Konfig:
Golf IV
- 150 lovas (ARL) PD motor
- KKK BV50 turbó
- race porlasztócsúcsok,
- TDIextreme vezérműtengely,
- Nagy Jani (Gardakart)-féle cooler,
- 60-as levegő és kipufogó csövezés,
- kibővített és polírozott hengerfej,
- szívócsonk leállító és EGR szelep nélkül,
- külső olajhűtő,
- kevlár kuplung
- Kollár Szabolcs-féle szoftver, kapcsolható elektronikával
Az átalakítás a V&F Szervizben készült Pusztaszabolcson (www.tdiextreme.com)
Köszönet Attilánakés Pistinek a profi munkáért és a hozzáállásukért is.
Az elektronikát Kollár Szabi írta (www.kollarchiptuning.hu), akiről szintén csak jókat tudok mondani, ő is nagyon profi munkát végzett.
Megérdemlik a reklámot, mert nagyon komoly amit alkottak.
Sajnos az Index nem engedi betenni nagyobban, pedig a képen nagyon jól látszik :(
244 Le/ 422 Nm 1,7 bar max. nyomáson.
Ez "light" szoftver, az erősebbet nem akarták lemérni mert hogy nagyon füstöl... Pedig forgalomban haladva egyáltalán nem füstöl, csak a mérő ember 50-nél 5-ben lepadlózta, aztán a füstöt látva közölte, hogy ezt nem méri le :(
urak nem érdekel vkit egy 6-os váltó? kb 20e km futott, 2006os 2,0 8v passatból szárzmazik HDV a kódja. legfőbbképpen cserélném vmi hosszabb 6-os váltóra, de meg is válhatok tőle megfelelő kézpénzért.
Ez 1Z tdi? Keritsetek legalább egy embert aki be tud állitani egy vezérlést a helyére. Semmilyen jelölés nem számit elöl, hanem a vez tengely végét kell nézni.
Üdv! A múltkori audi 80 as ügyében annyi válltozás történt hogya a vez. tengelyen állítólag két jel van (O és T) eddig egyiken volt most a másikra lett rakva, és a fogyasztás visszatért a normális értékre de az autó ugyan úgy nem megy nem füstöl. Most a vezérlőegység csere jön, csak nem tudjuk merre lakik a kaszniba ha valaki tudja lécci mondja el.
Hidd el, hogy minden egysége ott van a szeren, 12-elem, 2.8 tárcsa, vez.tengely, gtv2260 turbó, saybor race csúcs, C-map szenzor, cooler... de mivel nem bontott 12 elem van benne, ezért annyit szállít, hogy füstcsíkot hagy a kocsi induláskor az aszfalton. A kollégáim már csak kormosnak becézik. :) Kollárszabi állandóan vette el az üa a softwareben, de azzal csak csökkent a teljesítmény, igaz a füst a negyedére csökkent.... De már Feri tudja rá a megoldást, csak nehéz időben összeegyeztetni.
passzolom,nekem is ilyen rémtörténeteket mesélnek ,hogy leszakad a 7furatos,de még senki nem mutatott ilyet.6 furatost használ a cimbim 1,9tdi-ben gond nélkül.
"Az újfajta piezo-porlasztók hétfuratosak (a korább öttel szemben), egy-egy furat átmérője 135 mikron. Munkaütemenként maximum hat befecskendezésre kerül sor, messzemenően egyöntetű sugárképpel. Az ily módon optimalizált gázolaj/levegő keverék tökéletesebben és egyenletesebben ég el, úgyhogy már a forrásánál csökken az emisszió." ez egy rezsó 607 2.2HDI cikkből van...