Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65603

....a szokásos probléma...  a ventilátor vezérlésében meghalt az egyik vagy mindkét tranzisztor , párban cserélendő ..ha van hozzá érzéked hozzá csináld magad , anyag kts 2000-2500 Ft-ból megúszható..

...a külső hőmérő szenzor vagy vezeték hiba  , nincs köze a ventilátorhoz..

...milyen mértékben eszi az olajat ...? tegyél bele egy ilyet és figyeld mit változik ...

...az ablak emelőhöz lehet kapni javító szettet vagy komplett mechanikát ...

....van egy már javított , hegesztett leömlőm  ha érdekel...

...a katalizátor egy javító betéttel megoldható..

Előzmény: Lacabatya (65573)
Lacabatya Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65602

Szia

 

Elnézést, a hiánypótlás: 73196619

 

Köszönöm...  :-)

Előzmény: soryton (65580)
toji76 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65601

Metabond, Energy release, ilyenek még mehetnek mert nem képez bevonatot, kerámia és teflon bevonatot képezőket nem szabad beletenni.

 

toji76 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65600

Ilyen adalékot ne tegyetek modern autókba mint pl a xsara is, mert a hidro tőkékbe is bejut ez az anyag és beállhatnak a hidro tőkék, aztán nem tudjuk miért csattognak a szelepek.

Előzmény: csuresy (65599)
csuresy Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65599

Kerámia bevonat? Hmmm... Jól hangzik. Honnan tudja hogy CSAK a kopásokat kell eltömíteni? 

Előzmény: Hf1968 (65597)
GT60 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65598

Csodák márpedig nincsenek! :-)))

Előzmény: Hf1968 (65597)
Hf1968 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65597

Ha valaki úgy érzi hogy elég kopott az autó motorja,akkor ajánlom a XADO 1 STAGE olaj adalékot. Kerámia bevonatot képez az alkatrészeken,eltömíti a kopásokat. Igaz 7930Ft egy 27ml-es tubus. Van nagyobb kiszerelés is.Csodákra képes.A családban több autón is használják.

Hf1968 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65596

Szia.

Adok egy telefonszámot, az illető foglalkozik COM2000 javítással, a III.kerületben. Időpontot kell vele egyeztetni. 06-30-247-0831

Előzmény: Mónika500 (65570)
Hf1968 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65595

Hello

Nekem a sziszegő hang az injektortól jött. A tömítéseket kellett cserélni,nem nagy meló. Ha az injektort megnyomod járó motornál észreveszed a sziszegést. A 4 garnitúra tömítés 11.300ft,bármelyik Citroen márka szervíznél. Utángyártott nincs.

Előzmény: csuresy (65558)
sokab Creative Commons License 2017.07.03 0 0 65594

Szevasztok.Köszönöm nektek a segítséget.Ehhez tartom magam.

BXtwelve Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65593

Azt hiszem, a Xsarások többségében az alapbeállítás van. :-)

Tudom, hogy dinamikus a csereperiódus számítás, de az idő is beleszámit, nem?

 

Bár saját tapasztalatról nem tudok beszámolni, mert nekem pont ez a funkció szoftverhibás.

Előzmény: FeZ_ (65591)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65592

Köszönöm a segítséget.

 

Üdv: NIZS

Előzmény: FeZ_ (65589)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65591

"A csereperiódus 20000 km"

 

Még annyit, hogy ez sem teljesen igaz, mivel a BSI-ben ez átállítható. Úgy helyes, hogy alapbeállításban 20e km. a csereperiódus.

 

Előzmény: BXtwelve (65588)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65590

Az neki a furcsa benne, hogy 20e-ről indult a visszaszámlálás, de 3100 km megtétele után már csak 400 maradt a számlálóban.

 

A választ viszont leírták már, hogy nem lineáris a visszaszámlálás, hanem az üzemelési körülmények (és az idő) függvényében változik.

 

Előzmény: BXtwelve (65588)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65589

Lehet, hogy a szivattyú kezd vacakolni.

Esetleg kiveheted és megnézheted milyen a szűrője a búvárcsövön vagy, hogy nincs-e kosz vagy víz a mélyedésben, ahonnan a pumpa szívja az üzemanyagot.

 

 

Előzmény: tökfejű (65585)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65588

Mi ebben a furcsa?

A csereperiódus 20000 km vagy 1 év.

