Másfél évvel ezelőtt cseréltem az ugyanilyen SEAT Cordobámban akkumulátort, ezért nem biztos, hogy pontosan emlékszem. Úgy rémlik, hogy csak a sarut lazítottam le és azzal együtt vettem le. Valójában ezt a dobozt egy U alakú lemez tartja az akkumulátoron, ami az akku peremére van rápattintva. Azt érdemes kipattintani.Remélem tudtam segíteni.
2001-es Vw Poloban akkumulátort cserélnék.Az akksi tetején a pozitív sarun van egy biztosítéktábla-szerűség.Úgy nézem h ez az egész egység csak úgy vehető le ha először a pirossal jelölt csavarnál bontom meg és aztán tudom majd levenni a sarut. Viszont nem vagyok benne biztos h ez a módja és h nem szívom meg. Egyáltalán mi ez az izé ami rajta van és miért nem tudom egyszerűen levenni a sarukat? (valami indításgátlós cuccra tippelek, ezért is tartok tőle:) Aki tud esetleg infóval szolgálni, annak előre is köszönöm!
Mi a véleményetek az 1994-es 3ajtós kombi 1.0-s benzines Polo-ról?
Rohangálós autónak tervezek valamit hirtelen, a lényeg, hogy olcsó legyen, ott lehessen hagyni bárhol, ne költsem rá a világ pénzét és keveset fogyasszon.
Rendben tartott a kiszemelt példány, nem rohad, minimális bajai vannak.
Köszönöm a választ a problémát hónapokkal ezelőtt megoldottam! :) Kicseréltem az injektort és valószínűleg valami kábel hiba lehetett vagy érintkezés mert azóta (több 1000km) óta nincs probléma :)
Nekem feltették a hivatalos VW szervizbe az autómat a computerre,és a gépük szerint a hőgombám 53 fokos vízhőmérsékletet adott le,holott üzemmeleg(80-90 fokos volt a víz)volt!!!
Ez átbassza az injektort is,több üzemanyagot fecskendez be,stb.....
Többek között ezért is dadog......
Fontos,hogy ha lehetőséged van rá,márkaszervizbe menjél be a forgalmiddal az alkatrész részlegre,és kérd meg őket,a rendszerükből az alvázszám alapján írják ki neked a cikkszámát.
Ezzel a cikkszámmal besétálsz a Bárdiba,vagy az Unixba,és kéred a gombát.
Van egy 1994.januári Polo Scot II típusú autóm, amivel az utóbbi időben nagyon meggyűlt a bajom!
Az első hibajelenség, hogy nem indult amikor meleg motorral szerettem volna beindítani, ergo 10-20 perc folyamatos menet után, megálltam vele 10 percre és nem indult. Sokszori próbálkozások után nagy nehezen magához tért. Ezt már lassan két éve csinálja, de nem minden alkalommal. Számomra érthetetlen módon az autószerelő(k) nem talált semmit. Volt aki hall jeladóra, volt aki üzemanyag szivattyúra gondolt (ez még nem lambda szondás). A gyertyák újak, most cseréltem. Ami nagyobb baj az, hogy most már menet közben is leáll. Egyenletes sebesség mellett haladva fogja magát, hirtelen leesik a fordulat, dadog egyet, visszaváltok, nagy gáz és talán magához tér, de van amikor leáll.Minden visszajelző fény kigyullad és kész. Se kép se hang. Sokadik próbálkozásra tér magához. Egyre kellemetlenebb szituációkhoz vezet, már-már életveszélyes egy előzés (igaz mostanában ezt nem próbálom) vagy egy vasúti átjáró, de akár a reggeli csúcsforgalomban való haladáskor is. Ott állok a forgalom kellős közepén vészvillogóval és semmi :(
Kérem szépen a segítségeteket - már nagyon el vagyok keseredve és borzasztóan dühít is - van-e bárkinek valami ötlete merre induljak, mi lehet a baj?
Szeretnék venni a vw polo 6n típus autómhoz (97-es open air) egy targatetőt. Újat vagy jó minőségű használtat. Az a baj, hogy használtat se és újat se találtam a neten. Ebben szeretném a segítségeteket kérni. Előre is köszönöm.
Bocsi,ha esetleg rossz fórumba írok,de nem találtam pontosabban.
A feleségemnek szeretnénk venni egy V-ös Polo-t. 1,4-es benzinest néztünk ki első körben. Van esetleg valami típushibája ezeknek az autóknak? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor?
Sziasztok! Egy jó barátomnak kellene segítség,gondoltam megkérdezlek titeket..Szóval adott egy VW polo 75 1.4 comfortline, 2000-es kiadású. Az autót úgy vette,hogy nincs benne a jobb oldali elektromos ablakemelő. A csatlakozóról mellékeltem a képet. Ha tudtok tippet adni,hogy honnan lehetne szerezni egy ilyen ablakemelőt,vagy bontót,esetleg lenne valakinek egy ilyen feleslegbe,akkor üzenjen,és persze várom a tippeket is!
