Mert a Start dugta el az antennámat? Az alapján amit erről hallottam nem ez a helyzet.
Hasonlít arra, amikor az Alstom nem tudta a végleges osztott DMI-vel szerelni a gépeket, az első telepítések még egyrészessel történtek, csak kesőbb lettek kicserélve.
Idetéved egy lom a vidám hanyatló Nyugatról, amelynek van ETCS L2-képes fedélzeti berendezése és még hatósági engedélye is arra, hogy guruljon Magyarországon.
Tud-e ETCS L2 alatt menni az arra kiépített szakaszon, ahogy betette rá a kerekét, vagy kulcsokat kell neki lejmolni először?
CSAK EGY SZÓRA… Remler János, a Prolan Zrt. osztályvezetője
Várhelyi Márton Nyugati pu. rekonstrukció – biztberes szemmel
Csuti Péter Új típusú jelfogós térközbiztosító berendezések a 80a vonalon
Bíró József, Németh Gábor ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszer tervezési, kivitelezési és üzembe helyezési munkái a GYSEV Zrt. Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonalán
Tóth Péter Az R-Blokk ellenmenet- és utoléréskizáró rendszer fejlesztése
Miháczi Viktor, Zachár-Herkó Gábor Szállítórobot energiaellátó rendszerének kifejlesztése
Chlumetzky Tibor 3D lézerszkenner alkalmazása a felsővezeték tervezésénél és átépítési munkáinál
BEMUTATKOZIK Bíró József, a Thales Rail Signaling Solutions Kft. projektvezetője
Miért olyan meglepő? Az lenne meglepő, ha a 30a-40a ETCS L2 üzemben lenne, de az Érd alsó elágazás - Érd és az Érd elágazás - Tárnok vonalak pedig nem.