Én is erre várok, valaki hátha tudna valami megoldást, hogy vezérlő csere nélkül hátha lehet indítani a kályhát. Így sajnos semmit nem érek velük, így nem tudok velük mit kezdeni
Igen bocsi félreértettem. Az állófűtés mód ezeknél a climatronicoknál sajnos nem konfigurálható, egy fix gyári beállítással indul és (nálam legalábbis) inkább csak az ablakokra fúj. Szerintem jó helyre kötötted, nekem is igy van.
Ha úgy oldod meg mintha valóban gyújtást kapna, akkor teljesülhet a dolog. Dióda jó elképzelésnek tűnik elsőre, kíváncsi leszek meg tudod-e majd valósítani..
Az itt kapott segítséggel a 16/1 pin-re kap +12-őt és indul állófűtés módban. Ezzel csak az a gondom, hogy állófűtés módban a befúvás iránya nem az az irány, mint amikor le lett véve a gyújtás, hanem minden irányba. Ez mondjuk nekem azért rossz, mert én azt szeretném, hogy csak a szélvédőre fújja. Esetleg másként is meg lehet oldani, vagy nem jó helyre kötöttem a pozitívat?
Természetesen a ventillátor is megkapja a +12-öt relén keresztül.
Climatronicnak van külön állófűtés bemenete, amire kell egy +12V és elindul állófűtés módban. Viszont az utastér ventillátornak is kell a gyújtáskapcsolótól +12V, azt viszont csak relével lehet megoldani..
Èrtem ès köszi! Arra gyanakszom,hogy can busos lehetett,mert a 6-os csatira csak a 2 ès a 6 os vezetèk van bekötve. Tehát ki lehet cserèlni a vezèrlőjèt analógra?
Kicsikét bosszant az, hogy amikor az állófűtés bekapcsol, akkor a levegőt nem oda fújja, és nem is olyan ventillátor fokozatban, mint mielőtt a gyújtás levételre került.
Bekötéskor nézegettem, hogy a 16/1 pin mellett kap a vezérlő a 16/2 pin-en pozitívot, amikor a gyújtás ráadásra kerül. Akkor adtam rá poziztívat, és indult a szellőzés, de gyújtás is lett a kocsin, mintha a kulcs el lett volna fordtíva, gondolom visszafelé is ment áram a gyújtákapcsoló felé.
Az a dolog működhetne e?, hogy egy ugyan olyan relét építenék be a gyújtás pozitív száljába mint ami a climatronic-ot kapcsolja? Mert elméletben szerintem műkodne a dolog, normál üzemmódban a relén keresztül a climatronic kapná a gyújtás pozitívot, viszon fűtés üzemmódban csak a climatronic feléengedné a relé a pozitívat, a gyújtáskapcsoló felé nem. Szerintetek?
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Adott egy gyári BMW e39- ből származó Thermo top z/c alkalmatosság (go pumpával, vízpumpával). Ezt szeretném egy 15 éves vw-be építeni. Létezik e olyan programóra, vagy távirányítós egység, ami életre tudja kelteni a masinát? Ha nincs mód erre, akkor a vezérlőjét le lehet e cserélni analóg vezérlésűre?
Ma nézegettem őket tüzetesebben, az egyik d3wz, a másik d3w. Mind kettő opel kályha, de akkor kukába velük. Még jó hogy nem adtam pénzt értük. Bíztam benne hogy életre lehet őket kelteni, pláne hogy 2000 előttiek. Így jártam.
Esetleg lehet hibát kellene törölni? Easystart t-vel tudom törölni a hibát? Mondjuk sajnos azt sem tudom, hogy easystart t-vel hogyan lehet diagolni, nem találtam hozzá ilyen leírást.