Keresés

Részletes keresés

beni01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17307

Én nem ajánlom senkinek volt velle tapasztalatom. Hogy gázolajat kevertem bezinbe  ... bővenben a gázolajnak más az égéshője és meg öli a csapágyak szimeringeket  a henger is ovállis lesz  és még ráadásul a fötengejt is .Aszt is totálkárá teszi nekem el kezdet szét nyilni a főtengejem és nem lett jó vége nem sporolsz velle semit még több lesz a kár mikor  "mindent újra kell rakni a blokkban "stb...... am nekem 3 évig ment velle  de ha belle rakod nagyon fögg füstölni:) utának aki megy nem tud meg maradni nekem volt mikor 15db kocsi jött  utánam mert nem mertek ki előzni  mert olyan nagy füst volt hogy az egész utat be terite és nem nagyon látak előre ....

Bocsi a helyes irásért de francia bilengyüs a laptopom ...

zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17306

Így igaz :)

Egyszer le kellen tesztelnem melyik az az arány ahol (benzin+gázolaj) ahol még használható a gép :)

 

Mondjuk hallotam olyanról hogy simo-ba sokáig és lehet azóta is használja felesbe. Ez nem is annyira rossz.:) Akinek ingyen van a lé annak akkor szinte feleződik az üzemanyag költsége Ezt főleg ISTVÁNak üzenem

Előzmény: TyerCorp01 (17305)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17305

Hát jó, legyen. De ezek a 2T motorok nem járnak el gázolajjal. :D

Előzmény: zerger88 (17304)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17304

E szerint  a diagram szerint 30-55 bar kell

 

60-90 bar az az égési csúcsnyomás, tehát mikor begyullad (öngyulladás) akkor "csak" 30-50 bar van (általánosan) és ez a MAI motorokra is igaz (motorműködés). Multkorában láttam már kisebb sűrítésű arányú ujabb fajta dízelt (de ez most nem lényeg)

(Ja és annyit hogy az elért nyomás nem egyenlő a sűrítési aránnyal)

 

Te nem tudom h mit keversz de van egy tippem

 

A régi dízelek befecskendező nyomása 120-300 bar (max 300 bar) között volt (adagolósak). A mostani Common-Railoknak és a PD elemes dízeleknek a befecskendező nyomása alapjáraton 300 bar (kb), de ez lehet 1600, vafgy akár 2000 baros nyomás is

Előzmény: TyerCorp01 (17303)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17303

E szerint a diagram szerint is 65-90 kell, de a mai dízeleknél a csúcs már 2-3-400 bar.

Előzmény: zerger88 (17302)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17302

4 ütemű dízel motor indikátor diagramma (P, V diagramm)

Előzmény: zerger88 (17301)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17301

"30 barnál már gyulladna a gázolaj?"

 

Ezt miért teted fell kérdésnak ???

Előzmény: TyerCorp01 (17299)
István Márton Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17300

Jó lenne a dizel mert dizeles autónk van és itthon kannákban áll a dizel.Benzinért meg mindig be kell menni a benzinkutra kis 5l-s kannával.:D

 

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17299

30 barnál már gyulladna a gázolaj?

Előzmény: zerger88 (17298)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17298

Jó az 28 30 barnak is

Kicsit sok lenne a 200 bar :)

Előzmény: TyerCorp01 (17297)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17297

Nem hiszem hogy lenne az égéstérben ~200 bar nyomás az öngyulladáshoz.

Előzmény: István Márton (17296)
István Márton Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17296

Köszi a tippeket.Még lenne egy kérdésem,dizelel menne a pionir?,ha belekevernék olajat?:D

53zsiga Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17295

A csavarkiszedő klt az 3-as mérettel indít, annak 2,2-2,5 mmrel kell előfúrni. Nagy reményt ne fűzz hozzá.

Előzmény: zerger88 (17291)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17294

Ám legyen! :D

Előzmény: zerger88 (17293)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 17293

Megnéztem

És az emlékeim nem csaltak :)  M5 ös csavarkák vannak ott (igaz csak a felsőt néztem meg)

Előzmény: TyerCorp01 (17292)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17292

Ilyenre még nem is gondoltam, de egész jó ötlet!

Előzmény: zerger88 (17291)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17291

Eszembe jutott a szakadt csavar kiszedő célszerszám ilyen kúpós ellentéte menetű (balos) csak nem emlékszem hogy van e ilyen vékonyba.annál is kell egy kicsikét furni utána meg lehet beletekerni.(és ha minden igaz akkor ki hozza)És ha jól tudom nem is nagypénz

Előzmény: TyerCorp01 (17288)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17290

Ja, bocsi. :)

Előzmény: zerger88 (17289)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17289

Most olvastam el pontosabbban hogy beletört azt hittem hogy megszakadt  :)

 

Így igazad van az egy jó megoldás, így ha kijön  egy másik csavart kell belerakni csak

 

M4 vagy M5

 

Ezt írtam: "ha jól emlékszem" M5  (de én is vaciláltam h melyik de neke m ez rémlik lehet h holnap megnézem márcsak a kivácsiság véget)

Előzmény: TyerCorp01 (17288)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17288

5-ös? Nem 4-es? Egyébként én valahogy ellapítamán a végét, megpontoznám egy hegyes pontozóval, 2 mm-essel megfúrnám, vagy! Egy lapos, élesre pontozott üthető csavarhúzóval "sliccelést" ütnék bele a végébe, majd csavarhúzóval szépen ki lehet tekerni, és még csak nem is gányoltál 6-os menettel, mert utána nem fog rámenni a menetre az állórészt leszorító alátét.

