Keresés

Részletes keresés

király2644 Creative Commons License 2023.11.25 0 0 21554

a kulcs kérdésben ludas, nem az antennában,,,,

Előzmény: r1232 (21553)
r1232 Creative Commons License 2023.11.25 0 0 21553

Mert a Start dugta el az antennámat? Az alapján amit erről hallottam nem ez a helyzet.

Hasonlít arra, amikor az Alstom nem tudta a végleges osztott DMI-vel szerelni a gépeket, az első telepítések még egyrészessel történtek, csak kesőbb lettek kicserélve.

Előzmény: király2644 (21548)
király2644 Creative Commons License 2023.11.25 0 2 21552

Bárhol máshol is csak kulcs birtokában tud közlekedni. Ez nem műszaki és átjárhatósági kérdés továbbra sem.

Előzmény: Ashi Valkoinen (21550)
GaGe Creative Commons License 2023.11.25 0 1 21551

Tud, ha a forgalomba helyezés előtt megkérték a kulcsokat a gépre.

A vasút kritikus infrastruktúra, ezért a rádiós kommunikációs titkosítani kell, ehhez viszont kell a kulcspár a rádiós központba és mozdonyba is.

Előzmény: Ashi Valkoinen (21550)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.11.25 -3 0 21550

Idetéved egy lom a vidám hanyatló Nyugatról, amelynek van ETCS L2-képes fedélzeti berendezése és még hatósági engedélye is arra, hogy guruljon Magyarországon.

 

Tud-e ETCS L2 alatt menni az arra kiépített szakaszon, ahogy betette rá a kerekét, vagy kulcsokat kell neki lejmolni először?

 

Ez így nem átjárható.

Előzmény: király2644 (21549)
király2644 Creative Commons License 2023.11.25 0 0 21549

emberi hülyeséget és szervezetlenséget nehéz felróni az átjárhatóság számlájára...

Előzmény: Ashi Valkoinen (21545)
király2644 Creative Commons License 2023.11.25 0 0 21548

azt hallottam, 6 KISS vár BTM antennára, a kulcskérdés igaz, de itt a máv start a ludas...

Előzmény: r1232 (21541)
r1232 Creative Commons License 2023.11.24 0 2 21547

Ezért kellett nekünk lóhalálában üzembehelyezni!???

 

A finanszírozási határidő miatt?

Előzmény: aruzsi (21542)
r1232 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21546

Ja, tényleg, még tán az sincs..

Előzmény: Vendégsín (21544)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.11.24 -2 0 21545

"A Siemens fedélzetis Flirtök megkapták már az új RBC kulcsokat? Addig azok sem tudnak ETCS-vel menni."

 

Nesze neked átjárhatóság... 

Előzmény: r1232 (21541)
Vendégsín Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21544

Kezelési utasítások vannak a járműberendezésekhez? És oktatva is vannak?

Előzmény: r1232 (21541)
aruzsi Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21543

Van ami így tud?

Valami 600 db. kulcs lett betöltve szerda délután az RBC-be.

Elvileg jöhetnének a tehervonatok is, ha van kulcsuk.

 

Olyan nyögve nyelős ez az egész!

Előzmény: r1232 (21541)
aruzsi Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21542

Tökéletes!

 

Ezért kellett nekünk lóhalálában üzembehelyezni!???

 

Hogy lessz meg így az adott db./km a hatósági engedélyhez?

 

Vasút ...

Előzmény: r1232 (21541)
r1232 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21541

A KISS-ek jelenleg nem közlekedhetnek ETCS-vel. Állítólag nincs rajtuk balíz antenna, még nem szállította le a berendezés gyártója..

A Siemens fedélzetis Flirtök megkapták már az új RBC kulcsokat? Addig azok sem tudnak ETCS-vel menni.

Előzmény: aruzsi (21540)
aruzsi Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21540

Hallottam, hogy van valami nyűg ott, pedig már kb. 1 év óta megy így, úgy, amúgy.

 

Nekem most az a lényeg, hogy az FC-Monor menjen, bár Kő-Kp.-Monor között valamiért a KISS-ek mintha nem mehetnének.

Kitűnő szervezés ...

Előzmény: István Gyuri (21538)
r1232 Creative Commons License 2023.11.24 0 1 21539

Az állomáson meg visszaléptett L2-be.

