Keresés

Részletes keresés

fater69 Creative Commons License 2008.03.21 0 0 847
Látom, nehezen tudsz elszakadni ettől a kerékpárút témától. Mi meg a KKK-étól. Így nehéz beszélgetni...
Előzmény: BoGar (842)
ardian Creative Commons License 2008.03.21 0 0 846

Láttam. :-))

Kitűnő érv, épp ez a Piliscsaba...

(Atya-gatya, azon mit segít a KKK?!)

Előzmény: PriceJ (845)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.21 0 0 845

:)))

 

És egy hozzászólás (véletlenül az én posztomra Ferencz István alpolgármester klaviatúrájából), amikor azt találtam firtatni, hogy miért nem tudnak legalább egy korrekt érvet mondani:

 

"Egy igaz érv, talán több is, de nem kell közlekedési szakembernek lenni ahhoz, hogy tudjuk:1. a kerületünkben jelenleg is megy átmenő forgalom, ami egyre nagyobb, ezt vinné el a KKK. Pl. ha én Vecsésről Piliscsabára megyek, akkor Ön szerint most ezt hogyan tenném meg?2. Miért jobb az a kerületnek, ha ez a forgalom a kertvárosunk kis mellékutcáin lassan, több megállóval, akár 1 órát is itt bolyong? Véleményem szerint az a jó, ha ue. az autó 10 perc alatt áthalad a kerületen, így kevesebb a károsanyag kibocsátás, a baleset.Nos, az én célom, hogy minél több lakótársamat meghallgassam az úttal kapcsolatban, hogy képviselői eskümhöz hűen valamennyi kerületi lakos (nem csak egy hangos kisebbség) érdekében dolgozhassak, és tudjam, hogy mit szeretne a kerület lakossága. "

 

Mindezt itt olvashatjátok eredetiben: http://www.keruletkorut.hu/forum/index.php

 

Zseniális, ezek a srácok nemhiába tanult emberek, az érvrendszerük egyszerűen lenyűgöz.. :)

Előzmény: Pepin (843)
ardian Creative Commons License 2008.03.21 0 0 844

Az is mondás (nem pontosan idézek, bocs), hogy azok az érintettek, akik "lakóhelyi" utcákon menő nagy forgalom mellett élnek.

Miért? A KKK hová épül? Tán szántóföldre? (23-ban igen, de a 18-ban más a szitu.)

Előzmény: Pepin (843)
Pepin Creative Commons License 2008.03.21 0 0 843
No, hogyan kommunikál kedvenc önkormányzatunk:

Dr. Mester László polgármester hangsúlyozza, hogy a körút megépítése az egész kerület ügye, így nem dönthet arról csupán a lakosság egy kisebb csoportja, akinek telkét közvetlenül érinti a tervezett körút nyomvonala.

Erre csak annyit tudok mondani, a jó öreg angolkisasszony modorban, hogy anyád. Igenis hagy dönthessem már el, hogy meg akarok fulladni-e a szmogban vagy sem. Márpedig ha van olyan megoldás, mely lecsökkenti ezt a tényezőt, csak éppen pénzbe kerül, akkor tessék kiköhögni azt a pénzt. Nekem senki ne áldozza be az életemet pénzhiány miatta... azért, hogy gyorsabban lehessen elérni a bevásárlóközpontokat.

Meg egyébként is... mióta a kerület ügye az, hogy forgalmat csábítsunk a kerületbe?

A népszavazást elrendelõ egyhangú képviselõ-testületi határozatot tíz civil lakos január 2-án a Pesti Központi Kerületi Bíróságon megtámadta.

A csúsztatás mintapéldánya. Ki akarja az utat? Az egész kerület. Ki akadályozza? Tíz ember. Pedig a valóság az, hogy az önkormányzat egy része akarja és egy civil egyesület támadja. Hogy mennyire jogosan, arra gondolom elég megjegyezni, hogy a bíróság első és másodfokon is igazat adott a civil egyesületnek.

