Egy láncfűrész nyele nem az a hely, ahol francot se számít, ha el van törve. Ha nem sejted miért, én nem fogom elmagyarázni. Ez a szétszedés meg ... fogalmam nincs, mi menne tönkre egy szétszedéstől, viszont ha én egy használt gépet veszek, erősen szeretném tudni, bízhatok-e benne.
Feltételes mód, de én őszinte ember (vok), azt is bevallanám, ha tévednék. Parlagfűt magam irtom, lelegelem, mint a kecske :) nem is látok orvost, csak akkor, ha integet az autójából :)
Tehát a szétszerelés során is felléphetnek bonyodalmak amelyek megoldása még ezrekbe kerülhet , de pl beszéltem egy emberrel aki azt mondta amíg a másik fele is el nem törik teljesen jó ahogy van mert ott nagyon minimáslis az erőkifejtés de pl egy komolyabb Loctite pillanatragasztóval is meg lehetne ragasztani mert a törés hézaga fűrészelés közben szinte semmit sem változik , de rá lehetne tenni egy kis foltot - 30mm hosszú 7mm széles 1mm vastag lemez - amit oda lehet ragasztani plusz szegecselni egy-egy db 2mm-es szegeccsel azt meg le lehet festeni és szinte észrevehetetlen lesz a javítás és megvan kb fél óra alatt kb 1000ft-ból.
Az igazság csak egy dolog, az emberek általában a komfortérzetük miatt nem kíváncsiak rá, ettől függetlenül kézbe fogtad a Makitámat, s hogy erről ki mit hisz, terjeszt, megtörtént :)
Egyszer még sok pénzt fog érni az a kép :)
Azt tudtad, hogy József Attilát Ady Endre lökte a vonat elé szakmai féltékenységből?
... majd onnan egyenként kiszedegetve jól összerakni. De nem ám ! Annyira nem, hogy vettem egy Makita DCS-5200-at egy kartondobozban. Átnéztem, összeraktam, azóta az egyik kedvenc. (Guga ne csápolj, az egy SACHS-dolmar)
Úgyis le kéne csiszolni, hogy ne legyen csúnya, így meg hozzáférni nem egyszerű.
Nem nehéz lekapni róla, 4 fogantyú csavar, 4 berántó, 2 láncdekli, 3-3 gumibakcsavar, 3 felsőburkolat, gázrudat meg szívatót kiakasztani, benzincsövet lehúzni és lehet is lenyomni.