Előzmény: sokab (65586)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65587

Ja ez egyszerű! A Bsi számolja ki a hátralévő megtehető kiló-méterek számát : indítások száma,hidegen rövidtávon megtett kiló-méterek száma stb...

 

Legfontosabb: egy motordiagnosztika lehet letárolva olyan hiba is ami nem gyújtja ki Check engine lámpát és a BSI hamarabb leszámolja a hátralévő kiló-méterek számát!!

 

Előzmény: sokab (65586)
sokab Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65586

Szevasz.Nekem is kellene egy kis segítség,inkább magyarázat.Pontosan egy éve cseréltem olajat szűrőkkel együtt.A számlálót vissza állítottam 20000 re.Innen kezdett visszafelé számolni.Most egy évre rá,megint kiírta az szervíz kulcsot olaj cserére. 400 maradt vissza,ehhez képest egy év alatt mentem 3100 km ert.Nagyon gyorsan leszámolta a csere periódust.Ez hogyan lehet.

Előzmény: FeZ_ (65583)
tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65585

FEZ_ ha már itt vagy! egy kis segítség kellene.

 

Xsara 1.4 Benzin a gyújtás ráadásakor (indítás előtt)az üzemanyag szivattyú (mákdaráló hangot ad ki) nyomásszabályzó tavaly nyáron lett kicserélve akkor még csak egyszer kétszer csinálta , most állandóan.

 

egyébként az autó rendben működik! 

 

Szivattyú baja lesz?

 

szerelő lusta! üzemanyag nyomást akartam mérettetni!

válasz: ameddig megy az autó ne foglalkozzak vele!!

tökfejű Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65584

Cserélhető, de egyszerűbb megoldás Műanyag hegesztősnél megjavíttatni!

 

a csavar fejét szépen visszatölti (a megfelelő anyaggal )

 

 

Előzmény: MS85 (65582)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.02 0 0 65583

Persze, cserélhető. A gyári új 11900,- Ft. A bontott meg.....olcsóbb - gondolom. :-)

 

Előzmény: MS85 (65582)
MS85 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 65582

Ma kicseréltem az akksit, de sajnos eltörtem az egyik akku leszorító fület. A műanyag eltört. Az akkutartó műanyag "láda" cserélhető?

MS85 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 65581

Szia!

 

A toronycsapágy szokott bentről csúnya recsegő, nyikorgó hangot adni, ha kiszárad, vagy ha berohad. Azt nem tudom, hogy kintről hallatszik-e. 

Előzmény: csuresy (65574)
soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65580

...ez az alvázszám ...de nem teljes .... nekem az kell ..

Előzmény: Lacabatya (65578)
soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65579

alvázszám.....

 

Előzmény: Lacabatya (65578)
Lacabatya Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65578

Szia.

Motorkód: VF7N2NFUB

 

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: soryton (65575)
toji76 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65577

igen szorosan összefüggenek....

 

Legelőször a külső hőfokmérőt cseréld az az alapja a szabályzásnak. Amíg az nincs rendben minden más működhet szarul..hideg van felszabályozza a ventilátort és ilyenek.

Előzmény: Lacabatya (65573)
tökfejű Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65576

Sziasztok! Üzemanyag szivattyút kell cserélnem,hosszabb út miatt (nyaralás)  

van-e valakinek tapasztalata milyen márkát érdemes választani?

 

XSARA II 1,4 benzin 2003 évjárat

 

Gyári szivattyú VDO : 228-222-008-011Z   Citroen szám:0986580220

 

A vdo-t ügye felvásárolta a Continental!

 

de láttam már Siemens VDO-t ugyan ilyen számmal. 

 

Bosch fuel pump katalógusában nem szerepel az 1,4 benzines motor,az 1,6 benzinhez :0986580220 számú egységet hozza

 

A Citroen service oldalán a szivattyú OEM száma:1525 97

 

Előre is köszönöm a hozzászólásokat.

 

Üdv:NIZS

 

 

 

soryton Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65575

Helló ...egy alvázszám sokat segítene ... 

 

Előzmény: Lacabatya (65573)
csuresy Creative Commons License 2017.06.30 0 0 65574

A kormányom ha tekerem nyikorog, morog, serceg minden baja van. A kívül hallgatózó nem hall semmi rendelleneset, a szervo szépen dolgozik, a hang bentről hallatszik de nagyon erősen. Mi lehet a baj szerintetek, hol bontsam meg, hogy lássam mi lehet a baj? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!