Keresés

Részletes keresés

QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344718

A fűtés ugyan úgy villamosítható, mint az autók, és még gazdaságos is, csak nagy egyszeri beruházást igényel.

Önmagában megint csak a szar átlapátolása az erőművekre. A passzív ház is egyszeri beruházás viszont 90%-al kevesebb energiát igényel és építhető valóban megújuló építőanyagból ami CO2 kötött meg a fejlődése során.  Az EV csak átlapátolja a szennyezést az erőműre megtakarítasz kb 20-30 kibocsájtást, a hibrid meg a energia visszanyerő rendszere miatt képes önmagában 20-30% kibocsájtást csökkenteni, de az EV legalább több veszélyes hulladékot gyárt és további CO2 kvótás beruházásokat fog igényelni, jóval többet mint a hibrid. És akkor megint ott vagyunk hogy passzív ház 45%-a áll az EV 2-3%-val szemben.

 

Előzmény: Rangun (344717)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344717

Alig, hozzám a legközelebbi erőmű vagy 30km-re van.A fával fűtők sokkal jobban zavarnak, meg a mocskos dízel matuzsálemek is, főleg a teherautók. A fűtés ugyan úgy villamosítható, mint az autók, és még gazdaságos is, csak nagy egyszeri beruházást igényel.

Előzmény: QuantumSingularitas (344714)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344716

Nagyon lejárt lemez, a szálló por mindössze 10% okozza a közlekedés, maradék 90% az ipar, fűtés, erőművek. Szóval megint a ló túloldalán fordulva a fütykösére cuppantál rá. 

Előzmény: szilvatövis (344715)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344715
Előzmény: QuantumSingularitas (344714)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344714

Az erőművek okozta kibocsájtás miatt mennyien halnak meg nagyon görögdinnye? És fűtés miatti kibocsájtás miatt? A fűtés/klíma eszi meg a globális energiaszükséglet 50%-t, a közlekedés azon része ami villanyosítható meg 12%-t. A fűtés/klíma energia igénye csökkenthető 90-95%-al, az közlekedéssé meg 20-30%-al. És akkor ott vagyunk hogy globálisan 2-3%t veritek a blattot a 45% helyett.

Előzmény: Rangun (344712)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344713

A globális felmelegedésről nem is beszélve.

Előzmény: Rangun (344712)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344712

Te őrült, az ICE az orrod alá okádja a szennyet, és te ezt akarod örökre konzerválni? Évente több millió ember hal meg miattuk, a világon.

Előzmény: QuantumSingularitas (344710)
,m,1710 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344711

Nem keserittesz mert nemvagy képbe ha EV röl van szo

ámen

Előzmény: QuantumSingularitas (344709)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344710

Ezt a komcsi butaságot meg honnan veszed? A szabad világ nem így működik, hogy van X erőforrás, és azt lehet szétosztani, ez csak a kommunisták, és az államból élők korlátolt elképzelése, ha van egy jó ötleded, azt megvalósíthatod, ha el tudod adni, előbb a befektetőknek, majd a vevőidnek.

Nektek görögdinnye zöldeknek van pofátok kommunizmussal vádaskodni,szabad világról beszélni, mikor ép ti akarjátok a EV okozta környezetszennyezést rányomni az ICE motoros járművekre, ti akartok járműtípusokat kitiltani, hogy másiknak legyen egyáltalán esélye?

Előzmény: Rangun (344708)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344709

 ijesmi bazi drága cuccot csak azok gyártanak akiknek nincs hatékony aku 

Nem akarlak elkeseríteni de "hatékony" akkuja annak van aki vesz. Még extrém kisütéskor is 90% körül van a hatásfoka bármelyik piacon kapható Li-ionnak kémiától függetlenül.

Előzmény: ,m,1710 (344707)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344708

Ezt a komcsi butaságot meg honnan veszed? A szabad világ nem így működik, hogy van X erőforrás, és azt lehet szétosztani, ez csak a kommunisták, és az államból élők korlátolt elképzelése, ha van egy jó ötleded, azt megvalósíthatod, ha el tudod adni, előbb a befektetőknek, majd a vevőidnek.

Előzmény: QuantumSingularitas (344704)
,m,1710 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344707

Egy igazi EV  nemkell bebzines segédmotor, ijesmi bazi drága cuccot csak azok gyártanak akiknek nincs hatékony aku 

Előzmény: QuantumSingularitas (344701)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344706

Dehogynem. Úthasználati díj lesz, mint most a teherautóknál. Meg lesz határozva milyen szakaszokra milyen autóval lehet behajtani és hol, mennyit kell fizetni. Egy dízel, vagy benzines a belvárosba be sem mehet majd, lakott területen hooror környezetszennyezési díjat fog fizetni, ha behajt. Ennyire egyszerű, senki nem fog sehova villanyórát rakni, nem is lehet. Kap majd minden autó chipet, amivel rögzíti a mindenkori helyzetét.... Sőt már azt is kötelezővé akarják tenni, a jevaslat EU szinten felvetődött, hogy a helymeghatározó észlelje a mindenkori sebességhatárokat és az autód automatikusan ehhez igazítsa az elérhető  maximális sebességet. Csak vészhelyzetben tudnád átlépni, padlógázzal....

Előzmény: QuantumSingularitas (344705)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344705

Milyen szerencse, hogy ezt nem a te fajta sötétzöldek döntik el. 

