2010-2014 között nézegetek furgonokat (Jumper Boxer Ducato) de nem igazából tudom, hogy melyik motorral lenne a legjobb. Tudnátok ebben tanácsot adni?!
Vettem tavasszal egy 3.0-es 2010-es Jumper-t. Eddig komoly gondom nem volt vele. Tegnap egy indításkor (meleg motor mellett) nem akart indulni, csak tekert az önindító. Gyújtás le, majd kis szünet után újrapróbáltam, de csak kb. 10-15 másodperc után nagyon nehezen röffent be, viszonylag komoly fehéres füstjelek mellett, és kigyulladt a sárga "Check Engine" lámpa. Indulás után hibátlanul ment már, nem füstölt, nem akadozott, nem volt gyenge. Hazafelé többszöri leállítás, indítás gond nélkül ment. Ma 1 nap pihenő után hidegen gond nélkül indult többször is, de első alkalommal még ma is világított a sárga motorhiba jelző lámpa, majd elaludt, és azóta sem világít. Mi lehet a gondja, és főleg tud e valaki megbízható szakembert a környéken, mert a márkaszervizekkel nincs jó tapasztalatom az előző Boxerem alapján.
Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2007 es 2.2 boxerem. Hidegen néha ha visszaengedem a gázt akkor leáll. Utánna hiába nyomom a gázt már nem indúl, csak ha leveszem a gyújtást. De gyújtáslevétel után egyből indúl. Ötlet valakinek ?
Én más típusnál jártam hasonlóan. A megoldás az volt, hogy az ékszíjtárcsák bordáit ki kellett tisztítani, mert tele voltak az előző ékszíj borda darabkáival.
Segítséget szeretnék kérni 2004. Ducato 2.0 hdi ügyben. Hosszbordásszijjal nem boldogulok..
Ugy vettem,hogy elszakadt a hosszbordás szij és begyürödött a vezérlés alá, amit már kijavitottam. A szij elvileg 6pk 1468-as, klima nélküli. Felraktam a szijat rá, de egy idő után nyikorog. Egy rajzal vagy fotoval tudna valaki segíteni?
Sziasztok! A minap vettem egy 2010-es ducato maxit. Elkezdtem szépen rendbe tenni, de van egy súlyos problémám, amivel nem boldogulok. Az autó erősen füstöl. Elsőkörben kicseréltettem a kartergz szűrőt, a hiba nem szűnt meg. Ezt követően kicsréltettem a turbót.A kipifogó felöli lapátnál találtak egy kis kb 4-5mm ármérőjű nagyjából gömb alakú mágnesességre nem reagáló fémdarabot. A turbót kicserélték. sokat csökkent a füstölés, de a hiba nem szűnt meg. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek honnan származik az a leváló fémdarab, ami szétverte a lapátot és feltételezhetően az olajfogyasztást is okozza. (4-5dl/100km). Tapasztal e már valaki hasonlót? Ha le kell venni a hengerfejet, szerintetek mennyi esély van arra, hogy beletörik egy-két porlasztócsúcs?
Egy BMW-s villamossagi szerelo vagyok, de most belebotlottam egy Citroen Jumper 2018as modellbe, itt szeretnenk a sima fenyszorokat a LEDes nappali menetfenyure cserelni (komplett fenyszoro) Fiat Ducato eseteben ehhez letezik egy beepito keszlet, aminel azt irja, h csak azokhoz a jarmuvekhez amelyeket elokeszitettek az opcionalis DRL felszerelesere (75N kod). A kerdesem h Citroen Jumper eseteben is letezik ilyen kod? A lampacsatlakozoban benne vannak a kabelek amik a ledmodulhoz mennek, a kerdes h ilyen esetben a BCM-et programozni kell vagy hogyan mukodik ez? Esetleg vki aki mar epitett be ilyet akar Ducato, Boxer v Jumper?
Alkatrész szempontjából teljesen mindegy. Minden van mindkettőhöz. De az 1,9-es motorral csak sík terepen gondolkozz és ott is csak ráérősen. Fogyasztásban nem lesz különbség, de hegyekben kell a 2,5-ös motor. Ha lehet, az is turbóval.
Sziasztok! Ducato 280-as tolatólámpája van valahol biztosítékra kötve? Beépítettem a tolató kamerát, az égőtől vettem az áramot és a napokban sokat kellett kapcsolgatni előre-hátra, és azóta "se kép se hang". Az égő jó, áram nincsen. Gondolom az extra terhelés csinálhatott valami galibát. ??