Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65629

Ha a panel másik oldalán lévő smd tranyók mennek el akkor kivezérelheti a végfokot max fordulatra mint nálam is. A végtranyók jók voltak és mégis csak max-on ment a motor. Sajnos csere az egész és nálam jó lett.

Előzmény: soryton (65628)
soryton Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65628

...ha a régivel megy a bizti jó ...de azért meg nézném a belsőket is ... és ha maxon megy szinte biztos a tranyó a hunyó ... 14 évesen adtam el a az előző gépet , a kezelő panel sosem rosszalkodott ez idő alatt ...  próbálj meg kölcsön kérni egy működő elektronikát és azzal kipróbálni ....  

Előzmény: Törölt nick (65627)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65627

Igen a kapcsolóra is gondoltam, azt nem tudtam hogy olyan mint egy potméter de megpróbálom azt is megnézni. Az új elektronikával nem megy egyáltalán. A régivel maxra tekertem elindultam és pár perc után beindult max fordulaton. Ez is érdekes nem?

Előzmény: toji76 (65625)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65626

Na igen a biztosíték, a motor térben lévőket nézegettem nem találtam rosszat. Konkrétan melyik tartozik hozzá?

Előzmény: soryton (65624)
toji76 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65625

A rajz szerint a ventilátor tekerő gomb egy potméter, azt nézd meg nem-e szakadt a pályája.

Előzmény: Törölt nick (65623)
soryton Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65624

...komplett elektronika új ...és mégsem megy ....? biztosíték...? 

Előzmény: Törölt nick (65623)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65623

Most egy teljesen új van benne és azzal sem megy! Szétszedem megint aztán megnézem a kábeleket!

 

Előzmény: soryton (65619)
Szrb18 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 65622

Üdvözlet mindenkinek.

Igaz nem citroen hanem peugeot,egy ismerősömnek 206-osa van 1,4 hdi szeretne bele klímát,talált is egy bontottat csak az egy benzinesbe volt.

Be lehet azt építeni a dízelbe,elektromos téren van-e kiépítés vagy valamilyen buktató?

Köszi.

Moszkvai73 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 65621

Üdv!

Tudja valaki, hogy a riasztó egység hol van az autóban. Cserélnem kellene, mert rakoncátlankodik.

toji76 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 65620

Én is így jártam, azaz nem csak a végtranyók döglöttek be hanem az smd alkatrészek is.

 

Így vennem kellett egy elektronikát újat azzal meg tökéletes, sőt a végtranyók jók a régiben.

Előzmény: Törölt nick (65618)
soryton Creative Commons License 2017.07.10 0 0 65619

...egy lehetőség .... gyakori hiba szokott lenni a tranyók cseréje alkalmával ,hogy  kiesik egy kis korong a nyák közepén amit egy laprugó tart .....    

Előzmény: Törölt nick (65618)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.10 0 0 65618

Igen olyan mint a lenti képen! Kicseréltem a két tranzisztort visszaraktam ment ugyan azzal a hibajelenséggel (csak max állásba elindulás után egyszer csak beindult a motor max fordulaton, szabályozni nem lehet). Gondoltam béna voltam ezért vettem egy teljesen újat beletettem azóta egyáltalán nem működik. Valószínű kiszedem és vissza teszem a régit az legalább ment. Vagy ha van ötlet.

Előzmény: soryton (65615)
0ptifineMoar Creative Commons License 2017.07.09 0 0 65617

Nem azonos egyik sem.

Előzmény: Kovi222 (65616)
Kovi222 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 65616

Sziasztok! 

Valaki nem tudja hogy 1 es és 2 es xsaraban azonos e a kilometer ora es a muszerfal?

 

2 es xsarat bontok 1.6 16v motorral elektromos ablak tempomat klima tolatoradar barkinek kell alkatresz irjon: robert11136@gmail.com 

+36305816084

soryton Creative Commons License 2017.07.09 0 0 65615

....ha közvetlen a motor mellett volt , olyan mint az alábbi képen látható az a tranzisztoros változat .... tehát akkor a komplett elektronikát kicseréltétek  vagy csak a tranzisztorokat ...?    az előtét ellenállás nem közvetlen a motornál található , inkább a légcsatornában .... 

Előzmény: Lalee2107 (65610)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.08 0 0 65614

Nekem is ugyan ez a problémám, a régivel legalább maxon megy az újjal egyáltalán nem. Valakinek van ötlete?  

Előzmény: Lalee2107 (65610)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.06 0 0 65613

Ha nem láttál kirívót, akkor a légtömegmérő nem igen lehet rossz, hacsak a diag nem tudja azt, amit kellene.

 

Előzmény: Veisace (65611)
joco81 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 65612

Az enyém 1.6 16V 2002-es kiadás, folyamatosan pörgött max. sebességen A szabályozó elektronikában kicseréltem két tranzisztort - mint ahogy itt sokan - azóta tökéletes.

