Már magam is voltam benne szóló törlésben is és eddig még ha magam kértem a moderálást a hozzászólásomról kaptam értesítést. De lényegtelen, nem tiltakozom a törlés ellen.
A törlésről ritkán küld az ember értesítést, a delikvensek általában tudják, hogy miért törölték. A tiéd az a lánctörlésbe eshetett bele, ami azt jelenti, hogyha az előzményét kitörlik, akkor a te beírásod értelmetlenül lóg a levegőben. Ilyenkor töröljük az egész láncot.
Azt vedd figyelembe, hogy nem csak ilyen kulturhelyek vannak a fórumon mint ez, a Politikán napi 100 törlés is normálisnak számít egy frontosabb napon. Nem beszélve a letiltásokról...:-)
A Füsti Vasúttörténeti Parkba vitték miután Istvántelken átfestették és rendbekapták. Már ki van állítva, egy héttel ezelőtt másztam fel rá. Ha olvasod a National Geographic c. újságot, volt benne egy cikk a 424-esekről, ott láthatod a konyháját.
Hmmmmm látom a közelit törölték, nem mintha itt nem lenne tisztán látható, hogy valaki vidám kedvében volt és ...... na mindegy. Este elmentem csivcsikálni erre többb törölt hozzászólás lett. Hát mi volt itten?
Nézegettem a weboldalad. Jók a képek, de már van a nem időszerű, hál Istennek. A 424.053 már csillog villog, hajtórúd a helyén, az elején pedig újra büszkén virít a vörös csillag, de úgy hogy még Lenin elvtárs is vigyázba vágná magát mellette. A 424.365-öt pedig már a Füstiben keresd, hétvégén néztem meg. Elképesztően rendbekapták Istvántelken. Olyan szép lett a belseje, hogy csak na.
Nem hittem hogy egy fénykép egy ekkora balhét csap. És ennek is meglett volna a módja. Pl. Figyelj ezt erre fel nem szeretjük, legközelebb ne rakj fel légyszi ilyen képet. De lehet úgy viselkedni mint egy paraszt az előbbiekben, de inkább megyek innen.
Nem tetszik, hohy ez a stilus még engem is zavar? Akkor tessék én mentem is, a képet felraktam megvan amit akartam. Akinek tetszik nézze, akinek nem az nem nézze. Te pedig csak olvasd Tectorkillert.
Igen az a könyv az. Mit ad Isten egy hete adtam kölcsön, pedig már vagy 6 éve a polcomon pihent. Nah holnap este újra itthon lesz. Még anno olvastam, most csak eszembe jutott. Amennyiben a könyvben úgy van, akkor természetesen nem ellenkezem.
Nyáron többet leszek gőzösök között, így majd több pontos infót szerzek kedvenc gépemről.
Nem ismerek olyan embert, akinek a bátyját BlackStarnak hívják...:-)
Azóta hogy elvitték Gárdonyból az itt látható gözöst azóta mi van vele hova vitték mit csinálnak vele, valamint a jövőben nem terveznek a helyére valami más szépséget?
A 60as évek környékén próbálta a MÁV még versenyben tartani a 424-eseket, igyekezték feltuningolni, megnövelni a kazán teljesítményét, de több probléma is akadt: a magas súlypont és a szerkezeti kialakítás. Így lemaradt a 424-es a többi dízel és feltörekvő nemzedék előtt... ez van, ennnyit bír a gőz.
>Legutóbb például egy nyomtatásban megjelent OKU/BNL 1000-es listát, igaz kissé pontatlanul... Aki hazudik, az lop is... :-))
>Milyen má' mongyuk egy 424-es mellett egy Bika? Se gőz, se füst, se hang, se illat, ... Jó, tudom, ez a gőzös topic, de azért... Hogyhogy nincs hang? Tud a 424-es pl. skálázni?? Meg: érezted már te egy átütött főmegszakító szagát? :-))
>ráadásul még pórázon is van... Nem futószáron? :-))
>eltévedt bikákat időnként a 424 csak úgy csapkodta széjjel, ... A Milkabika meg egy kutyától fekve marad... :-))
eltévedt bikákat időnként a 424 csak úgy csapkodta széjjel, vesepecseny elakoma meg a környéken:)
Bivalypóver rúlz :))
(Tök jó, most, hogy megvan akkó' a rajtkész dévédé anyagom, most az összes létező gépemmel megutáltatta magát a dévédé íróm. Feneketlen jó kedvem van...
Már tényleg csak a rendszerösszeomlás hiányzik, mint mókusnak az erdőtűz :)) )
naná, hogy gőzösön, még akkor ritka volt a dízel/villany, Kandók, BoCók istenem, be szépek voltak, na de a gőzös volt _A_ mozdony, többi inkább játékszer, gyerekfejjel nézvést...
Hát izé. Milyen má' mongyuk egy 424-es mellett egy Bika? Se gőz, se füst, se hang, se illat, semmi interakció a környezettel, se úgy általában semmi, ráadásul még pórázon is van... Bizarr, kérem, bizarr :))))