Keresés

Részletes keresés

hal9000 Creative Commons License 2000.03.22 0 0 1709
Nem éppen polgári repülőgép, de látott már valaki ilyesmit?
http://www.aviationpics.de/military/russamph.jpg
zolibá Creative Commons License 2000.03.22 0 0 1708
Minden tisztelt utazót szeretettel értesítek (bár szerintem, mint a Malév rendszeres utasai, tudnak már róla, hogy a Malév a B737 gépeken új üléseket vezet be, amelyekről azt igéri, hogy kényelmesennek lesznek. (forrás: Duna Club hírlevél)
Akinek a sortávolsággal van problémája, egyszer kísérlet képpen próbáljon ki egy AN-24-est, vagy TU-154-est szovjet Aeroflot székezéssel. Azóta biztos változott náluk is az elrendezés, mert már ők is üzleti alapon repülnek, de talán múzeumban találtok még így székezett gépeket. De az Erkel Színházba is beülhettek egy 5 órás Wagner operára, hogy hasonló élményben legyen részetek. :-)))
A Malévnek valóban van mit javítania. Ez nem kétséges. De mint ezt a "Mi lesz a MALÉV új neve" topicban kifejtettem már, ez leginkább pénz kérdése.

Ismeretterjesztő rovat: Ki tudja, honnan származik a Kocsedo elnevezés? (Én tudom és váraom az ötleteket)

Liza: Ej-ej! Ezek a rádiósok nem tanultak gépészetet? :-))))

Utas2 Creative Commons License 2000.03.22 0 0 1707
kedves hal,

ne általánosíts. És ne forgasd ki a mondanivalómat. Düh helyett inkább a kérdésekre a választ, ha lehetne...
Ha emlékszel arra, amiket eddig is írtam, akkor láthatod - és felhívom a figyelmedet a MALÉV című topicra is -, hogy egyszerűen nincs igazad, ha azt állítod, hogy nekem minden szar, ami a Malévhez kötődik. Pl. engem is hagyott ott már Lufthansa, meg a csomagomat is.

Ja, én MINDIG mosolygok a sztyuvikra! Már csak megszokásból is.
Legutóbb tavaly ősszel találkoztam egy kérdőívvel, amelyet a becsekkoláskor nyomtak a kezembe és olyan kérdések szerepeltek benne, hogy mik az utazási szokásaim, bőrüléseket szeretnék-e vagy szövetet, telefonálnék-e vagy sem, filmet néznék-e vagy sem, több információt akarok-e a repülés közben vagy nem, ilyesmi.
Aztán pont akkor volt az a bizonyos "free-seating" eset, meg a kisebbre cserélt gép esete és a botrány, úgyhogy a megkezdett kérdőívet inkább mégsem fejeztem be és adtam le, mert kicsit irreálisnak tartottam abban a szituban....
Ja és nem a sósmogyival volt bajom. :)
A történet vagy itt, vagy a Malév topicban található.

(Tessék mondani: mindig ÉN fogom ki az olyan járatokat, ahol történik valami???)

A nagy felindulásban azért kiváncsi lennék a privatizáció halogatásával kapcsolatos válaszra is...!!!

A csóró, tirpák bagázst rátok való tekintettel visszavonom és bocs. A jelen helyzetben valóban több az elismerésre méltó teljesítmény a Malévnál.
Sajna.

A hírünk a világban-hoz: legszivesebben benyomtam volna annak az amcsi nőnek.
De elég sok külföldi magyar is utazott a gépen, akik a tranzitban beszélgettek, hát inkább nem idézem, mert megint magatokra vennétek...

Az üléstávolság tekintetében a hétvégi Int. Herald Tribune-ban olvastam egy cikket pont erről. A legrövidebb üléstávolság a chartereken van. Ugyancsak készült egy felmérés az ülésszélességről is, de a legnagyobb problémát a könyöklő alacsonysága miatti helytelen testhelyzet kialakulása jelenti, s ez általános probléma. Ugyancsak javasolt a fej-oldaltámasz, amely (pl. Lufthansa) megkönnyíti a hosszú utakon a pihenést.

Azért javasolom, hogy próbáld ki az SR üléstávolságot és szélességet. Látni fogod a különbséget.

