jaaj neee :) közben puhítom barátnőmet... de nem túl boldog a cabriós ötletemtől, pedig reggel is találkoztunk egy audi cabrióval, mindtam ez már 4évszakos móka. :D mérgesen nézeztt :DD
Elsőre Nekem nem volt szimpatikus a suv kategória, de tény, hogy vannak előnyei. :D
Na srácok, nem tudom meg fogtok e lepődni, én meglepődtem. Elmentem egy kereskedésbe, és beültem egy 2009-es 9-5 meg egy 2009-es 9-3 volánja mögő... a 9-3-ban nagyobb a hely, még a kereskedő is furcsán konstatálta.
Szerintem sok modern autóból (BMW?) már nem csak az irányjelzöt spoórólják ki, hanem a gyári kihangosítót is. Van egy anyuka az iskolánkban, aki E-Tron GT-vel jár, de mindig kézböl telefonál. Mondjuk valószínüleg a kilincs is nehezn müködik, mert a ha kell, akkor a lehúzott ablakon keresztül fésüli meg még gyorsan a lánya haját. Kiszállni még sohasem láttam. A multkor akart tölem valamit, mellémgurult szemböl és így beszélgettünk. A RAV4-böl rendesen ki kellett hajolnom, de kiszállni nem tudtam, hisz szorosan mellém állt. Kellemetlen volt az egész. Végig azt néztem, hogy milyen csúnyán össze vannak karistolva az óriási, fekete alufelnijei.
Fiatal anyucik késésben vannak a suli-járattal, hajmeresztő pofátlan produkciókat adnak elő.
A másik meg a folyamatos telefonálás, böngésznek, vagy tartja az arca elé mert hívásban van, ezeket tényleg nem értem... nekem szükségem van olyan autóra ami megnyugtat az ilyen körülményekm között. :D
A vezetéstámogató, biztonsági rendszereknek felállva kell tapsolnunk.
Ugyanakkor van árnyoldala is a dolognak. Az összes többi kütyüvel együtt baromi bonyolulttá tud tenni egy-egy jobb motort. Ez pl. már nem is annyira friss típus (hogy a "neved" közelében maradjunk :-D ) egy BMW K1300GT.
Van egy másik gond is. Elhiteti az agyonelektronizált járgány az emberrel, hogy "tud vezetni", ami nagy gáz. Nagyon sok km-rel a hátam mögött korábban alig vártam, hogy beessen pl. egy korai 911, egy "őszinte" autó, ami alkalmas volt arra,, hogy kíméletlenül rámutasson az ember vezetéstechnikai gyengéire.
Ma más világ van. Fiatal figurák, vastag apuci alájuk tolt egy SUV-ot, 2000 levezetett km -rel már agresszíven nyomják a gázt. Fiatal anyucik késésben vannak a suli-járattal, hajmeresztő pofátlan produkciókat adnak elő. Általában "van gondviselés", de jópár csatt minden évben bejön ebből itt iskola környékén.
Jah, ATS a szóbanforgó (159626 hsz). A pickupom meg ugye alapból hátsó kerekes, sperres, de ha egy picit is nagyobb gázzal jövök ki a körforgóból, mint kéne, rögtön keresztbe áll, a mellékutcákból való kifordulásokról nem is beszélve, főleg, amikor ilyen bjuzi, fagyos az idő.. Úgyhogy annál is eléggé örülnék ilyen elektronikának, hiányában meg inkább csak simogatom a gázt. :-)
Gondolom a Honda nem S2000, vagyis első kerekes, ott tényleg fölösleges kikapcsolni, mert csak túrja az elejét, vagy elforgatja az ívbelsőt. De egy rendes, jó végén hajtó, sperres kocsinál bekapcsolt elektronikával csak petting egy élvezetes szakasz vagy pálya.
Ráknak kikapcsolni az elektronikát.. A Hondában baromi jól működik, nem veszi el nagyon a gázt, ha sok, hanem tapadáshatáron tartja, s szépen gyorsul a kocsi minden helyzetben. Eszembe se jutna kiiktatni, nagyon jó és hasznos cucc.
Ez a jó cucc. Egyik haver vett egyet 20i motorral, tetőtől talpig rendbe rakta (teljes lakatolás, telifény, stb), majd eladta, mer az a motor halványka. Nekem a 320 cápa volt az első hathengeres kocsim anno (27 éve), akkor elégnek tűnt a teljesítmény. :-)