Ezek után bízzunk nyugodtan önkormányzatunk szavahihetőségében és egy korrekt, manipulálatlan közvéleménykutatásban.
Előzmény: ardian (841)
BoGar Creative Commons License 2008.03.21 0 0 842
Azt hiszem, most már ellenszenves leszek, ha eddig nem az voltam.

Ezt te írtad: "Kerékpárút meg nem hiszem, hogy kellene, bőven elég lenne, ha ezek után is az erdőben tekerhetnék a srácaimmal keresztül-kasul, mint ahogy eddig is tettük."

Ezek után a következőket állapítom meg:
1, Keversz, mert hol azt mondod, nem ellenzed a kerékpárutat, hol ellenzed a megépítését, mint a fenit idézet is mutatja.
2, A bicikliútról nem én kezdtem el beszélni, idézett hozzászólásod elött azt hiszem szó sem volt itt bicikliútról. Ha a bicikliút a KKK tekintetében nem téma, akkor miért kellett előhozni, és beszélni róla?

Milyen összemosásról beszélsz??
Előzmény: fater69 (840)
ardian Creative Commons License 2008.03.21 0 0 841

http://www.bp18.hu/kerulet/hirek/?newswf2_id=5803&newswf2_action=

 

Olvastátok?

Most közvéleménykutatás lesz, erre fognak hivatkozni, mint "népakaratra". Véleményem szerint ez se sokkal jobb megoldás, simán lehet manipulálni a mintával. (Kevesebb megkérdezett az érintett városrészeken.)

Előzmény: fater69 (840)
fater69 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 840

Jelen helyzetben minden olyan véleményt elutasítok, ami közvetlenül nem a KKK kérdéséről szól ebben a fórumban, mert feleslegesen eltereli a figyelmet a valós problémáról. Az érintett XVIII. kerületi szakaszon egy sűrűn beépített, kifejezetten szép kertvárosi negyedről beszélünk, az erdő szomszédságában, tehát a parkosítás kérdése itt nagyon nem életszerű, és nem is idevaló téma.

 

Egy évtizedes késlekedés? Már senki nem is akarja ezt az utat hamarabb megépíteni, nem értem, hogy milyen késlekedésről beszélünk. Egyszerűen nincs rá forrás! Az értelmetlen kapkodást és átgondolatlanságot - bármely okból is történjen az - meg semmilyen körülmények között nem szabad támogatni, mert sokkal nagyobb kárt okoz, mint hasznot. Márpedig most erősen kapkodás szaga van a dolognak...

 

Eszem ágában nincs ellenezni a bicikli utakat, most te értettél félre(?). De hogy jön a KKK problémájához? Erről nagyon nem itt kéne beszélgetni. Az összemosás már korábban az egyik tájékoztató kiadványban elkezdődött, és ezt a figyelemelterelő módszert nem helyeslem. Téma: a KKK. Legyen, illetve ne legyen, és ha igen, hogyan épüljön, és mikor. Semmi más most nem lehet kérdés, erre kell koncentrálni.

 

Remélem, minden kérdésedre sikerült megnyugtató választ adjak.

Előzmény: BoGar (838)
fater69 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 839
Persze, és ez minden beruházásra igaz lesz mindaddig, amíg az egy főre eső külföldi adósság állományunk az 1.700.000, azaz egymillió-hétszázezer forintról le nem csökken egy kezelhető mértékre. Ma minden pénzt a kamatok törlesztésére fizet ez az ország, már az unió sem rajong azért a gondolatért, hogy anyagilag támogassa az álmainkat, egyszerűen nem értem, mikről merészelnek mindeközben beszélni!
Előzmény: PrintScreen (837)
BoGar Creative Commons License 2008.03.20 0 0 838
Erdő: Mondtam én bármit az erdőre azon kivül, hogy a park és az erdő nem ugyanaz???? Nem értem, miért született eme magyarázat. Szerintem egész más kimenni egy parkba, kiülni a napsütésben és beszélgetni, gyönyörködni a virágokban, mint az árnyékos erdőben sétálni a fák alatt. Teljesen más érzés a kettő. De tényleg nem értem, miért reagáltál így az írásomra.