Előzmény: szilvatövis (344703)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344704

Buta vagy te, és fejlődés képtelen, tudod a világ változik, ha tetszik, ha nem.

Tévedés, én realista vagyok. Te viszont elvakult egybites sötétzöld aki elhiszi a saját táborának görögdinnye propagandáját, aki azt hiszi hogy ha a globális kibocsájtást 2-3%al lentebb viszi az által hogy olyan technológiáktól veszi el a erőforrásokat ami 40-45% vinne le.

Előzmény: Rangun (344700)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344703

Ha rányomják újraszámoljuk, a benzinre ötszörösét nyomják majd rá és kitiltják a városokból.

Előzmény: QuantumSingularitas (344681)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344702

Hibrid egy drága zsákutca, a hátrányokat egyesíti, az előnyök meg elvéreznek a magas áraknál.

Előzmény: QuantumSingularitas (344701)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344701

A hibrid meg csak egy pótlék azoknak, akik nem tudnak rendes EV-t gyártani.

Pont fordítva, az EV azoknak pótlék akik nem tudnak rendes hibridet gyártani. 

 

Előzmény: Rangun (344696)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344700

Buta vagy te, és fejlődés képtelen, tudod a világ változik, ha tetszik, ha nem.

Előzmény: QuantumSingularitas (344698)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344699

Mondtam már, almát az almávak, a Roadster majd mindenhol elveri a Porschet.

Max a nedves setétzűd álmodban.

Előzmény: Rangun (344697)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344698

A Porsche ellenfelének szánt Roadster 2-tőt 500km-en sem lesz képes megverni egy Porsche sem, egy hétköznapi Tesla limuzintól, meg az is jó, hogy a városban tehetetlen,  még a legerősebb Porsche is ellene, ha gyorsulásról van szó.

 

Gondolom közben véresre políroztad a bohócot ahogy ez leírtad, de a valóság az hogy Roadster 2 két perc alatt olvadna le ha Porscheval akarna versenyezni.

Előzmény: Rangun (344694)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344697

Mondtam már, almát az almávak, a Roadster majd mindenhol elveri a Porschet.

Előzmény: QuantumSingularitas (344695)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344696

A fűtés vagy hűtés egy BMW i3-nak probléma amiben 30kWh hasznos kapacitás sincs, egy normál Tesanak az semmi problémát nem okoz. A hibrid meg csak egy pótlék azoknak, akik nem tudnak rendes EV-t gyártani.

Előzmény: QuantumSingularitas (344693)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344695

Mert hát ciki, hogy a legerősebb 911-es turbót, egy 60 ezer dolláros Tesla Model 3 legyorsulja.

Hajadra kenheted a gyorsulásodat, ha kanyarban elszáll mert kalap szar a futóműved, hosszú távon meg a túlmelegedés miatt fossa össze magát a felszopott teslád.

Előzmény: Rangun (344692)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344694

A Porsche ellenfelének szánt Roadster 2-tőt 500km-en sem lesz képes megverni egy Porsche sem, egy hétköznapi Tesla limuzintól, meg az is jó, hogy a városban tehetetlen,  még a legerősebb Porsche is ellene, ha gyorsulásról van szó.

Előzmény: QuantumSingularitas (344691)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344693

Egyrészt egy aggregátor ideális fordulatszámon működhet, még egy gyorsító, lassítő, a dugóban araszoló ICE nem, másrészt az EV fékezéskor képes visszanyerni az energia egy részét, az ICE nem, harmadrészt a dugóban nem fogyaszt semmit sem, még egy ICE igen.

Ezt soros hibridnek hívják nem EVnek. Másrészt az álló EV is fogyaszt, mert hűtés/fűtés általában kell és ez az EV kizárólag csak az akkuja felhasználásával teheti meg, ami sokkal nagyobb hatótáv csökkenést okoz mint ICE motoros esetében.

Előzmény: Rangun (344690)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344692

Mert hát ciki, hogy a legerősebb 911-es turbót, egy 60 ezer dolláros Tesla Model 3 legyorsulja.

Előzmény: Rangun (344689)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344691

A legdrágább Porschet is legyorsulja, az pedig már több 100 milliós összegbe kerül. 

 

Az első 400m -en 800 m-en, meg már másodperceket ver rá a Porsche. 

Az ICE korszaknak vége, a Porsche egyébként már felismerte, és gőzerővel dolgoznak az EV-ken.

 
Nem ismert el semmit, azt gyártja amire igény van. "Játszós" autónak kevésbé érdekes a hatótávja.

Előzmény: Rangun (344689)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344690

Egyrészt egy aggregátor ideális fordulatszámon működhet, még egy gyorsító, lassítő, a dugóban araszoló ICE nem, másrészt az EV fékezéskor képes visszanyerni az energia egy részét, az ICE nem, harmadrészt a dugóban nem fogyaszt semmit sem, még egy ICE igen.

Előzmény: QuantumSingularitas (344686)
Rangun Creative Commons License 2019.02.28 0 0 344689

A legdrágább Porschet is legyorsulja, az pedig már több 100 milliós összegbe kerül. Az ICE korszaknak vége, a Porsche egyébként már felismerte, és gőzerővel dolgoznak az EV-ken.

Előzmény: Törölt nick (344684)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!