Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231970

A nyeregcsőre szerelt lámpa nem látszik? Övre csiptethető?

Előzmény: Törölt nick (231969)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231969

Sziasztok! Ez a bringám fara:

 

 

A tatyó belelóg a lámpába, és szerintem ez veszélyes az egészségre. De viszont számomra nélkülözhetetlen, mert ezzel járok vásárolni, gyurmázni, úgyhogy nem akarok szabadulni tőle. Szeretnék egy jó kis lámpát a sárhányóra, de a helyi bringásboltban azt mondták, h nem lehet. Szerintem meg de. Szerintetek? A sárhányó műanyag. Lehet ezzel valamit kezdeni? Van vmi ötletetek? Ha van tanácsotok, lécci jó minőségű lámpákat, megoldásokat ajánljatok, ésszerű határokon belül bármennyit megér a testi épségem. Hm? Ha tudtok segíteni, megköszönöm! :)

hitman Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231968

van hozzá két tépőzáras szíj is, amivel a tokot rögzíteni lehet.

ha azt használod, nem zörög.

Előzmény: Holland Lovas (231966)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.25 -1 0 231967

Hát ez a két hollandi viccesen néz ki egymás után. :-)

Holland Lovas Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231966

Sziasztok,

 

Akinek valamilyen újabb fajta Abus Bordo lakatja van, tudna kérem írni tapasztalatokat kifejezetten a menet közbeni hangjára vonatkozóan a gyári tokban? Nekem első generációs Bordo-m van, és az egy közepesen szar úton is (szóval Magyarország nagy része) zörög-csörög, ami engem eléggé idegesít. Viszont a Bordo koncepció tetszik, így ha van már belőle olyan típus, ami tutira nem zörög a tokjában, akkor beruháznék egy újra.

HUBbAsztikus Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231965

en hollandiaban elek 5eve(zero hegy/dombsag van itt), es tavaly megmasztam a Stelvio-t. nem volt gond, sztem menni fog, ne parazz.

 

bar ha a versenytempo a cel, akkor mindig lesz 1-2 motoros aki felfele megeloz, nah oket el lehet kapni lefele :D

Előzmény: duke81 (231964)
duke81 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 231964

Sziasztok!

Tekert már fel valaki közűletek az olasz alpokban a stelvio-ra? Tényleg olyan hardcore ahogy mondják? Jövőre oda szeretnék felmászni. Most vettem egy cube nature sl 2019-es kerékpárt és nagyon jól megy vele meredeken. Dobogókő-pilismarót-paprét-szentendre nagyon lazán lement vele, az kb összesen egy ezres szintemelkedés. Ok tudom a magashegység az más de még nem voltam ilyen magasan és kiváncsi vagyok ha ezt simán birom akkor vajon az is menne e?

dhpage Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231962

"a bringások miatt vannak a balesetek!!! életveszély ahogy közlekednek!!! nem valók az utakra!!!!"
https://bpiautosok.hu/video-perceken-at-szelfizgette-magat-vezetes-kozben

SzeZo Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231961

Gyerekkoromban még nagyközség címnek örvendett.

A HÉV-en mindenképp át kell vinni. Megnéztem a kanyargó folytatást, még nincs készen. Gondolom, már hegesztik a cikk-cakkos korlátot a vasúti átkelőhöz.

Előzmény: BPeter11 (231960)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231960

Pomáziként tiltakozom a falu ellen :). (Persze nem mondanám városnak sem.)

A gond az, hogy közben van a Dera patak, és egy híd már nem fért bele a költségvetésbe.

Előzmény: NAR (231953)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231959

Ezeket az előnyöket ki is felejtettem, pedig nagyon így van.

Előzmény: olahtamas (231957)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231958

Egyrészt jóval kisebb.

Árkategóriát nézve jobb hangminőség.

Duplex üzemmód, vagyis egyszerre lehet beszélni, és hallani a másikat, nem marad le a mondat eleje, vége.

Walkie-talkie esetén nyomsz egy gombot ha beszélni szeretnél. Ha van rajta VOX üzemmód, akkor ez nem kell, de alsó kategóriánál ez elég rossz minőségben működik. A szélzaj erősen bele tud szólni, márpedig kerekezés közben ezzel kell számolni. 