A mostani metró fúrópajzsát lehet elfelejteni, vagy még legalább 1 évtizedes késlekedés lesz az útépítésben.
(általad elvetélt megoldás) Én ilyet nem írtam!!!!! Te valamit nagyon félreértesz, vagy félre akarsz magyarázni valamiért. Én azt mondtam, hogy a metró fúrópajzsaival nem lehet, mert azok még hosszú ideig még foglaltak lesznek. Ez még nem azt jelenti, hogy elvetéltem volna ezt a megoldást!!

Kerékpárút kérdése: ha a környékbeliek kerékpározni szeretnének egészségük megóvása céljából, akkor a Halmi erdő erre igenis alkalmas. Ne tessék összemosni ezt a témát a munkába járó biciklisek problémájával!

Akkor ne mosd össze!! Ugyanis a bicikliút pont azoknak épül akik a munkába járnak, akik el akarnak jutni A-ból B-be!!! Akik tényleg csak egészségmegörzésük érdekében akarnak biciklizni, tényleg ott az erdő. De ezzel az érvvel ne ellenezd már a bicikliutat!

Mond, te tényleg ennyire értetlen vagy?? Én nem vagyok ellened, de te megpróbálod írásaimat megtámadni, és magad ellen fordítani! Miért??
Előzmény: fater69 (835)
PrintScreen Creative Commons License 2008.03.19 0 0 837
A Szegedi utcai felüljáró is középtávú (15 éves) terv már vagy 30 éve, és az csak egy komolyabb felüljáró.
Előzmény: fater69 (835)
fater69 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 836
Bocsánat, pongyola módon fogalmaztam, az említett tervek természetesen a Flór Ferenc u. és az épülő pakura-tavas Osan közötti szakaszra vonatkoznak.
Előzmény: fater69 (835)
fater69 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 835

Megbocsátok. Nyílvánvaló, hogy a park és az erdő nem ugyanaz. De azt tudnod kell, hogy a Halmi erdő mindamellett, hogy jó levegőt szolgáltat a városnak, biztosítja még az elsősorban környéken élők pihenéséhez, kikapcsolódásához, rekreációjához szükséges kiterjedt szabadidős területet. Nem én találtam ki, tessék utánaolvasni! Tehát a betonfödém visszaparkosítása másodlagos kérdés az ügy szempontjából, mint említettem, ez csak egy gumicsont volt, és nem szívesen rágódnék rajta.

 

A fúrópajzsot el lehet felejteni - szerinted. Szerintem meg nem. Félreértések elkerülése végett, az Ipartelepi feltáró útra (azaz KKK) vonatkozóan három tervet készíttetett még anno a főváros, és ezek a kész tervek be is érkeztek hozzájuk.

 

Egyik a sűllyesztett, részlegesen fedett (magyarul nyitott), a másik, amiről most győzködnek minket, a visszafedett verzió, harmadik a fúrt alagutas megoldás. Ez utóbbira is két terv létezik: az egyik a bányászati módszerrel készített alagút, aminek a kivitelezését nagyon megdrágítaná a laza talajszerkezet miatt megkövetelt fagyasztásos technológia. A másik (általad elvetélt megoldás) a túlnyomásos technológiájú, fúrópajzsos alagút fúrás (ezeket használják most a négyes metrónál). Ennek a többletköltsége a nyitott verzióhoz képest kb. plusz 50 %. Lejjebb már levezettem, hogy ebből az 50 % felárból jócskán lehet faragni, így egy mindenkinek elfogadható, hőn áhított kompromisszumos megoldást lehetett végre találni, nem túl jelentős többletfinanszirozással.

 

Tehát még annyira ne vessük el ezt a lehetőséget. Az időfaktor egyébként nem szempont, egész egyszerűen a források hiánya miatt. Már senki nem állítja, hogy a Flór Ferenctől induló következő szakaszt holnapután szeretnék kivitelezni, mint lejjebb szintén leírtam, az utóbbi időben már hosszútávú, kb. 15 éves tervekről beszélnek.

