Keresés

Részletes keresés

rezgaras Creative Commons License 2005.06.01 0 0 12310
OKU30 írta:

> az eredeti SB 109.13 pályaszámot 1924 után már soha sem viselte.

Na ez idáig világos, hiszen Magyarország kivételével az összes utódállamban az államvasút rögtön átvette az SB/DV anyagait, és persze átszámozta a mozdonyokat.

> amikor elhagyta Istvántelket már vissza volt kőrkónuszosra alakítva

Na pont ezért nem értem a dolgot. Ez nekem azt jelenti, hogy durván ugyanannyira eredeti, mint a miénk (mármint vissza van az eredeti állapotára építve).

> de az eredeti SB 109.13 pályaszámot 1924 után már soha sem viselte.

Úgy tudom, pillanatnyilag is a DV számot viseli. (legalábbis a fényképeken az van az oldalán ;-))))

Előzmény: OKU30 (12305)
Elősiető Creative Commons License 2005.06.01 0 0 12309
Engem is érdekel, csak nekem is vizsgaidőszak van:-), amennyiben tényleg olyan 3 hét az átfutási idő, akkor az nagyjából igen jó lenne, mert az már majdnem a végét jelenti a vizsgaidőszaknak.
Előzmény: Törölt nick (12308)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.01 0 0 12308
Semmi probléma, nincs diszkrimináció jöhet meleg is!
Előzmény: seTTebello (12306)
m61019andras Creative Commons License 2005.06.01 0 0 12307
Wals topictárs és én már a kezdet kezdetén jeleztük, hogy jövünk, csak jóelőre egyeztessük az időpontot, hogy lehetőleg mindenkinek jó legyen.
Előzmény: seTTebello (12302)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12306
Azért gondoltam, hogy most kell elkezdeni, mert legalább 3 hét az átfutási idő. Akkor meg meleg lesz:)
Előzmény: BlackStar (12304)
OKU30 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12305

"Az osztrák miben tér el?"

Az övék a 2.vh utáni állapotot tükrözi: OStB 38 4101. 86-ban a Wien-Nordon volt kiállítva és akkor Giesl ejectoros volt. 1992 áprilisában, amikor elhagyta Istvántelket már vissza volt kőrkónuszosra alakítva, de az eredeti SB 109.13 pályaszámot 1924 után már soha sem viselte.

Előzmény: rezgaras (12300)
BlackStar Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12304

Vannak még jelentkezők?

Kherál! :)))

Pont így a vizsgaidőszakba'... :-/

Sebaj, engem érdekel!!!

Előzmény: seTTebello (12302)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12303
Csütörtökön próbálok beszélni az illetékesek közül valakivel. Ha lehet a dologról szó akkor nézzük meg kik jönnének és a többségnek mikor volna jó, aztán hajrá.
Előzmény: seTTebello (12302)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12302
Titibi mondta, hogy ki kellene szabadítani a 327 - est a gazból. Lassan el lehetne kezdeni a szervezést. Preciziós munkaeszközöket (korlátozott mértékben) és szállítást biztosítok. Vannak még jelentkezők?
vasutTOM Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12301

Szerintem az első képen egy RÁBA-KRUPP vágány-gépkocsi látható. Én a MÁV központi rajztárában találtam meg a testvérének a 37 számú vágány-gépkocsinak a rajzát:

 

Kocsi száma:                     37

Szállítás éve:                    1934

MÁV megrendelés száma: 92Fb/1934

Raksúly:                            2500 kg

Önsúly üresen:                 5600 kg

Motor jellege:                   74 LE-s Rába-Krupp 6 hengeres benzinmotor

 

Előzmény: gumidani (12281)
rezgaras Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12300
OKU30 írta:

> a 109.109 eredeti zöld szinében Istvántelken szétkapva

Itt vannak a decemberi képek. A múlt héten még hasonló állapotban volt, de már egy kicsit összeszedte magát (vagy összeszedték... :-))))

http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_1.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_6.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_3.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_4.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_5.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_8.JPG
http://erojr.home.cern.ch/erojr/content/Pictures/Prototype/302/109_9.JPG


> de csak a mienk van eredeti DV/SB állapotra helyreállítva.

Az osztrák miben tér el? (a Westinghouse féket ne számítsd, mert abban a miénk is eltér! :-))))
Előzmény: OKU30 (12184)
rezgaras Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12299
Bárdos Imre írta:

> 1970.04.04.-én történt Óbuda állomáson.

