Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65656

Oké, pontatlanul fogalmaztam. Túl sokáig volt levéve az akkusaru. A bosszantó az, hogy eljutottak egy darabig a felprogramozással, 

állítólag az ablakok se mentek fel-le, de a központi zár kifogott rajtuk. Fez_ van erre megoldásod ? Írtam mailt is, de itt is 

örülnék a válaszodnak :)

Előzmény: FeZ_ (65654)
aydeen Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65655

Én is ugyanígy jártam, én sem tudtam visszatanítani. Azóta is kénytelen vagyok kulcsozni... A megoldás nagyon érdekelne engem is :D

Előzmény: Medvepajtas (65652)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65654

"elkövettek egy hibát.

Levették az akkusarut. "

 

Ez nem hiba, technológiai folyamat.

Az, hogy a Xsara 2 hajlamos az amnéziára, na az

a hiba, de azt a gyár követte el sajnos. 

 

Előzmény: Medvepajtas (65652)
Kornél 2 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65653

Nekem már volt,hogy segített,hogy le vettem az akksi sarut mégegyszer. Persze kulcs kivesz a kocsiból ajtok becsukva (nem zárva) vársz kb egy két percet és aztán veszed le. Kicsit hagyd levéve,aztán vissza.

Hátha...

Előzmény: Medvepajtas (65652)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65652

Sziasztok!

 

Ma otthagytam a szervizben 109.000 forintot, kuplungszettet, kinyomó csapágyat és féltengely csapágyat cseréltek, azonban elkövettek egy hibát.

Levették az akkusarut. Nos, ennek az lett a következménye, hogy a központi zár nem működik. A nyomkodós módszeren túl vagyunk, nem 

vezetett eredményre. Valaki tud segíteni ennek a programozásában? Köszi előre is.

toji76 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65651

Nekem a híd cseréjekor csinálták meg a szervizben, odatettek egy védő lemezt és láng hegesztővel felmelegítették vidáman.

 

Előzmény: MS85 (65650)
MS85 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65650

Féltem a kereket, túl közel van a gumi hozzá.

Előzmény: FeZ_ (65649)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65649

Ha körül lehet bástyázni valamilyen hővédővel, én melegíteni szoktam gázlámpával. Ha nem lehet sehogy hozzáférni és semmi más sem segít már, akkor jöhet a Flex, igen. :-P

 

 

 

Előzmény: MS85 (65648)
MS85 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65648

A berohadt pótkerék leengedő problémára tudtok megoldást? Sajnos a csavarlazító nem segít? 

Az jutott eszembe, hogy elvágom, leengedem és veszek egy csavart bontva? Van jobb megoldás?

Hf1968 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65647

Butaság. Az egész nincs egy pillanatragasztó mennyisége. Mentem vele 1-2e km,semmi baja a kocsinak, a rokonok sem panaszkodnak. Ők majdnem 100e km óta használják. Én sem hiszek a csodákban! Ez kb olyan mint a 12e ft-os CataClean adalék. Műszaki vizsgán az ellenőr 3x dudta rá a műszert az autóra. Azt mondta,ilyen értékek nem léteznek. 14 éves autó,1.4 benzin,131e km. Most bele lehet kötni abba, hogy kevés a km az autóban stb. Második tulaj vagyok,113e km-mel vettem az autót,de érzem a külömbséget. Egyenletesebben jár a motor,jobban húz,kevesebb a fogyasztás,pedig csak napi 20 km-et autózok. Egyszeri próbát megér.

Előzmény: toji76 (65600)
Hf1968 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65646

Mentem vele 1-2 ezer kilómétert,semmi gond.

Előzmény: csuresy (65599)
toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65645

Ilyet használtam nyári gumiban, elöl nem ért bele, de cserélve voltak a lengőkar szilentek tehát nem kotyogott a futómű, kopottal engedhet annyit hogy beleér, nekem volt 2 cm minden irányból.

Hátsó futómű ugyanez, volt 1.5-2 cm a dobtól, ahogy lefeküdt a hátsó híd azonnal belecsiszolódott az oldal falba.

Előzmény: MS85 (65639)
peti.olah Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65644

Nekem statikusan nem ért bele. De alászedve elindulásnál mozdul annyit a lengőkar, hogy beleér a kerék a burkolatba.

