Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

brian-vw Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78169
pedig nem rémlik, hogy lenne huzott skoda pakson....
ha esetleg ismerős lenne, itt az enyém
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52751
Előzmény: Tooper (78167)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78168
Szerintetek ki szabad cserélni a kormányszervó csövezést tisztán gumicsőre? Nekem már orrán száján folyik úgyis, húzkodom a bilincseket, mégis. Amúgy is elég szar helyen megy nálam a cső. Milyen cső kéne hozzá? Mekkora a nyomás a szervó rendszerben?
Tooper Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78167

Végre sikerült megoldani a füst kérdésemet.Volt két likas vákumcsövem ki lett cserélve +kitakarítottam a mágnesszelepet, azóta kellemesen füstölget és érezhetően jobb is:)

isp-béci Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78166
Metabond nem rossz, de csak az üzemanyag adaléka (megasel) ha nincsen kompód akkor használd a RESTORE. ez nőveli a kompót, ha nagyon halot a motrod akkór az se segít. Nekem volt 1kis csattógó hangja hidegen -PROLONG- azóta +szünt (alig hallani) amúgy OIL- XADO.HU nagyon joó és árban is ott van +mikro filteres szűrő.
Előzmény: Zsombor Golf II (78153)
e.miklos Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78165
Nemtom válaszoltak-e közben, kicsit megint lemaradtam. :)

Szóval a geometria term. tud leragadni, te is ezt tapasztaltad. Ki kell takarítani.
Előzmény: golf31.9tdi (77971)
e.miklos Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78164
Milyen marófej?
Előzmény: 1Y/AAZ (78008)
Zsombor Golf II Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78163
Köszi az infót, erről a klórtartalom dologról én is olvastam a metabondnál...
Előzmény: joey_audiklub (78159)
balabmw Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78162

Ok.

Azért köszönöm!

Előzmény: mica-r (78161)
mica-r Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78161
nem lelem
Előzmény: balabmw (78160)
balabmw Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78160
Nincs jó hired a számomra? :)
Előzmény: mica-r (78155)
joey_audiklub Creative Commons License 2009.01.19 0 0 78159
Én militec-el jártam a benzinesemben, 180.000 km felett mentem vele, óra szerint 330.000-al adtam el. Meghibásodás nem volt, fogyasztáson durván hozott.
Beleöntöttem a TDI-be is, de vagy már nem ugyanaz a cucc (régen ilyen szúrós szagú, nagyon kellemetlen irritáló lötty volt benne, most meg kicsit büdös, de nem vészes), vagy a TDI-re nincs hatással, mert semmiyen változást nem tapasztaltam. A leírása szerint ez nem tartalmaz klórozott parafinokat mint a többi surlódáscsökkentő pl metabond.

Metabondos ismerősöm 1 volt, aki felöntötte vele a cromáját (mindenhova tolt amit lehetett kenni: szervo, váltó, motor), és ebből a két utsó be is szart. Hogy volt-e ok okozati összefüggés nem tudom.

Írd be a google-ba, hogy militec.hu az angol oldalak még működnek, meg a magyar is cache-ben van itt-ott.
Előzmény: Zsombor Golf II (78156)
Zsombor Golf II Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78158
Nem feltétlen arra gondoltam hogy nem adok a te szavadra,csak ebben a topikban nem szoktál (sűrűn)hozzászólni és ismertelen ember azt mond amit akar...
Előzmény: Stakka Boo (78157)
Stakka Boo Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78157

Értem.Tehát gondolom ezekszerint az enyémre nem adsz.

 

 

Tapasztaltról irhatok,amikor fiatalabb voltam,és volt arra pézem hogy elverjem minden fiszfasz dologra,vettem ilyet.Beleöntöttem a kocsimba és semmit nem tapasztaltam.Se jót ,se rosszat.

 

 

Előzmény: Zsombor Golf II (78156)
Zsombor Golf II Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78156
Én tisztában vagyok vele van aki dicséri, van aki szidja, engem olyan ember véleménye érdekel akinek van gyakorlati tapasztalata is vele... És mondjuk adok is a szavára!
Előzmény: Stakka Boo (78154)
mica-r Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78155
Nekem annyi a tapasztalásom, hogy versenyautóba (főleg turbós) teszünk olyan adalékot ami esetleges kenéshiányt némileg pótol. Ha versenyben hirtelen megállok (mondjuk egy árokban) akkor felújitást lehet vele megúszni.
Előzmény: Zsombor Golf II (78153)
Stakka Boo Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78154

akkor miért öntenéd bele?

