Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Berovics Creative Commons License 2011.07.24 0 0 126

350 e pénzt kell rászánni, legalább. A tartályok a nagyon drágák. Nekem szerencsére két bontott 5 éves tartályt sikerült beszereznem, igen baráti harmincaskáért. Az új 82 e az egy darab. De van itt illetékesebb is, aki pontosabb árat tud mondani. Gondolom ez márkafüggő is valamennyire.

Előzmény: odourizing (125)
odourizing Creative Commons License 2011.07.24 0 0 125

Kb. mennyibe kerül egy normál benzines autó átalakítása CNG üzemre?

Berovics Creative Commons License 2011.07.15 0 0 124

Én nem szeretnék hozzányúlni, szakemberek csinálták Pécelen. Csak az ötletet, két tartályt, no meg a pénzt adtam. Azt tudom, hogy állítva lett az osztófej valamennyire, de figyeli a fordulatszámot is a rendszer. A két piros palack 30 e, a sárga vadi új 82 e. Szerintem 300 körül lesz a vége összesen, ami még számolás alatt van. Az autót tavaly vettük 35 e-ért. Még a vizsga lesz 80 körül, de most kifogyott a keretünk.

 A használt tartályok, Fiat puntóé, 2005-ös évjárat. Az befecskendezéses volt, így a nyomáscsökkentő nem volt jó hozzá, nem lett felhasználva. Puntóval együtt 1 milcsi lett volna. Lehet úgy lett volna a legegyszerűbb, azt megvenni, de a pénz dirigál.

Előzmény: jocijocó (123)
jocijocó Creative Commons License 2011.07.15 0 0 123

Adjál neki  nagyobb előgyújtást, mert a gáz égése kb 1/3-al lassabb. De gondolom ezt úgyis tudod ha eddig eljutottál. Gratulálok a szerkentyűhöz ,  és sok olcsó gondmentes kilométert kívánok. Ha nem titok hol állt meg a vége  anyagilag?

Előzmény: Berovics (122)
Berovics Creative Commons License 2011.07.14 0 0 122

Micsoda? Olyan stabil, hogy arra nem is gondoltam. Persze érzem menetközben, mintha nehezebb lenne a fara, de talán 1-2 centit süllyedt a beépítéssel. Jól van megépítve a gép. Nem is aggódtam, mert az utólag átalakított elektromos változatban, 4 mázsa akku van, mindeféle rugó erősítés, és variálás nélkül. Ott már ül egy kissé a hátulja, de ez a gázos, nagyon lágy és normális lett.

 A hatótáv valóban teljes töltéskor nem nagyon fogja meghaladni a 300 Km-t, de még mindig jobb az elektromos 50-jó esetben 60 Km-ével szemben. 

Előzmény: gymaci (121)
gymaci Creative Commons License 2011.07.14 0 0 121

Nem rossz!

A 90 L-rel kb-300-350km-t el kell menni az már egász jó.Nem nehéz a tartály a kis Tavernának?Valami rugóerősítés volt esetleg?

Előzmény: Berovics (120)
Berovics Creative Commons License 2011.07.13 0 0 120

Nem tudom van e még egy ilyen Tavria, de ez most készült el. Kb 90 liter a tartályok térfogata.

Előzmény: Törölt nick (118)
SzKoppány Creative Commons License 2011.06.22 0 0 116

Hali!

 

Olyan is érdekel, ami eleve földgázos? (FIAT Multipla)

Előzmény: Törölt nick (115)
dagi 72 Creative Commons License 2011.06.18 0 0 113

sziasztok meg tudná adni valaki Bécsi Tamás tel számát?van valakinek térképe az európai cng kutakról?

jocijocó Creative Commons License 2011.06.17 0 0 112

Ha kompresszor gondod van, keress meg. Jó áron 0 perces 1 év garanciával, nagynyomású kompresszorok eladók. Az Email nyilvános.

jocijocó Creative Commons License 2011.06.02 0 0 111

Küldtem. Holnap beszélek az emberrel, ha megengedi berakom. Hátha mást is érdekel.

Előzmény: Tucso69 (110)
Tucso69 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 110

Szia!

Engem is érdekelne.

Üdv!

Előzmény: jocijocó (108)
Tucso69 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 109

Szia!

Még semennyibe, mert nem üzemel.

Az engedélyezési procedúra zajlik.

Most leveleztem a MOL-al, azt írták, hogy nyár végére fog működni.

Előzmény: LaciMaci93 (104)
jocijocó Creative Commons License 2011.06.02 0 0 108

Semmi akadálya email ment.

 

Előzmény: lacac70 (107)
lacac70 Creative Commons License 2011.06.01 0 0 107

Szia.

 

Ha megosztanád velem a "lelőhelyet", azt megköszönném...:-)

Előzmény: jocijocó (105)
jocijocó Creative Commons License 2011.06.01 0 0 106

A használt meg felejtős, mert a felújítás kb 2 kiló.

Előzmény: jocijocó (105)
jocijocó Creative Commons License 2011.06.01 0 0 105

Keresgélésem eredménye, full új kompresszor. CNG töltésre is alkalmas, 2 év garanciával 850 ezer Ft.

Előzmény: Nzoleee (103)
LaciMaci93 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 104

Mennyibe kerül a Kőbányain a CNG kg-ja?

Mennyivel éri meg jobban, mint az LPG?

Nzoleee Creative Commons License 2011.05.29 0 0 103
jocijocó Creative Commons License 2011.05.16 0 0 102


  • CNG-1 acéltartály VBE474 tartály-szeleppel (mágnes-szeleppel)
  • d = 244 mm (átmérő)
  • V = 30 liter (űrtartalom)
  • L = 820 mm (hossz)
  •  

    Ennél létezik egy kicsit kisebb átmérő? Milyen súlyúak ezek a tartályok?

