Gáz válaszidőt sikerült már valakinek csökkenteni? Nekem koppan a pedál üresben az alján, tehát padlógáz és vagy egy másodperc mire megindul a fordulatszám felfelé :S A pedálállás érzékelő szenzor jó kell legyen, mert a kis-nagy gázt jól érzi, csak az egész válaszidő valahogy túl hosszú lett, de nem tudom mitől tud ez megnőni.
A kuplung végül jó lett rugó nélküli utángyártott bowdennel, de volt egy köröm, amikor kuplung nélkül jöttem haza a vonatállomásról, mert leakadt a pedál felöli végénél. Émény volt kjuplung nélkül vezetni, szóval nem ajánlom azoknak, akik a belvárosban járnak.
Annyi tapasztalat azért van, hogy egyszer utána kell húzni. Beteszed beállítod, akkor jó aztán pár napra rá ha már határon van a bowden (nyúlhat is picit, vagy akármi) és húzni kell rajta. Az a jele, hogy a pedál nem gyorsan és egyenletes sebességgel jön fel ha leveszed róla a lában, hanem az út felső egyharmada előtt néha letorpan és onnan lassabban jön fel, mert csak a pedál segédrúgója húzza fel maga a kuplung már nem. Amikor ilyen van akkor utána kell gyorsan húzni, mert le fog akadni előbb-utóbb a bowden.
Szóval be lehet végül is vállalni a rugó nélküli verziót, mert ennek ismeretében előjel nélkül azért nem akad le az sem. Nekem ennyit megér, hogy legalább nem idegel a halálba a rugó a gyári bowdenen. (még időben) húzni 5 perc rajta, elég csak a levegőszűrőt kivenni. Akksikosár csak a cserekor van útban. Én bent hagytam, de tény, hogy be is nyaltam egy leakadást és azért belvárosban nem kis szívás lett volna.
Még a gázzal kéne valamit csinálni, mert eladni nem tudom csak nagy bukóval. Gondolom ezek miatt is, de nulla ára van a típusnak. Tele a használtautó kétszázezres 2000 után gyártott Xarákkal, kiteszed 5 kilóért meg se csörren a telefon.
Sziasztok! SOS! Segítség kellene: S2 Xsara zárakat és központi zár vezérlőt cserélnék, de S1 donorból venném ki. Megegyezik vagy bele kell eszkábálni? Ugyanez a kérdés a balos tükörrel kapcsolatban is. Köszönet előre is!
...közben visszaolvastam ....vezeték hiba lehetséges .... de átnézném az összes test/ negatív pontot , mert rossz kontakt is tud ilyen varázslatos dolgokat művelni.....
...10 liter ...? amint a cartárs is írta ha nagyon rövid utakat jársz , mindig hideg motorral akkor , valós lehet ez az adat ... de múlhat a gyertyán, lambdaszondán , légszűrőn , vezetési stíluson , üzemanyagon....
Szép napot. Kérdésem az lenne hogy van egy citroen xsaram 1997 es 1.4i benzines ferdehátum.Milyen olajszüröt vegyek bele és milyen levegöszüröt ill milyen olajat tegyek bele. Válaszotok elöreis köszönöm ..
...nem akarom elvenni a kedved , de ez ebben a formában nem igaz .... az előző gépemben elektronika volt amit magam javítottam kétszer is , onnan a tapasztalat ...a mostaniban előtétellenállás van, még nem kellett hozzá nyúlni..... és mindkettő manuális légkondi ... a mostani 6 évvel fiatalabb kiadás...
....ha nincs más választásod vegyél egy komplett elektronikát ....de ha van rá lehetőséged csináld magad , akkor 2000-2500 Ft-ból megoldható.... nekem van is itthon tranyóm hozzá , nincs már szükségem rá mert a mostani gépemben egy előtét ellenállás végzi el ezt a feladatott...
"A ventilátor az egyik oldalán szív a másik oldalán fúj..." ezzel nem mondtál újat ... :-)) ...de félre a tréfával, legjobb ha magad is meggyőződsz hogy honnan indul és hova érkezik az a cső ... és szép lenne ha megosztanád , hogy mit tapasztaltál...
A ventilátor az egyik oldalán szív a másik oldalán fúj...
Becsatlakozik a szellőző boxba, onnan nem látni hova megy vagy mit mozgat, de a becsatlakozás magasabban van mint a ventilátor kiállása, tehát ott víz a ventilátor felé folyna, ha kikapcsolom a ventilátort akkor lekapcsol a klíma is ennyit tudok.
Klímás mondta hogy egy kapcsolót működtet, de ha víz elvezetés lenne akkor az átfolyna a ventilátor motoron is ami ugye erős füsttel járna.
...és ha az aljára van csatlakozva és valószínű hogy úgy van , akkor max. fújás van .. de az is minimális mert a levegő más irányban áramlik tovább az elosztóhoz....
...és a cső egy érzékelőben végződik ... ? mert nálam a motorház aljára csatlakozik ... egyértelműen folyadék elvezetésre szolgál mert ki van vezetve a kasztni aljára ...bár az enyém csak manuális...
Nem hiszem mert ott ha forog a ventilátor akkor szívás keletkezik, és szerelő is mondta hogy az egy nyomáskapcsolót működtet, ezzel ellenőrzi hogy megy a ventilátor.
Automata légkondim van, beszart a vezérlő, kiszedtem cseréltem tranzisztorokat, 2 hétig ment aztán csak vagy nulla vagy maximum, szóval más baj is lett vele.
Vettem meyle elektronikát kiszedtem beraktam most megy tökéletesen.
Tehát 2 x szedtem szét.....muszáj volt mert ha nincs ventilátor nincs klíma sem, mert azt is figyeli hogy forog-e a ventilátor, ha nem nem kapcsolja be a klímát.
Az a gumicső ami a ventilátorra csatlakozik figyeli hogy van-e szívás a ventilátor felől.