Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hf1968 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65596

Szia.

Adok egy telefonszámot, az illető foglalkozik COM2000 javítással, a III.kerületben. Időpontot kell vele egyeztetni. 06-30-247-0831

Előzmény: Mónika500 (65570)
Hf1968 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65595

Hello

Nekem a sziszegő hang az injektortól jött. A tömítéseket kellett cserélni,nem nagy meló. Ha az injektort megnyomod járó motornál észreveszed a sziszegést. A 4 garnitúra tömítés 11.300ft,bármelyik Citroen márka szervíznél. Utángyártott nincs.

Előzmény: csuresy (65558)
sokab Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65594

Szevasztok.Köszönöm nektek a segítséget.Ehhez tartom magam.

BXtwelve Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65593

Azt hiszem, a Xsarások többségében az alapbeállítás van. :-)

Tudom, hogy dinamikus a csereperiódus számítás, de az idő is beleszámit, nem?

 

Bár saját tapasztalatról nem tudok beszámolni, mert nekem pont ez a funkció szoftverhibás.

Előzmény: FeZ_ (65591)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65592

Köszönöm a segítséget.

 

Üdv: NIZS

Előzmény: FeZ_ (65589)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65591

"A csereperiódus 20000 km"

 

Még annyit, hogy ez sem teljesen igaz, mivel a BSI-ben ez átállítható. Úgy helyes, hogy alapbeállításban 20e km. a csereperiódus.

 

Előzmény: BXtwelve (65588)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65590

Az neki a furcsa benne, hogy 20e-ről indult a visszaszámlálás, de 3100 km megtétele után már csak 400 maradt a számlálóban.

 

A választ viszont leírták már, hogy nem lineáris a visszaszámlálás, hanem az üzemelési körülmények (és az idő) függvényében változik.

 

Előzmény: BXtwelve (65588)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65589

Lehet, hogy a szivattyú kezd vacakolni.

Esetleg kiveheted és megnézheted milyen a szűrője a búvárcsövön vagy, hogy nincs-e kosz vagy víz a mélyedésben, ahonnan a pumpa szívja az üzemanyagot.

 

 

Előzmény: tökfejű (65585)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65588

Mi ebben a furcsa?

A csereperiódus 20000 km vagy 1 év.

Előzmény: sokab (65586)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65587

Ja ez egyszerű! A Bsi számolja ki a hátralévő megtehető kiló-méterek számát : indítások száma,hidegen rövidtávon megtett kiló-méterek száma stb...

 

Legfontosabb: egy motordiagnosztika lehet letárolva olyan hiba is ami nem gyújtja ki Check engine lámpát és a BSI hamarabb leszámolja a hátralévő kiló-méterek számát!!

 

Előzmény: sokab (65586)
sokab Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65586

Szevasz.Nekem is kellene egy kis segítség,inkább magyarázat.Pontosan egy éve cseréltem olajat szűrőkkel együtt.A számlálót vissza állítottam 20000 re.Innen kezdett visszafelé számolni.Most egy évre rá,megint kiírta az szervíz kulcsot olaj cserére. 400 maradt vissza,ehhez képest egy év alatt mentem 3100 km ert.Nagyon gyorsan leszámolta a csere periódust.Ez hogyan lehet.

Előzmény: FeZ_ (65583)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65585

FEZ_ ha már itt vagy! egy kis segítség kellene.

 

Xsara 1.4 Benzin a gyújtás ráadásakor (indítás előtt)az üzemanyag szivattyú (mákdaráló hangot ad ki) nyomásszabályzó tavaly nyáron lett kicserélve akkor még csak egyszer kétszer csinálta , most állandóan.

 

egyébként az autó rendben működik! 

 

Szivattyú baja lesz?

 

szerelő lusta! üzemanyag nyomást akartam mérettetni!

válasz: ameddig megy az autó ne foglalkozzak vele!!

tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65584

Cserélhető, de egyszerűbb megoldás Műanyag hegesztősnél megjavíttatni!

 

a csavar fejét szépen visszatölti (a megfelelő anyaggal )

 

 

Előzmény: MS85 (65582)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65583

Persze, cserélhető. A gyári új 11900,- Ft. A bontott meg.....olcsóbb - gondolom. :-)

 

Előzmény: MS85 (65582)
MS85 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 65582

Ma kicseréltem az akksit, de sajnos eltörtem az egyik akku leszorító fület. A műanyag eltört. Az akkutartó műanyag "láda" cserélhető?

MS85 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 65581

Szia!

 

A toronycsapágy szokott bentről csúnya recsegő, nyikorgó hangot adni, ha kiszárad, vagy ha berohad. Azt nem tudom, hogy kintről hallatszik-e. 

Előzmény: csuresy (65574)
soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65580

...ez az alvázszám ...de nem teljes .... nekem az kell ..

Előzmény: Lacabatya (65578)
soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65579

alvázszám.....

 

Előzmény: Lacabatya (65578)
Lacabatya Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65578

Szia.

Motorkód: VF7N2NFUB

 

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: soryton (65575)
toji76 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65577

igen szorosan összefüggenek....

 

Legelőször a külső hőfokmérőt cseréld az az alapja a szabályzásnak. Amíg az nincs rendben minden más működhet szarul..hideg van felszabályozza a ventilátort és ilyenek.

Előzmény: Lacabatya (65573)
tökfejű Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65576

Sziasztok! Üzemanyag szivattyút kell cserélnem,hosszabb út miatt (nyaralás)  

van-e valakinek tapasztalata milyen márkát érdemes választani?