Előzmény: hal9000 (1695)
Papsajt Creative Commons License 2000.03.22 0 0 1706
Nem tudjatok, hogy kerult a multkor Ferihegyre egy ukran IL-18? (Gondolom charter lehetett.) Egyaltalan, mikor epitettek abbol az utolsokat, hogy egyaltalan meg jarhatnak?
Ujlaki:
Meg a Kocsedo is Bp. Gondolom azert, hogy a 93-as pestinek minosuljon, bar a Shell kutnal igy is van egy nem pesti megalloja. A T2 megint Bp, tehat visszajon a busz a varosba.
Utas2:
En mar KLM-rol is hallottam, hogy elfogyott a sor az uton. :-(
Poter:
Nem adnak mar cukrot a Malavnel leszallas elott? Tavaly meg hordtak korbe a talat, tele szoposcukorral. Nagyon jo kis toltetlen savanyu volt, raadasul magyar termek. (Talan Fundy?) Viszont Turo Rudi helyett Szamos marcipant adtak. :-( (Vagy ez csak a C osztalynak szolt? Mert akkor kar volt.)
lhbp:
En meg a kepeket koszi. Nem dolgoztam aznap, ugyhogy legalabb igy megnezhettem.
Előzmény: Törölt nick (1697)
lhbp Creative Commons License 2000.03.22 0 0 1705
Elfelejtettem köszönetet mondani Papsajt-nak.
Ha Ő nem közli az El-Al gép pontos indulását, akkor nincsenek képek. Egyébként, ha van valami jó infótok, hogy mi, mikor, honnan indul, akkor kép is készül róla, csak időben szóljatok (legalább 12 órával elötte). Várom az ötleteket!
lhbp Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1704
buta Elizabeth

Az Országos Műszaki Információs Központ És Könyvtár oldalain nézz körül. Nekik szerintem van ilyen szótáruk.

Web: http://www.omikk.hu/

Katalógus: http://omk500.omikk.hu:4505/ALEPH

Sok sikert!

Előzmény: buta Elizabeth (1687)
kiraly9 Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1701
Nem fog az megszunni, szerintem az egeszet ujra csak a sajto kapta fel.
Dunakeszin is felvetodik minden evben, megsem szunt meg meg, es nem is fog.

Hiaba kell a szenzacio a nepnek...

Előzmény: székkutas (1700)
székkutas Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1700
1682 Vince. Bár ne lenne komoly a hír, a b.örsi reptérről. Sajnos az ÁPV RT. embereinek (és baráti körüknek) pénzéhsége határtalan. Azzal, hogy a kezükbe került az egész reptér, óriásit kaszálhatnak. Állítólag van egy 10-éves szakmai kötelezettségvállalás, de ezt egy alibi helikopterleszállóhellyel kivédhetnek.
1681 zolibá. Lehet, hogy a kis és nagygépek keveredésénél a gyakorlat azt mondja, hogy nem baj, de én úgy gondolom, hogy ez a repülőtér fogadókapacitásának mértékétől függ. Mindenesetre egy kisgépes terminál célirányosan komlexebb szolgáltatást tud nyújtani, mint egy nagygépes üzemre specializálódott repülőtér. (pl. egyedi igények kielégítése, emberközelibb kapcsolatok,más biztonsági rendszer...)
Csak megismételni tudom, szégyen és gyalázat lenne, a Budaörsi Repülőtér ÁPV RT. által történő megszüntetése!
Előzmény: vince (1692)
kiraly9 Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1699
Sziasztok!

Reszemrol eleg sokat repultem foleg Deltaval, Swissairrel, Sabenaval, Lufthansaval es termeszetesen Malevval.
Szerintem valahogy ugy lehet, hogy esete valogatja. A Malev New York-i jarataval nagyon meg vagyok elegedve.
Egy ket peldat lehetne mondani. Pl a Malev eleg sok foiskolast alkalmaz sztyuvinak. Nem engednem nekik a " szoposszajruzs " felrakasat, persze ez lehet hogy csak az en heppem.
Altalaban mindig hatulra szoktam csekkoltatni magamat, igy aztan az altalanaos dolog, hogy hallja az ember az esetleges "kommentart" , de valahogy az azert elgondolkoztato, hogy szerintem ezt mas cegek egyszeruen megtiltjak...

Atlagban nem rossz a Malev!

En szemely szerint egy Delta-Air France-hoz valo csatlakozasnak orulnek a legjobban.

