Keresés

Részletes keresés

Hamster Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2620
A felesleges vitákon túl el kellene felejteni ezt a Pannon-Malév dolgot is, vagy legalábbis nem szabadna hagyni, hogy túlmenjen azon a ponton, ahol a kérdés az: kényelmesebb-e a Pannon 54-ese, halkabb-e, élmény volt-e. Egyébként ez a "beszólok az ellenőrnek, akiről az se derül ki, hogy kicsoda" sztori elég hihetetlen, pláne ilyen helyesírással, de ettől még megtörténhetett. Aminek viszont nem örülnék, mint utas (mármint, ha egy ellenőrnek be lehet szólni, és engedi, hogy utas legyen a pilótafülkében, mert akkor mi az a rendellenesség, amiért szól?).

Műszakiak: akkor miért is kell hűteni a levegőt? :)

Hamster

Hamster Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2619
Az emberek mindig szeretnek összehasonlítani mindent, és mindig szeretnek valamelyik "oldalra" állni, miért pont itt ne tennék. Ráadásul itt helyre is igazítják az embert a hozzáértők, így sokat lehet tanulni, legalábbis nekem ez fontos. Vitatkozni nem túl nehéz, két napja Z142-vel repültem, ma C152-vel, előbbiben több hely volt a (nem túl rövid:) lábaimnak, most írhatnám, hogy a Cessna sz*r, de nem írom, lehet, hogy vannak emberek, akik nem hagynák ki ezt a "ziccert". Csodálatos dolog a repülés, szerencsére ez a fórum se tolódott el túlságosan a politikai-hovatartozási viták fele. :)

Hamster

Előzmény: EsztEr (2595)
székkutas Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2618
"És mindegyik szívesen elment volna vadászpilótának. Azonnal."
Én együtt éltem velük, évekig.
Amit a munka "robot" jellegéről írsz, kedves Pancho, az igaz. Amire azonban én elsősorban reagálni szerettem volna, az popeye_p "nagy mellénye" és őket igaztalanul becsmérlő szövege.
A mezőgazdasági repülés érzék, készség, kreativitás, türelem, rutin és rögtönzés magasiskolája.
Tiszteljük Őket!
Előzmény: pancho (2611)
Justin Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2617
Bocs nagyon offtopic leszek,de szerintem meg fogjátok érteni.
Négy család nevében kérném azt aki ebben kompetens személy,hogy Újlaki 2000.04.20-án 20:43:37-kor kelt üzenetéből azt a képet távolítsa el.Azért kérem ezt,mert a kézhez tartozó elhunytat személyesen ismertem és a családja nagyon közel van egy laza idegösszeroppanáshoz,ha valamelyikük véletlenül meglátja akkor vége a dalnak,másrészről engem is felkavart,mert nekem a bátyám halt ott meg.Tudom nem kéne ilyen helyekre látogatnom,de ilyenkor az ember mindent megnéz.

Előre is köszönöm és elnézést a nem idevágó témáért és a különös kérésért.Ha valaki nagyon érdeklődik esetleg emilben válaszolok egy-két kérdésre.

EsztEr Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2616
kiraly9:
Hát egyenlőre nem nagyon,mármint nem épül a ház.
De a körülményekhez képest jól megvannak.Úgy néz ki nyár végére felépítik.
A Géza pedig természetesen oszlopos tagja még a klubnak,éjjel-napppal kinn van:-)
Üzenjek valamit?
natlose2:

Örülök,hogy visszakanyarodtunk a topichoz.
Számomra is az első egyedüli repülésem a legnagyobb,legemlékezetesebb élményem.
Aug.15-e volt és aznap elég rossz volt az agri is és a kötél is szakadt kétszer/ egyszer ráadásul pont az ellenőrzőm közben,izgi volt /
A szélirány is változatos volt,úgyhogy nem volt az a kifejezett első egyedülinek való idő.
Ettől függetlenül a nap vége felé,egyszer csak beültettek a gépbe,hogy:Na itt az idő menjek!
Csodálatos,hihetetlen fantasztikus élmény volt:-))))))
Úgyhogy azóta is felejthetetlen számomra az a nap,persze azóta is éltem át gyönyörű pillanatokat a reptéren és azért nagygéppel repülni sem utolsó:-)))(utasként persze)

magellan Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2615
Szerintem is rafer a MA-re a konkurrencia. Lattam, nagyon szep a Pannon 54-ese, allitolag belul is, meg a stuvik is jol neznek ki. Azt hallottam, hogy ezen a gepen - szemben a MA szovjet gepeivel - van az utasok szamara is oxigenalarc.
Ugye, sokan vartak Budaorson vasarnap a beigert MA B73 athuzast?! Kepzeljetek, mi lett volna, ha a Pannon gyonyoru kek 54-ese huzott volna at! Az lett volna csak az (ellen)reklam!
M.
Előzmény: luc72 (2590)
Utas2 Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2614
Luc72,

