Erdekes hibajelenseg bosszant mar egy ideje, amirol mmar beszelgettem az itteni forumtarsak kozul is par emberrel. Amikor 4 sebessegben megyek lasabb tempoval olyan 1700-1800 fordulat kornyeken az auto rantgatni kezd. Ezt sem elotte sem utanna nem csinalja. Gyanakodtunk a folyto szelepre, de az teljessen tiszta es nem latok rajta semmi olyan elvaltozast ami ezt a viselkedest indokolhatna! Ha valaki talalkozott mar ilyen jellegu problemaval es barmi ottlete lenne azt nagyon szivessen meghalgatnam!
Tudtommal van a bsi-nek egy olyan tulajdonsaga, hogy ha egy hibat tul sokszor ir be az beeg es csak teljes szoft ujrairassal lehet kiirtani.Ezert nem erdemes sokaig tokolni ilyesmivel.
De cafoljanak meg az okosabbak, ezt kulfoldi forumon olvastam.
most jöttem a peugeot szalonból, ott azt mondták, hogy nagyon sok dolog miatt lehet ez a probléma, több százezres költség lehet, mert ők csak új alkatrészekkel dolgoznak,nmivel minden olyan dolgot ki kellene cserélni ami ezt okozhatja. És mint megint, most is de a kiírás ellenére is leállt a kocsi újabb félórás szenvedés következett. köszi a tippet, és még milyen érzékelőket érdemes megnézettetni, mert pénteken megyek egy másik helyre diagnosztizálni.
Szerintem ez túl sok és össze nem függő hibaüzenet ahhoz, hogy igaz legyen. Ennyi dolog nem mehet egyszerre tönkre. Inkább ezek csak tünetek. Valami elektronikai baj lesz a központ körül.
Ötleteim: ingatag az elektromos rendszer, ezért dobál mindenféle hülyeséget, hibaüzenetet. Teszteljétek az elektromos rendszert: generátorban hibás dióda eredménye hullámos áram. Kontakthiba valahol, eredménye hullámcsúcsok, szikrázások a rendszerben. Cellahibás akksi, a rendszer a lecsökkent feszkót igyekszik kompenzálni, közben hibák (próbacsere akksi)
Végső soron komputercsere, de csak próbaképpen, meg ne vedd 5 csillió forintért csak azért, mert a szerelő találgat, lásd EGR szelep.
A szerelőnem gyári gépe van, az diagnosztikát is készít. Ma is egész nap szarakodott velem. a hungária kellős közepén. Addig fajúlt a dolog, hogy több mint 1 órás bajlódás után csak akkor indúlt be amikor a depollution kiírást ki nem írta, addig az istenért sem. Már ott tart a szerelő, hogy lehet hogy a computerrel lehet a baj :S ??
1.6 hdi a motor. hideg indításnál rendesen jár, már amikor hagyja beindúlni. Saru levétele és visszatétele után beindúl, de sokszor leáll hibaüzenet nélkül. és van, hogy beindúl minden probléma nélkül. Össze- vissza szórakozik velem.
Sziasztok! Rég jártam erre, de sajnos ismét egy hiba miatt kérem a segítségeteket.
Kövezkező a probléma:
jó pár hónapja kezdődött, hogy a kocsi csak úgy minden előjel nélkül megáll. Pár hete már addig fajúlt a dolog, hogy már nem csak indításkor, hanem menet közben is megáll napi szinten többször is. Saru levételéveléy visszatételével próbálkoztam a szerelő tanácsára a komputer miatt. Hibaüzenetet is csak jó sokáraír ki, a jó öreg depollution system faultit. Elvittem a szerelőhőz, rátette a gépre és azt mondta hogy az egr szelepet írja. kitisztítottuk, a szívósort is, megnéztük a lamda szondát is. Semmi gond nincs ott. Elvittem egy komputereshez, ő azt mondta, hogy a komputer az jó az egr szelep a rossz. oké, mivel az új drága vettem egy használatát garanciával. Betettük és ugyan úgy megállt a kocsi , kicserêltük egy másIkra. Az már erősebbnek bizonyúlt, de azzal is megállt. A komputer minden egyes egr szelep kicserélése után egr szelep hibát írt ki, sőt klímanyomásérzêkelő gomba rövidzárlatot írt ki, pedig az működik. Kicserêltük már az egr szelep csatlakozót is, de ugyan úgy leáll. A szerelő levette az egr szelep érzékelőt és akkor a kocsi nem állt meg. utánna, mikor mindent visszatett hazafele jövet megint megállt. Már a szerelő maga is tehetetlen, pedig óő kifejezetten francia hdi autókra és részecskeszűrőre specializálódott. Már nagyon elegem van, volt hogy a körút kellős közepén állt le és Csak 1,5 óra indításgatás után indúlt el. Ha valakinek volt már hasonló problémája az kérem segítsen, hogy merre keressünk tovább, mert már tanácstalanok vagyunk!!!!!