 

XSARA II 1,4 benzin 2003 évjárat

 

Gyári szivattyú VDO : 228-222-008-011Z   Citroen szám:0986580220

 

A vdo-t ügye felvásárolta a Continental!

 

de láttam már Siemens VDO-t ugyan ilyen számmal. 

 

Bosch fuel pump katalógusában nem szerepel az 1,4 benzines motor,az 1,6 benzinhez :0986580220 számú egységet hozza

 

A Citroen service oldalán a szivattyú OEM száma:1525 97

 

Előre is köszönöm a hozzászólásokat.

 

Üdv:NIZS

 

 

 

soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65575

Helló ...egy alvázszám sokat segítene ... 

 

Előzmény: Lacabatya (65573)
csuresy Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65574

A kormányom ha tekerem nyikorog, morog, serceg minden baja van. A kívül hallgatózó nem hall semmi rendelleneset, a szervo szépen dolgozik, a hang bentről hallatszik de nagyon erősen. Mi lehet a baj szerintetek, hol bontsam meg, hogy lássam mi lehet a baj? 

Lacabatya Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65573

Sziasztok

 

Tanácsokat kérnék, ugyanis Sárikánk kezd az idegeimre menni. Kisebb vagyon ráköltése után most még a következő hibák vannak:

- fűtő ventilátor maxon forog. Állandóan. Nem lehet kikapcsolni. Ha kiveszem a bizti tábláról a biztosítékot, csak akkor van csend és nyugalom... az elektronika mehetett el, ami a ventilátorban van?

- külső hőmérő tök hülyeségeket mutat. Néha kb. reális hőmérsékletet, néha pedig sokkal hidegebbet. Kettő között (ventilátor hiba-hőmérő hiba) lehet összefüggés? Azért nem gondolnám, mert a hőmérő már régóta bolond, egy mosás után kezdte el.

- hőmérséklet beállítás sem működik, már az előtt sem, mikor még lehetett kapcsolni a ventillátort

Ezek összefüggenek egymással szerintetek?

És sajnos elég jól eszi a motorolajat. Ezzel nem sok mindent tudok csinálni, bár szerszámok és segítség lenne, de gyűrűzni gondolom nem olcsó mulatság.

 

Illetve ha van valakinek elfogadható áron, vásárolnék 2001-es Xsara II, 1,6i-hez:

- elektronika a ventilátorba (ha szerintetek az romlott el)

- jobb első ablakemelő mechanika (reccsent egyet, majd én is reccsentettem rajta egyet...)

- kipufogó leömlő (Elrepedt. Hegeszteni tudnánk a cégnél, de ha valakinek van, akkor inkább veszek.)

- katalizátor

- hosszirányú mozgásérzékelő

 

Megköszönöm, ha tippekkel tudnátok segíteni.

És külön örülnék, ha a fent felsoroltak közül lenne eladó valakinek bontásból. Arany árban nem tudok bizniszelni, arra már van ajánlatom.

Ha esetleg jobb, üzenet jöhet pr-be is.

 

Köszönöm, az erő és a Xsara szelleme legyen velünk. :-)

GT60 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65572

Lehet, hogy elkéstél a tanácsoddal? Hat (!) év alatt csak megoldotta a problémát!  :-)

Előzmény: Törölt nick (65568)
MS85 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65571

Köszönöm a segítséget, 54-est veszek. Csak a Bárdi elbizonytalanított, mert 45ah-tól feldobta az akksikat az autóhoz. Benne egyébként 60-as volt. 

Előzmény: toji76 (65567)
Mónika500 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65570

Szia

Biztos a COM2000 adta meg magát? Nekem egy 2004 es kombim van amibe a kapcsoló végében lévő érintkezők adták fel. Mert a leírt hibajelenség megegyezik.

Előzmény: R_end_es (65562)
vakrepulo2 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65569

lehet hülyeséget írok, de ezen megakad a szemem:

"Mintha elfújna valami valahol amikor 20-30%-nál már jobban lenyomom a gázt."

 

nekem a turbó diesel auton - !nem benzines! - csinálta pontosan ugyan ezt, annak a turbó előtt/utáni csőből, már nem emlékszem pontosan, kifujt a levegő, esett a nyomás, és ezért jött a fault és a motor átállt vészüzemmódra , utána szarul ment. Újraindításnál minden rendbejött a következő nagy gázadásig.  Nagy gázadásnál sziszegő hangot adott. Szóval tökéletesen azt amit írtál te.

 

Nem tudom sma benzines autónál is lehet-e ilyen. Hol van ott magasnyomású cső, ami kilyukad.

De mondjuk rájönni nem nehéz, valaki pumpálja a gázt, te mag hallgatózól a motortárban..

 

mondom lehet hülyeség, talán 1 próbát megér

Előzmény: csuresy (65550)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65568

Szia !

 

Nekem a fékfolyadék kiegyenlítő tartály jeladója adta meg magát, ezért sípolt gyakran és szintén kigyulladt a lámpa(már nem tudom melyik, azóta egyszerűen lehúztam a kábelt).

 

Így nincs hibajel.

 

Előzmény: AxxeL91 (39227)
toji76 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 65567

A gyár 60 Ah-mond, én 54 Ah-s vettem bele, tökéletesen megfelelő 2 éve gond nélkül.

Előzmény: MS85 (65565)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!