1etértek, hogy a MALÉV-nak csupán jót tesz egy kis verseny- most már a charterpiacon is. RÁ FÉR!!!!!

Hallom, a harmadik B-767-es kiválasztásánál ismét sikerül beletrafálni: az "új" gép csupán 9 (kilenc) éves. (és a felújítása tényleg 100 millióba kerül???)

natlose2 Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2612
Úgy látom az utóbbi idők hozzászólásai meglehetősen távol esnek a topik címétől...
Én mégis szeretnék visszakanyarodni hozzá, remélem a sok kesergés közepette nem leszek off.
Én a legemlékezetesebb élményemet a vitorlázó B vizsga előtti ellenőrző repülésen éltem meg. Késő októberre csúszott a dolog, a szezon utolsó napjaira.
Hideg reggel volt és aznap ballonos találkozót szerveztek a reptéren. Már készülődtek a ballonosok, több helyen égtek a fáklyák. Gyorsan felhúzott volna minket az agregát, ha nincs gond a dízel indításával. Végül beröffent és mi felszökkentünk az égbe.
Ez a kis késlekedés elég volt ahhoz, hogy közben elstartoljon a ballonos mezőny. A harmadik fordulót befejezve aztán szembe találtam magam 19 ballonnal! Nem volt mit tenni, köztük kellett megrepülni a rövid falat a negyedikig. Az a 4-5 óra amit addig repültem, mindig összpontosításban telt el, de a szlalomozás a ballonok között, az apró kosarak alatti átsiklás olyan euforisztikus élményt jelentett, amit addig nem tapasztaltam. Hirtelen é-r-e-z-t-e-m, hogy repülök!
Ez olyan elemi erejű volt, hogy most, amikor leírtam, újra átéltem.
Nekem ez volt a legnagyobb, talán mert az első volt...
pancho Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2611
Én beszéltem sokkal. Olyanokkal is, akikkel együtt voltunk orvosin, vagy akiket a miskolci sportrepülőtérről ismertem középiskolásként, mikor kijártam hiénázni. Meg a kollégáikkal, akikkel ők együtt repültek. Meg pár ismeretlennel is (végül is repülős a repülőshöz). Nagyon sok azért ment oda, mert orvosilag nem felelt meg vadászpilótának (nem kapott 1/A minősítést), viszont vonzotta a repülés. Többnyire nem rajongtak azért, amit csinálniuk _kellett_ (oda-vissza egy tábla napraforgó vagy egyéb felett, 25 méterenként), mert teljesítményben melóztak, és hajtani kellett, mint az állatnak. Nem kedvtelésből csinálták a túlhúzott, harcforduló-jellegű fordulókat, hanem hogy gyorsabban érjenek vissza a tábla fölé, meg spóroljanak a benzinnel (előírás szerint köríven kellett volna fordulniuk, csak az egy Ancsával nem kis idő). Tábla vége, felhúz, becsűr, belép, vissza egyenesbe, 200 m egyenes, tábla vége, felhúz, becsűr, belép, vissza egyenesbe, 200 m egyenes, tábla vége, felhúz, becsűr, belép, vissza egyenesbe, 200 m egyenes, tábla vége... Hát ez nem túl izgalmas. Ők is az átrepüléseket szerették egyik helyről a másikra. A munkát csak annyiban, hogy legalább repülhettek közben.
Szóval nem volt az olyan nagy szabadság. És mindegyik szívesen elment volna vadászpilótának. Azonnal.
Igaz, akkor még nem évi 2-3 órát repültek a vadászok. Meg a mezgazosok se.
Előzmény: székkutas (2610)
székkutas Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2610
"A mezőgazdasági pilóták talán jobban megfelelnek?
Mert sokkal több repül közülük a MALÉVnál. Pedig gondolom sokan láttátok már, mit tudnak ők is előadni egy-egy permetezés ürügyén.
Popeye"

