Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 2011.12.06 0 0 284

Ez a Tranzit jó ha 200-250 Km elmegy.

 

Előzmény: Törölt nick (273)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.06 0 0 283
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.06 0 0 282

Azokon az autókon amiket itthon árulnak 1,5-3 millióig kb 500-900 ezer forint haszon van rátéve.

Igaz elég rég próbálkoznak de akkor is..

Előzmény: nagy ivó (281)
nagy ivó Creative Commons License 2011.12.06 0 0 281

""""

Külföldön fillérekért van CNG-s autó,még regadó sincs a tgk-ra.""""

Ezt nem én írtam!

Előzmény: Törölt nick (280)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.06 0 0 280

A filléres természetesen az itthoni elvakult CNG- autós árakra értendő.

 

 

Előzmény: nagy ivó (279)
nagy ivó Creative Commons License 2011.12.06 0 0 279

Az a külföldi " filléres "" CNG-s autó érdekelne, ha tudsz eladót ne tartsd magadban 

Előzmény: Törölt nick (278)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.06 0 0 278

Szóval jelenleg csak akkor éri meg a ha otthon tudsz tankolni és nem mész túl messzire hogy vissza is érj:-)

mert kút az nem sok van.

Ha pedig benzint tudsz csak tankolni mert épp csak az van a közelben akkor meg sokkkal drágábbra jön ki mint a dízel.

Előzmény: nagy ivó (277)
nagy ivó Creative Commons License 2011.12.06 0 0 277

A mazda motorral semmi bajom, a ford is rövid nekem. A masterban  a ducatoban, ivecoban Fiat motor van

Előzmény: Törölt nick (276)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.05 0 0 276

Mi a baj a 2,3 as Mazda motorral ami a Fordban van?Ez a Motor van a Galaxiban (Sharanban, Alhambrában nem volt benne)is ,meg a Scorpioban ,más fordban nincs.

A Renault jobb mint egy Mazda?

Lehet Dízelt gázosítani,én mondjuk csak lpg-ről hallottam de az továbbra is dízel marad mert gázolaj egy részét váltja ki az LPG.

Külföldön fillérekért van CNG-s autó,még regadó sincs a tgk-ra.

Előzmény: nagy ivó (275)
nagy ivó Creative Commons License 2011.12.05 0 0 275

Kösz a fáradozásodat de több oldalról is vérzik a dolog.

1 Nehéz eladni az autót

2 A Ducato nekem rövid ( a master raktere 3,7 kb)

3 Fordom nem volt, nem is lesz

Előzmény: Törölt nick (274)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.05 0 0 274
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.05 0 0 273

én úgy tudom hogy a benzineseket szokták gázosra megcsinálni.

Bár szerintem jobb gyárit venni.

vagyis eladni a Renaultot és venni egy ilyesmit:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/transit/ford_transit_faby_cng-5057600

Előzmény: nagy ivó (271)
iox Creative Commons License 2011.12.05 0 0 272

Ok!Te hol tartasz?Ketyegett már nálad igy valamilyen blokk, nem csak alapjáraton?Téged láthatlak gyorsulásin, vagy klónozta a neved vki?

Előzmény: krezidiesel (270)
nagy ivó Creative Commons License 2011.12.05 0 0 271

Adott egy 2,8 tdi renault master, a fórumod olvastam  miszerint átalakítható CNG-re.Van-e megoldás?

Előzmény: krezidiesel (270)
krezidiesel Creative Commons License 2011.12.04 0 0 270

(Szvsz) Minden dizellel megvalósitható.

Előzmény: iox (269)
iox Creative Commons License 2011.12.03 0 0 269

Szia!Az alapjáraton gázolaj, "később" gázt használó motorral hol tartasz?Ehhez a közös nyomócső előttiek az igazán jók?Köszönöm

Előzmény: krezidiesel (253)
sracz06 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 268

Sziasztok.

Kárpátaljára szeretnék utazni. Ha valakinek van infoja szivesen venném. Milyen lehetőségek vannak a cng tankolására?Mennyibe kerül?

Köszi

Cngauto Creative Commons License 2011.11.30 0 0 267

ahogy mondod :)

 

Hogy hogy nem tudod használni a CNG-részét? :S

 

 

 

Előzmény: szenyor Lopez (266)
szenyor Lopez Creative Commons License 2011.11.30 0 0 266

Kis pontosítás: a Fiat Multiplából a Bipower az, aminek van egy kb.45 literes benzintankja + CNG, míg a Bluepower tisztán CNG üzemelésű. Utóbbi ritka, mint a fehér holló. Az előbbi nem annyira. Pl.nekem is van egy :) Csak én nem tudom a cng részét használni...

Előzmény: Cngauto (265)
Cngauto Creative Commons License 2011.11.30 0 0 265

Az összes Gyári CNG autó üzemel benzinnel!

 

A tankok méretei változnak, pl.:

Mercédes benzintank 60l, új zafira 14l.

ezek is és az átalakitottak is szinte észrevétlenül  váltanak ha szükséges.

(vagy ha te azt szeretnéd)

 

Létezik egy Multipka modell, ami nem rendelkezik benzintankkal, de ez egy kakukktojás egyenlőre.

 

LPG gyári autót nem erőltették, és nagyon kevés márka vágott bele.

CNG gyári autóból rengeteget találsz... Fiat, vw, ford, iveco, mercedes....stb.