Előzmény: Porter (1696)
Porter Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1696
En a Malev-val elegedett vagyok (altalaban veluk repulok), nem rosszabbak, mint Lufthansa, vagy AirFrance, de a multkori uton en szegyelltem magam helyettuk a kulfoldi vendegek elott.

Kezdodott ott, hogy szemelyzet (van olyan, hogy B szemelyzet?) minden tagja az udvariassag, vagy jokedv meg csak legkisebb jelet sem mutatta - sehol egy mosoly, ha kilogott egy vall az amugy full tele gepen a folyosora, durr, eltrafaltak, bocsanatkeres, figyelmesseg sehol. Jo, lehet, hogy ez csak nekem tunt fel ennyire, rossz napom volt es masegyebek.
Na de aztan: en a 22-es sorban (leghatul) ultem. Leszallas, egy gyereknek faj a feje, fejfajascsillapitot ker. Sztyuvik a hatso helyukrol megvitatjak lesajnalo hangnemben, hogy mi a fenet nem akar a srac, pont ilyenkor,leszallas elott 15 perccel...Adtak ra valamit.
A srac 5 perccel kesobb jelzi, hogy faj a fule a nyomasvaltozastol es adjanak ra valamit - ok kozben megbeszelik maguk kozott, hogy ez nem igaz, mi a fenet akar mar, menj mar, csinalj mar ezzel valamit.
Es ezt min. a 20-22-es sorokban mindenki halhatta...

hal9000 Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1695
Fakezű: teljesen egyetértek hozzászólásoddal, Utas2 csak általánosítva, némi rosszindulattal a magyar légitársaság felé tett hozzászólást. A sztyuvi is ember, nem ő tehet róla, hogy milyen a gépre feladott kaja, mennyisége, minősége. Ha ezért vele veszekszenek, vagy morognak akkor nem csoda, hogy nem mosolyog. Nem kell úgy érezni, hogy mi vagyunk az urak, és Ő csak egy kiszolgálószemélyzet.
Utas2: Próbáltad már, hogy esetleg te is rámosolyogsz a sztyuvira? Szerintem az esetek nagyrészében visszakapnád, és akkor nekik is lenne egy jó napjuk.
"Tirpák légitársaság, csóró bagázs. " megjegyzésed kicsit erős, örülj, hogy ezek után szóbaállnak veled!
"sajna hiába SR jegy, de a gép Malev és hát azok meg ilyenek, nem először
fordul elő... (Hírünk a világban.) "
Egyszer Amszterdamban három és fél órát egy KLM gépre, egyszer Budapesten vártunk egy BA-gépre, ami helyett a Malev 767-es ment londonba, egyszer az AF elhagyta a csomagomat, egyszer az Air-Lanka késett kilenc órát, de a Malév az esti járatán gépet cserélt, és az F70-es helyett küldött egy négyszázas 37-est, és hazahozott minket Zürichből. Ezek mind bunkók?
" Ja és az üléstávolság terén is a Malévnak lenne mit tanulnia innen.... " Utaztál már Futurával?, vagy Virginnel? Egyébként nézd meg, a 737-eseket kb minden légitársaságnál egyformán rakják tele, max egy sor pulszminusz.
"A svájci pontosságot csak azért nem éltetem, mert visszafele szintén Concordino, másfél órás késéssel (legalább a kaja normális volt, bár ezt a "kezedbe nyomom a szendvicset egy szalvétával" stílust nehezen szokom. Viszont a svájci csoki világszám. "
Nagyon örülünk, hogy ezért nem dicsérsz senkit, de mintha itt pozitívumként említenéd, hogy kevés, és gyenge a kaja, a kiszolgálás pedig itt a szendvics egyél....
"Csatlakozást ismét lekéstem (ez egy ilyen utazás volt, bye HA-LEJ, a gépet még láttam, de már nem engedtek fel)"
Erről is a Malév tehet, hogy késett az elöző gép?
"cserébe másnap legalább SR gép (A-320), végig vetítés és álomszép repülés egy sokkal kényelmesebb gépen, mint a Malév. "
Mit jelent az álomszép repülés? A tirpák légitársaságnál a rossz idő is felróható?
"a, sztyuvik. A magyar sztyuvik unottan, mosolytalanul és figyelmetlenül dolgoznak. Ezt immáron jelentős tapasztalat birtokában ki merem jelenteni. Ha ez a légitársaság egyszer végre privatizálva lesz, akkor lesz mit helyretenni."
Erről már az elején írtam.
"És azért van összehasonlítási alapom a más légitársaságok sztyuvijaival is. Ők sem mindig mosolyognak, ők sem mindig figyelmesek és a repülőre pedig általában nem azért ülök fel, hogy a konyhaélvezeteknek hódoljak, (bár a Malévval ellentétben más légitársaságok legalább TÖREKSZENEK arra, hogy ezen a téren is színvonalasat nyújtsanak), mert akkor már sokkal jobb éttermeket tudok... "
Akkor miben törekszenek, ha nem figyelnek, nem mosolyognak?
"El tudod például képzelni azt, hogy egy Swissairnél már az odaúton elfogyjon mondjuk az almalé? "
Igen Pl a KLM-en már előfordult velem is. Szerinted, hogy lehet előre azt kiszámítani, hogy mennyien kérnek ma a gépen almalevet?
". Persze ez nagyrészt az utasközönség összetétele miatt is van (korábban említettem az albán menekültekkel zsúfolt gépet.) "
Akkor bocsáss meg, hogy esetleg én is néha Malévvel utazom, szerintem engem is besorolsz a tirpák, bunkó kategóriába. Bár mindig nyakkendőt húzok a repülőgépen. Az utazóközönséget, pedig úgy kellene megválogatni, hogy te nem tetszel, te igen, te sokat morogtál, te ne gyere velünk. Vagy hogy képzeled?
"kradír, bár hallgattál volna. "
Neked is voltak már elég személyeskedő megjegyzéseid, de azért neki sem kellett volna így válaszolni.