Te valószínűleg abból a fajtából való vagy, (tucatnyi nyelvvizsgád ellenére) aki mindaddig zseniális pilóta, ameddig nincs gépközelben. Élményeid vannak bőven! Hibáid tárháza!
Szakmai körökben általánosan elfogadott álláspont, hogy a mezőgazdasági repülés, az új típus berepülése után a legveszélyesebb repülésnek számít. A magyar mezőgazdasági pilóták hosszú évekig repülési teljesítményben, (napi felszállások száma, repült idő) "verték" a világot. Reptechnikai gyakorlottságuk, terhelhetőségük, veszélyelhárító készségük, kimagasló szakmai tudást bizonyított. Baleseti statisztikájuk sem volt szégyelnivaló.
Lehet, hogy elegánsabb dolog szépen leszállni nyakkendőben az amszterdami betonra, lehet, hogy jobban imponál a csajoknál, ha valaki vadászpilótaként tetszeleghet, mint soktucat felszállást végigkínlódni a túlmelegedett, vegyszerbűzös kabinban, Dombegyházán, vagy Nyircsaholyban. De ha megkérdezted volna egyszer is Őket, kedves popeye, cseréltek volna-e veled, hidd el, egy se!
Ők tudják, a repülés igazi élménye, szabadsága nekik megadatott. A sok kín, és szenvedés mellett.
Tiszteld őket, mert megérdemlik.

Előzmény: popeye_p (2555)
pancho Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2608
Én voltam az e gépre kiképzettek egyike. Magyarul van B-707 típusvizsgám is, bár üzemeltetni nem üzemeltettem, de B-707 nagyjavításában (C check) vettem részt.
(Fotóm - csoportkép - is van a tanfolyam résztvevőiről. Azóta legalább a fele nem a repülőtéren dolgozik, 2 főről tudom, hogy meghalt balesetben, egyikük a Tu-134-es kigyulladásakor 1993-ban, másikuk valamivel korábban autóbalesetben (a járdán állt, elgázolta egy barom), utóbbi oktatóm is volt a Tupoljev-típustanfolyamokon, őt Újlaki is ismerte.)

Ui.: ha hiénázási lehetőség van, csak szólj :-), akiket én ismerek, azok sajnos csak műszakiak, maguk se férnek fel.

Előzmény: hal9000 (2600)
kiraly9 Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2607
Jol hallottad, ki merem jelenteni, hogy a NATO legfelsobb elvarasainak is megfelelo nyelvi intezetrol van szo a Zrinyi eseteben.
Namost. A vizsga napjan felmesz a nyelvi tanszekre, es ott kello formaban kikunyzod az aznapi kerdeseket. Ez idaig kb. 80%-nak sikerul, ha ezek utan sem vagnak ki, akkor meg merem erositeni hogy megfelelsz a NATO altal tamasztott kovetelmenyeknek, mint sokan masok eddig.
Ezek utan jon a szobeli, melyet hasonlo eljarassal tudsz magad moge utasitani....Nem kell izgulni idaig meg nem hallottam rola, hogy ne jott volna ossze valakinek, ha ettol fugg a foiskolai diploma a Killianon, vagy a Zrinyin.

Ahogy leirtam az elobb, utana mar semmi nem allithat meg a DR. Habil Messer cimig...

Előzmény: Messer (2605)
Messer Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2605
Oroszul beszelek, az angollal lenne kis problemam. Mit tudnal tanacsolni, hogy tudnek a Zrinyin szerezni kozepfoku C-t angolbol, mert azt mondjak ott nagyon szigoruak es nem engednek at senkit a 20-bol, max. 2 fot. Azonkivul ott NATO-kompatibilis a nyelvoktatas. Ugyhogy nem tudom hogy oldjam meg ezt.
Előzmény: kiraly9 (2603)
Újlaki Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2604
"Állítólag még a sokat repült emberkék is nagyon rosszul tudnak lenni a kb. 4 órás folyamatos átstartolástól és a touch down-tól."

Gondolom, a végén touch-and-go akart lenni. Azt lehet "folyamatosan" csinálni.

Előzmény: rice (2576)
kiraly9 Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2603
Kedves Messer!

