Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Apafej74 Creative Commons License 2005.02.22 0 0 365

Topka! A nyári antennád (!!!) túltesz mindenfajta eddig tapasztalt fanatizmuson és autótechnokratizmuson! Nekem eddig csak téli-nyári garnitúra dísztárcsám, meg filc és gumiszőnyeg garnitúrám volt, meg három féle autómosó szivacs, de antenna. Hát na van még mit tanulnom...

A kormányra mit raktál? Azt hittem direkt élvezed a tapintását, de te befedted valamivel. Nagyon nehéz lenne tisztán tartani azt a világos bőrt? Ja, meg neked ha jól láttam az a érdekes kék metál nem tom mi a neve színű autód van? Még egyet sem láttam, pedig nekem is az tetszik. Megvan hullámkék (mármint nem az enyém, értitek...).

Előzmény: Topka (362)
prod Creative Commons License 2005.02.22 0 0 364

Egy gyors kérdés:

nem működik a kéznélküli nyitás, zárás. Csak a távirányítóval lehet nyitni, zárni. Volt már valakinek ilyen tapasztalata?

 

Topka Creative Commons License 2005.02.22 0 0 363

Na ezt Wordbe pötyögtem, jól el is sz*ródott... Meg közben született hozzászólás is. Bocsika.

 

T.

 

 

Topka Creative Commons License 2005.02.22 0 0 362
@Tatrafan:

Valóban egész kellemesen autózható, viszont a rövid kasznim kimondottan orrtologatós, nem úgy mint a tied. Valószínű, hogy a hosszabb hátsó túlnyúlás miatt jobban hátracsúszik a tömegközéppont, ma direkte próbálgattam, de mindig az orra akart kitörni. Érdekes. Pakolásos dologról nekem annyi jut nyaranta, hogy anyámék barackültetvényéről b2500-zal + utánfutóval szép okosan be kell hordani a cuccosokat. Akkor tudok én is szép komótosan gurulni….

 

@Apafej74

Szép volt szegény i betű, de mivel csak makettfestékkel kentem fel, a mosásoktól szépen lekopott. Majd tavasszal updételem… Én is kizárólag tesztelési céllal ellenőriztem a gépjármű gépkönyv szerinti végsebességét. Nincs-e valami rejtett hiba esetleg…

 

Ez a tehénke Privilége, a félbőrt eddig (sajnos) egyszer-kétszer kentem csak át ilyen fényezővel. Általában van kormányvédő a kormányon, az ülésekre meg csináltattam méretre szabott huzatot, azóta nem tudom, mi a helyzet alatta. De pl. az ajtókon nem látszik, hogy kopna, sérülne a bőr. Ülésfűtés van benne (szerintem kötelező megvenni!), onnan meg már kényelmesen el lehet üldögélni benne. Majd ha kitavaszodik, meleg lesz, jól kipucolom az egészet! Meg felrakom a nyári felniket, meg a nyári antennát (olyanom is van!) J

 

Ha rámhallgatsz, akkor egyszer élünk, hát éljünk is úgy! Szerintem az 1.9 kevesebbe kerül km-erenként, mint egy mezei 1.6-os, akkor meg miért ne azt vennéd. Az 1.5-nél azért többet beiszik, de itt meg érvényes Tatrafan és a te érvelésed, hogy mire használod? Hol laksz? Mennyi az évi átalgos futásteljesítmény? Stb…

 

Én még elgondolkodnék a 2.0T-n is, az a 165 paci igen durva lehet és érdekes módon kevesebb van írva néki fogyasztásra, mint a sima 2.0-nak… Ez hogy lehet? Meg olcsóbb (ha jól emlékszem) az 1.9-nél.

 

Idén tavasszal lehet, hogy motorra szállok… Gondolkodom egy 600 vagy 750 cm-es motorkán, csak a család nagyon ellenzi… Hogy miért???

 

T.

Apafej74 Creative Commons License 2005.02.22 0 0 361

A probléma ennél kicsit összetettebb. Egyelőre úgy néz ki, hogy a következő három évben gyakori 1400 km körüli kirándulások lesznek, azután viszont visszaáll a régi rend, főleg pest és környéke, hétvégén telek, nyáron főleg magyar túrák,  három éven túl minden az 1.5 mellett szól (még a vérmérsékletem is...). Viszont azt nem tehetem meg (és még sokan mások) hogy úri passzióból három évente autót cseréljek, mindig az aktuális igények szerint. Ez még nem Európa.

Na ez a dilemma lényege.