    Előzmény: Rod_auto-gas (101)
    Rod_auto-gas Creative Commons License 2011.05.15 0 0 101

    Nekem vannak új  tartályaim,  meg nagyjából minden ami kell hozzá.

    www.auto-gas.hu

    Előzmény: szistipisti (99)
    jocijocó Creative Commons License 2011.05.07 0 0 100
    Előzmény: szistipisti (99)
    szistipisti Creative Commons License 2011.05.06 0 0 99

    Sziasztok!

     

    Üdvözöllek benneteket. Érdekel a téma, örülök, hogy rátaláltam erre a topikra. Szeretnék kérdezgetni a tapasztaltabbaktól.

     

    Arról, hol találok információt, hogy a CNG palackok milyen méretben/súlyban mennyiért kaphatóak?

    Illetve mekkora palackokkapacitással milyen hatótávolságokra lehet számítani?

    Tudnátok-e ajánlani beszerelő műhelyt Bp közelében. Elsősorban az északi területek érdekelnének Szentendre, Pomáz stb...

    Előre is köszönöm a segítséget.

     

    Egy kezdő érdeklődő.

    Jaco Pastorius Creative Commons License 2011.04.22 0 0 98

    CNG palack, 2 db. 80 Literes eladó. Méret: 109 cm (szeleppel együtt) x 42 cm.  Ár: 70.000/db.

    KovacsZo Creative Commons License 2011.04.18 0 0 97

    Már csak a linket nem javítottam ki... Most már működik!

    http://www.ganzair-kompresszor.hu/CNG-suritett-foldgaz-kompresszor

    Előzmény: KovacsZo (96)
    KovacsZo Creative Commons License 2011.04.18 0 0 96

    Bocsánat, de honlap átalakítás miatt az elérési út

    http://www.ganzair-kompresszor.hu/CNG-suritett-foldgaz-kompresszor -ra változott.

    Hamarosan további hasznos információkkal is gyarapodik a lap. Érdemes lesz visszanézni...

    Előzmény: jocijocó (95)
    jocijocó Creative Commons License 2011.04.10 0 0 95
    Rod_auto-gas Creative Commons License 2011.04.10 0 0 94

    230v-os előfütő berendezéssel kiváltható a hideginditás, jót tesz a motornak is, neked is mikor reggel beülsz és meleg a bodé, mehet is gázzal a vas, kell 230 az igaz de valamit valamiért.

    Előzmény: jocijocó (93)
    jocijocó Creative Commons License 2011.04.05 0 0 93

    Nekem már bent van az Lpg-s rendszer, jól is szuperál semmi gond vele bár a megtakarítás Cng-vel lenne az igazi /jelenleg/.  Mivel a mostani Lpg-s gáz rendszerek benzinnel indítanak, gondolkodtam rajta hogy megpróbálom kiváltani cng-vel a benyát. Előtte próbálkoztam Lpg-s kiváltással de 0fok alatt nem működött.

    http://www.youtube.com/user/jocijoco1#p/u

    Szóval kipróbáltam télen és -15ben is simán indult Cng-vel,  hidegebb nem volt de szerintem -20-ban is simán indult volna. Sikerült megoldani, hogy a jelenlegi AC rendszerrel indítson földgázon és kapcsol át Lpg-re mikor a motor felmelegszik. Persze így nem vizsgáztatható de ez a legkevesebb. A tartály ilyen méretben  /csak a benzines inditás kiváltására/ könnyen elhelyezhető még egy Suzukiban is.

    Megnéztük ha egy 2 lépcsős kompresszort készítenénk 70-100 at nyomás simán hozható. Persze ez még kevés a boldogsághoz, de mivel ócska a műhely két sarkából elővarázsolt cuccokkal volt a próba nem is rossz az eredmény. Megfelelő méretezéssel simán 150-200at nyomás elérhető. Jelenleg a kompresszor gyártás alatt áll, ha elkészül az eredményekről beszámolok.

    Előzmény: Rod_auto-gas (92)
    Rod_auto-gas Creative Commons License 2011.04.04 0 0 92

    Lehet gyártani sok-sok mindenből......sok féleképpen, de más egy full vezérelt teljesen erre kifejlesztett biztonságos berendezés ennyiért , meg más egy házilag épített "fusi kompresszor" amit nem becsülök le mert vannak jó megoldások , de vannak borzalmasak is sajnos. Kompresszoroknál létezik tudatlanság nyugalmában tákolok köre, a profi építők és azok akik megvesznek egy profi gépet. Beruházás nélkül nem lehet spórolni legyen az munkaóra vagy pénz kinek miből van több :D.

     

    A tartályoknál is ez a helyzet: 1960 évjáratú tartályt is láttam autóban! Azaz 51 évest! Vannak, akik nem félnek semmitől! A "papírok" minősítések életünk védelmében lettek létrehozva nem minden a pénz, kérem azokat, akik 0-rupóból akarják megoldani, gondolják át kicsit, vagy hozzanak CNG-s riksát Indiából.

     

    Vannak persze a rendeletekben agyatlan dolgok például : a 20 évig használható tartály amelyet 3 évente kell nyomáspróbázni és Max a nyomáspróba végéig kapunk érvényes műszaki vizsgát!!! Tehát 3x7=21 na és ezt osztjuk 2-vel azaz

    A verzió egyszer két év és egyszer egy év műszaki

    B verzió minden vizsga előtt nyomáspróba

    valahogyan ezt páros számmal kellet volna megoldani szerintem :D, de hála az Istennek R115 máshogy rendelkezik,szép lassan kijárjuk ezt az ösvényt is mint annak idején az LPG-nél is.

    Előzmény: jocijocó (91)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!