Ha a panel másik oldalán lévő smd tranyók mennek el akkor kivezérelheti a végfokot max fordulatra mint nálam is. A végtranyók jók voltak és mégis csak max-on ment a motor. Sajnos csere az egész és nálam jó lett.
...ha a régivel megy a bizti jó ...de azért meg nézném a belsőket is ... és ha maxon megy szinte biztos a tranyó a hunyó ... 14 évesen adtam el a az előző gépet , a kezelő panel sosem rosszalkodott ez idő alatt ... próbálj meg kölcsön kérni egy működő elektronikát és azzal kipróbálni ....
Igen a kapcsolóra is gondoltam, azt nem tudtam hogy olyan mint egy potméter de megpróbálom azt is megnézni. Az új elektronikával nem megy egyáltalán. A régivel maxra tekertem elindultam és pár perc után beindult max fordulaton. Ez is érdekes nem?
Igen olyan mint a lenti képen! Kicseréltem a két tranzisztort visszaraktam ment ugyan azzal a hibajelenséggel (csak max állásba elindulás után egyszer csak beindult a motor max fordulaton, szabályozni nem lehet). Gondoltam béna voltam ezért vettem egy teljesen újat beletettem azóta egyáltalán nem működik. Valószínű kiszedem és vissza teszem a régit az legalább ment. Vagy ha van ötlet.
....ha közvetlen a motor mellett volt , olyan mint az alábbi képen látható az a tranzisztoros változat .... tehát akkor a komplett elektronikát kicseréltétek vagy csak a tranzisztorokat ...? az előtét ellenállás nem közvetlen a motornál található , inkább a légcsatornában ....
Az enyém 1.6 16V 2002-es kiadás, folyamatosan pörgött max. sebességen A szabályozó elektronikában kicseréltem két tranzisztort - mint ahogy itt sokan - azóta tökéletes.
(Fontos, hogy rendesen legyen alatta hővezető paszta.)
Nincs benne hiba. A turbócsövön szigetelőszalag lehet ott a hiba vagy turbó. Illetve lègtömeg lehet. Nsgyon nem láttam semmi kirîvót az aktuális èrtèkeknèl.
A segítségeteket szeretném kérni, hátha ti találkoztatok már ezzel a problémával. Cimborám autójában egy 2004-es 1.4 benzines Citroen Xsara II-ben a fűtőmotor a 0-ás illetve az összes többi fokozatban is maximális fordulaton pörög. Kicseréltük az előtét ellenállást, (ami a motor mellett volt) egy új utángyártott alkatrészre, de most a fűtőmotor egyáltalán nem kapcsol be. Kicseréltük egy másik új ellenállásra az előzőt, de azzal sem volt jó. A régit visszarakva pedig ismét folyamatosan pörög. Van ötletetek, hogy mi lehet a hiba okozója? Talán maga a kapcsoló lehet a rossz?
Helló Kfbb18! Remélem olvasod még a fórumot! Mi a helyzet a kilométer órával?Az enyém változatlanul ingadozik 90 fölött.Most voltam egy másik/ Peugeot/ szervizben,azt mondták,vagy vezeték probléma a több mint száz közül,vagy BSI probléma.Mindkettő javítás kb 100000, vagy fölötte.Te jutottál valamire?Ráadásul ma álló helyzetben, felpörgetett motornál 20-30-ig kilengett a mutató.
2003 citroen xsara 1.4 sx. Van valakinek valami tippja, hogy mi okozhatja azt, hogy a fő kilóméter számláló csak ezt jelzi 999999999, minden más működik az öracsoport, a napi számláló csak ez nem. Cseréltem órat, de az első indítás után azon is ugyanez a hiba jelenség...
Szeretném megosztani a véleményeteket, 1.4 hdiről mi a vélemény? Lehet vennék egy ilyet. Néztem egyet. Motorkontroll nem világít de padló gáz és alig megy... Légtömegmérő? Egy asztránál volt hasonló helyzet nem ment az autó hiba nem volt a gépben cseréltem egy légtömegmérőt és megtáltosodott..
....a szokásos probléma... a ventilátor vezérlésében meghalt az egyik vagy mindkét tranzisztor , párban cserélendő ..ha van hozzá érzéked hozzá csináld magad , anyag kts 2000-2500 Ft-ból megúszható..
...a külső hőmérő szenzor vagy vezeték hiba , nincs köze a ventilátorhoz..
...milyen mértékben eszi az olajat ...? tegyél bele egy ilyet és figyeld mit változik ...
...az ablak emelőhöz lehet kapni javító szettet vagy komplett mechanikát ...
....van egy már javított , hegesztett leömlőm ha érdekel...
Ilyen adalékot ne tegyetek modern autókba mint pl a xsara is, mert a hidro tőkékbe is bejut ez az anyag és beállhatnak a hidro tőkék, aztán nem tudjuk miért csattognak a szelepek.