Előzmény: tatrafan (360)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.22 0 0 360
Én aszondom eggyöt döci. Ma próbáltam pölö hogy egyesben alapjáraton 7.6 litert eszik, ami ugye már erős dugó kell legyen. Ha haladsz is, és néha kettesbe tudod tenni, akkor persze egyre lejjebb megy. A mai nap bőven hat alatt volt a fogyim itt pesten a dzsuva forgalomban. Ja ha megállok 10-20 percre és nem állítom le várakozás közben, akkor ez nyilván nem fog összejöni. De meggyőző egy ilyen böszmétől Budapesten. Ha inkább autópályalakó vagy, meg évente párszor ki tudsz ruccanni külföldre vagy a munkádból adódóan ez kötelező gyakorlat, akkor 1.9!
Előzmény: Apafej74 (359)
Apafej74 Creative Commons License 2005.02.22 0 0 359

Topka!

Szép lett a pirosra festett i-d, meg tetszett a toyota-hűdemegbízható-demégisalázható kalandod. :-))) Jó érzés lehetett bár alapjába véve nem vagyok száguldozós de ha van alattam kakaó akkor szeretem megküldeni (pl: Skoda Octavia 1.8T német autópálya...) csak mint egyfajta vezetéstechnikai tréning, mi más.

A motorjelölésed alapszínéből látom hogy min. dynamic a tehénke, tényleg milyen is? Ha véletlenül privileg akkor mondd el légyszi ha van valami érdemleges tudnivaló a félbőr kárpittal kapcsolatban, milyen benne ülni hidegben, melegben, hajlamos-e valamely része különös koszolódásra, meg mivel tisztítod.

Tatrafan!

Én még igaz hogy dilemmaszinten, de ugyanezzel küzdök. Legyek racionális, kevesebb adót fizető kicsivel kevesebbet tankolós családapa, vagy sz@rjak a magyar állam lehúzásaira és a vezetési élményért, meg a haladásért fizessek először, meg negyedévente egy "kicsivel többet".

Még van időm dönteni...

Addig meg jókat kuncogok a kalandjaitokon, meg sóvárgok sajátokért.

tatrafan Creative Commons License 2005.02.22 0 0 358
Ja! Nekem se volt még semmi bajom. Lekopogom. Vidéken nagyon élvezetes is, enyhén kanyargós utakon 80-120 között él az 1.5 döci. Kellemes az is, hogy nem tolja az orrát, a csúszáshatárt pontosan lehet érezni a hátsó tengelyen. Néha sajnálom is hogy nem a nagyobb motort választottuk... :-))) Úgy voltam vele egy ilyen tehénnel minek virgonckodni de azt kell mondjam tök jól lehet(ne) vele sportoskodni. Nem dőlöget a kaszni, semmi jelét se mutatja bizonytalanságnak, pláne borulékonyságnak. Finoman szoktam is csúsztatni a hátulját ezekben a vizes napokban. Mindemellett szépen vasalja a rohadt pesti utakat, bár ebben igazából a Tátra a nyerő. Azzal viszont nem jó döntögetni mert túl lágy, a harmadik kanyar után hányingert kapok. A Scenicre valamelyik tesztelő azt írta hogy nagyon imbolygós, hát ezt cáfolom! Az ilyet beültetném egy tetőig pakolt dobozos vagy ponyvás teherautóba, egy hét alatt kifejlődne az egyensúlyérzéke :-))) Kábé olyan érzés, mintha egy lefektetett olajoshordón ülnél, amiről nem ér le a lábad, csak amikor már éppen feldőlsz... Szoktam is azt álmodni, hogy felborultam, de milyen az álom - ilyenkor kiszállok és egykézzel visszaborítom! :-)))
Topka Creative Commons License 2005.02.21 0 0 357

:-))

 

Nem, nem én "csak" ezzel mentem:

 

 

 

Jó kis gépek ezek az űrtehenek.

 

T.

Előzmény: Sanyi-ka (356)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.21 0 0 356
Biztos ezzel mentél.:-))
Előzmény: Topka (354)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.20 0 0 355
Beégett. :-)))
Előzmény: Topka (354)
Topka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 354

Ma hazafele jövet Fehérvárnál tök nyugisan megelőztem egy Avensis Verso-t, aztán egyszer csak éreztem, hogy olyan "alázni akarós" stílusban elkezdett tolni hátulról... 190-ig bírta, mellémállt meg minden, aztán mintha feladta volna... Nem értem, akkor miért kezdett bele... Már éppen kezdett nekilendülni az "űrtehenem"... Többször nem láttam a járgányt... Megvédtem a becsületet...

 

T.

Topka Creative Commons License 2005.02.15 0 0 353

Gratula a jó kis kiránduláshoz.

 

Szerintem mindenképpen garanciában csináltasd meg! Talán érdemes kevéske finom olajjal bekenni az egymáson csúszó alkatrészeket, akkor nem ragadnak egymásra és könyebb működtetni is őket. Vagy te járasd be ezeket a szerkentyűket 2-3 -szori lenyitogatással.