Egyetlen előnye van a walkie-talkienak, ez pedig a nagyobb áthidaló távolság. Ez viszont egy fölösleges előny. 

Én próbáltam mindkét verziót, tudom miről beszélek. 

És természetesen nem akarok senkit se rábeszélni, mindössze egy nagyon praktikus eszközt szerettem volna itt felkínálni szintén használati tapasztalatok alapján. 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231956)
olahtamas Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231957

Első ráérzésre leginkább azt, hogy a telefonnal össze lehet kötni és azt is kezeli, ha jön egy hívás.

Valamint talán az, hogy a beszélgetés privát, és nem hallgatják/szólnak bele mások.

De ez csak tipp, nekem nincs ilyesmim.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231956)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231956

Mit tud, amit egy normál walkie-talkie headsettel nem?

Előzmény: BPeter11 (231949)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2019.08.20 0 0 231955

Nem alkudni akarok, nekem ingyen sem kell. :) A fiamat hangszigetelés mögül füldugóval atomrobbanás közepette is lehet hallana, én meg nem azért járok bringázni, hogy beszéljek. Ettől még elfogadom, hogy másnak hasznos lehet, főleg ha kütyümániás. :)

Előzmény: BPeter11 (231948)
NAR Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231953

"valamint Pomáz előtt keresztezi a Dobogókői utat (ezer autó óránként, percenként !!! - kódolt halál)."

 

Azt a kereszteződést én is néztem. Kb. 300 métert kellett volna továbbvinni az északi oldalon és akkor elérte volna a falut...

Előzmény: SzeZo (231950)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231952

:-D

Előzmény: koller andor (231951)
koller andor Creative Commons License 2019.08.19 0 1 231951

Ma reggeli esetem: "Miért nem a bicikliutat használod te köcsög?"

 

-"Azért mert rajta állsz keresztben." :-)

 

Pesterzsébet Topánka utca.

Előzmény: SzeZo (231950)
SzeZo Creative Commons License 2019.08.19 0 4 231950

Úgy gondolom, nem lenne szabad minden jöttmentet bringaút tervezéshez engedni. Ezek a mindenféle alakok gyártatnak olyan szörnyszülötteket, mint a pákozdi csoda (kb. 2 km-en négyszer kell átmenni az úton), vagy, mint az Óbudai temető mellett, a hegyről lezúduló hordalékra tervezett sávot (a vasút mellett tök szabad hely lett volna, akár ráparkoló autósok nélkül is), vagy a most épülő Szentendre - Pomáz csík, amelyiket a megvalósított oldalon csak  kétszer szakítja meg a bevásárlóközpont kijárója, valamint Pomáz előtt keresztezi a Dobogókői utat (ezer autó óránként, percenként !!! - kódolt halál).

Lehet utalni arra, hogy nem a tervező a felelős, pedig de. Mert azután, hogy megvalósították csodáit (Pákozd, Aranyhegyi út), a bádogdobozosok őrülten dudálnak, ha nem használom a nekem, az ő pénzükből épített sztrádát. Némelyik nemcsak dudál, hanem nevel is, azaz rám húzza a kormányt. Én felkészült vagyok ezekre. Más, pl. egy holland nem.

Előzmény: dhpage (231947)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231949

Ezzel nem tudok vitatkozni, tényleg egy újabb eszköz, amit időnként tölteni kell. De a telefon vagy okosóra sem marad otthon csak azért, mert gyakran töltőt igényel.

Egyébként meg el kell adni a sok-sok kütyüt, és az árából megvenni ezt :). Még alkudni is lehet.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231944)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231948

Teljesen egyetértek, a bringás vackok legyenek filléresek, nekem is van belőlük a fiókban jó pár. Erre viszont bizton állíthatom, hogy nem egy kacatról van szó. Több mint három éve használunk ilyen jellegű kütyüt, és most már el sem indulunk nélküle.

Nagyon kényelmessé teszi a közös kerékpározást. Sokat kerekezek (munkába, túrázni), és sok olyan kerekezővel találkozom, akik egymás mellett kerekeznek, hogy tudjanak beszélgetni. Ezzel nem is lenne baj, ha egy keskeny kerékpár úton meghallanák, ha a hátuk mögül jövök és rájuk csengetek, vagy akár ha szemből jövök, akkor nem nekem kellene lehúzódnom.

