Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szabitdi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78257
dolgozol????
Előzmény: TD sanko (78255)
Ati D Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78256
Jo estét mindenkinek.
Milyen direktszüröt érdemes feltenni ami valamelyest szür is? Sajnos helyhiány miatt nem fér el más.
TD sanko Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78255
aha!
valamikor majd felhivlak beszélni akarok veled. csak ne felejtsem el!!:))
Előzmény: szabitdi (78249)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78254

Itt nálunk az esztergályos nem tudta volna lesíkolni, meg aztán a szerelőm jótanácsát megfogadva hogy ez vagy sikerül vagy nem.

Neki a gtb2260as állandóan kifújt. Pedig sík volt, meg pakolást is tudott oda rakni.

  Ő könnyen volt mivel passátja van és könnyen le lehet szedni,de nekem gond onnét kifordítani.

 Egyszer kiszedtem nagy nehezen, szereztem oda azbeszt pakolást(gyártattam 1200fokig garantáltan nem ég ki).  KB. 2 hétig jó is volt aztán elkezdett kifújni.

   Ekkor kérdeztem,hogy nem e lehet felhegeszteni, az biztos.

 Ha meg egyszer elmegy akkor meg úgy is levágom a szarba.

   A szerelőm félt is tőle, de mondtam neki,hogy csak kis darabonként menjünk, úgy nem fogja elhúzni a hegesztés a házat.  Így lett megcsinálva, azóta nincs vele problémám.   Csak sokáig tart a hegesztés az állandó várakozás végett,hogy magától hűljön ki a ház.

 kb.50ezer km-t mentem már rá 1,45 báros nyomással.

 A tengely jó ugyan olyan mint amikor megvettem. Egyenlőre bírja faszán.

  De a turbó vezérlését áttcsináltam mert baromságot csinált a vezérlő a vákumos labdával. Biztos szar a csipp.  Tettem rá nyomásos labdát emapról vezérelve,csak úgy simán minden elektronika nélkül.  Azóta fix a nyomásom, mindíg ugyanojan a kocsi teljesítménye, és a füst is elég jól eltünt. Alulról húz 1400-1500fordulaton már jó.

 Nem anyirra ostoba a kocsi,hogy belevág az üllésbe, és hú de megy, hanem szépen egyenletesen húz egyenletes erővel, és ahogy mértem a gyorsulást még javult is.

 Pedig érzetre meg nem vág úgy az üllésbe. Viszont így nem fogy el a kocsi fent sem.

Egyszóval jobb a gyorsulása és kevesebb a fogyasztása is ha nem bántom.

 

 Hát elég hosszú lett.  Ezek a tapasztalatok róla nekem.

Előzmény: mex86 (78251)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78253

Ha jól tudom ott gyárilag nincs is pakolás.

 Próbáltam venni és nem lehet hozzá, még a BMW szalonban sem kapni.

 Beszéltem ott egy szerelővel és Ő mondta,hogy a 118D BMW-n ott gyárilag nincs is pakolás és mégsem fúj ki.  Csak valami ragasztóanyagot használnak valami spécit.

Előzmény: mex86 (78250)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78252

Olyan,mint a gt 17é.

 Háromszög alakú. A jukak is majdnem passzolnak. Ha rárakod mindehol fél luknyi hinyzik-legalábbis az enyémen így volt.

 Egyébként a Te fajtád szerintem jobb,mert fasza kónuszos a kipufra menő ház vége. Így lehet neki csinálni fasza alátétet és az nem fúj ki az biztos.

Előzmény: mex86 (78250)
mex86 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78251
miért hegesztetted körbe?
írod hogy kifújt, de nem egyértelmű miért fújt ki. nem tudtál síkot csinálni?
Előzmény: mex86 (78250)
mex86 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78250
és a kipu csonkra rámenő felület milyen?

Előzmény: Törölt nick (78227)
szabitdi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78249
mi nem egyértelmü rajta???????
azt nézed amit adtam??
Előzmény: TD sanko (78242)
GinJoy Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78248
Valakinek dokumentáció esetleg olyanról, hogy : 0 460 494 218 as adagolón mennyit kell hivatalosan beállítani előtöltést? Valahol rémlik valami 0.92 mm, de nem hivatalos forrásból van. Fontos lenne, rá kéne rakni a kereket, indikátor órát szereztem
Zolkobatyo Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78247
Tuning tervek?
Előzmény: Varshi (78246)
Varshi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78246

előre gondolkodom :o)

lehet, hogy nemsokára kicsi lesz a Leon

Előzmény: Zolkobatyo (78245)
Zolkobatyo Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78245

Új autóra vadászol egy 170-es személyében?