Igen, a kutasnak igaza van. Egy alkalommal nekem is tankoltak a Shell-nél 41,7 lt pedig még a sárga jelző sem villogot. Nem akartam elhinni /megkérdeztem a kutast és megmutatta, hogy mit kell nyomva tartani, ezért később én is kipróbáltam és az üzemanyag jelző jelzése után lassú tankolással sikerült 47,4 lt. Ez pedig akkor lehetséges amikor az üzemanyag betöltő cső oldalán lévő kis kart lenyomva tartom a kút töltőpisztolyával. Ez a kar nem más mint az üzemanyag tartály szénszűrős benzingőz elvezető szelepe. A túltöltés pedig igen káros az autónak, mivel a széntartályba jutó benzin kimossa a szénszemcséket és az pedig tartályba kerülve az üzemanyaggal eljut, olyan helyekre ahol csak a problémát okozza. A szűrő állapotát érzékeli a motor vezérlője és jelzi a rendellenes működését. Ennek a cseréje húzós költség. A túltöltött üzemanyag tartályban lévő üzemanyagnak nincs tágulási lehetősége és kifolyik. Javaslat, tankoláskor az első kikapcsolás után nem szükséges tovább erőltetni.
Idős szüleimnek van egy 2005-ös VW Polo-ja, 55 LE-s. Anno újan vették. Ebben gyárilag nincs szervó kormány. Annyi lenne a kérdésem, hogy ebbe lehet utólag szervót rakni? Ha igen mi minden kellene hozzá?
Csak egy egyszeru kerdes. Mennyi benzin fer bele a tartalyba, ha a tartalek kivillanasakor tankoljatok tele? Nekem most sikerult a Shell kuton az allitolagos 7 liter tartalekra 46,24 liter friss benzint tankolni. A kutas szerint ez rendben van. Szerintem meg nem. Idaig meg soha sem sikerult 40 liter felett utantankolnom. Mi a velemenyetek?
melegen ha indítózáskor nem mozdul a fordulatszámmérőd akkor nagy a valószínűsége hogy a főtengely jeladód halt be.... Hidegen jól indul, de melegen fél melegen már nem indul valami szakadás lehet a jeladóban.... a dolog orvoslása a csere!
Van nekem egy Volkswagen Polo, 9N, 2002, 1.4, benzin, BBY.
A hibajelenség a következő, az utóbbi egy hónapban.
Használat után (üzemi hőmérsékletet elérte a motor), a leállítást követő kb. 1-2 óra elteltével van hogy 10x is önindítózni kell, mire újra elindul a szerkezet.
Rövidebb állás esetén elsőre indul.
Ha elindult (nagy nehezen) onnantól stabil az alapjárat, szép a hangja, minden szupernek tűnik.
Abban az esetben, ha több időt állt a motor, pl munka közben vagy este 6-8 órát, pöccre indul.
Az első alkalmat, mikor ezt produkálta, a következők előzték meg.
Az üzemanyagtank már kiürülőben volt, megálltam tankolni.
A kutas a tágulási tartályt is megtöltötte, 95-ös benzinnel.
Mentem az autóval 160 km-t, állt a motor 1 órát, majd jött az ominózus első eset.
Utána többször is előfordult a probléma a leírtak alapján.
Mikor eljött az idő másik kúton tankoltam, szintén 95-ös benzint, és nem produkálta a hibát, egészen mostanáig, mikor megint kezd kiürülni a tank.
Lehet semmi köze az üzemanyagnak vagy a tank telítettségének a hibához.
A kérdés az lenne, mi okozhatja a fent említett problémát.
Hali,nekem 2001 évjáratú polo 1.4 16 classic line szelepes AUA kódos volt ugyan ilyen problémáim voltak,alapjárati motor és az egr szelep csinálta a fesztivált.
egy ismerősömnek van egy 2007-es 1.4- es Poloja. Állítólag beállt a motorja, olyan szinten, hogy nem javítható. A szerelő szerint ez típushibe, 100 000 km. van benne, új korától az ismerősömé, idős úr, szóval nem egy széthajtott darab. kicsit lehúzás szaga van a dolognak, ezért kérdezném, hogy hallottatok-e ilyen típushibáról ennél a modellnél...?
2001-es polo classicban az elektromos gázpedál csereélésének a menetét valaki nem tudja véletlen ho gy hogyan lehet kivitelezni nagyobb bontás nélkül? sajnos a 2 felfogató csavarhoz nem nagyon lehet hozzáférni....
Új vagyok még itt, üdvözlök mindenkit. Lenne egy kérdésem. Van egy 1998-as Polóm, 6N1, 1.4, 44kW. Olyat tapasztalok néha, hogy mikor beleteszem a slusszkulcsot és szeretném elforditani a gyújtáskapcsolóban, akkor nem megy. El kell vele játszanom egy darabig, hogy elforduljon. Viszont nem mindig van ez, csak néha. Mi lehet a gond, illetve mi ezzel a teendő? Előre is köszönöm a választ :-)
Sziasztok! van nekem egy vw polo 3 6n 1.4 comfort s nem volt alapjárat ki lett tisztitva az alapjárati motor most meg túl nagy az alapjárat hol lehet állítani rajta légyszi segitsetek!