A /30 ezt én is vékonynak találom pláne a gáz miatt. De a /40 teljesen jó több mint 100e km-et csak a 0w40 nyomtam. Lehet eddig ez mentett meg a végleges motorkárosodástól. Nagy dilemma a "vékony /30-20" vagy a vastagabb " /50 " használata. A vékony könnyebben szívattyúzható nagyobb az áramlása jobb gyorsabb a hőelvezetése közegellenálása alacsonyabb ezért még akár 1decivel is kevesebbet ehet az autó. Míg a vastagabb jobban tömít, nehezebb a szállítása, a megnövekedett hézagokkal jobban bánik. Pro és kontra.
Ohh sima csiga volt másodikra kiment. Beállni nehezebb volt. Ez még nem Monaco 500m-re volt a tábla. Onnantól még ennyi hely sem lett volna, kivétel a jóárú parkolóházak. Behalytási engedély kell, mindenhol rengeteg zsaru, állították le sorba az idegen rendszámú kocsikat és osztották a birságot, lehetetlen kijátszani őket. Az alagutas túráztatás kimaradt :((
A multkori akcio. Főtengely jeladó szart be, volt itthon egy régi, másnap kicseréltem azóta pöpec.Megy mint a Majterosé ( KB ) ( nayoo majdnem úgy :)) ) Kérdés ez ugye mágneses jeladó. Fém forgácsok voltak rajt, okost kérdeztem elmondása szerint mindíg szokott rata fémszilánk lenni !! Hiszek neki " vas" forgács mágnes oké összeszedi De honnan jön? Sztem csak a vezérműtengely bütykéről jöhet, és a hidrotőkéről.A szilánk tűszerű ami ugye edzett cuccra utal . Esetleg valakinek tapasztalata ötlete ezzel kapcsoaltban?? Másik eddig szigorúan 0w40 Mobil1-et használtam benne 1000km kb 1-max2 deci fogyással. Most tévedésből 5w30 Castrol került bele. A tropusi melegben klímát használva fizetőkapuhoz érve CSAK alapjáraton bevillogott az olajlámpa. ( Extrém terheléstől + a gázüzem " nagyobb termikus hő " behigult az olaj? Csak ott, akkor, de ott mindíg, itthon azóta sem ? Olajból itthon, már, 3 decit öntöttem utána a 4e-km re. Enni meg nem ette annyira. Okos szerint olajgomba de méretek vele olajnyomást is. Hasonlója volt már valakinek?