 

C'est la vie!

 

T.

 

szemmellato Creative Commons License 2005.02.14 0 0 352
Hali Mindenkinek! ..................................................... 1.: Hazaértem Ausztriából: 1400 km-t tettünk meg tetőcsomagtartóval, síboxxal, fullig pakolva... 140-es autópályatempó, 100-as országút és 20-50-es hegyi szerpentinek végén 5,5 literes átlagfogyi! Hihetetlen!............... Ráadásul ha a napi számlálót osztottam le a kiírt gázolaj literével, akkor 5,41 az eredmény. Asszem büszkék lehetünk Tatrafan! - Topkát meg legfeljebb elkerüljük a ringi gyorsulásin.:-) ..................................................... 2.: Megjött az eBay-ról a cd-rádió, a srác egy számlát is mellékelt vele a scenicjéről: 16638 + 16%, azaz 19300 eu-t fizetett az 1.6-os Dynamique gépért úgy, hogy eleve kapott 3051 eu kedvezményt... ez az autó nálunk most kijönne 4150 ezer körül. ...................................................... 3.: Ajánlottak 120 eu-ért b-boxot 1.5 és 1.9-es dci-hez. Jövő hétre kapok egyet kölcsön, kipróbálom, és majd beszámolok a tapasztalatokról. ...................................................... 4.: A kisebbik lányom letörte az üléspolcot, darabokra esett a tartórész, most úgy lifeg az egész mint a Gazsi foga. (A gyerkőc teljesen átlagos testfelépítésű 4 éves kislány, nem hormonkezelt, aki mintegy fél kiló szalámit képes 20 méterre elvinni önerejéből)... garis eset szerintetek?
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.14 0 0 351
Az ilyen jellegű elromlás teljesen rapszodikus is lehet, és nem feltétlenül kiszámítható módon működik. Belement a víz?
Előzmény: tatrafan (350)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 350
És ha otthon a garázsban romlik el akkor mit csinálok? Jajistenem. Rossz rágondolni. Vissza kell mennem a másikért?
Előzmény: Törölt nick (349)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.14 0 0 349
Azért vigyázz, mert ugyan kevesebb elektronika van benne, de hasonlóan a mobilokhoz a nem látható nagyon pici korrózió miatt egyszer csak majd állsz a puszta közepén, és rángatod az ajtót, vagy nézed a Card not detected feliratot...
Előzmény: tatrafan (347)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.13 0 0 348
Kár ,mert eljöttél volna a kártyával és akkor közelebről megnéztem volna az autódat.:-)))) (mindegy mejiket:-))) )
Előzmény: tatrafan (347)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.12 0 0 347
Kutya baja. Biztos befogta az orrát  :-)))
tatrafan Creative Commons License 2005.02.12 0 0 346

Mondhatom szép dolog! Nem, inkább veszek egy új autót, ahhoz adnak új kártyát is!   :-))))))

 

Oké, majd szólok.

 

Köszi!

 

(lesattyogok kipróbázni)

Előzmény: Sanyi-ka (345)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.12 0 0 345
Ha nem jó írj! Gariba megpróbálom elsütni.
Előzmény: tatrafan (343)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.12 0 0 344
Hiába, a Vanish ereje...
tatrafan Creative Commons License 2005.02.12 0 0 343
Igen kábé itt tartok most :-)
Előzmény: Sanyi-ka (342)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.12 0 0 342
Vedd ki az elemet! Habár már mindegy.
Előzmény: tatrafan (341)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.12 0 0 341

Asszony most mosta ki a Renault kulcskártyát. Kíváncsi vagyok az eredményre. Vajon tiszta lett?  :-)))))

 

 Nem ő tehet róla, én vagyok a hülye, azt mondtam mindent kivettem a zsebemből. És úgy is tudtam.

Topka Creative Commons License 2005.02.11 0 0 340

Ahááá.... No, hát ha csak úgy nem... :-]  Kiváncsi vagyok az első tapasztalatokra.

 

T.

prod Creative Commons License 2005.02.11 0 0 339

Megkérdeztem a forgalmazót. :-)

 

Várhatóan a jövő héten érkezik.

 

Előzmény: Topka (338)
Topka Creative Commons License 2005.02.11 0 0 338

Honnan ez az ár? Én a vdo.hu-n nem látok még árakat...

 

T.

Előzmény: prod (337)
prod Creative Commons License 2005.02.11 0 0 337
Ez a készülék 59.900 forint a hivatalos magyar forgalmazónál, garanciával, ahogy kell.
Előzmény: ABTGolf4 (332)
Topka Creative Commons License 2005.02.10 0 0 336

Lehet, hogy vacak, de legalább nem kell attól rettegnem, hogy éjszaka szétbontják a kocsimat a rádió miatt... :-)

 

T.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!