Abban kérnék segítséget, tanácsot, hogy van egy t3 1.7d gépem, és ebbe pattintanék bele egy 1.9 TDI-t. A kérdésem az lenne hogy papírok szempontjából hogy lehet ezt hivatalosan megoldani (ha meg lehet egyátalán) ha esetleg vki már csinált ilyet, azt szivesen meghallgatom:) Előre is köszi!
Kedves hölgyek, urak! T4eshez keresek eladó középső és hátsó üléssorokat. A plüssös verzió lenne a legbarátságosabb, lehetőleg kartámaszokkal és természetesen biztonsági övekkel. A távolság nem akadály :) Tudom, hogy a kezem belelóg a billibe, de hátha...
Érdekes, hogy nekemmég semmilyen hasonló hibáim sem jöttek elő egyik t4-nél sem, mint amit itt írtatok. Tulajdonképpen mind a kettő szépen teszi a dolgát,kötelező szervízen kívül egyvalami érzékelőt kellett cserélni az egyikben mást semmit. Lehet én vagyok (még) szerencsés? A transvanba 370e km van, még mindig gyári a kuplung is, igaz, megérdemelne egy újat már, fent fog és már nehezebben emel ki. De ugye elég sokat futott...Kettős tömegűnek semmi baja még, ezért gondoltam csak a szerkezet kinyomó csapágy együttest cserélni.
Sziasztok! Most állok egy T4 multivan syncro 102Le tdi vásárlása előtt! Ami nekem persze jó hír de mire kell figyelnem, milyen hibái lehetnek, szoktak lenni a T4 syncronak? Elvileg 187e Km van a kocsiban, érzésre, kopottságra is igaz lehet. Van már két T4-ünk, van összehasonlítási alapom. (Transvan 102Le tdi, ez lenne lecserélve egy család barátabb verzióra :) és egy 6 szem. platós 2.5 tdi 88Le, mai viszon szerintem alul van méretezve, megpakolva nagyon küzd ez a motor. A syncro németországból érkezik, első egy évét Wolsburgba töltötte mint VW autó, utána valaki és utána a jelenlegi tulajdonosnál van két éve a kocsi. Jónak tűnik akocsi, vágyok is rá, 2002 év végi, 2003-as évi model. Mire kell figyelnem? SOS
Műszerfal és óra probléma meg oldódott. Gomba csere hála istennek a harmadik szin bejött. Erre ma reggel a vízcső kezdett engedni . Vadi új húszezer úgy hogy irány a bontó.
Sziasztok! A segítségeteket kérem: a képeken látható hátsótér ventillátorkapcsoló gombra lenne szükségem. A gomb tengelyén lévő kis "pöckök" törtek le, emiatt körbeforog a kapcsolóban. Ha valaki tud használható bontott gombot, kérem írjon. A Velencei-tó és a XIV. kerület között érte tudok menni. Köszönöm ha tudtok segíteni.
De amugy csodálkozok hogy senki nem nagyon nézi meg ezt az autót vagy érdeklődik,hol ott ha kiszámoljuk 350000.-ért odaadom az egész transzportert aminek a motorja hibátlan (2000km.-rel ezelőtt volt feszítő görgő meg vez.müszíj cserélva futómű jó váltó adagoló stb jó 4 jó gumi!
Ha meg egy ilyen motort kell vanni adaolóval 200000.re beszélnek!
zozo,azt a 3lábú IC-t hol vette a szerelőd?Mer ami benne van gyárilag azt már nem gyártják sajnos,ami van helyette azzal meg úgy működtem, hogy ugyan valósabb (magasabb),stabilabb értéket mutatott mindkét műszer,cserébe viszont villogott állandóan a hőfok piros ledje.Most vissza tettem a régi IC-t,és hozzágondolom a hiányzó értékeket a műszeren jelzettekhez :-)
Azt a kis három lábú izét a szerelő ki cserélte és letesztelte a mutató az jó . Marad a gomba holnap lesz tesztelgetve ,bontós haver ad egy pár darabot amúgy kék volt benne azzal max 65 fokig mutatott . Úgy is villamosságinál lesz mert centrál és riasztót szerel bele.
Sziasztok! tán 1-2 órán belül végre odaérek, hogy megoldom (vagy legalábbis megpróbálom) a hűtővíz szivárgást. Közben meg eszembe jutott (nem volt nehéz, elvégre már 2 hónapja minden héten eszembe jut), hogy beszereztem egy dízel előmelegítőt (ceglédi)m, csak épp a beszerelést még nem tom. Ugyan a mester, akitől vettem, már vagy kétszer válaszolt kérdésemre, hogy miképp kő, csak épp a leírása alapján nem igazán értem mondanivalóját.
Aszongya hogy:
"Szemben állunk a kocsival.
Jobb oldalt alulra állítva rögzítem a készüléket, amennyire szakmailag lehetséges.
A hideg ágat a alul a termosztát MÖGÜL kijövő csőbe kötöm "T" elosztóval.
A meleg ágat a blokk jobb oldalából kijövő csatlakozó alá kötöm, ügyelve a folyamatos emelkedésére a csőnek. Ha kell 90 fokos gumicsövet alkalmazzon. "
No most, ez egészen érthetően van mondva, csak ahogy nézegetem, ott annyi hülye tömlő, cső van, hogy nehéz a szöveg alapján megállapítanom. Vagy csak egyszerűen másképp jár az agyam, oszt ez nekem nem mutat utat.
Hello. A km orcsoport jobb felso sarkaban van egy 10v -os harom lab kilazulni,kiraszkodni ,ebben az esetben mind a ket ora (uzemanyag,vizhofok) eggyutt szarakodik
84-es WBX T3-asomon (korábban injektor) DG-s Pierburg karbi van. A probléma az, hog a szívató engem szívat nem az autót. A bimetál mozog rendesen de reggeli indítás után tartani kell a gázt kb 1,5 percig különben leáll a motor.
A műszerfal működik biztosan? Mert a hőfok és az üzemanyag visszajelző szokott szétmenni. Akkor cserélgesd a gombákat ha biztosan tudod hogy jó a műszerfalon a visszajelződ.
Nekem gyárilag zöld volt benne és a boltos egy szürkét adott amivel nem működött. A vaterán egy bontott kéket vettem és azzal működik,de nem teljesen pontos. A valódi hőfoknál kevesebbet mutat. Lehet hogy azért mert már régi de újat venni meg nem merek ezekután.
Mi is itt tartunk. Ma kicseréltük olyan színűre amilyen benne volt (kék) nem műkszik utána a boltos szerint raktunk bele (sárga) na ez se mükszik. Holnapra rendeltem egy feketét amit a leg több alkatsrész forgalmazó ír hozzá. Most itt tartunk ,holnap kiderül. Addig is köszi a tanácsot.
Köszönöm. Ezt a telet még lehúzom a tavalyi téli gumikkal, de tavasszal váltani akarok ..., a gyári Kléber 100% , hogy nem... 10 000 km körül megyek évente, még a 4 évszakoson gondolkodom.. a mostaniakat is a kor ette meg, nem az út.