Nekem már volt,hogy segített,hogy le vettem az akksi sarut mégegyszer. Persze kulcs kivesz a kocsiból ajtok becsukva (nem zárva) vársz kb egy két percet és aztán veszed le. Kicsit hagyd levéve,aztán vissza.
Ha körül lehet bástyázni valamilyen hővédővel, én melegíteni szoktam gázlámpával. Ha nem lehet sehogy hozzáférni és semmi más sem segít már, akkor jöhet a Flex, igen. :-P
Butaság. Az egész nincs egy pillanatragasztó mennyisége. Mentem vele 1-2e km,semmi baja a kocsinak, a rokonok sem panaszkodnak. Ők majdnem 100e km óta használják. Én sem hiszek a csodákban! Ez kb olyan mint a 12e ft-os CataClean adalék. Műszaki vizsgán az ellenőr 3x dudta rá a műszert az autóra. Azt mondta,ilyen értékek nem léteznek. 14 éves autó,1.4 benzin,131e km. Most bele lehet kötni abba, hogy kevés a km az autóban stb. Második tulaj vagyok,113e km-mel vettem az autót,de érzem a külömbséget. Egyenletesebben jár a motor,jobban húz,kevesebb a fogyasztás,pedig csak napi 20 km-et autózok. Egyszeri próbát megér.
Ilyet használtam nyári gumiban, elöl nem ért bele, de cserélve voltak a lengőkar szilentek tehát nem kotyogott a futómű, kopottal engedhet annyit hogy beleér, nekem volt 2 cm minden irányból.
Hátsó futómű ugyanez, volt 1.5-2 cm a dobtól, ahogy lefeküdt a hátsó híd azonnal belecsiszolódott az oldal falba.
Nem próbáltam, de ugye tudod, hogy ez majdnem 2 cm-el (1.9 cm-el) nagyobb átmérő a gyári 195/55-höz képest? A gyári váltómerete 185/60 R15, vagy 185/65 R14 (én ez utóbbit használom télire).
Nem én vigyáztam a korongra ahogyan ti írtátok itt korábban, viszont érdekelne mit a feladata a korongnak?
Mintha valami félvezető korong lenne az.....
Mivel a teljes kraftot a relé viszi a motorra, így a tekerő gomb mint poti lehet a ludas, vagy pedig annak a vezetéke szakadhatott meg vagy kontaktos esetleg.
...de nála már állítólag a komplett elektronika új ... akkor azon is kibuktak az smd-ék ...? csak hogy avval sem csinál semmit ...nem lehet hogy te is elvesztetted annó azt az apró korongot ... ? amikor én először javítottam magamnak velem is megtörtént , de szerencsére megtaláltam , bekerült a helyére és azóta gyönyörűen tette a dolgát ...
Ha a panel másik oldalán lévő smd tranyók mennek el akkor kivezérelheti a végfokot max fordulatra mint nálam is. A végtranyók jók voltak és mégis csak max-on ment a motor. Sajnos csere az egész és nálam jó lett.
...ha a régivel megy a bizti jó ...de azért meg nézném a belsőket is ... és ha maxon megy szinte biztos a tranyó a hunyó ... 14 évesen adtam el a az előző gépet , a kezelő panel sosem rosszalkodott ez idő alatt ... próbálj meg kölcsön kérni egy működő elektronikát és azzal kipróbálni ....
Igen a kapcsolóra is gondoltam, azt nem tudtam hogy olyan mint egy potméter de megpróbálom azt is megnézni. Az új elektronikával nem megy egyáltalán. A régivel maxra tekertem elindultam és pár perc után beindult max fordulaton. Ez is érdekes nem?