....a szokásos probléma... a ventilátor vezérlésében meghalt az egyik vagy mindkét tranzisztor , párban cserélendő ..ha van hozzá érzéked hozzá csináld magad , anyag kts 2000-2500 Ft-ból megúszható..
...a külső hőmérő szenzor vagy vezeték hiba , nincs köze a ventilátorhoz..
...milyen mértékben eszi az olajat ...? tegyél bele egy ilyet és figyeld mit változik ...
...az ablak emelőhöz lehet kapni javító szettet vagy komplett mechanikát ...
....van egy már javított , hegesztett leömlőm ha érdekel...
Ilyen adalékot ne tegyetek modern autókba mint pl a xsara is, mert a hidro tőkékbe is bejut ez az anyag és beállhatnak a hidro tőkék, aztán nem tudjuk miért csattognak a szelepek.
Ha valaki úgy érzi hogy elég kopott az autó motorja,akkor ajánlom a XADO 1 STAGE olaj adalékot. Kerámia bevonatot képez az alkatrészeken,eltömíti a kopásokat. Igaz 7930Ft egy 27ml-es tubus. Van nagyobb kiszerelés is.Csodákra képes.A családban több autón is használják.
Nekem a sziszegő hang az injektortól jött. A tömítéseket kellett cserélni,nem nagy meló. Ha az injektort megnyomod járó motornál észreveszed a sziszegést. A 4 garnitúra tömítés 11.300ft,bármelyik Citroen márka szervíznél. Utángyártott nincs.
Ja ez egyszerű! A Bsi számolja ki a hátralévő megtehető kiló-méterek számát : indítások száma,hidegen rövidtávon megtett kiló-méterek száma stb...
Legfontosabb: egy motordiagnosztika lehet letárolva olyan hiba is ami nem gyújtja ki Check engine lámpát és a BSI hamarabb leszámolja a hátralévő kiló-méterek számát!!
Szevasz.Nekem is kellene egy kis segítség,inkább magyarázat.Pontosan egy éve cseréltem olajat szűrőkkel együtt.A számlálót vissza állítottam 20000 re.Innen kezdett visszafelé számolni.Most egy évre rá,megint kiírta az szervíz kulcsot olaj cserére. 400 maradt vissza,ehhez képest egy év alatt mentem 3100 km ert.Nagyon gyorsan leszámolta a csere periódust.Ez hogyan lehet.
Xsara 1.4 Benzin a gyújtás ráadásakor (indítás előtt)az üzemanyag szivattyú (mákdaráló hangot ad ki) nyomásszabályzó tavaly nyáron lett kicserélve akkor még csak egyszer kétszer csinálta , most állandóan.
Legelőször a külső hőfokmérőt cseréld az az alapja a szabályzásnak. Amíg az nincs rendben minden más működhet szarul..hideg van felszabályozza a ventilátort és ilyenek.
A kormányom ha tekerem nyikorog, morog, serceg minden baja van. A kívül hallgatózó nem hall semmi rendelleneset, a szervo szépen dolgozik, a hang bentről hallatszik de nagyon erősen. Mi lehet a baj szerintetek, hol bontsam meg, hogy lássam mi lehet a baj?