Előzmény: zerger88 (17287)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17287

Így igaz nem az olajtól van, Én egyszer felesbe nyomatm a benzint gázolajjal. Az egyik haverom pedig kétszer keverte be a benzint így olyan 1: 15 ös keveréke lett és vigan eljárt a simo  így is.

Amugy sose értem  hogy sokan mondják hogy sok az olaj meg ilyenekl. Ezek a régi vasak nem annyira érzékenyek A gyári  adat is ha jól emlékszem 1:33 tehát  elég sűrű. Én igaz 1: 40 keveréket használok igaz mindig több olajat löttyintek bele mint amennyit akarnék :)

 

 A sztrator csavarn ha jól emlékszem M5ös simán felfurjátok 5 ös furószárral és metszetek bele egy M6 os menetet. Valszeg nem annira mély a menet így végző menetfúrót kell hogy használjatok de aluba nem nehéz.

 

Fulladás (jól lenne hallan érzékelni dehát ez csak egy forum:) )

 

Énszerintem vagy karbi vagy tömítetlenség valahol

 

Az lenne a jó ha tudnál menni néhány km-ert hogy lehessen következtetni a gyertya színéből (természetesen megfelelő hőértékű gyertyával) Ha fehéres a gyertya akkor valszeg levegőt szív be valahol és hígúl a keveréked (nagyoon ritkán karbi probléma). Ha pedig vastak fekete korom van a gyertyán akkor valszeg gyenge a gyújtó szikra.

 

Gyújtás nem hiszem (persze ha nem nagyon van elállítva). Gyújtás beállításra gondolok

 

Egyszer ha lenne kamerám kellen csinálnom vidit hogy direkt elállítom a gyújtást meg ilyenek PL.: 5mm-es előgyújtás (kopogásos égés) 3mm ,1mm, és netán utógyújtással. Még a megszakítóhézagot is variálgatnám 0,1 és 0,4 között

 

ááKöszönöm a forumnak hogy ha picivel többet írok és rákattintok az elküldésre persze nem küldi el de amit beírtam szöveg az pedig eltünik, és lehet újra írni :( GRRRRRRRr

Előzmény: István Márton (17285)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17286

Picit inkább a gyújtáson állítsatok, az állórészt egy hangyányit előrébb kéne, forgásirányban, az olajnak ehhez semmi köze.

Előzmény: István Márton (17285)
István Márton Creative Commons License 2013.04.15 0 0 17285

Semmi baj,tegnap voltam a barátomnál és megmutatta,hogy hogy néz ki.És le is fényképeztem.A gyújtást is sikerült megcsinálni nála,le volt égve a kalapács.Kicserélte az övére és ment.Csak annyi a baj hogy amikor begyújtom jól jár a motor amikor gázt adok rá akkor nem pörög fel hanem úgy csinál mintha le akrna fulladni.Azt mondta hogy lehet kicsit sok az olaj,leeresztettem a benzint tettem bele egy kis tistta benzint,de még mindig azt csinálta.Ma meg mondta hogy akkor biztosan a szimering van kikopva a főtengelynél.Na meg nem tudom hogy beletörte a sztatort tartó csavart a mentebe az alsót:D Nem tudom hogy szedi ki:DBelefúr oszt menetet vág bele:)

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 17284

Bocsáss meg, nem értem rá fotózni, még a gépet se kapcsoltam be péntek óta. :( Pénteken fél10-re értem haza, szombat reggel börze, délután a Hondát csináltam, szivatott a fék, meg a karbi is, ma délelőtt hoztak egy MZ-t javításra (nem indul be, benzint és szikrát is kap, jókor, már mindent cserélgettem gyári alkatrészekre, mert persze hogy előttem már kicserélték a fél gyújtást kínaira, benzint még nem cseréltem, lehet az lesz a megoldás!) Keresek mindjárt képet valahol, hátha van.

István Márton Creative Commons License 2013.04.14 0 0 17283

Tyer?Azt mondtad hogy hétvégén le tudod lőni a tiedet,légyszives lefényképeznéd és feltennéd? 

Előzmény: TyerCorp01 (17259)
jawa21 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 17282

Köszönöm a válaszokat.Ezt a motort tavaly kezdtem el felujítani de heti egyszer tudom csak csinálni.Volt már több baja is de azt már megcsináltuk.

53zsiga Creative Commons License 2013.04.14 0 0 17281

Ha a szívócsövet befogod és tovább jár akkor falsol, ha leáll akkor más hibát kell keresni!

Előzmény: jawa21 (17279)
zerger88 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 17280

Hogy jött elő a probléma?(szerelés után, motorozás közben....)

Tehát ha jó értelmezem beindítod jár pl: 1300 fordulaton utána (pl)1-2 másodperc mulva felmegy pl :1700 as fordulatra és azt megtartja és mikor adnál neki gázt lehervad.

Ja és indításnál nem muszály gázt adni

 

A gyengeségre még van egy tippem hogy a kipufogód el van tömödve

Előzmény: jawa21 (17279)
jawa21 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 17279

Mikor beindítom huzok egy kis gázt, beindul egy kicsit felpörög és tartja azt a fordulatot de ha huzok neki gázt leáll.Tolásnál meg csak teljes gázzal és csak ugy is megy, ha elveszem a gázt leáll.

zerger88 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 17278

Amugy írd le részletesebben!

 

Fordulatot akkor kezdi emelni magától mikor a fuvókánál is tud már levegőt venni tehát akkora neki a benzin szint és persze ha ilyenkor huzzól gázt akkor kéne neki a nafta de már nincs neki

Előzmény: jawa21 (17275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!