Keresés

Részletes keresés

seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11911
Igen, már tudom mi volt olyan furcsa rajta.
Előzmény: BlackStar (11909)
gumidani Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11910
Pontosabban annak a Közlekedési Múzeumban levő modellje, amelyet a MÁV Temesvári Mühely készített 1896-ban. .
Előzmény: BlackStar (11909)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11909

Érdekes felülről a 2. kép. Olyan, mint egy Engerth mozdony.

Ez a MÁV korában TIVa sorozatú Pius Fink rendszerű gőzmoci, a képen még ÁVT VI. oszt. 1404-es korában.

Tök atom :)))

Előzmény: seTTebello (11907)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11908

Egy pár kép nektek, szerintem szépek....

Nagyon jó képek!!!

Előzmény: jens (11901)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11907
Érdekes felülről a 2. kép. Olyan, mint egy Engerth mozdony.
Előzmény: jens (11901)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11906
Előzmény: m61019andras (11897)
gumidani Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11905
A jobboldalon távol látható hegy a Gellért-hegy lehet. Ha igaz, akkor az egykori Bp-Dunapart pu lehetne a Déli összekötő hídhoz vezető töltésről nézve. Kb. a mai Nemzeti Színház helye lenne az előtérben.
Előzmény: jens (11903)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11904
Igen. Az Összekötő híd töltéséről, a dunaparti pályaudvart látjuk.
Előzmény: jens (11903)
jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11903

És egy kérdésem is lenne.

Hauptbahnhof Budapest van a képre irva.

Valóban pesten készült a kép??

jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11902

ez lemaradt......

jens Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11901
Egy pár kép nektek, szerintem szépek....
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11900
A psz. töredék valamint a mozdony és a szerkocsi kinézete alapján (már amennyire látszanak) 651,013 van a képen.
Előzmény: gumidani (11894)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11899
A kindulási állomás Magyarország gondolom, mert nosztalgiás kocsikkal volt a szerelvény. És ezek a kocsik mennek végig?
Előzmény: D F T (11898)
D F T Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11898
A szerelvény oda is ment. A bivaly a határig.
Előzmény: m61019andras (11897)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11897

Valami külföldieknek indított nosztalgiamenetet sikerült véletlenül lefotóznom a Nyugatiban.

Érdekesség, hogy a kocsikra Isztanbul tábla függesztve.

drdoktor Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11896
még annyit 336(II)=351
Előzmény: drdoktor (11895)
drdoktor Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11895
tipp 351,013

más x51 MÁV gőzöst nem ismerek
Előzmény: gumidani (11894)
gumidani Creative Commons License 2005.05.04 0 0 11894
 Az 1910-es években készült ez a kép. Milyen mozdony lehet ez? x51.013 és a hadijel részlete: 700
manhattani Creative Commons License 2005.05.03 0 0 11893
Gőzös hajtó- vagy hajtott kerekénél fényesitő tégla esetén nem venni észre, ha az abroncs elmozdult.
Előzmény: seTTebello (11889)
hkv Creative Commons License 2005.05.03 0 0 11892
Előzmény: D F T (11891)
D F T Creative Commons License 2005.05.03 0 0 11891
A második kép a régi Ferenc 18-on készült. ( Ferencváros mozdonyvizsgáló vágány végén a csonkában)
Előzmény: hkv (11890)
hkv Creative Commons License 2005.05.03 0 0 11890

Ime egy kis friss ropogos izelitő a múlt rebndszer vasútjaiból, a képeket eddig senki sem láthatta, ime egy kis izelitő.

seTTebello Creative Commons License 2005.05.02 0 0 11889
Miért?
Előzmény: Vendégsín (11887)
etwg Creative Commons License 2005.05.02 0 0 11888
Valoszinüleg a tégla valamit eltakart.......:-)
Előzmény: Vendégsín (11887)
Vendégsín Creative Commons License 2005.05.02 0 0 11887
És valamikor szigorúan tiltották az abroncs oldalának ilyen "gépi", vagy a külsőkeretes mozdonyoknál a kerebe rakott téglával történő fényesítését.
Előzmény: etwg (11884)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.02 0 0 11886
>>felpingált "1950", ami szerintem a gyártási évre utal.

Szerintem is.

Valaki beírta a gépészeknél ezt a győri kocsigyártást a '60 - as években, én meg elhittem.
Előzmény: rezgaras (11885)
rezgaras Creative Commons License 2005.05.02 0 0 11885
OT
seTTebello írta:

> A '60 - as években szállítottak ki személykocsikat.

Nos, feltettem az Internetre az említett katalogus oldalakat. Megtekinthetôk itt (egy pár napig):

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/nikex24.jpg
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/nikex25.jpg

A katalógus a Nikex-é (tehát NEM Ganz!!!). Emiatt könnyen lehetséges, hogy a képen szereplô kocsit nem a Ganz, hanem az MWG gyártotta. A kocsi oldalán jól látszik a pályaszámként felpingált "1950", ami szerintem a gyártási évre utal. A katalógusnak nincs dátuma. Valamilyen támaszt jelenthet, hogy szerepel benne a PXV-ös HÉV kocsi, de NEM szerepel az MVIII-as motorkocsi. Ugyancsak szerepel benne a 3600-as "Stuka" villamos, de nem szerepel az UV. Tehát szerintem a dátum legkésôbb 1952 lehet, inkább 1951, esetleg 1950.
Előzmény: seTTebello (11739)
etwg Creative Commons License 2005.05.01 0 0 11884

De van, mert minden hasonlo alkatrészt meg kell vizsgálni repedésre, erre viszont a legjobb ha az alkatrész felülete nagyon tiszta és fényes - hogy mire jöttek rá nagyapáink  :-) 

 

 

Egy mai mozdony tengelyének, kerekének a vizsgálatára röngten meg hasonlo komoly berendezés kell..

Előzmény: Törölt nick (11881)
hkv Creative Commons License 2005.05.01 0 0 11883
Nem tudja véletlenűl valaki, hogy amikor aktívan javítoták a gőzmozdonyokat istvántelken, hogy az akkori dokumentumokat megőrizték e, illetve meglehet e esetleg tekinteni őket?
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.01 0 0 11882
Pontosan így van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!