 

 

 

 

Előzmény: radiomania (264)
radiomania Creative Commons License 2011.11.29 0 0 264

OFF
Ez teljes mértékben így van, hiszen ha minden hatásfokot (erőmű, villamosenergia rendszer, akku töltése, kocsi hajtása) beleszámolunk akkor közel ugyanott vagyunk mint a hagyományos motorokkal. Inkább a közlekedési szokásokon (nem mindenhova autóval) illetve a módokon kellene változtatni. Kandó Kálmán óta a vasút villamosítása egyszerűen megoldott, inkább ezt kellene előtérbe helyezni a közúti áruszállítással és közlekedéssel szemben. A személyautóknál viszont még számos probléma vár leküzdésre. Úgy vélem, hogy bizonyos körök érdeke az, hogy ne is történjen ezügyben semmiféle előrelépés a közeli jövőben. Sajnos ez nem csak a villanyra hanem a CNG-re is igaz. De akár az LPG-re is: hány gyárilag LPG-s autót adnak el? Ritka mint a fehér holló. Pedig ott a kúthálózat megvan, a lobbi mégis a benzin/dízel mellett szól, a környezetvédelem csak huszadrangú kérdés.


ON

Amit elfogadhatónak tartanék jelen helyzetben az egy flexi fuel rendszer, tehát a hagyományos üzemanyagok (dízel, benzin, (E85)) mellett CNG-vel is üzemelne, pontosan úgy, ahogy az LPG-s autóknál is megoldott az átkapcsolás lehetősége. Létezik gyárilag ilyenre kialakított autó, vagy mindenképpen utólag kell átalakítani? Ha igen, kb milyen áron lehet hozzájutni? Az üzemanyagok közötti átváltási lehetőség mennyire megoldott, tehát ha elfogy a gáz akkor tudok tovább haladni benzinnel?

 

Előzmény: krezidiesel (253)
Cngauto Creative Commons License 2011.11.28 0 0 263

Jó reggelt,

 

Van komplett szettem CNG-re. 4-hengerre.

ha érdekel itt meg tudjátok nézni...

ECE szabvánnyal.

 

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_egyeb_jarmu/cng_atalakito_szekvencialis_injektoros_szett_v4_1511163779.html

 

Üdv,

 

Máté

karolybaro Creative Commons License 2011.11.26 0 0 262

szia. érdekelhet , e mail címem hatszorhat@t-online.hu kösz Karcsi

Előzmény: sracz06 (261)
sracz06 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 261

Fuelmaker FM4 kompresszorért utazom Németországba,  ha valakit érdekel 3100€-ért tudok hozni.

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.19 0 0 260

1 km értelemszerüen:-)

itt pesten 205 ért még mindig van LPG.

 

Előzmény: odourizing (259)
odourizing Creative Commons License 2011.11.19 0 0 259

18 Ft-ból 100 km-t? Olyan LPG-s autó nekem is kell! :-)

Előzmény: Törölt nick (258)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.18 0 0 258

szóval az LPG-s autóval is el lehet menni 18 forintból 100 kilómétert mindenféle szarozás nélkül 3 perces tankolással ,és nem csak otthon vagy 3 helyen az országban.

Előzmény: belepo1 (255)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.18 0 0 257

mármint benzines helyett kiváltani.

220 ért kéne adni a kúton és akkor jó lenne.

Előzmény: Törölt nick (256)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.18 0 0 256

CNG-a autót ritkán szoktak a benzinesre kiváltani,mert aki sokat megy  ndízelt vagy gázost használt idáig is.

 

Előzmény: belepo1 (255)
belepo1 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 255

A 206-os hozzászólásban szerintem a levegőre való búvárkompresszorok ára van megadva. Lásd

 

"Az LW100E1 - 6m3/h, 220Bar, 230V-os: 2540€ + Áfa

Az LW280EC - 17m3/h, 220 Bar, 400V-os: 7800€ + Áfa

 

Ezek gyári formájukban levegőkompresszorok.

 

Van Atex minősítéssel rendelkező, gyári CNG töltő berendezésünk is.

 

Műszakilag az eltérések a következők:

 

- robbanásbiztos elektromos szerelvények

- zárt rendszerű kondenzátum gyűjtő rendszer

- zárt rendszerű biztonsági szelepek

- cng töltésvezérlő elektronika

- beépített puffertartály"

 

Na most az utóbbiak mennyit tesznek rá az árra ez a kérdés.

 

Egy magánembernek nyilván sokat kell autóznia ahhoz, hogy megtérüljön. De kisebb-nagyobb flottáknak mint taxisok, pékségek, futárok már megéri elgondolkodni rajta. Egy ilyen kis kompresszor ki tud szolgálni jó időelosztással 3-4 autót. Jelenleg CNG-vel az üzemanyag kb 16-18 Ft/km-re jön ki vezetékes gázárral és a villamos energiát beszámítva, kompresszor szervíz és amortizáció nélkül. Benzinnel a km költség megvan úgy 35-40 Ft/km. Ha valaki egy évben megy 60 ezret mint én is, akkor 15 Ft/km árelőnnyel az évi 900 000 Ft megtakarítás. Ha van 4 autód ugyanilyen futásmennyiséggel, akkor már 3,6 millió. Lehet finomítani a számítást, de nyilvánvaló a megtakarítás. És akkor még nem beszéltünk róla, hogy a környezet is "védve vagyon", lásd szmogriadó. Egy CNG autó gyárilag (a jobbak) alapból EEV emisszió kategóriás. DE az átalakítottak is minimum EURO 5 amennyire én tudom.

 

Nyilván ritka az olyan beruházás ami másnapra megtérül. Befektetés, kockázat és fáradság nélkül nincs haszon.

Előzmény: odourizing (254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!