reszvetem.ugyanigy jartam 1hete,csk nalam elotte menetkozben fulladozott.szerelo szerint adagolo,porlasztocsucs,esetleg vezerles,de azt nem tartotta valoszinunek.nem lehet hatalmas osszeg,mondjuk en mergemben eladtam,es veszek egy yarist.
Sajna rosszul kezdödött a karácsony reggelén indítottam a 2,4 dízel T4 emet nagyon hídeg volt adtam egy jó nagy gáz fröcsött miután beindúlt elötte szépen kettyegett majd a gáz fröcs után elkezdet csattogni elvittem a szerelőhöz sajnos csak jan 3 . a után tudnak hozzá kezdeni vezérlés elmenetelre gyanakodnak .Járt már igy valaki közületek.
egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki nemtud budapesten vagy környékén, megbízható kárpitost T2-es utastérre (nem hátrány ha tapasztalt T2-esek kárpitozásában:D )?!
üdv fórumozók!megváltam a t4-emtől,úgyhogy valószinű mostanában már nem irkálok ide.azért majd néha idetévedek olvasgatni.köszönöm a sok segitséget amit itt kaptam tőletek.mindenkinek kellemes ünnepeket kivánok! tamás
most lehet hülyét kérdzek ebbe a 2.5 td be a porlasztok bol egy nek nem külömbözönek kellene lennije?? elektromos adagolo van rajta ugy tudom ahogy van egy másfajta porlaszto is mert az enyébe 5 sima van !! nem ez lehet a baj?
AJT motor kod! szerintetek ha adagolo miatt dadogna be akkor indulna és menne mint egy örült mert indulni indul menni megy! aki halja elsö kérdés gázolaj szürö?? pedig már cseréltem !:(
hát nem engedi az a kopjuter az elö töltést látjuk daz értékeket! de a helyest nem tudjuk!szerintemjol bele nyultam a levegö szürö ahogy néztem benne még német és olyan fekete volt mint a kémény belseje ki cseréltem hátha amiatt zakatolt de semmi ugyan ugy csinálja!
Sziasztok tud valaki segíteni?Nem alszik el a töltés visszajelzőm néha visszont tökéletes amikor nem alszik el a fordulatszáméröm sem működik.Előre is köszi!!!!
Sziasztok most jutottam hozzá egy 2.5 td hez nem rég ! különös dolgokat veszekészre remélem valaki tud segiteni azon kivül hogy az öninditó nem a legjobb ahozképest könnyen indul! de egy kis idö és pár km után az alapjáratom hasonlit egy v 8 kamzéhoz mint ha ösze vissza menének a hengerek! de ha le álitom és ujra inditom kisimul megint az alpjárat megint megyek megint össze vissza jár ! remélem valaki találkozott már ilyen problámával 3 szerelö 3 külömbözö válasz gázolyaj szürö cserenem kap elég gázolajat(kicseréltem) ugyan olyan a 2 dik adagoló a 3 dik porlasztó! ki olvastaam hibatárolo üres remélem tud valaki segiteni:( AJT motorkod ha valakinek van bontva jeleze ! elöre is köszönöm!
köszi az ötletet,de már túl vagyunk ezen.délelőtt nézte szerelő(nem bontotta meg)szerinte:
-behalt az adagoló
-behalt valamelyik porlasztócsúcs és "visszafelé dolgozik" (mondjuk ezt magyarázta de nem igazán értettem,valami vákumról volt szó,meg visszafelé dolgozik a nyomás....
-elment az előtőltés
hát annyiban maradtunk igy hirtelen karácsony előttnincs pénzem szerelőre,úgyhogy meghirdettem a kocsit,aztán ha nem viszik el januárban vagy februárban szerviz.
Szeva ! Mielött bármit is leszednél , jön a jó öreg trükk , ejtőtartályról indítsd , vagy húzzátok be ! Szűrőről ami jön az adagoló felé cső , arra direktbe kössetek egy csövet , kanna a szélvédőre , vagy tetőre aztán indítás ! Muszály hogy elinduljon még akkor is ha az adagoló kopott lenne , mivel szívnia nem kell , mert ráfolyik a nafta ! Ha megy a moci rendesen , akkor szépen sorba először a szűrő bemenő ágába átkötni ugyanilyen módszerrel a kannát aztán megint indítani , ha így is jár rendesen , akkor tankba a szűrő eltömődött valami dzsuvától ami lehet parafin , vagy valami takony szerű ülepedmény ! Tapasztalatból ! Írtam már hasonló dolgokról , de mielött a szerelők tapasztalatát gyarapítanád kemény forintokért próbáld ki ezeket az ólcsó ekecseléseket ! Sok sikert kevés píízmaggal ! Várjuk az eredményt !!!
vontatás közben rápróbáltunk párszor(4.-ben),de iszonyúan rángatott,plusz világos szinűen füstőlt de azt nagyon.mikor levettem a gázról a lábam,le is állt.2-3 próbálkozás után már igy sem indult
néhány hete teljesen ki lett takaritva minden,új átlátszó csövek,szűrő.mikor beindult,az átlátszó csöveken látszott hogy szivja az űzemanyagot buborékmentesen
Majd ird meg hogy mire jutottál. Ha leveszed a tankot akkor a csöveket is mosd át. Az üzemanyag szintjelzőt is és a szuszogó csövet is forró vízzel öblitsd ki. Mondjuk én nyáron csináltam 35 fokos melegben ugyhogy nekem szépen ki tudott száradni minden és nem maradt benne víz.
Szerintem ez nem hengerfej hiba. Szinte biztos hogy üzemanyag ellátás a probléma. Ha az adagolón elmegy a vezérlés akkor nehezen indul,füstöl és erőteljesen csattognak a szelepek mintha széttörne a szelep és beleverne valamibe. Ha van időd mosd ki a tankot. Nem nagy meló csak ne legyen benne sok gázolaj. Nekem is azóta nem kellett szűrőt cserélnem amióta kimostam a tankot de előtte meg állandóan volt hasonló hibám mint amit irtál.
Vagy adagoló hiba vagy koszos gázolaj. Annyit próbálj meg hogy egy tiszta üvegbe vagy kannába rakj tiszta gázolajat. Kösd le a szűrőröl azt a csövet amin szív az adagoló és rakd bele a gázolajos üvegbe. Aztán próbáld elindítani, de ne menj vele. A teszt lényege az hogy így megtudod nézni azt hogy a szűrő előtt van-e a hiba. Lehet hogy olyan koszos a tank hogy már nem tud szívni az adagoló.