Kaptatok helyette Bz-t. Lehet örülni. Azoknak van helye akkor felétek.
Kicsit off,bocsesz,de válaszolok.
Igen.
Talán hogy "minek hol a helye" témára visszatérhetünk aug20 után...az itt off 1-es vonalon pl. ua-úgy üresen szaladgálnak a csili-vili szerelvények napközben mint 81-esen a Bz-k,vagy a gyöngyösön az inga...amugy sem volt előrelépés az ablakos szakadékokat közlekedtetni az usgyikhoz képest,csak hát az elővárosnak be kell hódolni...
Amikor+ nem lesz élet a lavór körül úgyis csak az előváros számít...
A leírtakból én arra tudok következtetni, hogy valamilyen kvóta-alapú teljesítmény korlátozás kerül bevezetésre a 29-es és (mivel Gigant is említve van) a 30a vonalon, ahol a Flirt számít egy egységnek, a Szili 2, a Gigant pedig 4 egységnek, tehát ha egy vonalszakaszra vonatkozóan mondjuk pl. 6 egység a kvóta, akkor ott egyszerre 6 Flirt, vagy 4 Flirt és 1 Szili, vagy 2 Flirt és 2 szili, vagy 2 Flirt és 1 Gigant közlekedhet?
Ha ennyire biztos vagy a dolgodban, írd be ide, mit írtak le hivatalosan az üzemmel kapcsolatban és ez milyen problémákat okozhat, amíg nem lesz meg a végleges állapot.
Roppant rövidlátó hozzáállás ez, szerencsére a szakmai döntéshozók nem így látják.
Az előbb leírtam, a menetrend tarthatóságának műszaki akadálya nincs, a rendszerben kellő tartalék adott. Minden egyéb további téves találgatásra adna okot, mi ehhez nem kívánunk asszisztálni.
Azért bocsássál már meg, hogy az ország történelmének legocsmányabb, legszarabb, és legellenszenvesebb projektje kapcsán nem kezdenek itt el tapsikopni a' emberek. Megcsináltátok a vadiúj felsővezetéket, biztosan működni fog, ha elsőre nem, akkor majd másodjára. A munka az munka.
De ettől még ez egy hazugságoktól rogyadozó, minden szakmai érvet mellőző, és nem mellesleg elképesztően pocsék minőségű tender. Tehát hiába a vadiúj és csillogó felsővezeték, ha maga a tender ennyire (értsd: történelmien) szar.
Láthatóan már a most szétment a pálya is.
Olyan egyszerűen nem szabad lett volna bekövetkezzen Magyarországon, ami az északi part vasútjával sajnos bekövetkezett. Egy szellemi fogyatékos, magát szakértőnek beállító rosszindulatú "ember" (nem a hírek rosszindulatúak, hanem dorner Lajos konkrétan, maga!), és néhány befolyásos kontár csapat "munkája" ez az egész.
A kritikát viselni kell.
De a kedvetekért szervezni kell egy hálálkodó misét a Füredi vörös templomban, imánkat végtelen mormogva, az északi balatoni vasútvonal elb#szásában villamosításában résztvevők lelki üdvéért. Így jó lesz?