Hat persze! Ha elolvastad mindet, az mar elettapasztalat. Ez azt jelenti, hogy a Zrinyin a Habitacios bizottsag nagydoktorra nevez ki, egy rovidebb procedura utan, felteve, ha van foiskolai vegzettseged.
Ja meg persze, ha makogsz angolbol , de papirral bizonyitod. Igy megjelenhet majd a tudomanyos oneletrajzod kulonbozo tudomanyos publikaciok biralojakent.
Ilyen egyszeru!... Csak arra vigyazz, hogy a klikkben bennmaradj!

Előzmény: Messer (2602)
Messer Creative Commons License 2000.06.06 0 0 2602
Kiraly9!

Sajnos valoban rosszul latom a dolgokat... Bevallom, tevedtem. Hadd kerdezzem meg hogy nekem meg van a TopGun osszes szama (tudomanyos cikkeket beleertve) 1989-tol 1996-ig. Szerinted megkaphatom a Dr. habil cimet ra, ha palyazok?

Előzmény: kiraly9 (2601)
kiraly9 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2601
Templar!

Hat igen ez teljesen igaz, nekem is reszt kellett vennem egy par oran odalennt. Hat eppen ezert irok.

Szoval ami ott felsooktatas cimen folyik manapsag, az azert rohej. Kerdem en , hogy van kepe egy masik tanszekvezetonek Iranyiatstechnikai feladatok megoldasa MATLAB-bal cimmel konferencian eloadast tartani... ha valaki ismeri a MATLAB-ot ez korulbelul olyan, mintha nyelveszeti konferencian Helyesirasi ellenorzes Word-del cimmel adnek elo...

Szomoru!

Előzmény: Templar (2599)
hal9000 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2600
"rice, hal9000:
Ezt a disznóságot! A maléves meg ACE-s szakemberek - akik ezeket a vasakat javítják, gondozzák, stb. - meg küzdenek, hogy felkerüljenek egy ilyen gyakorló repülésre, és nem tudnak. Nektek milyen protekciótok van?
"
Jó. :-)
Ne haragudj, ezt csak nyelvi poénnak szántam, egyébként nem ismerem a Malév, és Ace belső felépítését, ezért nem tudom milyen nehéz feljutni egy gyakorlóra, engem felhívnak, hogy lesz, és mikor szeretnék menni, de ezentúl jobban megbecsülöm, és továbbra is úgy tapadok az üvegre mint aki életében nem repült még. Egyébként aki feljuttat a gépre annak én is sokat segítek, nem "beleszülettem", hanem jóbarátot találtam aki segít kiélni repülős hajlamaimat, és persze ha tudok feljuttatok a gépre más repülős őrülteket is....

"B-707: földön is lehet kondizni, van rajta APU. Kivétel a hajtóműindítás ideje, mert akkor a levegőt a hajtóműre viszik, az forgatja meg.
" Ez minden gépen így van szinte, de valami olyat meséltek, (egyszer még a Malév is akart bérelni, és néhány embert ki is képeztek rá, ők mondottak valami ilyesmit...), hogy a klimaberendezése nem működött a földön, mert arra kicsit más rendszer kellene, vagy ilesmi:-)

Épp most ment az RTL-en valami repülős katasztrófa "dokumentumfilm" RTL-es stílusban. Folyton 747-est emlegetnek, és egy 727-est mutogatnak...

Templar Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2599
Nem a mundér becsülete miatt (már nem hordom), de a Killiános képzés színvonalát valószínűleg az tudja megítélni akinek része volt annak gyönyöreiben.
(igaz, hogy a rendszer engem is kivetett)
Előzmény: kiraly9 (2597)
kiraly9 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2598
EsztEr!

Epul mar az uj MATAV klubhaz Dunakeszin???
T. Geza ott van meg?

Előzmény: EsztEr (2595)
kiraly9 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2597
Ehhez a Killianon meg a Zrinyin valo mernokkepzeshez szeretnek hozzaszolni. Messernek sajnos nincs igaza, ahogy Takilaci is megmondta a Repulotiszti intezetben nagyon komolykepzes folyik!
Pl. a Sarkany es Hajtomu Tanszeknek, van kulon szaktanterme, es technik lego szinvonalu makettjeik, melyek elkesziteseert es veluk egy magas szinvonalu TDK elnyereseert mar a diplomat sem kell megvedeni... Ezenkivul a kutatas alatamasztasara van meg tobb mint ~180 kazettabol allo videogyujtemeny!!! Azert ez nem semmi.

