Ha valakit érdekelne, van egy Renault Kangoo-m, benzines és gyári szettel CNG üzemű (bizonylat is van). Ezeket flottában újkorunkban alakították át, keveset futott, benne a tartályok és a szett - emellett nagyon szép, karc- és sérülésmentes. Fogalmam sincs, lehet-e itt linket csatolni, de itt hirdetem:
A 350 az nem gyenge, azt hittem, hogy valahol az LPG szintjén van, de ahogy nézegettem a tartály árakat, abból már kezdtem gyanítani, hogy itt nagyobb összegről van szó. De, most meg is kaptam a választ a kérdésre, köszönöm. Nem tudom, hogy megéri-e ez így, még hoszútávon sem, mert egy tisztességes kompresszor meg 850 körül kezdődik, így az átalakítással együtt már 1 millió fölött van a dolog. Ez eléggé sokára térül meg.
350 e pénzt kell rászánni, legalább. A tartályok a nagyon drágák. Nekem szerencsére két bontott 5 éves tartályt sikerült beszereznem, igen baráti harmincaskáért. Az új 82 e az egy darab. De van itt illetékesebb is, aki pontosabb árat tud mondani. Gondolom ez márkafüggő is valamennyire.
Én nem szeretnék hozzányúlni, szakemberek csinálták Pécelen. Csak az ötletet, két tartályt, no meg a pénzt adtam. Azt tudom, hogy állítva lett az osztófej valamennyire, de figyeli a fordulatszámot is a rendszer. A két piros palack 30 e, a sárga vadi új 82 e. Szerintem 300 körül lesz a vége összesen, ami még számolás alatt van. Az autót tavaly vettük 35 e-ért. Még a vizsga lesz 80 körül, de most kifogyott a keretünk.
A használt tartályok, Fiat puntóé, 2005-ös évjárat. Az befecskendezéses volt, így a nyomáscsökkentő nem volt jó hozzá, nem lett felhasználva. Puntóval együtt 1 milcsi lett volna. Lehet úgy lett volna a legegyszerűbb, azt megvenni, de a pénz dirigál.
Adjál neki nagyobb előgyújtást, mert a gáz égése kb 1/3-al lassabb. De gondolom ezt úgyis tudod ha eddig eljutottál. Gratulálok a szerkentyűhöz , és sok olcsó gondmentes kilométert kívánok. Ha nem titok hol állt meg a vége anyagilag?
Micsoda? Olyan stabil, hogy arra nem is gondoltam. Persze érzem menetközben, mintha nehezebb lenne a fara, de talán 1-2 centit süllyedt a beépítéssel. Jól van megépítve a gép. Nem is aggódtam, mert az utólag átalakított elektromos változatban, 4 mázsa akku van, mindeféle rugó erősítés, és variálás nélkül. Ott már ül egy kissé a hátulja, de ez a gázos, nagyon lágy és normális lett.
A hatótáv valóban teljes töltéskor nem nagyon fogja meghaladni a 300 Km-t, de még mindig jobb az elektromos 50-jó esetben 60 Km-ével szemben.
230v-os előfütő berendezéssel kiváltható a hideginditás, jót tesz a motornak is, neked is mikor reggel beülsz és meleg a bodé, mehet is gázzal a vas, kell 230 az igaz de valamit valamiért.