Elnézést, hogy kikeltem egy kissé magamból.

Törölt nick Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1694
Utas2

Hallgatok és szégyenkezem.
Helyetted.

Előzmény: Utas2 (1689)
vince Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1692
1672 Újlaki: D porta biza még Pest :-)) addíg-addíg tuszkolták a táblát míg pont benne vagyunk. 70-nel lehet ugyan menni, de a VÉGE tábla kijebb van, és a 93-asnak sincs áthúzva a táblája.
A más éghajlat az stimmel

1673 Székkutas. Nemá, ez most komoly ? Már régóta nyöszörögnek a Budaörsi reptér körül, valakinek nagyon kell a zsebébe az a néhány miler csuszapénz, de valahogy végül mindig megmaradt a reptér. Szerintem is borzasztó nagy kár lenne érte.

zolibá Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1691
lhbp: A fotók igazán klasszak. Szeretnénk még sok ilyet!
székkutas: Azzal egyetértek, hogy Budaörsöt meg kellene őrizni, sőt fejleszteni kéne. A gépek keverésével történő repbiztonság-veszélyeztetéssel viszont vitatkoznom kell. Az USA-ban szakmai úton járt kollégámat megreptették egy Piperen. A rendes nagygépes reptérről. Ez arrafelé abszolut normális dolog. Pár évtizede már játszák ezt és ettől még nem hullanak arrafelé sűrűbben a nagyobb gépek.
Fóka: Van az igazgatóságotokon egy barátom az RKIIGA-ról. :-))) Az én ablakom persze a szimulátor épületre néz. :-((
Utas2: A Malév stuvikat valahol már kitárgyaltuk. Ott is kifejtettem, hogy vannak nagyon kedves és korrekt hölgyek (egynek a neve most is a fejemben van az archívumomban), de vannak olyanok is, mint az általad tapasztaltak. Azt nem tartom szükségesnek, hogy állandóan mosolyogjanak, mert az nagyon színház lenne, de az udvariasságot és a kultúrált kiszolgálást én is elvárom. Végülis ez lenne a munkájuk.
Utas2 Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1690
Mielőtt valaki félreértené, ide is beírom, amit a másik topikba, hogy tudjátok: nem rátok morgok, hanem értetek.

Tisztelem a Maléves pilcsiket, tényleg szakmailag képzett és jó szakembereknek tartom őket. És az, hogy ez a légitársaság még repül, sok más szakember erőfeszítésének is köszönhető, akik közül van szerencsém személyesen is ismerni néhányat és tudom, hogy mennyire fontos nekik a munkájuk.

