Gondolom a tervezésnél még ez volt a cél, aztán jött a válság. Erről jut eszembe, beszéltem a Suzuki gyár egyik japán igazgatójával és megkérdeztem tőle miért nem adják ilyen áron a Suzukikat. Azt mondta nem akarnak versenyezni a Daciaval mert a szegényebbeknek már olcsó autóra se telik, inkább jobbat gyártanak magasabb áron.
Nekem meg még az a tapasztalatom -Mar C-én kívül-, hogy a 4. 5. évben úgyis kidumálják valami indokkal, hogy arra már éppen nincs garancia, mert pl: ez így természetes, vagy rosszul vezetted stb..
Nekem az a tapasztalatom, hogy ami 3 év alatt nem jön ki az 6 alatt se. De ha valami mégis összejön az jó eséllyel olcsóbb lesz mint a márkaszervizes olajcserék meg a plusz gari díja.
Infó azoknak, akiket érdekel….. ismét kapható az ALDI-ban, a Dusterhez is megfelelő tető sin keresztrúd. Állítható, zárható, jó minőségű kivitelben. ( 10 ezer)
Nyugi, megtarthatod a tolladat. (Az én törzsfőnökim biztos helyen megvan...:-)
Azt viszont igen sajnálom, hogy nem jösz a dákós dorbézolásra, igen felelőtlenül meggyengítve ezzel a jobb sorsra érdemes „Virtuóz Rablóhalazós Frakciót...”
Csatlakozom. A budakalászi szalont én is nyugodt szívvel ajánlom.( így utólag, annak idején talán mást is mondtam, de ez csak azért volt, mert nagyon nehezen ment a várakozás):-)
Bár egy picit haragszom rájuk, mert az autó átadása a mi esetünkben teljesen átlagos volt. Ha jól emlékszem annak idején Órarugópattanó linkelt be fotókat az átvételéről és ott volt letakart autó,
pezsgő, kaviár, cheerleaderek és a végén a led zep is fellépett . :-)
Talán értékesítőtől függ, hogy mi az átadás menete.
Ez a valóság,de nem Dacia sajátosság.Viszont a Renault szalonokban tényleg lényegesen pökhendibb a hozzáállás mint pl egy német autót áruló szalonban.Természetesen vannak kivételek, de attól ez még tény.A lágymányosi hídnál lévő szalonban a szerelő aki az udvaron gyorsulgat az ügyfél autójával majdnem nekem jön,aztán káromkodik.Mikor mondtam, hogy a "tiedet" akkor sem jött zavarba.
Ha pedig azonnal szeretnél kocsihoz jutni, akkor érdemes a hasznaltauto.hu-n kikeresni azokat a hirdetéseket, ahol egy hetet írnak. Ilyenkor a kocsi már a szalonban áll, csak még nincs felrendszámozva. Nem kell kivárnod mire legyártják, ha ezek között találsz kedvedre valót, akkor vedd meg ott. Szervizbe úgyis oda viszed, ahova akarod. A hitel meg az egyéb kedvezmények ugyanúgy érvényesek ezekre is, csak éppen kéznél vannak. Az eladók is készségesebbek, ha valós szándékot érzékelnek. Érdeklődőből sok van.
Lehet, hogy messze lenne, de én is Budakalászon vásároltam a Dusterem, teljes elégedettséggel! Bátran ajánlom Plank László urat, korrekt segítőkész, egyszóval le a kalappal előtte.
Ne add fel. Ha nincs túl messze gyere Budakalászra a Renaulthoz. Itt már többen is elégedettek voltak. Mi több, nálunk egy 2 km.-es körzetbenben 3 Duster is van.
Kézzel lábbal integetünk egymásnak. Különben itt lesz egy Duster Tour.
Más. Az első légkondis autóm, nagyon elégedet vagyok, igaz, hogy csak ritkán használom, de kellemessé teszi az utazást.
Jó lesz, ha vigyázol, mert manapság igen prominens versenyzők buknak meg csokorjával lopás miatt...:-) Úgyhogy kérem vissza ízibe a törzsfőnöki jelvényemet!
Oszt fogtál is valamit a bot végén kívül? (Kérdem ezt azzal a leereszkedő motivációval, amit egy virtigli rablóhalazó még megengedhet magának pironkodás nélkül a bojlizók elfajzott társaságának egyik tagjával szemben...)
Kellemes vasárnap esti kókadozást a cartársaknak! :-)
Azon filózom, hogy itt lenne az ideje kikapni a csomagtartóból a műanyag burkolatokat és leszigetelni belűlről az autót. A kérdés az lenne, kiszedte-e már valaki a műanyag burkolatot és ha igen, voltak-e buktatók?
Nem volt szerencséd! Vásárlásnál ki lehet indulni persze az eladóból is de a termék, az áru és az ára fontosabb. Kötődsz később is a márkaképviselethez, de szerencsére nem csak egy van belőlük az országban....
Az autó , ha olvasgatod a topikot, kiderül, hogy nagyon bevált mindenkinek. A ScenicII vásárlása után a topikjában összehasonlíthatatlanul több probléma fordult elő, az ott leírtak aztán nálam is jelentkeztek szép sorjában. Két év után a Duster topik tanúsága szerint nincs mit szégyenkezni, még a nála sokkal drágább márkákkal összehasonlítva sem.
Kérném a véleményeteket a következővel kapcsolatban. Írtam egy levelet a Daciának:
"Tisztelt Renault/Dacia értékesítő!
A weboldalon meghirdetett Dacia Duster Tour elnevezésű programon szerettem volna részt venni, ezért elmentem a lakóhelyemtől 55 km- re lévő egri szalonba az önök által megadott napon (április 26). Az ott dolgozó kollégának fogalma sem volt arról, hogy ez a program jelenleg náluk van, én mutattam meg neki a weboldalon! További negatív tapasztalataim is voltak az értékesítővel kapcsolatban(káromkodás, ásítás). Több, mint 2 hete írtam a váci szalon értékesítőjének is e-mailt, amiben az autó iránt érdeklődtem, erre a mai napig sem kaptam választ! Az autó ennek ellenére tetszik, de erősen gondolkodom, hogy megvásárojam- e, mert nem bízom a Dacia/Renault értékesítőiben a fent említett okok miatt. Talán még a Lodgy- t megnézem, de biztosan nem az egri szalonban!
Úgy gondolom, hogy a mai világban, az autóeladásokat tekintve a forgalmazónak kötelessége lenne az ügyféllel kellő figyelemmel foglalkozni, ez hatványozottan igaz a Daciára, mivel ezzel a márkanévvel kapcsolatban sokak még bizalmatlanok."