Ez így érdekes...vezérlés összeugrástól a vez.egység nem megy tönkre...mennyiségállítómű kivezérlést enged nézni a diagnosztika?Mert ha az jó,vezérlés/előtöltés a helyén van,gázolajat kap eleget,t.nyomás van,szívó/kipu oldal nincs eldugulva,akkor annak mennie kell...
Fent említett hibákból max.a vezérlést/előtöltést lehet félretenni h.fej csere közben...esetleg turbó vezérlés(csövek)...
tengelytörésemhez kapcsolódóan újabb kérdésem van. ha GTB1749et akarok feltenni, a GT1749 helyére, mit kell változtatni? azt tudom hogy a kipuff csonknál nagyobbak a csavarok, meg kell ugye a vízhűtés, labdát cserélni a másikéra és ezenkívül? elfér a labda hosszmotoroson? vagy forgatni kell rajta vagy??? mennyire bonyolult?
van bajnától egyenesen is egy nagyon fasza út lábatlan felé... ha arra jársz mindenképp próbáld ki. de vigyázz, mert van egy bukkanó, amin egy 90'-os kanyar van...na az odabaszós tud lenni (szerencsére nem tapasztalat, de az alkatrészhalmokból ítélve páran bukfenceztek már ott)
Üdv mindenkinek, kérem aki tud segítsen mert a dolog kezd becsületbeli üggyé vállni. Adott egy Audi 80 1Z autómata. Vez. szíjkerék leugrott a főtengelyről, szelepek dugattyúk találkoztak, kapott új hf.-et dugókat, motor kipucolva, összerakva. A probléma abból áll hogy az autó nem hajlandó füstölni és szarul is megy. Kínunkba arra vetemedtünk hogy a MAP szenzort megnyomattuk kompresszorral 1 baral és a turbó csövét lekötöttük de semmi füst! Élő adatok mind egyeznek az elvártal, tárolt hiba nincs, vezérlés a helyén, új GO. szürő dugulás nincs, amit lehet kicseréltünk pl légtömeg mérő meg ilyenek. Másra má nem tudunk gondolni csak vezérlő egység, aki tud segítsen!