De vannak jópáran "ott fenn", akik a döntést több éve halogatva és a változástól félve egyre inkább a "romlás mezejére" viszik a nemzeti légitársaságot. Ők azok a bizonyos bagázs.

És ennek mi isszuk a levét.

Na ennyi.

Utas2 Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1689
Kedves Elizabeth,

eszem ágában sincs unni a repülést, nem erről van szó, csak egyre inkább más légitársaságnál nyújtják azt a bizonyos repülési élményt.

És azért van összehasonlítási alapom a más légitársaságok sztyuvijaival is. Ők sem mindig mosolyognak, ők sem mindig figyelmesek és a repülőre pedig általában nem azért ülök fel, hogy a konyhaélvezeteknek hódoljak, (bár a Malévval ellentétben más légitársaságok legalább TÖREKSZENEK arra, hogy ezen a téren is színvonalasat nyújtsanak), mert akkor már sokkal jobb éttermeket tudok...

De hogy a Malévnál nagyítóval kell keresni a FIGYELMES sztyuvit, nos ez is sokat elárul az ott uralkodó állapotokról, egyéb téren is.
El tudod például képzelni azt, hogy egy Swissairnél már az odaúton elfogyjon mondjuk az almalé? (Több alkalommal tapasztaltam a Malévon ilyet. Tanulság: próbálj meg minél előrébb helyet szerezni a gépen, mert ott még van választék...)

Egy olyan korban, amikor a szövetségeken kívül maradt kisebb légitársaságok egyre nagyobb küzdelmet folytatnak a pozíciók megőrzéséért, a Malév egyre inkább szégyent hoz arra a lobogóra, amely ott díszeleg minden gépén. Persze ez nagyrészt az utasközönség összetétele miatt is van (korábban említettem az albán menekültekkel zsúfolt gépet.)

Nem akarok ezzel szapulni senkit sem, de utazom és megfigyelek dolgokat.

kradír,
bár hallgattál volna.

Előzmény: buta Elizabeth (1687)
buta Elizabeth Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1687
Ujlaki, vagy barki, aki gepesz /nemcsak repulos/ vegzettsegu:
azonnali segitsegre lenne szuksegem. Orosz nyelvu nem alt., hanem spec. gepeszeti szakszotarra, harom napra. SURGOS!!!!/pentek estere kell elkeszulnom/.Bocs az offert.
On
Utas2
Biztos azert unod, mert sokat repulsz.Akinek ez az elmeny keveset vagy esetleg eleteben csak egyszer adatik meg, hidd el, rendkivuli modon elvezi.
A lanyokat meg ne bantsd.A repulo nem Gundel etterem, nehez olyan kajat csinalni, ami kibirja a szallitast es a tarolast is, nemzeti jellegu is es friss is marad...Mondjuk annyi OK, hogy masodszorra is kaphattatok volna enni.Ez tenyleg csak szervezes kerdese.
Ami a mosolyt illeti, abban utolerhetetlen vagyok...a mult heten is stoppoltam egy picit, a varosban , ugy nosztalgiabol...31 vagyok es egis felvettek! 8-))))
Hogy lehet valaki sztyuvi? Allitolag iszonyu hatszel kell hozza...
Udv,
Elizabeth
Újlaki Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1686
"Nekem minden repülésnél a tax free shop a legnagyobb élmény ;-)"

Na most tudni kell, hogy a tax free shop már évtizedek óta nem az, aminek gondolják, nem az, ami régen volt. Az esetek többségében átverés, mert drága dolgokat sóznak rád, és még azt is hiszed, hogy jól jártál.

A legékesszólóbb példa erre az volt, amikor a frankfurti tranzit közepe táján, egy öreg nénike által üzemeltetett "kispiszkosban" majdnem fele áron vettem meg ugyanazt a csokit, amit egy kétségkívül "elegánsabb" (értsd: denaturált) környezetben, pár méterrel odébb valamelyik tax freeben is megvehettem volna.

Ja, és a néni nem jól látható undorral számolja meg a maradék aprópénzedet, amit különben eldobhatnál, mert sehol nem váltjákj vissza.