 

Kerékpárút kérdése: ha a környékbeliek kerékpározni szeretnének egészségük megóvása céljából, akkor a Halmi erdő erre igenis alkalmas. Ne tessék összemosni ezt a témát a munkába járó biciklisek problémájával!

Előzmény: BoGar (831)
Pepin Creative Commons License 2008.03.19 0 0 834
Bárcsak már széttenné... még meg is ölelném.
Előzmény: Yoral (833)
Yoral Creative Commons License 2008.03.19 0 0 833
Már lehet hogy vágják hogy ebből nem lesz semmi belátható időn belül, de viszont már elkötelezték magukat nagyobb cégeknek (osán összeesküvési elmélet, naplás tó körüli francia logisztikai multi stb). Most úgy csinál az önkormányzat hogy ő bizony, ahogy igérte zsigerből erölteti az út elkészültét, de hát a nép, az az isten adta nép nem akarja, és szétteszi kezét hogy ő mindent megtett
Előzmény: Pepin (830)
Yoral Creative Commons License 2008.03.19 0 0 832

A szakik a úgy tálalták a dolgot hogy, hogy a vonal marad, így

vagy mélyvezetés lehetséges(nemnagyonmegy a pénz miatt, pedig ez volt az eredeti terv)

vagy jön a kéreg alatti (felszedik a sineket, kiássák a lyukat, befedik, vissza rá a sin - ez ugye a második szakaszra értendő, a többi részen lenne helyük a KKK és a sinek párhuzamos vezetésére)

Szerintem ha egyszer lesz pénz ez utobbi látszik a befutónak, felszíni vezetést nem akar a kerületi Mesterkedés sem, az már tényleg botrányos lenne...

(A Fővárosnak megvan a régi jól bejáratott trükje: pld talán két éve volt hogy meg akarták emelni a parkolási díjjakat - amiből az önkormányzat a mai napig nem láttott egy fillért se - úgy kezdték hogy "a parkolási társulás 100 ft-ról 500 ft-ra emeli az óránkénti díjjat" ezt hagyták 1-1.5 hónapig keringeni a sajtóban stb, aztán Demszki úr kiállt a magyar népért és kiharcolta hogy csak 350 ft legyen a díj. Szerintem ugyan ez megy, bedobták a felszíni vezetést hogy a népnek legyen mit rágnia, aztán nagy kegyesen - ha eljutnak odáig - berakják kéregvezetésbe. Így megusszák az alagutat, és még jók is lesznek a benszülöttek szemében = parasztvakítás...

Előzmény: PriceJ (821)
BoGar Creative Commons License 2008.03.19 0 0 831
Már megbocsáss, de a park és az erdő nem ugyanaz.

A metrófúró pajzsot akkor is el lehet felejteni. Jó ha 2009 végére elér a Keletiig, utána vagy továbbmegy a Bosnyák tér felé, vagy visszaviszik az Etelére és elindítják Budaörs felé. Tehát az még jó hosszú idő.

Kerékpárút: Más az, hogy te szabadidődben kimész az erdőbe hobbiból tekerni és más az, amikor valaki A-ból B-be akar eljutni. Ergo igenis legyen normális kerékpárút biciklis közlekedésre
Előzmény: fater69 (795)
Pepin Creative Commons License 2008.03.18 0 0 830
Én is csak tapogatózok. Arra tippelek, hogy el akarják kezdeni komolyabban tervezgetni, ahhoz meg kellene valamiféle legitimáció.

De így sem értem, mert lehetne ezt máshogyan is. Fogalmam sincs, mire ez az erőszakosság és arrogancia.
Előzmény: ardian (829)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 829

Tartok tőle, hogy igazad van.

De minél tovább gondolkodtam a pénzügyeken, annál valószínűbb, hogy erre belátható időn belül úgysem lesz pénz. Valami oka biztosan van annak, hogy ennyire erőltetik, de azt gyanítom, nem azért, mert tényleg meg akarják valósítani.

