Keresés

Részletes keresés

Barb3i Creative Commons License 2020.02.02 0 5 32499

Mivel ha közzé lenne téve, percente kellene frissítgetni az állományi listát, annyi áthelyezés van. 

Előzmény: balazs131 (32498)
balazs131 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 32498

Egy ilyen engem is érdekelne, de valószínűtlennek tartom hogy a Volánbusz közzéteszi a listát. A Borsod Volánnal és az ÉMKK-val ellentétben a Volánbusz honlapján nem szokott fent lenni a járműállományi lista.

Előzmény: AttilaMCA-009 (32496)
Isubusz Creative Commons License 2020.02.02 0 0 32497

Milyen állomány listát? Melyik járműnek hol van a telephelye?

Előzmény: AttilaMCA-009 (32496)
AttilaMCA-009 Creative Commons License 2020.02.02 -4 1 32496

Kedves topiktársaktól szeretnék kérni egy friss állomány listát.

NTL-979 Creative Commons License 2020.02.01 -1 0 32495

Úgy látszik nem érted. Azt hogy garázsban álltak-e, úgy értem, hogy évekig ott álltak a garázsban és ki sem hozták onnan.

Attól, hogy egy autó megkímélt, még lehet benne kilométer, mivel egy tömegközlekedési eszközről beszélünk, nem egy személyautóról.

A norvégok valóban nem tekergetnek órát, az biztos, hogy magyar földön történt.

Előzmény: Ben00 (32494)
Ben00 Creative Commons License 2020.02.01 -3 1 32494

Úgy ahogy mondod. Megkímélt,garázsban álló, keveset futott példányok. 10 évig Volvo szervizben javított darabok.

Ne keverd a maszek volán szerviz buhera módszerrel.

Norvégiában nem igazán jellemző az óra tekerés. Minek is tekernék, ha a helyi és helyközi buszok pár órát vannak kint,aztán mennek a garázsba "aludni". Igen,fedett és fűtött parkoló hely. Ott nem a miskolci színvonal jellemző. 

 

 

Előzmény: NTL-979 (32492)
Ben00 Creative Commons License 2020.02.01 -2 0 32493

Ha az utazóközönség odafigyelne a tisztaságra, akkor a buszokban elég lenne heti 1-2 alkalommal felmosni.

De ezzel szemben az üléshuzatok,ablakok és egyéb részek gondolom nem maguktól lesznek mocskosak. És még lehetne sorolni.

Előzmény: Racilaci (32491)
NTL-979 Creative Commons License 2020.02.01 0 4 32492

10 év alatt 200 ezer km? Tán’ a garázsban álltak évekig? Ha minden nap 100 km-t megy és nem is megy minden nap, akkor is 300 ezernél nem kéne kevesebbnek lennie. Biztos hogy ezekben is belenyúltak az órába, csakúgy, mint a Citarokba. Azokban speciel 1 milliót tekertek vissza. Ahhoz képest azok is elég jó kocsik voltak, nem arról van szó, de azért nem mindegy hogy valójában 400 ezer km van egy autóban, vagy 1 millió 400 ezer.....

Előzmény: Ben00 (32490)
Racilaci Creative Commons License 2020.01.31 -1 1 32491

Az, hogy máris retkes, mocskos, az nem a mélyen tisztelt utazóközönség sara. Az sem, ha a belsejét se fogják tisztítani már egy hét után sem.

Előzmény: Ben00 (32490)
Ben00 Creative Commons License 2020.01.31 -4 3 32490

Majd nézd meg 2 hónap múlva a Tisztelt Utazóközönségnek köszönhetően.

 

Az Intertanker most vett 6 db 7700A-t Oslobol. 10évesek és nincs bennünk 200 ezer km. Patika állapot,ajánlanám tanulmányozásra, mert 10 évesen ilyen pöpec buszokat nagyon ritkán látni.

 

Párját ritkítja amilyen rendben,tisztán adta át az első tulaj. Ehhez képest az M6Log retkesen mocskosan dobta le  a megyébe a csuklós merciket. 

 

Ugyanakkor szar, hogy ugyanezek a buszok pár hónap múlva már valóban 10 évesnek fognak kinézni a mélyen Tisztelt Utazóközönség közreműködésnek köszönhetően!

Előzmény: Avery88 (32472)
NTL-979 Creative Commons License 2020.01.31 -3 3 32489

RWZ-502 (?!) ex. FKE-781 16:40 Miskolc-Debrecen (Gyors)

Public Transport Creative Commons License 2020.01.30 0 1 32488

Igazából ezek a kocsik helyközire kerültek volna mikor beszerezték őket,csak a helyis flotta annyira öreg volt,hogy szükség volt rájuk helyiben. A KNL-ekből a 3.ajtóval szemben utólag szedték ki az üléseket.
2014-ig kintalvós helyis kocsik voltak, fix gazdákkal így ebben az időben jó kezekben voltak.A hybridek érkezésével  romlott a helyzet valamelyest,de azét figyeltek rájuk. Azt hittük,hogy a fényezéssel együtt kap belső felújítást,de sajnos nem kaptak.Ettől függetlenül nem olyan vészes a belsejük.