Előzmény: Törölt nick (1685)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1685
Reagálva a topik címére:
Nekem minden repülésnél a tax free shop a legnagyobb élmény ;-)
lhbp Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1684
Újlaki: nem terveztem, de minden lehetséges. "HA" egyszer normálisan megcsinálom az oldalam akkor több tucat hasonló képet lehet majd látni rajta

(szólok, ha kész ;)

Előzmény: Újlaki (1682)
székkutas Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1683
Kedves Hamster! (köszönöm a témát!)
off.
Érdekes, hogy átsiklottatok az utóbbi évtizedek egyik legszomorúbb hírén. A B.örsi repülőtér megszüntetésének terve gaztett! Csak arra jó, hogy az ÁPV Rt. és néhány ember megint jót kaszáljon!
Hogy az országban igen sok, repülést szerető és csodáló ember van, azt ez a topic is bizonyítja.
Kész tervek vannak a B.örsi City Airport megvalósítására. Egy időben befektetői mozgolódás is volt a megvalósításra.(akkor a HM. tulajdon hűtötte le a kedélyeket.) Ma már ez megszünt. A gazda az ÁPV. RT. Nem igaz, hogy Budapestnek nincs szüksége a kisgépek, helikopterek fogadására, javítására alkalmas repülőtérre. Nem igaz, hogy a ferihegyi "monstrum" működését nem zavarják a kisgépek. A gépek "keveredése" a repülés biztonságát veszélyeztetik, amellett, hogy az utasforgalmat is lassítják.
Az MRSZ aki a repteret üzemelteti, már régen magára maradt,pénztelen, csak néhány lelkes őrültnek köszönhető, hogy még múzeumi körülmények között működnek. Az újabb infrastrukturával kiépült Air Service Rt. privatizációját az ÁPV RT. úrai, saját szabályaik figyelmen kívül hagyásával arcátlanul elcsalták, s a céget milliárdos vagyonával áttételesen "lenyúlták" ill. még most is teszik. (felszámolás alatt)
Sajnálom, hogy a jókedvet és nosztalgiázást megzavartam, de higyjétek el, igen sok ember legkedvesebb repülős élménye a B.örsi repülőtérhez fűződik. A számtalan repülőnap sok csillogó szemű, csodálkozó tekintetű, kisgyereknek adott egy életre szóló szerelmet, amit repülésnek hívnak, másoknak pedig egy-egy kellemes hétvégét. Pilótáknak, müszakiaknak ez (volt?) az életük!
Kár, hogy vége. Bár csak rossz álom lenne ez az egész.
On.
Előzmény: Hamster (1667)
Újlaki Creative Commons License 2000.03.21 0 0 1682
Éppen csak kezdett letöltődni az első kép felső része, amikor átfutott rajtam, hogy "de télies kép ez!". Aztán látni lehetett, hogy Ferihegyen tényleg tél van.

Fijúk, milyen érzés a télbe járni dolgozni? Mert hogy vidékre (a D-porta már városhatáron kívül van, nem?), na de más éghajlatra is?

(Emlékszem egy igazi téli estére: 6-ig dolgoztam, a D-portánál beültem a Ladába. Mire kifordultam az országútra, nem láttam semmit, teljesen eljegesedett az összes ablak. Megálltam és letekertem a baloldalit. Az út bal oldalán álltam, mintha csak átmentem volna ángliusba. Még jó, hogynem jött a busz. Félreálltam, és jó öt percig járattam a motort, hogy leolvadjon a jég. Egyébként traffipax-mentes időben 11 percre laktam a reptértől, reggelente valahol az A-porta magasságában kezdett meleg lenni az autóban.)

Nem csinálsz levelezőlapot a képekből?

Előzmény: lhbp (1677)
lhbp Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1681
Fóka: legközelebb QuickTime VR-t csinálok, így mindenkinek adok egy esélyt. :)
Egyébként mit csinálsz (dolgozol) a reptéren? (Ha nem vagyok indiszkrét, a igen boccs.)
Előzmény: Törölt nick (1678)
Újlaki Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1680
Ontopic off
Már többször akartam kérdezni, hogy van Fókáné? Csak valahogy nem állt rá a... billentyűzetem. Üdvözlöm, sok szeretettel!
Ontopic on
Előzmény: Törölt nick (1675)
lhbp Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1677
Kint voltam reggel a reptéren és készült egy pár fotó az El-Al gépről. Íme egy kis ízelítő. (ha valakit érdekel)

www.extra.hu/airband

Előzmény: Törölt nick (1669)
hal9000 Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1676
A szobádból való kilátásért pedig pukkadj meg! :-)
Előzmény: Törölt nick (1675)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1674
Utas2
Nem csodálkozom,hogy a sztyuvik nem mosolyognak
egy ilyen balfékre mint Te vagy.