(Fontos, hogy rendesen legyen alatta hővezető paszta.) 

https://youtu.be/z0_3Qz8ErpM

 

A tranzisztor típusa:

MJ11015

 

https://hqelektronika.hu/termekek/mj11015g-si-p-darld-120v-30a-200w-4mhz

 

 

A szabályozó elektronika így néz ki:

 

Előzmény: Lalee2107 (65610)
Veisace Creative Commons License 2017.07.06 0 0 65611

Nincs benne hiba. A turbócsövön szigetelőszalag lehet ott a hiba vagy turbó. Illetve lègtömeg lehet. Nsgyon nem láttam semmi kirîvót az aktuális èrtèkeknèl. 

Előzmény: FeZ_ (65608)
Lalee2107 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 65610

Üdv Mindenkinek!

 

A segítségeteket szeretném kérni, hátha ti találkoztatok már ezzel a problémával. Cimborám autójában egy 2004-es 1.4 benzines Citroen Xsara II-ben a fűtőmotor a 0-ás illetve az összes többi fokozatban is maximális fordulaton pörög. Kicseréltük az előtét ellenállást, (ami a motor mellett volt) egy új utángyártott alkatrészre, de most a fűtőmotor egyáltalán nem kapcsol be. Kicseréltük egy másik új ellenállásra az előzőt, de azzal sem volt jó. A régit visszarakva pedig ismét folyamatosan pörög. Van ötletetek, hogy mi lehet a hiba okozója? Talán maga a kapcsoló lehet a rossz?

A válaszokat, ötleteket előre is köszönöm.

xsarajb Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65609

Helló Kfbb18! Remélem olvasod még a fórumot! Mi a helyzet a kilométer órával?Az enyém változatlanul ingadozik 90 fölött.Most voltam egy másik/ Peugeot/ szervizben,azt mondták,vagy vezeték probléma a több mint száz közül,vagy BSI probléma.Mindkettő javítás kb 100000, vagy fölötte.Te jutottál valamire?Ráadásul ma álló helyzetben, felpörgetett motornál 20-30-ig kilengett a mutató.

Előzmény: kfbb18 (64996)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65608

Azért, mert nem világít a MIL lámpa, még lehet benne hibakód, átmeneti hiba miatt.

Ezen kívül a diagoláson nem hibakód kiolvasást értek, hanem rendes diagnosztikát, ami magába foglalja az élőadatok vizsgálatát is menet közben.

 

Előzmény: Veisace (65607)
Veisace Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65607

Ennek örülök. Hát tervezem hogy meg lesz kicsit piszkálva. Majd ráteszem a gèpet de hiba valószînűleg nem lesz benne merz nem világît a motorkontroll.  

Előzmény: FeZ_ (65605)
montana84 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65606

Sziasztok!

 

2003 citroen xsara 1.4 sx. Van valakinek valami tippja, hogy mi okozhatja azt, hogy a fő kilóméter számláló csak ezt jelzi 999999999, minden más működik az öracsoport, a napi számláló csak ez nem. Cseréltem órat, de az első indítás után azon is ugyanez a hiba jelenség...

Hálás lennék, ha valaki tudna adni valami tippet.

FeZ_ Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65605

Az 1,4 Hdi általában elég jó, de szerintem a Xsara-ba kicsi az a motor.

Persze az igények különböznek, de mégis.

Annak az oka, hogy nem megy, jellemzően nem ilyen egyszerű, de persze akár bele is trafálhatsz a légmennyiség mérővel. Én azért előtte lediagoltatnám.

 

Előzmény: Veisace (65604)
Veisace Creative Commons License 2017.07.05 0 0 65604

Sziasztok! 

 

 Szeretném megosztani a véleményeteket, 1.4 hdiről mi a vélemény? Lehet vennék egy ilyet. Néztem egyet. Motorkontroll nem világít de padló gáz és alig megy... Légtömegmérő? Egy asztránál volt hasonló helyzet nem ment az autó hiba nem volt a gépben cseréltem egy légtömegmérőt és megtáltosodott.. 

soryton Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65603

....a szokásos probléma...  a ventilátor vezérlésében meghalt az egyik vagy mindkét tranzisztor , párban cserélendő ..ha van hozzá érzéked hozzá csináld magad , anyag kts 2000-2500 Ft-ból megúszható..

...a külső hőmérő szenzor vagy vezeték hiba  , nincs köze a ventilátorhoz..

...milyen mértékben eszi az olajat ...? tegyél bele egy ilyet és figyeld mit változik ...

...az ablak emelőhöz lehet kapni javító szettet vagy komplett mechanikát ...

....van egy már javított , hegesztett leömlőm  ha érdekel...

...a katalizátor egy javító betéttel megoldható..

Előzmény: Lacabatya (65573)
Lacabatya Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65602

Szia

 

Elnézést, a hiánypótlás: 73196619

 

Köszönöm...  :-)

Előzmény: soryton (65580)
toji76 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65601

Metabond, Energy release, ilyenek még mehetnek mert nem képez bevonatot, kerámia és teflon bevonatot képezőket nem szabad beletenni.

 

toji76 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 65600

Ilyen adalékot ne tegyetek modern autókba mint pl a xsara is, mert a hidro tőkékbe is bejut ez az anyag és beállhatnak a hidro tőkék, aztán nem tudjuk miért csattognak a szelepek.

Előzmény: csuresy (65599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!