Előzmény: MS85 (65643)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65643

Beleér alászedve?

Előzmény: Törölt nick (65641)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65642

Igen, pont a 2 centi miatt kérdeztem. A téli nekem is gyári váltóméretű.

Előzmény: TrOn (65640)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65641

Szia! Nekem téli van fent ez a méret elől a műanyagot meg marta de más probléma nem volt!

Előzmény: MS85 (65639)
TrOn Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65640

Nem próbáltam, de ugye tudod, hogy ez majdnem 2 cm-el (1.9 cm-el) nagyobb átmérő a gyári 195/55-höz képest? A gyári váltómerete 185/60 R15, vagy 185/65 R14 (én ez utóbbit használom télire).

Előzmény: MS85 (65639)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65639

Sziasztok!

 

195/60 R15-ös méretű nyári gumit használt már valaki Xsara II- vel? Ez elfér alatta?

 

Köszönöm előre is!

 

Üdv.

tökfejű Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65638

Akinek esetlegesen cserélnie kell üzemanyagszivattyút egy kis technikai támogatás benzines verziókhoz!

 

XSARA 1,4 B 2003:sajátomban VDO üzemanyagellátó egység került beszerelésre melynek száma: 228-222-008-011Z. de vannak alternatívák 

az alábbi képen pl: az ERA 775058 számú üzemanyag ellátója, bosch stb......

bontottat nem javasolnák:

 

toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65637

A külön álló test vezetéket is vissza dugtad a helyére?

Előzmény: Törölt nick (65623)
toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65636

Nem én vigyáztam a korongra ahogyan ti írtátok itt korábban, viszont érdekelne mit a feladata a korongnak?

 

Mintha valami félvezető korong lenne az.....

 

Mivel a teljes kraftot a relé viszi a motorra, így a tekerő gomb mint poti lehet a ludas, vagy pedig annak a vezetéke szakadhatott meg vagy kontaktos esetleg.

 

A különálló test vezetéket vajon vissza dugta?

Előzmény: soryton (65630)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65635

Köszönöm a tippet, holnap utánajárok.

Előzmény: BXtwelve (65634)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65634

Igen.

Előzmény: Medvepajtas (65633)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65633

Mármint a futóműben ?

Előzmény: BXtwelve (65632)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65632

Saját tapasztalatom alapján megnézném, egyben van-e minden rugó.

Előzmény: Medvepajtas (65631)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65631

Sziasztok!

 

Ismét egy hülye kérdés. Ma az M3 autópálya bevezetőjén egy robbanásszerű hang jött az autó bal oldala felől. Nem koppant, nem a szélvédő

kapott egy nagyobb követ. Lehet, hogy eldurrant az övfeszítő patron? Tudom azt ellenőrizni ?

soryton Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65630

...de nála már állítólag a komplett elektronika új ... akkor azon is kibuktak az smd-ék ...?   csak hogy avval sem csinál semmit ...nem lehet hogy te is elvesztetted annó azt az apró korongot ... ? amikor én először javítottam magamnak velem is megtörtént , de szerencsére megtaláltam , bekerült a helyére és azóta gyönyörűen tette a dolgát ...

Előzmény: toji76 (65629)
toji76 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65629

Ha a panel másik oldalán lévő smd tranyók mennek el akkor kivezérelheti a végfokot max fordulatra mint nálam is. A végtranyók jók voltak és mégis csak max-on ment a motor. Sajnos csere az egész és nálam jó lett.

Előzmény: soryton (65628)
soryton Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65628

...ha a régivel megy a bizti jó ...de azért meg nézném a belsőket is ... és ha maxon megy szinte biztos a tranyó a hunyó ... 14 évesen adtam el a az előző gépet , a kezelő panel sosem rosszalkodott ez idő alatt ...  próbálj meg kölcsön kérni egy működő elektronikát és azzal kipróbálni ....  

Előzmény: Törölt nick (65627)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65627

Igen a kapcsolóra is gondoltam, azt nem tudtam hogy olyan mint egy potméter de megpróbálom azt is megnézni. Az új elektronikával nem megy egyáltalán. A régivel maxra tekertem elindultam és pár perc után beindult max fordulaton. Ez is érdekes nem?

Előzmény: toji76 (65625)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!