Volt szerencsem resztvenni egy nemzetkozi konferencian, ahol a Killianos gyerek felovasta a szoveget a kivetitorol angolul. Erre kapott egy kerdest, utana meg nekem egett a fejem , pedig csak a hatso sorban ultem...
Ja es kozben a fennt emlitett tanszek vezetoje, mar szunyalt, persze egy oraval korabban meg kijelentette, hogy az o kepzesuk NATO kompatibilis... No comment!
Tisztelet a kivetelnek, de a Zrinyin hiresen konnyu megszerezni elore a nyelvvizsga kerdeseket.
Ahogy Vince mondta ugy van az, hiaba takargatjuk.
8 tisztbol het makogni is alig tud angolul.
Popeye-p-t is kivetette a rendszer...

tobi2000 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2596
Pancho!
A 3 nagydarab az csak hülyeség.Nem jutott eszembe jobb.Egyébként +1 ülést én is láttam.
Amikor 96-ban Krétáról Santorinire hajóztunk,akkor a Malév F-70-ese dekkolt éppen a reptéren.Asszem a HA-LMD volt,ha jól tudom a lajstromot.

Robi

Előzmény: pancho (2543)
EsztEr Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2595
Hamster:
igaz,sokakat érdekel a repülés,azért még is meglepett ez a több ezer hozzászólás.
Elkezdtem olvasgatni az előző hetek terméseit(ma néztem ugyanis körbe itt először),háát vannak azért itt és érdekes vélemények.Pl.közforg. pilcsi vagy vadász;orosz gép vagy amerikai.
Felmenőm dolgozik a Malévnál,de számomra sokkal fontosabb az én vitorlázórepülős kötödésem,ha az aviatikáról van szó.
Ja egy dolog azért nagyon bennem maradt:nem tudom ki írta,hogy a kezdő másodpilóták havi nettó 400 ezret keresnek,azt hiszem ebben a dologban még utána kéne járnia egy picit és rájönne,hogy azért ennyire nem megy jól a kezdő másodpilcsiknek.
Kiváncsi lennék,hogy a hozzászólók közül ki hol is dolgozik és honnan ilyen jól informált,mert a nagy többség elég jól tájékozottnak tünik:-))Néhány ismerős névvel is találkoztam,ugyhogy nagyon élvezem ezt a kis fórumot.
pancho Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2594
Ha a nyelvészre gondolsz, az Grétsy, y-nal, és még él... :-)
Előzmény: hókuszpók (2593)
hókuszpók Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2593
új rovatot indítok offtopic néven:

Ki talál LUC 72 írásaiban több helyesírási hibát?
( Grétsi Laci bá forog a sírjában)

Mennyit ér egy szovjet gyártmányú 30-as varió? Ha van tippetek írjátok meg mennyit adjak érte.

Előzmény: luc72 (2590)
pancho Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2592
vince:
Nem popeye_p-t panchóztad le, én is az övével azonos véleményen vagyok.
Mellesleg nem tudom, milyen pilóták voltak veled, de a régebbi vadászpilcsiknek oroszból felsőfokúja volt (ami persze nem angol, de nyelvvizsga), meg a kint végzett helikoptereseknek is. Az első csapat, akik már idehaza tanultak (halikopter), azok 1986-ban végeztek, de oroszból nekik is legalább középfokjuk volt, ha jól emlékszem. Az újabbaknak meg tudtommal kötelező az angol, legalább középfok + fónia.

rice, hal9000:
Ezt a disznóságot! A maléves meg ACE-s szakemberek - akik ezeket a vasakat javítják, gondozzák, stb. - meg küzdenek, hogy felkerüljenek egy ilyen gyakorló repülésre, és nem tudnak. Nektek milyen protekciótok van?

Levegős téma: ha csak fogyasztható nyomásig sűrítenék a levegőt, inkább még melegíteni kéne (10 km-en emlékeim szerint kb. 1/2-e a nyomás a tengerszintinek), de így, hogy a kompresszor sokadik fokozatától veszik el, amiatt hűteni kell (illetve hideg levegővel keverni).

B-707: földön is lehet kondizni, van rajta APU. Kivétel a hajtóműindítás ideje, mert akkor a levegőt a hajtóműre viszik, az forgatja meg.

fakezű:
A mezgazos pilóták bizony műveltek életveszélyes mutatványokat. A KA-26-ossal mikor meglátták őket repülni a tervezőiroda emberei, azt mondták, hogy ilyen manőverek után ők nem vállalják a felelősséget, a gépet nem erre tervezték.