DE ez egy kicsit más téma. 

Hosszabb utakra nehéz volt elcsalni a fiaimat, de legutóbb a Fertő tó körüli túrán ilyen eszközt használva sokkal hosszabb távokat tudtunk megtenni, mert kényelmesen elbeszélgettük az "unalmas" tekerési időt. 

Az ára persze ettől függetlenül lehet, hogy nem annyira vonzó, de lehet velem egyezkedni :).

 

Előzmény: tanárnéni kedvence (231943)
dhpage Creative Commons License 2019.08.19 0 1 231947

kódolt balesetforrás. ráadásul ez a kis helyen derékszögben, szűk átjáró egy halál. hátranézni kb. lehetetlen és én még nem mentem úgy arra, hogy ne lett volna piros a lámpa (mikor semmilyen villamos nincs a közelben).
gyalogos, bringás megy át a piroson folyamatosan. a gyalogosok ráadásul a kerékpárutat elállva.
ha nem épp teleholdas van, akkor az úton megyek, sokkal biztonságosabb, mint ez a kavargó agyhalál.

Előzmény: NAR (231945)
henngergely Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231946

Más nem lehet felelős?

 

Előzmény: NAR (231945)
NAR Creative Commons License 2019.08.18 0 1 231945

https://index.hu/belfold/2019/08/18/halalra_gazolt_egy_kerekparost_a_villamos_a_bem_rakparton/

 

Vajon előveszik azt, aki kitalálta, hogy legyen ott át kell vinni a síneken a kerékpárutat, majd párszáz méterrel délebbre meg vissza?

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231944

Nekem egyébként szimpatikus lenne, de túl sok kütyüt vettem már mostanában, ideje elvonózni. Meg ha elmegyünk pl. Nemóval túrázni, jól is jöhetne, de lenne még egy cucc, aminek a feltöltéséről folyton gondoskodni kellene. Így is egyre jobban a töltőkhöz van kötve az ember egy nagyobb túrán.

Előzmény: tanárnéni kedvence (231943)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231943

Van pár haszontalan bringás vackom (pl. világító szelepsapka meg lézeres sávjelző), de azok legalább fillérekbe kerültek, és nem emberre kell akasztani. Családi bringázáshoz a visszapillantót meg a nyugtatót ajánlom inkább. :)

Előzmény: BPeter11 (231940)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231942

Pedig aki jár az utakon, az tudja, hogy sajnos még ilyenebbek is... Az a baj, hogy ez nem különleges, hanem tipikus élmény volt.

Előzmény: HUBbAsztikus (231941)
HUBbAsztikus Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231941

nem akarom elhinni, de szomoru, hogy ilyen idiotak leteznek...

Előzmény: SzeZo (231938)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231940

Sziasztok!

Van két pár bluetooth intercom egységem, melytől most típusváltás miatt megválnék.

Pontosan miről is van szó. Ez egy olyan walkie - talkie mely kerékpárosoknak van, két kerékpáros tud ezen keresztül egymással folyamatosan beszélgetni kézhasználat nélkül. A bluetooth révén a telefonnal is kapcsolatban van, így ha hívás jön, átvált a telefonra. Nagyon előnyös, ha zajosabb forgalomban ketten kerekeznek, nem kell kiabálni egymással. Családi kerekezésnél is kifejezetten jól jön, a két szülő között a gyerek(ek), a két szülő könnyedén kommunikál egymással (itt fordulj balra, állj meg mert Janika elhagyta a cipőjét, stb...:).) Megbízható jó minőség, zajmentes hangátvitel, 6-8 óra beszélgetési idő, stb.

25 ezer Ft. az egy pár, az emailem publikus, ott lehet keresni.

Elnézést, ha valakit zavartam a hirdetésemmel, de nem sokan ismerik (így nem is keresik), inkább motorosok körében terjedt el, de ez kerékpáros verzió.

 

hitman Creative Commons License 2019.08.18 0 0 231939

én azt szoktam nagyon szeretni, amikor előre teszik a piros villogót, aztán az utolsó pillanatban tudatosul bennem, hogy "hoppábazmeg, ez szembe jön..."

Előzmény: SzeZo (231938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!