Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
A ténylegesen elhangzott szavak számítanak, nem a te "értelmezésed". Már mondtam: lehet hogy valakinek épp a "túlárazott termék" lesz az indok a vásárlásra, ezt nem tudhatod.
A kérdésre pedig még mindig várom a választ, amire (volt) boltosként tudnod kell válaszolni:
SOHA nem mondjuk hogy egy termék "jó".
Miért?
Ha nem tudod, inkább azt írd, mint a cirkalmas mellébeszélést.
A Nutricentials Moisturize Me egy mennyei arckrém, amely órákon át hidratálja, puhítja, és ragyogóvá teszi a bőrt. Bioadaptív növényi összetevőket tartalmaz, amelyek támogatják a bőr természetes ellenállóképességét, védelmet biztosítanak a számára a környezeti stressztényezők negatív hatása ellen, s mindeközben az Evodia rutaecarpa gyümölcskivonata láthatóan a ragyogását is fokozza.
A Moisturize Me többfunkciós megoldást jelent a gyönyörűen hidratált bőr számára már csak ez hiányzik a rutinodból!
Eladó: - Nekem bevált/Sokan vásárolják, van aki többet is visz egyszerre/Ma is vittek belőle kettőt/stb.
Ha új a termék és még nem volt visszajelzés: - Már többet is vittek belőle, várjuk a visszajelzéseket / Két napja kaptuk, azért rendeltük mert máshol már bevált/stb.
Ezek csak példák.
Szabály: kizárólag akkor szabad ezeket mondani, HA IGAZAK és SOHA nem mondjuk hogy egy termék "jó".
Többször leírtam mi a különbség az alkalmazott és a vállalkozó között.
Aki egy adott cég ügynöke, a cég szabályai szerint, az NEM vállalkozó. Az mlm-ügynök ebben pont olyan, mint én voltam 3 napig, amikor az ING Biztosító ügynöke voltam: a cég termékeit árultam, a cég szabályai alapján - SEMMILYEN ügyben se döntehettem szabadon.
"Mi a reklám? Kiemeli a dolog jó oldalát, eltitkolja a rosszat."
Ezek szerint mi nem reklámozunk.
"A drágánál felsorolják, pl. "GPS, wi-fi, vízbiztos keret, szétnyitható képernyő", az olcsónál meg nem fogod látni, hogy "nincs benne se GPS, se wi-fi, fi képernyő, s nem lehet esőben fényképezni"
Rossz példa. Egy fényképezőnek nem rossz tulajdonsága, még csak nem is hiányossága, hogy nincs benne valamilyen fényképezéshez nem szükséges funkció. Rossz tulajdonsága az lenne például, hogy mondjuk 200 kép után törölné a kártya tartalmát. Vagy ha a beépített akkumulátor egy éven belül tönkremenne. Tehát olyan dolgok, amelyek az eredeti funkcióját akadályoznák, rombolnák.
Mi a reklám? Kiemeli a dolog jó oldalát, eltitkolja a rosszat.
Ez mindenhol ugyanaz, a normál kereskedelemben is. Nézd meg hogy reklámoznak pl. egy olcsó terméket és egy ugyanolyan jellegű drágát. Mondjuk fényképezőgépeket. A drágánál felsorolják, pl. "GPS, wi-fi, vízbiztos keret, szétnyitható képernyő", az olcsónál meg nem fogod látni, hogy "nincs benne se GPS, se wi-fi, fi képernyő, s nem lehet esőben fényképezni", hanem a meglévő tulajdonságokat sorolják fel.