Előzmény: Pepin (828)
Pepin Creative Commons License 2008.03.18 0 0 828
Az a baj, hogy ez egy nagyon pici kis csata volt, gyk. sikerült a civil egyesületnek legyőznie egy sunyiságot a tömérdekből. De ha újrafogalmazzák a kérdést és újra kiírják a népszavazást, akkor ugyanott leszünk: ha az önkormányzat meg tudja nyerni a nem érintett embereket, akkor mondhatják, hogy ez az út tömegakarat.
Előzmény: PriceJ (824)
Pepin Creative Commons License 2008.03.18 0 0 827
A rendszergazda odament a gépéhez. :) (Kikerült a te hozzászólásod is.)
Előzmény: ardian (826)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 826

Hm. Nem tudom.

Mindenestre a demokratikus honlapon már látszanak az ellenzéki vélemények is! Szerintetek van összefüggés?

Előzmény: fater69 (825)
fater69 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 825
Kiváncsi leszek, hogy ennek ellenére a maradék három, jövő héten esedékes fórumot azért még megtarják-e vagy sem?
Előzmény: ardian (820)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 824
Wow! Ma pezsgőzünk! :)
Előzmény: ardian (823)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 823
Előzmény: PriceJ (822)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 822
Ezt hol találtad??
Előzmény: ardian (820)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 821

Na várj, mindent a főváros fizet! Én is úgy tudom, hogy nincs pénzük, ezért is lepett meg egyfelől, hogy nincs a dologban állítólag eu-s pénz, másrészt meg az elkülönített kincseskamra.

A HM-es dolgot másképp tudom, ha minden igaz, néhány éve a GKM-hez került a vasútvonal, s nekik nem létfontosságú, csak havária esetére kell fenntartani.. Ha úgy lenne, ahogy mondod, akkor nem nagyon lenne komoly vita (végig föld alatt menne az út), de ugye most arról van szó, hogy az út jön a vasút helyén, és a Flór F. utcánál megy csak a föld alá, vagyis a sínek csak onnantól maradhatnak meg. Bár az is lehet, hogy a sínek nyomvonalát picit arrébb pakolják, és az út mellett fut majd. Ez utóbbi tűnik logikusnak. De mindebből sajnos nem következik a kéreg alatti elvezetés.

Előzmény: Yoral (819)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 820

Apró siker:

A Pesti Központi Kerületi Bíróság 2008. február 11. napján végzésében hatályon kívül helyezte a Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzat „Egyetért-e Ön azzal, hogy a Budapest, XVIII. kerület kertvároson átmenő forgalom csökkentése érdekében a fővárosi terveknek megfelelő nyomvonalon megépüljön a Külső Keleti Körút, oly módon, hogy a Flór Ferenc utca – Nefelejcs utca közötti szakasz mélyvezetésű, zárt, fedett kialakítással készüljön el?” kérdés tárgyában, 2008. március 30. napjára helyi népszavazást elrendelő 1154/2007. (XII.20.) számú határozatát. A Fővárosi Bíróság az elsőfokú bíróság határozatát 2008. március 18. napján helyben hagyta.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Választópolgárt, hogy a Fővárosi Bíróság e döntésének megfelelően 2008. március 30. napján a helyi népszavazás NEM kerül lebonyolításra.

Előzmény: PriceJ (818)
Yoral Creative Commons License 2008.03.18 0 0 819

A kisajátitást a főváros csinálja, és fizeti (utolsó verzió szerint amit én láttam, de lehet hogy változott) = nincs keret, sokkal vadab bajaik vannak..

Egyébként a HM ragaszkodik a burmavonalhoz, tehát legalább kéreg alatt kell vinniük, fedetten.

Előzmény: PriceJ (818)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 818
nana... tegnap dobálóztak a milliárdokkal, amiket a kisajátítás érdekében különítettek el... Szerintem a felszíni vezetésre van pénzük... khm...
Előzmény: Yoral (816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!