Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

János Székely Creative Commons License 2015.11.14 0 0 11579

Én is erre várok, valaki hátha tudna valami megoldást, hogy vezérlő csere nélkül hátha lehet indítani a kályhát. Így sajnos semmit nem érek velük, így nem tudok velük mit kezdeni

Előzmény: bt74 (11578)
bt74 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 11578

Ezeket a dolgokat amit néz, nem lehet reprodukálni semmivel?

Ellenállással vagy ilyesmi?

Ezért tényleg kuka egy ilyen jó kályha?

 

Előzmény: gibbonpitti (11559)
TurboCharged Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11577

Igen bocsi félreértettem. Az állófűtés mód ezeknél a climatronicoknál sajnos nem konfigurálható, egy fix gyári beállítással indul és (nálam legalábbis) inkább csak az ablakokra fúj. Szerintem jó helyre kötötted, nekem is igy van.

 

Ha úgy oldod meg mintha valóban gyújtást kapna, akkor teljesülhet a dolog. Dióda jó elképzelésnek tűnik elsőre, kíváncsi leszek meg tudod-e majd valósítani..

Előzmény: János Székely (11576)
János Székely Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11576

Az itt kapott segítséggel a 16/1 pin-re kap +12-őt és indul állófűtés módban. Ezzel csak az a gondom, hogy állófűtés módban a befúvás iránya nem az az irány, mint amikor le lett véve a gyújtás, hanem minden irányba. Ez mondjuk nekem azért rossz, mert én azt szeretném, hogy csak a szélvédőre fújja. Esetleg másként is meg lehet oldani, vagy nem jó helyre kötöttem a pozitívat? 

Természetesen a ventillátor is megkapja a +12-öt relén keresztül. 

Egyébként b5.5 passatról van szó

Előzmény: TurboCharged (11574)
grandegabo Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11575

olvass vissza pár hsz-el előbbre, ezen már túlvan

Előzmény: TurboCharged (11574)
TurboCharged Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11574

Climatronicnak van külön állófűtés bemenete, amire kell egy +12V és elindul állófűtés módban. Viszont az utastér ventillátornak is kell a gyújtáskapcsolótól +12V, azt viszont csak relével lehet megoldani..

Előzmény: János Székely (11565)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11573

a kettő nem ugyanaz......dióda igénynél van mit számolni h ne érjen meglepetés!

 

aki nem tudja szakszerűen használni az ne használja.

 

én sem álok neki gázkazánt gyártani.....nem értek hozzá......

Előzmény: norbi0325 (11572)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11572

""elhúzod a mézes madzagot aztán meg vége?😜 ""     :)))

 

Előzmény: gibbonpitti (11571)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11571

nem ajánlok semmit,mert nem ismerem az autódat.és ha alul méretezed még az autód is leéghet a végén.

Előzmény: János Székely (11568)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11570

canos.......és ki lehet cserélni hisz csavarok rögzítik.😁

Előzmény: UDBZ (11569)
UDBZ Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11569

Èrtem ès köszi!  Arra gyanakszom,hogy can busos lehetett,mert a 6-os csatira csak a 2 ès a 6 os  vezetèk van bekötve. Tehát ki lehet cserèlni a vezèrlőjèt analógra?  

Előzmény: gibbonpitti (11567)
János Székely Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11568

Valóban, Basszus ez eszembe sem jutott. Milyen diódát ajánlsz oda, ami jó lehet?

Előzmény: gibbonpitti (11566)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11567

ha can busos akkor bukta........e39 volt analóg és busos is.......viszont ha analóg a belső ventit akkor sem kezeli.

Előzmény: UDBZ (11564)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11566

nem kell azt relézni.....elég a dióda......

Előzmény: János Székely (11565)
János Székely Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11565

Kicsikét bosszant az, hogy amikor az állófűtés bekapcsol, akkor a levegőt nem oda fújja, és nem is olyan ventillátor fokozatban, mint mielőtt a gyújtás levételre került. 

