Boldog tulajdonosa lettem egy használt 2.7 HDi full extrás verziónak :) Gyönyörű mást nem is lehet rá mondani :) Az autón minden tökéletes a motorja egy ménes, kapott egy Tüv vizsgás chiptuningot, így 250Le körül teljesít :)
Pár nap alatt belegyűrtem több, mint 2000km gond nélkül.
A fogyasztása szerintem nagyon kedvező. Erőltett változó autópálya tempó mellett (130-200km/h 1000km-en át) 8.0-ás átlagfogyija lett. Budapesti forgalomban "D" állásban 9 körül eszik. Országúton nyugis egyenletes tempóval 6.3.
De ezek közül a nyugodt országutat nehéz teljesíteni ;)
Ha az ember szeret állandóan előzgetni gyorsan menni akkor 11 liter könnyedén lesz.
8-9 között meg lehet állni fogyasztásban, ami egy ilyen teljesítményű motortól szerintem elfogadható :)
Talatam egy komplet szerkezetet hozza az elobb.Ez egy Borahoz valo.Ez valoban ugyanaz mint ami a 607-s ben van?Mert nem tul olcso de ha jo bele akkor megrendelem lehet.
> Nem tudom hogy miért gondolják azt, hogy ha egy autóból nem vesznek sokat,
> akkor az egy bukás. Én amiatt is nagyon szeretem mert a 607-es nem olyan mint
> egy Suzuki, hogy minden paraszt olyat vesz. (Elnézést a Suzukisoktól)
Nekem a második autóm Suzuki, akkor én most mi vagyok? :-)
Ami pedig a hírt illeti:
1. A totalcar mindig is elfogult volt a francia autókkal szemben, a legjobb kritika amit olvastam 607-esről, C6-osról, stb. max. egy fanyalgó hátbaveregetéssel ért fel. Ami nem német vagy japán az náluk szar, "tohonya".
2. Nagyon sok találgatás, skicc, rajt volt már a 608-asról, emlékezzünk csak. Az látszik, hogy nem igazán tudnak mit kezdeni az utóddal, vagy mert annyira jól sikerült a 607-es, vagy mert annyira nem megy, és most tényleg ott a C6-os. Az eredeti tervek szerint már rég árulni kéne a 608-ast.
3. A 607-esből az első 5 évben 150000-et gyártottak, most akár már 200-250 ezernél is tarthatnak. Ez sok vagy kevés, bukás vagy siker, ki tudja, nyilván a tervekhez képest kell nézni.
4. Ha tényleg kupé lesz, pont a mérete adta előnyök vesznek el, ami miatt pl. én biztosan nem veszek majd, hiszen nagy családi autóval kell majd kiváltanom, nem kupéval. Másrészt meg lesz a 308-asnak is egy sportkupé változata, akkor most mi van?
Sziasztok! Köszönöm hogy próbáltatok segiteni,ezen ahogy olvastam elméletileg tartalmazná a kocsi felépitését/robantott ábrák meg ilyenek/ igazábol szerelgetnem nem nagyon kell a gépet csak szerettem volna könyvet venni hozzá //igy csináld-sorozatból,karbantartás,elektronika stb// de nem lehet hozzá kapni.Ezen a DVD lemezen vannak hasonló dolgok.
nem véletlen,hogy a progikat védik.nekem würt hibakódolvasóm van. eleddig nemtudták feltörni.nagyon jól védik.milyen funkcióra vagy kiváncsi?? pesten vagyok és mobilban,tehát a helyszínen is olvasom az autókat.vidékre is hívnak tehát ha gondolod rátehetjük és így többet tudsz.az interneten letöltött cuccok nem mindíg működnek a csatival.nem véletlen,hogy egy mill.körül vannak a működő müszerek.sajna de ez a biztos.láttam már olyat is,hogy lefüstölt az autó kompjutere,mert nem volt jó a csati.egy szakinak kell egy jó műszernek lennie mert a mai autók javításához nélkülözhetetlen.
SZIASZTOK!Segitséget szeretnék kérni,sikerült letöltenem a peugeot service box 2007-et de a kód nemigazán működik amit mellékeltek hozzá.Ha valaki tudna segiteni honnan tudnák letölteni valami kód generátort vagy hasonlót,esetleg ha van valakinek ilyen kod generátora megadom a dvd-nek a sorszámát. WUH7DAAA Elöre is köszi!!!
Mint írtam nekem van ilyenem egy szett (2 db) kb tízezer ft. És nem műanyag hanem aluöntvény műanyag csúszófelülettel. Korábban már tettem fel ide fotót. Amúgy az ebay-en lehet szerezni. Golf -Bora alkatrész! Szerintem az is működhet hogy bemész egy VW alkatrészeshez és magaddal viszed a törött elemet és azt mondod Bora-hoz kéne egy ilyen, biztos fognak tudni segíteni. Majd megkérdezem a VW nagykeres barátom hétfőn tud-e olyat.
Tudna valaki segiteni a jobboldali ablakemelo alkatreszenek beszerzesevel kapcsolatba segiteni?Egy muanyag csuszo alkatresz tort el amit nem tudok beszerezni .Mar minden nemzetkozi kapcsolatomat probalom mozgositani az ugyben de mndenhonnan nemleges valaszt kapok.Mindenhol az egesz szerkezetet akarjak kicserelni kozel 200 fontert de nekem csak egy muanyag 120 forintos alkatreszre lenne szuksegem es meg tudnam oldan a problemat.
Nem tudom hogy miért gondolják azt, hogy ha egy autóból nem vesznek sokat, akkor az egy bukás. Én amiatt is nagyon szeretem mert a 607-es nem olyan mint egy Suzuki, hogy minden paraszt olyat vesz. (Elnézést a Suzukisoktól)
van egy olaj inspekció és egy szervíz inspekció nullázás amit géppel csinálok.de ha érdekel a téma hívj fel skypeon vagy telefonon.skypeon:MIKULAS16 néven elérsz.
Köszi jó tudni. A szerviz intervallum törlésen mit értesz? Kilóméter számláló nullázó gomb nyomvatartás majd gyújtásráadás és megvárni míg visszaszámól nulláig és újra indul a szervizciklus? Csak mert ez benne van a gépkönyvben is. :)
NON-STOP AUTÓDIAGNOSZTIKA A HELYSZÍNEN IS,SZERVÍZ INTERVALLUM TÖRLÉS,HIBAKÓDOLVASÁS,TELJESKÖRÜ SZERVIZELÉS.
ESETLEG ZAVAROM VALAKI KÖRÉT MERT EGYSZER MÁR BEÍRTAM EZT DE NEM LÁTOM,HOGY NYOMA LENNE.NORMÁLIS TECHNIKAI FELKÉSZÜLTSÉG,ELÉRHETŐ ÁRON.NEM MÁRKA SZERVÍZ ÓRA DIJ!!!