Keresés

Részletes keresés

hkv Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11761
így lehetséges, hogy a 002-es 424-es később 013-asra lett átkeresztelve.
Előzmény: 18 201 (11759)
hkv Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11760
úgy, hogy anno a 424-es gőzmozdonyok közül néhányat másik számra kereszteltek át.
Előzmény: 18 201 (11759)
18 201 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11759
Bocs de én ezt nem igazán értem. Hogy volt 2? Melyik volt előbb?
Nem igazán a profilom, csak ...
Előzmény: OKU30 (11752)
hkv Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11758
Előzmény: kisvautas (11757)
kisvautas Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11757
Ha visszakeresel a gozmozdonyos topic hozzászólásaimba, még valahogy mult év dec. tettem fel egy 424- szines jellegrajzot, ha az jó lesz elkuldhetem jóval nagyobb méretben is de az emil címed sajnos nemtudom megnézni- vacakol a gép.
Előzmény: hkv (11727)
gumidani Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11756

OKU30!

Ha már a jegyzeteidet böngészed, megnéznéd egy barátom kedvéért a III.m. osztályú 3087-es sorsát?

hkv Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11755

köszi az infót időközben sikerült egy Csiba féle könyvet kölcsönöznöm a könyvtárból. bár meg kell állapítanom, hogy az állomásítási időpontok a könyvben mások mint a mozdony hivatalos mozdonykönyvében.

 

 

Előzmény: OKU30 (11747)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11754
Az egy szem megőrzött M63-as nem lesz üzemképessé téve, és hamarosan visszakerül Szombathelyről a Parkba.
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11753
Nem jött be, a Br 62 Reichsbahn mozdony.
Előzmény: seTTebello (11751)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11752

424,201

 

Ebből kettő is volt:

Bp 5419/1944 - 1944.03.06.

1944.04.14: MAV 424,201

1962.03.23: MAV 424,224"

+1981.12.01.

 

A második:

Bp 5354/1943 - 1943.08.13.

1943.08.26: MAV 424,136 1945:Trófea 1947:MAV

1962.02: MAV 424,201"

1982.09.23.

 

Amúgy teljes 424-es lista az alábbi címen található:

http://www.softrain.hu/train/MAV424.htm

Előzmény: 18 201 (11749)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11751
Ez egy . Most tippelek, de ez gy tartományi vasutak idejéből való szász mozdony. A szászoknak voltak ilyen furcsa mozdonyaik.
Előzmény: BlackStar (11745)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11750
Köszönöm, van térkép is, nagyon jó. Annyit elárulhatok, hogy múltkor nagyon ott voltunk mellette.
Előzmény: drdoktor (11742)
18 201 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11749
Engen a 424201 érdekelne. Esetleg fotó? Köszi
OKU30 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11748
kivitel: 1944.11.20. visszakapás: 1952.12.28.
Előzmény: arlo8 (11736)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11747

424,145

 

1943-ban gyártotta a MÁVAG 5363-as gyári számmal. 1943.09.06.-án jött ki a gyárból és 24.-én műtanrendőrizett. 1945-ben trófeás lett. 1947-ben került vissza a MÁV tulajdonába. 1983.10.26.-án selejtezték, majd szétvágták.

Előzmény: hkv (11727)
OKU30 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11746

M43,1001

 

Ez egy nagyon egyszerű történet.

Az U23A gyártotta 1974-ben 22330 gyári számmal.

1975.02.21.-én műtanrendőrizett. Jelenleg Szolnokra van állomásítva.

Előzmény: hg7fac (11721)
BlackStar Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11745

Néztem egy képet a Codename: Panzers játékból.

http://www.pcdome.hu/gallery/1616/image43.jpg

Hm. Ez a mozdony eléggé elővárosinak néz ki, furán mutat tehervonat előtt.

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11744

Inkább azt mondom csereberéljünk. Most elhúztam a mézesmadzagot.........

Neked szerintem bizti van olyan fotód ami engem érdekelne. Akkor pedig tiéd lehet ez a kép meg egy 411-es meg még amim van! Az a baj, hogy sokan csak le töltenek képeket de fel soha nem tesznek, aztán egyszer csak azt veszed észre a képeid valahol rendszerezve megjelennek. Persze az ominózus 424 159-es fotót sem én fotóztam, viszont én koslattam utána több embert megkérdezve van-e régi fotója. Szóval dolgozom érte. Gondolom megérted, megértitek.

