Egy ilyen engem is érdekelne, de valószínűtlennek tartom hogy a Volánbusz közzéteszi a listát. A Borsod Volánnal és az ÉMKK-val ellentétben a Volánbusz honlapján nem szokott fent lenni a járműállományi lista.
Úgy ahogy mondod. Megkímélt,garázsban álló, keveset futott példányok. 10 évig Volvo szervizben javított darabok.
Ne keverd a maszek volán szerviz buhera módszerrel.
Norvégiában nem igazán jellemző az óra tekerés. Minek is tekernék, ha a helyi és helyközi buszok pár órát vannak kint,aztán mennek a garázsba "aludni". Igen,fedett és fűtött parkoló hely. Ott nem a miskolci színvonal jellemző.
10 év alatt 200 ezer km? Tán’ a garázsban álltak évekig? Ha minden nap 100 km-t megy és nem is megy minden nap, akkor is 300 ezernél nem kéne kevesebbnek lennie. Biztos hogy ezekben is belenyúltak az órába, csakúgy, mint a Citarokba. Azokban speciel 1 milliót tekertek vissza. Ahhoz képest azok is elég jó kocsik voltak, nem arról van szó, de azért nem mindegy hogy valójában 400 ezer km van egy autóban, vagy 1 millió 400 ezer.....
Majd nézd meg 2 hónap múlva a Tisztelt Utazóközönségnek köszönhetően.
Az Intertanker most vett 6 db 7700A-t Oslobol. 10évesek és nincs bennünk 200 ezer km. Patika állapot,ajánlanám tanulmányozásra, mert 10 évesen ilyen pöpec buszokat nagyon ritkán látni.
Párját ritkítja amilyen rendben,tisztán adta át az első tulaj. Ehhez képest az M6Log retkesen mocskosan dobta le a megyébe a csuklós merciket.
Ugyanakkor szar, hogy ugyanezek a buszok pár hónap múlva már valóban 10 évesnek fognak kinézni a mélyen Tisztelt Utazóközönség közreműködésnek köszönhetően!
Igazából ezek a kocsik helyközire kerültek volna mikor beszerezték őket,csak a helyis flotta annyira öreg volt,hogy szükség volt rájuk helyiben. A KNL-ekből a 3.ajtóval szemben utólag szedték ki az üléseket. 2014-ig kintalvós helyis kocsik voltak, fix gazdákkal így ebben az időben jó kezekben voltak.A hybridek érkezésével romlott a helyzet valamelyest,de azét figyeltek rájuk. Azt hittük,hogy a fényezéssel együtt kap belső felújítást,de sajnos nem kaptak.Ettől függetlenül nem olyan vészes a belsejük.
Az mit jelent, hogy reggel? 4.25-kor indul Barcikáról Egerbe, amit mi csinálunk. Ha azon láttad, akkor van Barcikán Innovell (amúgy nincs), ha a 8.40-esen láttad, akkor az Egrieké az Innovell (az övéké). Barcikán sosem volt, és remélem soha nem is lesz Innovell.
Valamelyik reggel láttam egy Inovellt Sajóivánkán. Barcika-Eger felirattal.Barcikának van ilyen busza? Vagy ez csak egy egyszeri allkalom volt hogy ez a busz volt a járaton? Egri topikba nem tudnak róla.
Ha nyáron vették volna, akkor sem tettek volna bele hosszabb hidat. ;) Mellesleg hetekig bent álltak a telepen, ha akarták volna, lett volna rá idő. Semmi köze a sulihoz. Itt le van minden szarva. Adnak rá 41 litert, abból komám, akkor sem jössz ki, ha agyonspórolod magad. Üzemagyag-megtakarítás tehát elfelejtve, -x ezer ft a fizetésedből. A Conectok ezerszer jobbak. Ezek is jók lennének, ha helyközi kialakításuak lennének...
Nem csoda, hogy visít, mivel rövidváltós. Érdekes, az MVK-tól megvásárolt lelakott MAN-okban ki tudták cserélni a hidat, pedig abból több van. Ebből meg van négy, és egyikbe sem bírtak egy hosszabb hidat belerakni.
Hétfőn reggel a 6:20 Miskolc-K.barcika járaton utazhattam a szürke Volvóval. A belterén nagyon meglepődtem hogy ahhoz képest hogy városi busz volt meglehetősen jó állapotú. És az ülések sincsenek annyira kiülve meg elég tiszta. És nem büdös! :) Az hogy két "beállós" rész van szerintem nagyon jó. Babakocsival jobban el lehet férni meg lehet nem tömörül annyira a busz mivel van sok álló hely. Viszont a motoron én úgy gondolom nagyon észre lehet venni hogy városi volt meg sík vidéken járt. Nem nagyon akart gyorsulni meg a kis emelkedőn szinte sírt. Majd gondoskodnak a sorsáról bejáratódik jó lesz az. Összességében jó a busz csak furi nálunk ez a szín. :)