 

Szerintem elég ha jó(legjobb)olajat teszed a kocsidba,max 7-9 ezrenként csere és azt meghálálja.

 

Ezeknek a löttyöknek én sose hittem.

Előzmény: Zsombor Golf II (78153)
Zsombor Golf II Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78153
Nincs kompresszió gondom nem ezért kérdeztem.... Szal ha valakinek van ezzel kapcslaban tapasztalata azt ne tartsa magában!
Előzmény: Stakka Boo (78152)
Stakka Boo Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78152
nem.Ha már kompresszió gondjaid vannak,vidd el gépműhelybe.
Előzmény: Zsombor Golf II (78151)
Zsombor Golf II Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78151
Metabondot szerintetek érdemes belerakni az autóba?
kormi07 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78150
Innen nem tudom.Ötleteimet leírtam...ennyi.Ha minden jó,de mégse jó,akkor valaminek csak baja van:-) kössétek már le újra a kipufogót a kat előtt,azt próbakör...lehet Skodatdi-nek van igaza.
Előzmény: matyi TDi (78146)
kormi07 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78149

Más az ellenállása a két gombának,de én se tudom,melyik kell bele.Külső ellenállással meg kéne hajtani a műszert,ha úgy jó,akkor nem annak van baja...aztán felírod,hogy milyen mutatott hőfokhoz milyen ellenállat érték tartozik,és olyan gombát keresel,ami azt tudja(megméred egy multival a bótban).

 

Vagy szólsz egy villanyszerelőnek:-)

Előzmény: Szaszatdi (78123)
kormi07 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78148
Tegyél rá átlátszó üzemanyagcsöveket,rögtön látni fogod,hogy hol levegősödik le.
Előzmény: duxiboy (78118)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78147

Ha anyag van, turbónyomás rendben, diagnosztikán az értékek ülnek, akkor szerintem valahol dugulás lesz.  Katalizátor?-amennyiben van.

 3as golfnál találkoztam ilyennel.-elrakódott a katalizátor és csak zabált de semmi füst és erő.

 Esetleg kompresszió?

Előzmény: matyi TDi (78146)
matyi TDi Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78146
Csövek nincsenek felcserélve, vezérlés a helyén, minden élő adatot néztünkn VAG 1551, szal ott se lehet hiba. Szívósor kipucolva enni lehetne róla olyan tiszta. EGR ldugózva. Turbónál a kiput. lekötöttük de egy atomnyi koksz se volt. Jah és az autó 10-12 l eszik. De azt mondja meg valaki hogy akkor hova tünik a cucc? mert se fehér, se feket füst, se nyomaték nem lesz belőle meg a tank se lyuikas. A tegnap délután szenteltük a dolognak 4 en (2 szerelő 2 villanyász) mindenki TDI vel jár szóval nem ismeretlen a téma de má kezdünk tanácstalanok lenni.
Előzmény: kormi07 (78099)
bukta bx Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78145

hát attól függ mit értessz dúsító alatt? ha a TLA -t (az csak fordulatot emel), ha KSB -t az segíthet, mert az fordít a görgős tárcsán (előtöltést ad), és hidegen több előtöltés kell az égési késedelem miatt. de előfordulhat kompresszióbeli gond is.

 

mikor indítózik valaki te kézzel működtetsd azt a "dúsítót" és ha úgy jó akkor bizony szükség lesz rá!

Előzmény: cyberg85 (78141)
cyberg85 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78144
sracok mi lehet a gondom ha alapjáraton hidegben naon alacsony a fordulat és rángat össze visza 2-3 percig? 1z-s mechanikus adagolo bosch
balabmw Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78143

"Hát, azért a CHD elég rövid. Benzinesre is rakták"

 

Ettől még ez/ezek a leghosszabbak "rudazatosban"!

 

(Az FF kódú golf1 váltó ötödikjét fel lehet rá tenni,igy kicsit hosszabb lesz 5.ben!)

Előzmény: Törölt nick (78108)
balabmw Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78142

Nem kerültem azóta ilyen autó közelébe!

De köszi!

Előzmény: ecsetfeju. (78135)
cyberg85 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78141
az a gondom hogy hidegen 2-3 percig naon rossz az alapjárat (alacsony), azé gondoltam hogy be kellene kötni a dusítót. vagy vmi ötlet? hogy mi miatt lehet ez?
Előzmény: GinJoy (78138)
delvan_dti Creative Commons License 2009.01.18 0 0 78140
3-4 ezer ft akart lenni.
Előzmény: delvan_dti (78139)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!