Hello! Köszi. Az úgy látom nem GTX. Vagy mindegy? Amúgy már mindegy, bár azért rákérdezek, mert csak bosszant, ha átvertek. Szűrővel kapcsolatban mi a véleményed? Gyári, vagy nem gyári? Üdv: Jazzpapó
Hello! Nem lettem boldog az árak láttán! Bár amit az enyémbe raktak bele, nem láttam a listán. Az olajszűrőt honnan veszed, ha nem a szalonból? Üdv: Jazzpapó
Olajszűrőt én csak gyárit rakatok bele, az olajat viszont nagyon drágán vetted. Én 4 l Castrol RS 0W-40-et vettem 8100 Ft-ért itt: http://www.autoteka2000.hu
Hali! Biztos, hogy csak Honda olajszűrőt lehet használni? Én tegnapelőtt cseréltettem, 2600 km van a kocsiban, és márkátlan 1500 Ft-os szűrőt tettünk bele. Remélem nem baj! Én még nem hallottam a nyomástartó szelepről. Az olaj viszont baromi drága volt. A 4 liter 14800 volt. Castrol GTX Magnatec 5w 40. Jó utat. Sajna megint tél van. Üdv.
nekem 20 e nél cseréltek minden szürőt olajat és 32 e fizettem.kicsit rosszul esett de mint hallotam a konkurenciánál sem sokkal kevesebb.ami nyomja az árat az a nagy buntetővámal behozott szürök.bementem egy autosboltba és pl.MAN olajszürő/jazz ba/ ha jól emlékszem 1500 huf.de ezt egy autószereló cimbi szerint nem szabad valami nyomástartó szelep miatt.
Szerintem nem, először nekem is az tetszett, de végül átnyergeltem a sötétebre (vivid blue) mondjuk élőben nem láttam (csak egy Civic-et) de az brutál jól nézett ki! van egy még sötétebb kék, de azt csak a Honda jap. oldalán láttam MO-gon nem választható sztem.
Jaj, ez nagyon ortopéd! Tokió agyonzsúfolt utcáin el tudom képzelni, de az udvaromon soha!
Egy olyan cég, mely Accordot, futurisztikus Civic-et, gyönyörű FR-V-t és persze Jazz-t gyárt, hogy adhatja a nevét egy ilyen kis torzszülötthöz?
Leginkább a szocialista román autóipar önálló fejlesztésű üdvöskéjéhez, a Dacia 500-hoz hasonlít. Az valahol a Velorex szépségének, a Dacia legendás megbizhatóságának és a románok kreativitásának egyvelege volt....
Apropó nekem a Jazzből a Sirius kék tetszik. Viszont valahol azt olvastam hogy világoskék kocsival a buzik szoktak járni. Szerintetek is buzis szín? Nekem alapból kedvenc színem a kék, a sötétkékben is jól mutat, de volt már sötét színű kocsim azt nem akarok mégegyszer, mert iszonyúan tud retkesedni.
Úristen, ezt a Honda sem gondolja komolyan? Rondább mint a WagonR+ pedig annak a kinézete se piskóta. Apropó, nem talált már valaki a neten kémfotót a jövőre várható új Fit/Jazzről? Kiváncsi lennék rá hogy milyen lesz. Kár, hogy a Jazz-en kicsi a hazai haszon, mert igy a modellváltás előtt se lehet számítani árengedményre meg mivel nem tömegautó, ezért eladatlan felhalmozott készletek se lesznek.
Szép nyugisan beállítottam magamnak az ülést, kormányt, tükröket stb. Ezután konstatáltam, hogy mekkora barom nagy hely maradt még mögöttem! Na mindegy, ti ezt már rég tudjátok tapasztalatból, én viszont a valóságot megtapasztalva most eufóriában leledzek...:-) Bocs!
Egyébként az ezüstszínű audió/fűtés/klímaszabályzó gombok nekem sem tetszenek annyira. Én a két oldallégzsák, az automata klíma, a kényelmes kezelőszervek és a plusz 5 ló és a rövidebb váltó miatt döntöttem az 1.4 LS mellett...
Csoda történt és lázas papírmunka után ma átvehettem a szép sárga Jazzemet és össze sem törtem a márkakereskedés-->benzinkút-->éjszaki pihenőhely útvonalon!:-) Holnap családi autózás következik!!!:-)
A kiskocsiknál az ár a döntő. Ha az 1.2-be beletennék az automata klímát, simán 3 milla felett lenne. Ki venné azt meg? A kisautóknál a bűvos határ a 3 milla. A többi (siker) modell mind ez alatt van. Persze felszereltségben is...
Ez a nyomi Honda valahogy nem jön be nekem. Mostanában ez lesz a divat? Láttam már hasonlót az amerikai ipar remekei közül is. Biztos jó, hogy kívül kicsi, belül nagy, de ezt a Jazz azért szebb formával is tudja. :)
Szerintem a Honda örülne, ha a kiskocsi eladási táblázat első tízébe bekerülne a Jazz. Rádásul most itt a City is, és a jövő héten jön a S. SX4. Bár ez ugyonolyan áron nagyobb és sokkal erősebb autót kínál.
Régebben olvastam a cikket és autómatára emlékeztem!nemtom miért! Bocs! Csak arra emlékeztem hogy a Honda 1,4 adta hiába nem azt kérték a tesztre! Nem hülye a honda :sokkal szebb szerintem a belseje!
A cikk egy Auto Bild megvágott változat. Az eredetiből kiderül, hogy a tesztelt Jazz 1.4-es, mivel a Honda Magyarország azt adta a teszthez (jól tette). Viszont ezzel az összehasonlítás valóban eléggé ferdére sikeredett.
Érdekes, a képen látható masina 1.4ES-nek tűnik, de nem CVT. Hiányzik a kormányról a CVT 7 sebesség gombja. A cikk pedig erősen hangsúlyozza a Jazz erősebb motorját, ami legalább 1.3, de itt 1.4-nek mondják. A kezelőszerveket is dicséri, ami persze az 1.2-ben is tuti, de a gyanútlan olvasó akkor is azt hiszi, hogy a képen az 1.2 van, ami nem igaz. Szerintem ezt a cikket valaki igen laikus írta, és nem is igazságos.
Persze ez nem változtat a tényen, hogy a Jazz jobb, mint a Clio. :)
Ne aggódjatok, a Jazzt "Az évtized autója" vagy "Az évszázad autója" szavazáson fogják indítani.
A Jazzt inkább a korban jobban hozzáillő előző Clióval kellene összehasonlítani. Az Apámnak egy ilyen Cliója van, ráadásul az istenitett "décéi" verzió, de mind vezethetőség mind kényelem szempontjából a két autó ég és föld (a gyengébbek kedvéért a Clio a föld :-))
Ha már a dieseleknél tartunk, az igazi nagy dobás a japcsik részéről egy kb. 1,5-ös CTDI beépítése lenne a Jazz-be. Ha úgy sikerülne a motor mind a 2,2 CTDI, akkor mindenki Jazzt venne.