik csoportban csak olyan ex-Dakar motorok vehetnek részt, amelyek 1999-ben vagy előtte versenyeztek. Habár a neve London-Dakar, de az indulópont Spanyolországban lesz, Jerezben, az ottani versenypályán, ahol a MotoGP spanyol fordulóját is rendezik. A verseny egy rendkívüli alkalom, hogy az eredeti Dakar útvonalát követhessük végig.
Az lett az akksival, hogy akkor este mikor unalmasat jelentett ráraktam a lidis töltőt. Reggelre felment olyan 13,6ig és küllőre beindult. Agm akksitól ilyet még nem láttam, az ha megdöglik, akkor megdöglik.
Akkor beindult 2 napra is. Ma akartam menni egy kicsit, de szintén nem jött össze. Nemtom most mit mutatna. Pedig le kéne cserélni az olajat, meg műszakis is lesz.
Igen, ez egy autós vándorcirkusz. Csak most éppen a környékünkön voltak, úgyhogy készítettem egy képet, ha már a múltkori ittlétük alatt nem csináltam.