VÁNDOROLJ KI!!!

Előzmény: Utas2 (1668)
Újlaki Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1673
"...A felszállások 31L-ről mennek."

Akkor őt hallottam. Tudtam a hagja után, hogy fel kéne kelni megnézni, de nagyon későn feküdtem le, nem sikerült. Elblicceltem.

Fóka, kösz a múltkori segítséget (Szolnok, Tu-134 lajstromjele).

Előzmény: Törölt nick (1669)
RadiX Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1670
Sziasztok!

A Saab 2000 tenyleg aranyos kis repulögep, egy parszor repultem SAS-on
Budapest es Stockholm között ilyennel.

Egy sorban 3 ules, 16 sor, felallni csak a folyoson lehet, a törzs kulsö atmeröje 2.06m!!
Egy kicsit azert lassabb, mint a sugarhajtasuak (talan 650kmph az utazosebessege).

Utas2 Creative Commons License 2000.03.20 0 0 1668
Na hello ismét,

(azért nem semmi ez a buta elizabethes kaland...)

A rep.szerencsétlenséges topikban említettem a malévos visszafordulásomat. Szóval a HA-LMA-n (Fokker) mintegy 25 perce repültünk, éppen a harmadik falatot rágtam a szokásos gumikajából, - a szokásosnál is gyengébb mennyiség és minőség - amikor a kapitány röviden közölte, hogy sajnos technikai okok miatt azonnal visszafordulunk Pestre és megkezdjük a süllyedést, öveket be, ilyesmi, a gép már fordult és süllyedt is. Indoklás nem volt, a sztyuvik gyorsan visszakapkodták a előlünk a megkezdett kaját.

Aztán a leszállás után megtudtam, hogy a számítógéppel van a gond, a pilcsik kézzel vezettek. Mintegy 30 perc után ismét beszállás ua. (nincs cseregép), a hibás kütyüt kicserélték, eseménytelen repülés, csupán a csatlakozást késtem le.... Malév emiatt is sucks, meg amiatt is, hogy a kaját már nem is szolgálták fel, mindenkinek egy sósmogyi és annyi. Tirpák légitársaság, csóró bagázs.

Zürichben a transit desknél egy amcsi nő magából kikelve adta elő véleményét a "Hungarian National Aircarrier"-ről. A svájci tisztviselő megértően bólogatott, sajna hiába SR jegy, de a gép Malev és hát azok meg ilyenek, nem először fordul elő... (Hírünk a világban.)
Persze a hotelvoucheren rögtön átjavították, hogy az éjszakát nem a Swissair, hanem a Malév fedezi.

Másnap Crossair Saab-2000, gy.k. Concordino. Az Aeromagazin ehavijában olvashattok róla, kár, hogy nem vették a gépet, mert qrva jó. Ja és az üléstávolság terén is a Malévnak lenne mit tanulnia innen.... A gép szerintem király, egyedül a propellerek mellett kissé zajos.

A svájci pontosságot csak azért nem éltetem, mert visszafele szintén Concordino, másfél órás késéssel (legalább a kaja normális volt, bár ezt a "kezedbe nyomom a szendvicset egy szalvétával" stílust nehezen szokom. Viszont a svájci csoki világszám.

Csatlakozást ismét lekéstem (ez egy ilyen utazás volt, bye HA-LEJ, a gépet még láttam, de már nem engedtek fel), viszont cserébe másnap legalább SR gép (A-320), végig vetítés és álomszép repülés egy sokkal kényelmesebb gépen, mint a Malév. Láttad, hogy a pilcsi 265 km/h-nál emeli fel a gépet és 210-zel ér földet, meg ilyesmi....Közben finom reggeli (nem elhasznált tálcákból, hanem "szendvics a kezedbe" módon).

Ja, sztyuvik. A magyar sztyuvik unottan, mosolytalanul és figyelmetlenül dolgoznak. Ezt immáron jelentős tapasztalat birtokában ki merem jelenteni. Ha ez a légitársaság egyszer végre privatizálva lesz, akkor lesz mit helyretenni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!