Hamster, repülőnap: Igen, én is gondoltam olyasmire, hogy Besenyei és Veres próbálnak egymásra licitálni. A délutáni körben Besenyeinek volt egy olyan áthúzása (90 fokos bedöntésben, 40-45 fokra emelt orral), amikor - elég közelről láttam - a statikus kisütő a szárnyvégen érte a füvet vagy 100 méteren át... Szóval elég alacsonyan repült.

Hamster Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2591
Miért, a repülőnapok közönsége se csak a fellépő playback-zenekarok miatt megy ki, és ahogy a sétarepültetések forgalmát elnézem, igény lenne egy interneten át előjegyezhető sétarepültető cégre :) Egyébként mit jelent a "némi" kapcsolat?

Hamster

Előzmény: EsztEr (2589)
luc72 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2590
Hello

Hát hol is kezdjem a PANNONAL kapcsolatban.
A gépet felujithaták mielöt ide került mert uj fényezés van belül és relative egész jo álapotban van. Talán belül csendesebb, de elöl ültem ugyhogy ez nem biztos, a hajtomü viszont kevesebet fogyaszt mint a B2 esé. A pilko jo fej de sajnos valami Malévos vagy Légügyis fent volt a sztyuvikat elenörizni és rontani a jó hangulatott. Kezdödött azal hogy a kapitány meg engete hogy bemenyek az egész utra. Be ültünk a helyünkre majd szoltam neki hogy be szeretnék meni a cocpitba erre ö
elenör=E
E"Mi sok mindent meg engedünk de ezt nem!"
ÉN A kapitányal meg beszéltem
E Nem érdekel nem lehet!
ÉN Szoljon be hogy jöjön ki
E nem szolok üjön le
Na kifelé a helyemen ültem végig kint beszéltem vele hogy majd visza felé mehetek.
Hazafelé ismét be ülünk majd az ajtoban álló kedvencemnek megint mondom be menék a cocpitba
E Te kifelé is problémás voltál nem érted hogy nem mehetsz be.
ÉN Mért nem ha a kapitány meg engedi?
E mert én azt mondtam hogy nem pl. oktatás van.
ÉN FIgyelj nem tudom hogy ki vagy a MALÉVnál vagy hol de itt fön a kapitány az ur és hs ö megengedi akkor meg engedi.
Erre egy magyar pilko aki talán vizsgáztata öket be szolt a cocpitba a kapitány ki jött és személyesen be vitt.
Na ez a kis történet után nézuk a kiszolgálást:
A sztyuvik kedvesek segitökészek voltak a kaja az döbenett volt kifelé két nagy méretű kifli volt füstölt sonkával salival ubival paprikával a másik barnakifli volt csak zöldségel a vegiseknek volt a tálcába kivi nari alma szölö és egy csoki.
italt lehetett töbett is kérni.
vissza
Zsömle amit ha kért még az ember hoztak hus saláta téliszalámi,sonka, sajt saláta ubi, pari. És egy méretes süti.
A leszálás jo intenziv volt a fékezést nagyon lehetet érezni. Nagyon szépen száltle és fel is a pilko.
Elfogultság nélkül mondom igy tovább PANNON AIRLINES nem érezteték velem azt hogy charter utas vagyok mint a MALÉVNÁL hanem ugy viselkedtek hogy fizetem tehát belölem élnek és ez itthon nagyon ritka szokás. A távolabbi terveiket halva, hogy még lesznek gépeik ,két további 154 es és tartják a minöséget akkor nagy jövött josolok nekik. Kiszálás után ki jött a személyzet a lépcsöre és integettek. Ha valakit még valami konkrétt dolog érdekel és tudok rá válaszolni az kérdezen.

EsztEr Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2589
Nem hittem volna,hogy ekkora repülős tábort találok a fórumon!:-)
Jómagam 3 éve vitorlázórepülök Dunakeszin,+ van "némi" Maléves kapcs is.
Öröm volt olvasni az eddigi hozzászólásokat.
rice Creative Commons License 2000.06.05 0 0 2588
Reggel 7-kot találkozunk a pilcsikkel:-)
12 ember repül:-) Én már bekönyörögtem magam a pilótafülkébe, mert szerintem ott a legjobb a touch down:-)))))
Előzmény: hal9000 (2586)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!