Nagyon köszönöm az információt. De sajnos elégedetlen vagyok. Mert ebbôl az derült ki, hogy az a 326-os, amit oly sokszor figyeltem a hegyoldalból egy cseresznyefa tetejérôl, talán a 326,026 lehetett. De az is kiderült hogy amit 1971-ben vagy 1972-ben lefényképeztem, az nem! Hiszen a 026-ost a leírásod alapján 1970-ben leselejtezték! Szóval tovább keresek...

Előzmény: Bárdos Imre (12176)
OKU30 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12298
Mi sem tudtunk igazán róla, az 1983-as eladás ismert volt, kb 1992-ig benne volt a megörzött listában, de akkor töröltem, mivel senki nem tudott róla, hogy hol lehet. Most visszatettem, hamarosan frissítem. Uólag is köszönet az értékes infóért.
Előzmény: SztAti (12297)
SztAti Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12297

Köszönöm az adatokat, ez egy általam még nem ismert megőrzött gép. Az állapota valószínűleg siralmas lehet.

A Magyarországon megőrzött gőzmozdonyok listáján sincs rajta, ti sem tudtatok erről a gépről?

Előzmény: OKU30 (12295)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12296
De jó lenne, ha valaki megint megszervezne egy találkozót oda. Szerintem lenne rá érdeklődés.
Előzmény: TEE (12293)
OKU30 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12295

A szóban forgó gép:

Bp 5878/1949.01.07.  110.07 tipus 1'C1'-h2t

1949.02.24: MAV 375,660 +1983.09.07.

1983-ban eladva a Hajdu-Bikar Megyei Polgári Védelmi Parancsnokságnak.

Megőrizve, táeolva: Hajduszoboszló

 

Előzmény: SztAti (12292)
OKU30 Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12294
Köszönöm a pontosítást, átvezettem.
Előzmény: mdbz (12202)
TEE Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12293

Eltették jobb helyre a vasakat már.

Egy ideig valóban nem láttam őket a vonatból, de újra kint vannak a szabad ég alatt...

Előzmény: Törölt nick (12289)
SztAti Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12292
A korábban Táborfalván kiállított gép nem lehet, mert a Vasútmániás topikba tettek fel arról egy képet, mely Kecelen készült.
Előzmény: arlo8 (12287)
gumidani Creative Commons License 2005.05.31 0 0 12291

Szerintem nem. A Rába Maros ilyesmi volt. A HM-nek épített kocsik voltak, ami a R Super néminemű átalakításából jött létre. Rövidebb tengelytáv, nagyobbra megfúrt motor, nyitott vezetőfülke, stb. Képem nincs róla. 

 

A Kőér u-i telepre ismeretsége Vendégsinnek van.

Előzmény: seTTebello (12290)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12290
A harmadik felülről van a Linzbauer könyvben. Ez valami átépített Rába Maros?
Előzmény: gumidani (12281)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12289
Eltették jobb helyre a vasakat már. Kőér utcai PFT telep, volt már oda szervezve látogatás, sajna lemaradtam eddig mindegyikről.
Előzmény: Elősiető (12288)
Elősiető Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12288

Hello!

 

Van egy kis terület, ahogy a kelet felől érkező vonatok elhagyják kőbány kispestet a nyugati felé, a metró és a vasút között. Ott áll mindenféle sínautó meg érdekes dolog. Többek közt egy olyan sínautó is, mint a Füstiben van. Nincs véletlen valakinek ismerőse ott??

Előzmény: arlo8 (12287)
arlo8 Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12287

Szia !

 

  Neked lesz igazad , mert állítólag valamiféle katasztrófa védelmi szervezet telepén van  most is H.szoboszlón, (ez az infó Debrecenból származik).

Előzmény: SztAti (12263)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12286
Harmadik képnél a háttérben az épület és az oszlop olyan, mint ami az Élessaroknál van, a felüljárónál, ahol a hármas vili megy alul, a sörgyári vágányok elágaznak. Majd holnap megnézem még1x.
Előzmény: gumidani (12284)
gumidani Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12285
A második Dédán készült.
Előzmény: gumidani (12281)
gumidani Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12284
A MÁVAG-Mercedesekkel egyetértek. A harmadik nem tudom, hogy hol készülhetett. A másik kettő típusára rákérdezek a Nagyvasak-ban.
Előzmény: Törölt nick (12282)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12283

Ma újra vizet adott az egyik celli vízdaru.

 

 

Itatjuk az indulni készülő permetező menetet.
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12282
A harmadik kép nem kőbánya-felső?

Az első második kép Mercedes-Mávag gép?
Előzmény: gumidani (12281)
gumidani Creative Commons License 2005.05.30 0 0 12281
Elég lesz?
Előzmény: Mopi (12268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!