Bekötéskor nézegettem, hogy a 16/1 pin mellett kap a vezérlő a 16/2 pin-en pozitívot, amikor a gyújtás ráadásra kerül. Akkor adtam rá poziztívat, és indult a szellőzés, de gyújtás is lett a kocsin, mintha a kulcs el lett volna fordtíva, gondolom visszafelé is ment áram a gyújtákapcsoló felé. 

Az a dolog működhetne e?, hogy egy ugyan olyan relét építenék be a gyújtás pozitív száljába mint ami a climatronic-ot kapcsolja? Mert elméletben szerintem műkodne a dolog, normál üzemmódban a relén keresztül a climatronic kapná a gyújtás pozitívot, viszon fűtés üzemmódban csak a climatronic feléengedné a relé a pozitívat, a gyújtáskapcsoló felé nem. Szerintetek?

Előzmény: János Székely (11546)
UDBZ Creative Commons License 2015.11.13 0 0 11564

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Adott egy gyári BMW e39- ből származó Thermo top z/c alkalmatosság (go pumpával, vízpumpával). Ezt szeretném egy 15 éves vw-be építeni. Létezik e olyan programóra, vagy távirányítós egység, ami életre tudja kelteni a masinát? Ha nincs mód erre, akkor a vezérlőjét le lehet e cserélni analóg vezérlésűre?   

gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11563

fele autó busos.......és a fűtés is arra van felfűzve......

Előzmény: Ricsi89 (11560)
Ricsi89 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11562

Jaaaa. Málna 3,14. :D

Előzmény: norbi0325 (11561)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11561

Háhógyne úgy hívják szaknyelven Raspberry PI  

 

Előzmény: Ricsi89 (11560)
Ricsi89 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11560

B vekiben központi komp? Ezt eddig nem tudtam.

Előzmény: gibbonpitti (11559)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11559

az autó központi compja indítja......néz pár dolgot.

Előzmény: János Székely (11558)
János Székely Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11558

Ha autóban van, akkor hogyan indul. Miként indítja a kocsi rendszere?

Előzmény: gibbonpitti (11557)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11557

diagolni is csak autóban opcom-al lehet normálisan.

Előzmény: János Székely (11555)
Ricsi89 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11556

Azért kukába ne. Én szivesen eljátszadoznék vele. :)

Előzmény: János Székely (11555)
János Székely Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11555

Ma nézegettem őket tüzetesebben, az egyik d3wz, a másik d3w. Mind kettő opel kályha, de akkor kukába velük. Még jó hogy nem adtam pénzt értük. Bíztam benne hogy életre lehet őket kelteni, pláne hogy 2000 előttiek. Így jártam.

Előzmény: gibbonpitti (11554)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11554

soha nem fognak menni.az opel vezérlőket csak az autón keresztül éred el.analógként nem fogod tudni használni.

 

ezért kellene előre mindent elmondani mielőtt kérdeztek,mert vagyunk páran akik már rohadtul unjuk a barchobat.......

Előzmény: János Székely (11553)
János Székely Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11553

B vectra-ból vannak a kályhák

Előzmény: gibbonpitti (11552)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.12 0 0 11552

oda is 12v megy......ha nem can-os a vezérlő.miből vannak a kályhák?

Előzmény: János Székely (11549)
János Székely Creative Commons License 2015.11.11 0 0 11551

Esetleg lehet hibát kellene törölni? Easystart t-vel tudom törölni a hibát? Mondjuk sajnos azt sem tudom, hogy easystart t-vel hogyan lehet diagolni, nem találtam hozzá ilyen leírást. 

Előzmény: János Székely (11549)
95xf Creative Commons License 2015.11.11 0 0 11550

Az eber ha beindul (ha beindul!) füstöl és hangos... a webasto meg onnan tudom, hogy megy, hogy világít a digitklíma panelje :)

Előzmény: joker01 (11475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!