Előzmény: Avery88 (32472)
Balee15 Creative Commons License 2020.01.30 0 1 32487

Azt a kék ex Hajdús Volvo (IES-035 RWA-456) csinálja a héten, az nem lehetett.

Előzmény: Avery88 (32486)
Avery88 Creative Commons License 2020.01.30 -1 0 32486

És a Berettyóújfalu Ózd járatot milyen kocsi csinálja? Nem az lesz az Inovell?

Előzmény: NTL-979 (32481)
NTL-979 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32485

Bocsánat, valóban így van. A 9.40-es Eger-Barcikával kevertem össze.

Előzmény: MANSÜ313 (32482)
Mis-751 Creative Commons License 2020.01.30 -1 1 32484

11:50 Tiszaújváros-Miskolc:JMN-958

12:25 Ónod-Miskolc:GSZ-339

11:25 Miskolc-Muhi:BPR-183

Racilaci Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32483

Így van. Ez a kocsi jön vissza Egerből Barcikára 14 óra után.

Előzmény: MANSÜ313 (32482)
MANSÜ313 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32482

A 8:40 sose volt az Egrieké. Ugyanaz a busz csinálja a járatot mint a 4:25öt. Tehát barcikai a 8:40is.

Előzmény: NTL-979 (32479)
NTL-979 Creative Commons License 2020.01.30 0 1 32481

Csak annyi a baj vele, hogy Credo.

Előzmény: Avery88 (32480)
Avery88 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 32480

8:40 est láttam. Lehet csak egy egyszeri alkalom volt. Ma mind egy. Olyan rossz az Inovell?

Előzmény: NTL-979 (32479)
NTL-979 Creative Commons License 2020.01.30 0 1 32479

Az mit jelent, hogy reggel? 4.25-kor indul Barcikáról Egerbe, amit mi csinálunk. Ha azon láttad, akkor van Barcikán Innovell (amúgy nincs), ha a 8.40-esen láttad, akkor az Egrieké az Innovell (az övéké). Barcikán sosem volt, és remélem soha nem is lesz Innovell.

Előzmény: Avery88 (32478)
Avery88 Creative Commons License 2020.01.30 -2 0 32478

Valamelyik reggel láttam egy Inovellt Sajóivánkán. Barcika-Eger felirattal.Barcikának van ilyen busza? Vagy ez csak egy egyszeri allkalom volt hogy ez a busz volt a járaton? Egri topikba nem tudnak róla.

Mis-751 Creative Commons License 2020.01.30 -1 0 32477

Az IIP-855 helyett JOB-693, FLH-311 helyett JOB-660 van kiadva.

NTL-979 Creative Commons License 2020.01.29 0 2 32476

Ha nyáron vették volna, akkor sem tettek volna bele hosszabb hidat. ;) Mellesleg hetekig bent álltak a telepen, ha akarták volna, lett volna rá idő. Semmi köze a sulihoz. Itt le van minden szarva. Adnak rá 41 litert, abból komám, akkor sem jössz ki, ha agyonspórolod magad. Üzemagyag-megtakarítás tehát elfelejtve, -x ezer ft a fizetésedből. A Conectok ezerszer jobbak. Ezek is jók lennének, ha helyközi kialakításuak lennének...

Előzmény: Északibuszos (32475)
Északibuszos Creative Commons License 2020.01.29 -3 0 32475

Szerinted iskolaidőben erre van idő? A NUP-okat nyáron vették, bőven volt idő felkészülni a sulira.

Előzmény: NTL-979 (32473)
Mis-751 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 32474

15:55 Miskolc-Tiszaújváros LMU-407. Eléggé furcsa hangja van.

NTL-979 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 32473

Nem csoda, hogy visít, mivel rövidváltós. Érdekes, az MVK-tól megvásárolt lelakott MAN-okban ki tudták cserélni a hidat, pedig abból több van. Ebből meg van négy, és egyikbe sem bírtak egy hosszabb hidat belerakni.

Előzmény: Avery88 (32472)
Avery88 Creative Commons License 2020.01.29 -1 1 32472

Hétfőn reggel a 6:20 Miskolc-K.barcika járaton utazhattam a szürke Volvóval. A belterén nagyon meglepődtem hogy ahhoz képest hogy városi busz volt meglehetősen jó állapotú. És az ülések sincsenek annyira kiülve meg elég tiszta. És nem büdös! :) Az hogy két "beállós" rész van szerintem nagyon jó. Babakocsival jobban el lehet férni meg lehet nem tömörül annyira a busz mivel van sok álló hely. Viszont a motoron én úgy gondolom nagyon észre lehet venni hogy városi volt meg sík vidéken járt. Nem nagyon akart gyorsulni meg a kis emelkedőn szinte sírt. Majd gondoskodnak a sorsáról bejáratódik jó lesz az. Összességében jó a busz csak furi nálunk ez a szín. :)

Jacint2007 Creative Commons License 2020.01.28 0 3 32471

LOG-150 új műszaki val újra a saját fordáján!

Isubusz Creative Commons License 2020.01.28 0 0 32470

PSD-125 helyett LOA-399 van kiadva,

PSD-129 helyett JIW415 van kiadva.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!