Előzmény: BlackStar (11740)
aszigeti Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11743

Tisztelt Uraim!

 

2005. Szeptember 17.-től megvásárolható a MÁV Nosztalgia Kft-nél az 520,034-es pályaszámú gőzmozdony H0-ás modellje. A GÜTZOLD által, csak magyarországi forgalmazásra, limitált szériában (150 db)gyártott modell várható eladási ára: 65.000 HUF.

Katalógusszám: 54300

 

A modell előzetesen megrendelhető a következő e-mail címen:

 

szigeti@mavnosztalgia.hu 

 

A megrendelt modellek Szeptember 17.-től folyamatosan átvehetőek lesznek

drdoktor Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11742
egy tájékozódási pont:
http://temesvar.lap.hu/
Előzmény: seTTebello (11738)
drdoktor Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11741
csatlakozom!
Előzmény: BlackStar (11740)
BlackStar Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11740

Esengek kollegák :))

A képeiteket léccives tegyétek föl máshova IS, nagyobban...

Ha nem megy, akkor lécci küldjétek el nekem, vagy ha még ahhoz is nagy (az volna az igazi :)) ), akkor adok egy FTP címet, vagy valami...

De az index nagyon használhatatlanra butítja a képeket sajna :((((((

Előzmény: Törölt nick (11729)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11739
>>Viszont mindig arról írnak, hogy a Bak majd Bah kocsik gyártása azért került át Dunakeszire, mert a többi gyárnak a jóvátételi és egyéb export szállítások miatt nem volt kapacítása.

A vasútgépészeken most erről írnak. A '60 - as években szállítottak ki személykocsikat. Az viszot már szvsz. nem jóvátétel volt. Dunakeszi nem 1958 - tól indult? A Kaláka forgóvázas kocsik, már Dunakeszin készültek, a többségük biztos.
Szvsz. 1955 - ig volt egy komolyabb jóvátétel, aztán indult a dunakeszii gyár, hogy a későbbi szovjet szállítások miatt ne legyen kapacitáshiány.
Előzmény: rezgaras (11719)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11738
Hogy ez eddig!
Én úgy akarok lemenni, hogy pontosan ismerem a helyet. Ilyenkor megnézem, hol van egy régi térképen, hogy más célpontokat is megnézhessek. A Béga partján én egy szeszgyárról tudok, de a kép a 993 - ról valahol nagyon a prérin készülhetett.
Előzmény: drdoktor (11722)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.27 0 0 11737
Ez a WOW vagy MOM felirat mit jelent? Láttuk már MOM - ként is.


arlo8 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 11736
 Köszönöm ! De a kivitel 20 vagy 28-adika,mert a 28 is szerepelt már ?
Előzmény: OKU30 (11709)
hkv Creative Commons License 2005.04.26 0 0 11735
Aha köszike a fontos információt, ha bárki bármiféle balesetéről tud írja meg mert elhatároztam, hogy a mozdony mozdonykönyve, valamint fényképek és eredeti jellegrajz alapján megírom a mozdony történetét.
Előzmény: arlo8 (11731)
arlo8 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 11734

 

 ja és :

 

e, variáció: amikor a mozdonyt félreállították a környéken, a mozdítható lelopható vas és főleg szinesfém alkatrészek tuti az adott telepre kerültek.Ellenértékük meg egy félórán belül a garatba jövedéki adó terhelte folyékony élvezeti cikk alakjában.

Előzmény: arlo8 (11733)
arlo8 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 11733

 Ha ilyesmit akartok megtudni, hogy szétvágták-e ,mikor és ki  --fel kell keresni a környékbeli vashulladék (MÉH) telepet (telepeket) ugyanis:

 

a, variáció: ő vágta szét

b, variáció: nem ő vágta ,de hozzá vitték

c, variáció:pályázott rá , de nem ő nyerte (de tudja ki volt a tettes)

d, variáció: semmi köze hozzá, de mivel nagy kupac vas volt, és ő szakmabeli hát hallott róla.

Előzmény: seTTebello (11715)
arlo8 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 11732
 A rakomány nem valami hadicucc ??
Előzmény: Törölt nick (11729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!