 

Előzmény: Varshi (78243)
Varshi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78244
mindkettő 16V
Előzmény: Varshi (78243)
Varshi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78243
Na a 170 lovas állítólag sokkal rosszabbul szerelhető, mint a 140-es (nekem is az van), ezért kérdeztem.
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (78240)
TD sanko Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78242
tudja valaki hogy a dizel kézikönyvben a vezérlőkészülék kapcsolási rajzát hogyan kell nézni? sajnos nekem nem eggyértelmű
ViSoR-TDi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78241
Lehetséges, azt hittem csak a CR 140-es 16 szelepes.
Előzmény: Zolkobatyo (78239)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78240
ja,az annyi.

A 16 szelepesnél a turbóhoz felülről nem férsz hozzá ,a golf5 padlólemezeseknél még a klíma cső is pont a turbónál jön ki a tűzfalból, közelit mondjuk lancia HF hez szerelésügyileg.
Előzmény: Zolkobatyo (78237)
Zolkobatyo Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78239
passatba került 2.0 140 lovas pd-ből 8 és 16 szelepes is.
Előzmény: ViSoR-TDi (78238)
ViSoR-TDi Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78238
Ammeg nyócszelepes. Nem tudja valaki a G2 toronymerevítő berakásánál a rákapatáshoz ki kell venni a gólyalábat?
Zolkobatyo Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78237

Ha az Atesz passatjara gondolsz,akkor az 140 lovas volt eredetileg.

 

Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (78236)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2009.01.21 0 0 78236
PD 16V passatra raktam nagyobbat ,elfért.
Előzmény: Varshi (78229)
krezidiesel Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78235

Nem.

Hideg...

:-))

Előzmény: szami17 (78217)
Krisz Q. Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78234
Üdv! Kérdés: használt vagy új? hajtókarral vagy anélkül? vagy irj egy tel. számot és csörgök! Előre is köszi!
Előzmény: rusher_tompi (78094)
Krisz Q. Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78233
Na mi a helyzet apuka még nincs megoldva a probléma?
Előzmény: szabitdi (78232)
szabitdi Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78232
még nem kerestem majd holnap viszem a szakihoz!
szerinte a generátorban a diódasor szarakodhat de majd meglátjuk!
Előzmény: TD sanko (78230)
cyberg85 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78231
akkor most dobjam el ezt az adagolot? akkor vki mondja már meg hogy miylet érdemes feltenni 1z-re? nem kell giga...egy szolid 130-140LE-hoz.
Előzmény: krezidiesel (78211)
TD sanko Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78230
meglett hogy mi szívja le az akksid? vagy nem is kerested?
Előzmény: szabitdi (78226)
Varshi Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78229

Azt hallottam, hogy a 2.0 PD Octavia RS (16 szelep, 170 ló, GT1749VC) esetén olyan hülyén helyezkedik el a turbó, hogy nem igen van hely lecserélni nagyobbra. Igaz ez?

 

És amúgy ez az összes ilyen 170 lovas 2.0 PD konstrukcióra igaz? (Golf, Passat, Altea stb.)

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.20 0 0 78228

a kérdésem: a turbó öntvényt mezei hegesztő ha van öntvényhez való pálcája meghegesztheti? vagy mire kell itt figyelni? van repedésveszély meg hasonlók mint öntvénynél általában? inkább bővítsünk furatot a csonknak megfelelően és tömítéssel rakjuk össze?

Mezei normál erősségű 180A-os  CO hegesztővel hegesztettük fel a havernál az enyémet.  Én előtte kiszedtem a pakolást nehogy probléma legyen ha leválik vagy valami. Összecsavaroztam,hogy ne tudja a hegesztő nagyon elhúzni a vasat(öntvényt) és így 2cm-es darabonként lett meghegesztve hogy ne forrósodjon a ház nagyon.

 A szívó felől le lett vágva az elektronikus állító felfogatás, így kényelmesebben elfér,

 valamint nyomásos labdát tettem rá a vákum helyett.

Előzmény: mex86 (78194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!