A páratlan vonatok viszont végig tudnak L2-vel menni.

Előzmény: István Gyuri (21538)
István Gyuri Creative Commons License 2023.11.24 0 0 21538

Székesfehérvár előtt kiléptet EVM-be...

Előzmény: aruzsi (21536)
aruzsi Creative Commons License 2023.11.24 0 1 21537

FC-Monor.

 

Felkészül:

Rákos-Hatvan,

Monor-Gyoma.

Előzmény: Grgabácsi (21535)
aruzsi Creative Commons License 2023.11.24 0 1 21536

Igaz!

Előzmény: király2644 (21534)
Grgabácsi Creative Commons License 2023.11.23 0 3 21535

Tegnap 15:00-tól forgalomszabályozó próbaüzembe ment, de bővebbet nem tudok, hogy valójában meddig használják.

Előzmény: király2644 (21534)
király2644 Creative Commons License 2023.11.23 0 2 21534

Mintha úgy hallottam volna, üzembe ment a Fradi-Monor ETCS L2 is, és G43-asok full L2-n közlekednek, végig a teljes útjukon... Igaz ez?

Előzmény: DTUHjldr5d4 (21525)
FOMA Creative Commons License 2023.11.15 0 0 21533

Valszeg igen. Nemesi Árpád a Mecseki Bányász fotóriportere volt. (Az MSZMP Komló Városi Bizottsága és a Mecseki Szénbányák közös hetilapja.) 

Előzmény: SÜNÖCSKe (21532)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2023.11.15 0 0 21532

Én Komlóra tippelek.

Előzmény: Integra D55 (21531)
Integra D55 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 21531

Üdv!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy a képen látható pult melyik üzemben volt? Esetleg több kép volna még? Köszönöm szépen

 

fsandor23@gmail.com

Előzmény: Törölt nick (20863)
H_CS Creative Commons License 2023.11.09 -2 1 21530

Várhelyi Márton
Nyugati pu. rekonstrukció – biztberes szemmel

 

Szánalmas, hogy a két éve lerakott kitérőkön 20-as lassújel van.

Ezt mindenki elb***ta.

Előzmény: A. G. (21529)
A. G. Creative Commons License 2023.11.07 -1 6 21529

 

A Vasúti VezetékVilág 2021/4-es száma PDF forámtumban ide kattintva elérhető!

 

Tartalom

 

CSAK EGY SZÓRA…
Remler János, a Prolan Zrt. osztályvezetője

 

Várhelyi Márton
Nyugati pu. rekonstrukció – biztberes szemmel

 

Csuti Péter
Új típusú jelfogós térközbiztosító berendezések a 80a vonalon

 

Bíró József, Németh Gábor
ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszer tervezési, kivitelezési és üzembe helyezési munkái a GYSEV Zrt. Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonalán

 

Tóth Péter
Az R-Blokk ellenmenet- és utoléréskizáró rendszer fejlesztése

 

Miháczi Viktor, Zachár-Herkó Gábor
Szállítórobot energiaellátó rendszerének kifejlesztése

 

Chlumetzky Tibor
3D lézerszkenner alkalmazása a felsővezeték tervezésénél és átépítési munkáinál

 

BEMUTATKOZIK
Bíró József, a Thales Rail Signaling Solutions Kft. projektvezetője

aruzsi Creative Commons License 2023.11.01 0 0 21528

Aha!
Köszönöm!

Előzmény: Grgabácsi (21527)
Grgabácsi Creative Commons License 2023.10.30 0 1 21527

31, mint Érd elág - Tárnok, illetve 32, mint Érd alsó elág - Érd.

Előzmény: aruzsi (21524)
GaGe Creative Commons License 2023.10.29 0 1 21526

Igen.

A két RBC közötti átmenet van a két vonalon, mindkét RBC adatbázisában szerepel a két vonal.

Előzmény: aruzsi (21524)
DTUHjldr5d4 Creative Commons License 2023.10.28 0 3 21525

Miért olyan meglepő? Az lenne meglepő, ha a 30a-40a ETCS L2 üzemben lenne, de az Érd alsó elágazás - Érd és az Érd elágazás - Tárnok vonalak pedig nem.

Előzmény: aruzsi (21524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!