Nekünk 4 éve volt egy újonnan vásárolt Sprinterünk,316 CDI,156LE,középhusszú-alacsony,!Gyorsabb írány váltásnál dülöngél de a borulástól nagyon messze van!A Sprinter "milliók munka társa" és én még egyről sem tudok ami felborult volna,pedig rengetek sprinteresel beszéltem!
Az egyes Sprinter és a kettes LT a düsseldorfi Mercedes gyárban készül, csak a 2,5-ösbe VW motor kerül. A 2,8-as LT II-ben Mercedes a motor is, a Mercedes Vario (T2) motorja van benne. A 131 Lóerős 2,8-as motor a 4 hengeres soros adagolós változat, a 156 Lóerős pedig ugyanez CDI változatban. Érdekesség, hogy a 131 Lóerős motor még teljesen mechanikus, semmilyen elektronika nincs benne (gázrudazat, vákuumos leállítás, stb.), a VW konszernnél, belső használatban szinte csak ezeket látni (pl. VW autómentő). Ezek szerint a VW szervizek is úgy gondolják, hogy jobb a Mercedes motor a fauvénél. :-)
Az új VW Crafter teljesen Mercedes, a motor is és minden más is. Remélem pontosak az infóim...
Kolléga Úr! Kaptak az ex felnijeid felni tisztítót és olyanok lettek mint az új. Szebbek mint az én gyári felnijeim :-) Már csak valamikor át kéne rakatnom a gumikat rájuk.
Már ilyen topik is van? Majd jól teleirkálom én is! ;-)
Eddigi ontopik járműveim: 309D 1981, Sprinter 213CDI 2000 (közben egy féloff VW LT II, de az egyetlen nem Mercedes alkatrésze a motorja elhalálozott, ezért az nem volt sokáig meg).
A Viano a most futó Vitonak a személyszállító változata. 2,2 vagy 3.0 cdi motorral. Persze elvétve akad benzines is, de az a fehér holló kategória. 1,8-as 160 lovas egyébként a benzines.
Nagy vagy! A súlyt sejtettem az előző segítségből, de a teljesítmény új. Mondjuk arra is rájöhettem volna. Az ér, ha a cégvezetőt éppen egy Vianóra akarom rábeszélni? (Vito helyett - próbáltam a Sprintert ajánlani, de attól megijedtek.)
Miért, húsz éve volt már Sprinter? Valami 207/307 kéne, nem teljesen zárt, magasított, hosszított, lehetőleg háromliteres motorral. Olyan, amit lakóautónak ki lehet alakítani. Vagy egy gyári James Cook, de arra most biztos nincs pénzem.